Search

Content

Wednesday, February 11, 2015

Magda i Ola: Nowe kolory

Witajcie! Wróciłem ze szkolenia z Krakowa i zaczerpnąłem kilku nowych interesujących informacji! ale o tym to nie w tym poście. Dzisiejszymi gwiazdami będzie Magda i jej ciepłe ombre oraz Ola z bardzo jasnym zimnym blondem.

Jak zwykle nie mam zdjęć "przed" ale mam zachwycające zdjęcia "po" :*

Magda miała swój odrost w kolorze mysiego poziomu 6, dalej ciepły brąz coś w okolicy czekolady, a w końcówkach miała balejaż zrobiony (o ile się nie mylę) rok temu. Na odroście 6.117+ 7.0 na 3%, reszta podjaśniona rozjasniaczem i po zmyciu stonowana 7.0 na 3%.


























Ola ma naturalny kolor na poziomie 8, rozjaśniała się do tej pory Castingiem L'Oreala 1010 ale odradziłem ze względu na obecność soli zamiast amoniaku w farbie (Ola jest w ciąży, dlatego sole mogą być moim zdaniem dodatkowo szkodliwe)
Na odrost poszło 10.21 na 6% a pod koniec tylko przemasowane na chwilę na wilgotnych włosach.


























Przymierzam się do większej zmiany koloru włosów, ale zamierzam nakręcić film dla was o tym, chciałem dzisiaj, ale nie mam dobrego światła, a czas na farbowanie i kręcenie mam tylko późnym wieczorem, dlatego jutro kupię lampę i wieczorem może uda mi się zafarbować i udokumentować akcję :v 

13 komentarze:

  1. Pięknie! !! Czekam z niecierpliwością mam nadzieje ze wrócisz do blondu:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. niekoniecznie blond się szykuje :D

      Delete
    2. No jak nie blond to obstawiam coś typu soczysta czerwień albo jakieś szalone pastelowe kolory. :)

      Delete
    3. tez nie. tzn bardziej w kierunku pasteli. na razie nie mam czasu zeby to zrobić i mam problemy techniczne. ;/ chciałem wczoraj już działać

      Delete
  2. Andy jaką profesjonalną farbą zrobić z brązowych (średni brąz) bordowe, ale nie tak bardzo rażące ?

    ReplyDelete
  3. Błagam ratuj!!!!!!! Mam blond włosy chciałam mieć brąz, kupiłam farbę syoss 3-8 słodki brąz i 5-1 jasny brąz, spróbowałam na pasemku po tej ciepłej mam włosy różowo czerwone a po zimnej (lub naturze, nie czaje tych numeracji syossa) mam zielone.. Proszę poradź coś, jakaś farbę. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale nie rozumiem...jaki masz blond, jaki kolor chcesz osiągnąć... konkretnie.

      Delete
    2. http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://www.stylistka.pl/img/artykul/1098/analiza-kolorystyczna_9075_11.jpeg&imgrefurl=http://www.stylistka.pl/analiza-kolorystyczna/&h=365&w=300&tbnid=GPEcbA4S4MbrSM:&zoom=1&docid=0Vi0nz0mw3qamM&ei=S0LeVIqVJI3mapuNgOAC&tbm=isch&ved=0CGwQMygzMDM
      Mam coś takiego ciepły blond, a chciałabym brąz, a nawet ciemny brąz, wiec kupiłam te syossy ale wyszedło do dupy.. Może pianką Schwarzkopf mousse wyjdzie jakiś normalny brąz.

      Delete
    3. ja nie wiem co dla Ciebie znaczy ciemny brąz, optycznie ciemny brąz jest praktycznie czarny.
      najpierw zrób pigmentację.

      Delete
  4. Jaki kolor sobie robisz???? I czemu nie blond??? Ja mam pytanie - zafarbowałam włosy jakimś blondem i nie wyszedł mi wcale ładny blond, tylko jakieś zieleńce. Teraz co zrobić? czytałam, że czerwona farba działa chwilowo, bo ona sie szybko wypłukuje i ze mozna te zielence zlikwidowac przez rozjasnianie. Czyli jak kupie jakas rozjaśniającą farbe (np. palette a10 albo moze ten c12) i dam na 5-10 minut to da to rade na zielence? potem chce nalozyc cos popielatego. Czy lepiej kąpiel rozjaśniającą zrobić? Farba rozjaśniająca? Kąpiel? o,m,g - help me Andy.
    Lenka

    ReplyDelete
    Replies
    1. połóż cieply blond miodowy jakiś, mozesz domieszać miedzi albo czerwienie

      Delete
    2. ok, dzięki wielkie.

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...