Search

Content

Monday, February 16, 2015

Moje własne 50 shades of grey!

Witajcie ! szykuję ten post dla was od czwartku! Mówiłem o zmianie koloru na mojej głowie no i zmieniłem, wybrałem sobie szczerze, najtrudniejszy kolor ever. Trudniejszy od białego. Wybrałem kolor szary! Po dwóch w sumie wieczorach walki mam kolor bliski wymarzonemu. Bliski, bo idealny nie jest, ma w sobie tytułowych 50 odcieni szarości dosłownie, mieni się szaro-zielonym, szaro-fioletowym, szaro-błękitnym, od jasnych po ciemne popiele ale i tak jest cudowny.
Z góry zakładałem, że będę stosował odcień z serii gotyckiej Affinage 6.117 z wodą 3% którego używam do tonowania rudości i złota przy czym radzi sobie bardzo fajnie, ale na ciemniejszych odcieniach. W poniedziałek i wtorek byłem w Krakowie na szkoleniu z Affinage, szkolenie prowadziła Ann Helene Yao i w gruncie rzeczy dowiedziałem się podstawowej rzeczy o serii gotyckiej (że powinna być aplikowana na włosy uprzednio rozjaśnione do bieli) no ale po co mi wcześniej było wiedzieć takie informacje, skoro dla mnie odcień 6.117 sprawdzał się perfekcyjnie w innym zupełnie celu :D Jednak ta informacja mnie zainspirowała żeby mieć szare włosy, pomysł narodził się właśnie we wtorek w tym tygodniu. No i tak jak wróciłem do siebie i miałem wolny wieczór to zabrałem się do działania! Oto wyjściowy kolor włosów:
Jeżeli dobrze pamiętacie ostatnio farbowane 6-12 z Igory w grudniu, która się totalnie wyprała, a wcześniej w październiku 6.3+6.24 z Infiniti Affinage zaraz jak przechodziłem na ciemny z bardzo jasnego blondu. Zatem miałem teoretycznie dwie trwałe farby na włosach. Celem było rozjaśnienie ich na biało. Więc dwukrotnie rozjaśniłem je Lorealem Infinie Platine na 12% po czym prezentowały się dokładnie tak:
Włosy stały się wyraźnie cienkie, ale nadal miały elastyczność i nie łamały się <3 Złoty Loreal. Następnie aplikowałem 6.117 na 3%
Generalnie było niby spoko, wcześniej białe końcówki zamieniły się w piękny szary, ale bliżej u nasady gdzie jak sami widzieliście było więcej żółci, kolor był brązowo-popielato-dziwny. Nosiłem taki dwa dni i ponownie trzeci już raz rozjaśniłem znów na 12%.
I tym razem zmieszałem 6.117 z 7.0 na 3% żeby dać kolorowi większe krycie, bo sama 6.117 nie kryje dobrze, nadaje jedynie odcień. No koloryzacje musiałem powtórzyć jeszcze 3 kolejne razy wczorajszego wieczoru, później sama 6.117 a na koniec 6.117 z dodatkiem 0.1 i 0.21.
W końcu efekt na dzień dzisiejszy jest taki:
Wybaczcie ryj, just woke up

Generalnie jestem cudownie szczęśliwy ze wytrwałem zarówno ja, jak i moje biedne włosy którym kupiłem w nagrodę za wytrzymałość ich ulubioną maskę i będę je dokarmiał teraz żeby wytrzymywały kolejne poprawy szarego.
Ja tutaj z tego miejsca informuję ze to kurewsko trudny do zrobienia kolor i kolejnym razem jak trzeba będzie go odświeżyć spróbuję Pravana Silver (półtrwała farba) którą się zachwycają w stanach.

Tak btw byłem w piątek na Greyu i podobał mi się film, ale wiem ze większość ludzi jest zawiedziona, nie rozumiem dlaczego? To ze film jest tak nagłaśniany jak Zmierzch, albo i jeszcze bardziej, daje mi do zrozumienia żeby się nie nastawiać jakoś strasznie bo im większa reklama, tym większe oczekiwania no i w rezultacie ludzie są zawiedzeni. Zwłaszcza jak jeszcze ktoś czytał książkę (ja tego nie robiłem) nie rozumiem jak można porównywać że film jest chujowy czy coś, przecież to są dwie różne płaszczyzny, a czytając działa nam wyobraźnia i mamy w głowie zupełnie inne projekcje wydarzeń niż te które nakręcił reżyser... 

Ponadto poprawiłem w końcu mojego jednorożca i teraz prezentuje się tak:

I pochwalę się że nie palę już 3 tygodnie ponad. Na dobre zakończenie postu dodaję specjalnie dla was film w którym pokazuję (prawie) cały przebieg przemiany moich włosów w szary kolor <3 miłego oglądania :*




Hope you like it! 


