Search

Content

Sunday, February 22, 2015

Nowości, soft & high-contrast ombre & silver.

Witam, Post na szybko (ostatnio wszystko robię na szybko, już czuje jak robią mi się wrzody na żołądku od tego trybu życia) bo lecę do Wrocławia.
Wczoraj miałem natłok pracy i podzielę się z wami niestety tylko 3 efektami, a było ich więcej, tylko, ze nie mam zdjęć, może nadrobię to niedługo (wczoraj dopadło mnie roztargnienie i wycieńczenie)

Justyna: naturalny kolor 8/7, farbowane jasnymi kolorami, celem było zrobienie lekkiego ombre żeby wpasować kolor w jej naturalny. (Affinage 7/0)





























Gosia: kolor na poziomie 6/5 farbowany długo, miała wiele kolorów na głowie z tego co opowiadała, celem było blond ombre. (Nasada 4.0 , końce rozjaśnione i stonowane 9.01)


























I kochana Iwonka która jest prawie tak szalona jak ja! :D nie, źle, to ja jestem prawie tak szalony jak Ona :D uwielbiam takie barwne i wesołe osoby.  W pierwszej kolejności robiliśmy platynę, ale troche źle się zrozumieliśmy i ostatecznie zrobiliśmy szary kolor. (całość rozjaśniona i dwukrotnie tonowana: 10.22 a poźniej 6.117)


























Miłego dnia wszystkim :*

10 komentarze:

  1. Gosi na nasadę dałeś 4.0 i Kasi ze wcześniejszego postu też. Dlaczego róznica jest taka duża. Gosia ma jaśniejszy kolor który wyglada jak poziom 6/5 a Kasia 4?

    ReplyDelete
    Replies
    1. bo kładłem na samą nasadę 2-3cm a dalej zostawiłem jej brąz 6. aparat mógł moze tego nie złapać

      Delete
  2. Cześć, mnie efekty się bardzo podobają - extra Ci to wyszło ! Dlatego mam też do Cb pytanie: mam farbę Wella Koleston 9/16 i wodę 6% - czy mogę to nałożyć na jasno-rude (20cm odrost)-złotawe (od połowy długości w dół) włosy?
    Marzenka

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale rudy to jest Twój naturalny kolor?

      Delete
    2. nie, na odroście miałam farbę, która się wypłukała do jasno-rudawego i teraz to się odznaczało od reszty. Odznaczało, bo nałożyłam to 9/16 i........na dworze ten kolor wygląda jak jasny słomkowo beżowy (taki stonowany ciepławy beż) a w świetle sztucznym kolor jest...zielony ;-(((. Co mam z tym zrobić? chciałabym to jakoś ocieplić, żeby mieć kolor w kierunku ciepłego karmelu na poziomie 8-9 - tutaj foto PIERWSZE, KOLOR OD POŁOWY W DÓŁ ( góra jest za ciemna jak dla mnie, ale reszta - super). Co nałozyć?

      https://www.google.pl/search?q=ciep%C5%82y+karmelowy+blond&rlz=1C1CHMB_plPL369PL370&espv=2&biw=1024&bih=481&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=1gbtVJPFBabCywOB9IGwDg&ved=0CAYQ_AUoAQ#imgdii=_&imgrc=PgR20Dplrlvd6M%253A%3Bs8BdUNE1laurDM%3Bhttp%253A%252F%252Festyl.pl%252Fblog%252Fwp-content%252Fuploads%252F2012%252F01%252Fdrew-barrymore-wiosna.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Festyl.pl%252Fblog%252F2012%252F01%252Fokresl-swoj-typ-urody-i-znajdz-swoj-kolor-wlosow%252F%3B480%3B480

      Delete
    3. Musze zobaczyc jak wygląda kolor teraz

      Delete
    4. Nie mogę uchwycić moim aparatem rzeczywistego koloru ;-((((. Czy mogę nałożyć na to 9/16 jakikolwiek ciepły odcień, skoro to 9/16 było "niby" zimne'? Kurcze, nie chcę pogłębić tej zieleni ;-))). A widziałam Twój najnowszy post z tym Loreal cool cover i powiem Ci, że ZAJEBIŚCIE ZROBIŁEŚ TE WŁOSY !!!!!!

      Delete
    5. a złoty blond? nada się?

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...