Search

Content

Sunday, February 8, 2015

Karmelowo-rude ombre Oli

Witajcie w ten zimny i słoneczny dzień! Moi drodzy dziś zaprezentuję kolor na cudownie długich włosach mojej sąsiadki Oli, są to najdłuższe włosy na których miałem okazję robić ombre, praca z nimi była dla mnie prawdziwą zabawą! Ola farbowała kiedyś kiedyś włosy jakimiś czarnymi szamponami koloryzującymi i chyba o ile się nie mylę pół roku temu czarną farbą z tych nowych bez amoniaku na bazie olejków, która potwornie ją uczuliła że Ola wylądowała w szpitalu :(
Tak więc najlepiej zrobić ombre, bo nie narażałem jej skóry na kontakt z farbą. 
Wstępnie rozjaśniłem proszkiem i woda 12% włosy, po zmyciu na wilgotne włosy stonowałem 7.3 na 3%.

Przed

Po:





Jak się wam podoba? Z racji tego że Ola ma od nasady swój naturalny kolor, odświeżanie ombre ograniczy się na prawdę do minimum, najszybciej to chyba za pół roku :D

22 komentarze:

  1. Cudoo *.* Ile kosztowałoby u Ciebie zrobienie ombre ew zafarbowanie całęj długości włosów?

    ReplyDelete
    Replies
    1. to zależy jakie masz włosy, ile pracy bym musiał włożyć w kolor....różnie. pisz na meila :*

      Delete
  2. Cudowne włosy i zjawiskowy kolor <3 Aż mam ochotę na taki karmelkowy kolor, albo na ombre naturalny brąz i blond :)

    ReplyDelete
  3. Przepraszam Pana, ale nie pisze się: "na prawdę" tylko NAPRAWDĘ. Łącznie. I nie zwracam uwagi złośliwie, ale drażnią mnie podstawowe błędy. Proszę więc na przyszłość nie powielać tego typu błędów. Pomimo to, jest Pan niewątpliwie mistrzem we fryzjerstwie i tutaj podziwiam Pana szczerze.
    Pedagog języka polskiego, Arkadiusz Ziętek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję serdecznie za miłe słowa :) Dziękuję również za poprawę mnie, niestety z tym słowem zawsze mam problem i chyba zawsze będę pisał je niepoprawnie, przecież nie każdy może być idealny, muszę mieć jakieś wady :D Pozdrawiam!

      Delete
  4. Mam pytanie czy na popiel mozna klasc nature. Koncowki mi wyszly jasne i chcialabym je dopelnic szamponetka, nie katowac ich juz farba.
    Szamponetka naturalny blond lub ciemny blon, ktora wybrac?
    Poziom obecny moich wlosow 7.

    ReplyDelete
    Replies
    1. szamponetki w ogóle są czarną magią bo nie ma w nich podstaw, tzn nie ma głębi koloru, masz sam refleks i wątpię czy jakakolwiek szamponetka jest "naturą" bo w zasadzie każda jedna wychodzi inaczej na każdych włosach. ja osobiście albo radzę się wstrzymać jeżeli nie masz pewności o ostateczny kolor albo próbuj i dawaj nam znać :D

      Delete
  5. Twoja technika robienia ombre przypomina mi Guy Tang'a. Inspirujesz się nim? Maja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oczywiście jak najbardziej, On jest dla mnie wspaniałym wzorem jeżeli chodzi o koloryzacje, podziwiam go i to co robi na włosach. chociaż sam stosuje kilka technik, ja też, nie zawsze stosuję jedną i tą samą.

      Delete
    2. Jestem pod wrażeniem, że o tym mówisz. Myślałam,że przemilczysz temat. Powoli uczeń przerasta mistrza:). Powodzenia i oby tak dalej.Maja

      Delete
    3. Dlaczego miałbym przemilczeć? jest wspaniały! uwielbiam go i dzięki niemu doskonalę moje techniki ombre

      Delete
  6. Też mi się podoba. Efekt super :)

    ReplyDelete
  7. Andy próbuję zejść z rudości poziom 7 do blondu beżowego poziom 8 i w związku z tym mam do ciebie pytanie jak zwykle ;) Jestem po kąpieli rozjaśniającej co dało efekt rudo-blondu jak powinnam dalej postępować? Zrobić kolejną kąpiel rozjaśniającą aby wybić rude tony czy coś innego? Góra włosów jest w odcieniu żółtawego, a reszta to wspomniany wyżej rudo-blond. Mam w domu farbę RR racioppi 8.32 czy ona się nada ? Chciałabym doprowadzić włosy do stosunkowo ładnego koloru w krótkim czasie więc jeśli RR racioppi będzie nieodpowiednia to co z drogeryjnych mogę na nie położyć? /S.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie znam farby jaką masz więc się nie wypowiem ale powinnas powtórzyć kapiel na długości tej rudawej i rzucić potem farbe na 3%

      Delete
  8. Ombre juz na calym świecie jest niemodne ale w Polandii u Ciebie nadal zachwyt i lans , ombre jest sztuczne i nieco tandetne, od dwoch sezonow zadna sanująca sie swiatowa firma fryzjerska nie lansuje ombre, gdzie Ty sie chlopie szkolisz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiesz, Ombre robiły sobie gwiazdy zanim przyszło jako trend i sądzę, że pozostanie na bardzo długo, jest cudowne, ponadczasowe, wygląda naturalnie i jest praktyczne. Nie wiem w którym miejscu ombre jest sztuczne i tandetne, dobrze zrobione wygląda cudownie i naturalnie :) Szkolę się na pewno nie tam gdzie Ty kimkolwiek jesteś osobo anonimowa <3

      Może powiesz kim jesteś, chętnie się spotkam i zobaczę jakie trendy jesteś w stanie mi zaprezentować, serio. chętny/chetna na wyzwanie?

      Delete
  9. Masz racje z szamponetkami. Dziekuje nalozylam popiel z woda 3 % i przyjely ladnie pigment koncowki. Dziekuje Ci za odpowiedz. Uwazam, ze Twoja praca jest owocna, bo zadowolona klientka, to najlepszy rezultat. Podziwiam Twoja prace. Kosmetyczka mowila mi, ze teraz wraca sie do natury. Sztuczne wcale nie znaczy piekne. Rob to co czujesz, rozwijaj swoje umiejetnosci, bo je masz napewno. Oby tak dalej. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jest w tym prawda, że wraca się do natury, ale dla mnie ombre jest bardzo naturalne, na pewno bardziej naturalne niż położony np jeden kolor.

      Delete
  10. Andy jaką farbę (profesjonalną) wybrać by z brązowych włosów stały się bordowe ale nie tak rażąco ?


    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...