EDIT: Jest wtorek 17 lutego, kładłem przed chwilą 4.0 na 1,9% na odrost żeby pogłębić kontrast, chyba jest lepiej? jak uważacie? 

Do odświeżania szarego chce kolejnym razem zamówić sobie toner Pravana, generalnie jestem strasznie zadowolony z jakości włosów bo one wcale nie są zniszczone ani suche, zwłaszcza po masce są cudowne.


45 komentarze:

  1. Super wyszło! !!! Dobrze ze udało ci się nie spalić włosów :). Mi kiedyś fryzjerka bale jak robiła i spaliła włosy do polowy pleców. Ciągnęły się jak guma i i odpadaly po każdym myciu . masakra. Ale ty jesteś profesjonalista.

    Andy a czym się różni w farbach blond perła od violet? Np matrix ma ul-p perlowy blond i ul-v fioletowy blond.

    ReplyDelete
    Replies
    1. perła jest bardziej różowa, ale to też zależy od firmy

      Delete
  2. Bardzo fajny efekt uzyskałeś ;)
    Nagrywaj dla nas częściej, miło się ogląda i głos masz bardzo przyjemny ;) /S.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki. Serio? Nie lubię mojego głosu :P

      Delete
    2. Serio ;) jest bardzo przyjemny ;) /S.

      Delete
  3. Coraz bardziej podobają mi się Twoje efekty! To prawda, zdecydowanie więcej filmów powinieneś zamieszczać :) Może któraś z Pań zdecyduje się na ombre grey ;) jr

    ReplyDelete
  4. Hej,właśnie po raz pierwszy trafiłam na Twojego bloga, świetnie pracujesz. Może jesteś w stanie podpowiedzieć mi w komentarzu? Wyszłam w sobotę od fryzjera z zielonymi włosami... (3 lata farbowane na rudo,na to 2 razy połozony brąz Casting Loreal) finalnie rozjasniony u fryzjera do okropnej żółci przechodzącej w rudy-na to dostalam bodajże popielatą farbę i jakoś szybko mi fryzjerka kazała siadać na myjkę-pewnie widziała,że zielenieją :( Teraz muszę położyć coś ciepłego, a czy miodowy też może być? Niech tylko tej zieleni nie będzie,przeżyję nawet rudy spowrotem :( Help :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. idź i każ jej Tobie poprawiać za darmo.

      Delete
    2. Jak ona mi tak zrobiła to bałabym się żeby mi poprawiała... tym bardziej, że rozjaśniacz jak i farbę nałożyła mi w 5 minut biorąc trochę farby na rękawiczkę i robiąc to bardzo szybko (miejscami mam plamy) nie używała ani pędzelka,ani grzebienia, a włosy umyła mi tak jakby szorowała podłogę :/ od 2 lat mi podcinała włosy i było ok,a tu takie coś :(

      Delete
    3. wiesz, ja też np jak tonuję to używam rękawiczek tylko bo np zależy mi na szybkim i równomiernym rozprowadzeniu farby. zależy od efektu. może faktycznie skoro się nie zna to nie idź, no ale masz prawo.

      a bardzo masz zielone? coś miodowego własnie powinnaś kłaść teraz

      Delete
    4. Nie bardzo, jest reflekt zielony, im jasniejszy wlos tym mocniejszy refleks. Wlasnie polozylam 9.41 z drogerii i sie modle. Szkoda, ze nie jestes z Torunia, od razu bym do Ciebie pędziła :p Rozjasniacz do ombre tez nakladasz palcami robiac ciapki? ;) ja zrobilam najpierw sama, rekami i grzebyczkiem i wyszedl bardzo ladnie przechodzący kolor.

      Delete
    5. ombre często robię dłońmi bo jest mi szybciej i wszystko jednolicie sie rozjaśnia. zalezy od metody jaką idę.
      9.41? z czego?

      Delete
    6. Garnier. Ale pewnie nie robisz tego na szybko, aż Ci wszystko kapie dookoła, na klientkę też i na jej twarz, a na koniec nie wychodza Ci ciapki ;) Wyszedł mi fajny odcień brązu, taki lekko ciepły,ale ani rudy,ani żółty,ani zielony już na moich włosach nie gości ;) Ciekawe tylko jak szybko się to wypłucze...

      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/12046296ecccdb10.html

      Delete
  5. Czy ten kolor szary nie zmyje się z czasem i nie odsłoni rozjaśnianych wlosów?

    ReplyDelete
    Replies
    1. zmyje, zmywa się co 1 mycie i ociepla się co doprowadza mnie do wściekłości, nie wiem jak długo wytrzymam w tym kolorze bo jest cholernie ciężki

      Delete
    2. Cholernie ciezki? W jakim sensie? Zeby go utrzymac czy zafarbowac? Poza tym ladnie Ci w nim :) jr

      Delete
  6. Uwielbiam szare wlosy, przepięknie wygladaja, tak... szlachetnie :)

    Ciekawa jestem, jak bedzie wygladala Twoja "walka" z tym kolorem, bo z tego co czytalam w komentarzach, to szybko się ociepla? Szkoda. :/ Ale moze znajdziesz na niego jakis sposob. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. zaraz dodam zdjęcie z przed chwili, zafarbowałem odrost na ciemny i chyba ten kontrast daje lepsze wrażenie na całość

      Delete
    2. Wlasnie zobaczylam zdjecia i faktycznie - fajniej to wyglada! :)

      Delete
  7. A jaka masz maskę?

    ReplyDelete
  8. Ładny z Ciebie chlopak jak maz ciemne wlosy tzn ciemny chlodny blond ewent jasny chlodny brąz, w pozostalych odcieniach a szczegolnie w blondach wygladasz źle, sztucznie, tandetnie

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję za opinię :p czasami lubię wyglądać sztucznie. serio

      Delete
  9. ok skoro tak lubisz, ale Twoj typ urody , piękne duże oczy , ładna cera idealnie wygląda w chlodnych jasnych brązach lub chlodnych ciemnych blondach , pozdrawiam Marek

    ReplyDelete
    Replies
    1. jestem jesienią więc teoretycznie pasuje mi wszystko ciepłe, ewentualnie natury

      Delete
  10. Andy rowno 2 tyg temu bylam u fryzjera .mam polozony kolor 9.23 majirel.ladnie bylo przez kilka dni.teraz jest złoto.zle sie w nim czuje.szkoda mi kasy znowu leciec do fryzjera.fundusze troche ograniczone jestem na urlopie wychowawczym:) chcialabym ochlodzic i 1 ton przyciemnic.myslalam o 8.2 majirel.do brze bedzie?czy lepiej polaczyc 8 +8.2? nie chce tez miec fioletowych wlosow.pozdrawiam

    ReplyDelete
  11. Czesc

    Prosze o porade ,czy z ciemnego blondu mozna uzyskac platyne poprzez farbe? dotychczas robilam 9% rozjasniaczem , fryzjerzy odradzaja ,ze wyjdzie rude;/ skad jestes jesli mozna wiedziec ,pozdrawiam

    ania

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wrocław.
      Wiesz co jeżeli użyjesz wystarczająco silnej farby i wody 12% to możesz uzyskać na prawdę jasny efekt ale jeżeli do tej pory robiłaś rozjasniaczem to obawiam się że farba Cię nie zadowoli bo nigdy nie da aż tak jasnego koloru jak daje rozjasniacz

      Delete
  12. Szarą Pravanę najlepiej kładź rozciapaną na pół z odżywką, jak pierwszy raz położyłam prosto z tubki, to przeżyłam szok - wychodzi ciemny stalowy granat :D a w niebieskim wyglądam jak debil... dopiero po kilku myciach spłukuje się na piękną szarość i w tej wersji był zaskakująco neutralny i pasował do karnacji. Powodzenia i czekam na zdjęcia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. muszę sprobować, zatem jak dobry wychodzi rozcieńczony to przemawia za wydajnościa. a jak z trwałością ?

      Delete
    2. Szybko się wypłukuje, ale w zasadzie jak (przynajmniej u mnie) każdy toner - po tygodniu, max półtora trzeba dofarbowywać. Zabawa dla cierpliwych ;)

      Delete
    3. teraz walczę raczej z nierównością, bo końce, mocniej uwrazliwione oczywiście, łapią dużo zimniej i fakt, to jest oczywiste....ale orzy krótkich włosach cięzko nad tym zapanować żeby było równo

      Delete
    4. Hey a gdzie dostanę tą farbę infinity? Zakochałam się w tym kolorze <3

      Delete
  13. Hej ☺ bardzo bym chciała mieć szare włosy ale rozjaśnianie nie wchodzi w grę (chyba że chcę łysa zostać :p) zastanawiam się czy jak zmieszam platynową farbę z niewielką ilością fioletowej lub czarnej uzyskam oczekiwany efekt. Możesz coś doradzić? Dziękuję ☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. bez rozjaśnienia do bieli nie masz co liczyć na szare włosy

      Delete
  14. Witam, piękny kolor, szczególnie po przyciemnienie odrostów wyglada dużoepiej! Nie ma to jak profesjonalista. Wiem, że wpis już stary, ale chciałabym się zapytać , gdzie mogłabym dostać te farby? Przeszukałam internet, ale jakoś nie mogę nic znaleźć. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. obecnie ciężko dostać je chyba ze w UK. Polecam serię silver white z Igora Absolutes

      Delete
  15. na zielony odcień plukanka z czerwonym pigmentem, na żółty z fioletowym.
    Moje siwe dosyć długo się trzymają dzięki tym fioletowym płukankom odżywce oraz takiemu szamponowi wszystko tanioszka z Joanny

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...