Search

Content

Wednesday, February 18, 2015

Red Copper Ombre

Witajcie :) Dziś zupełne przeciwieństwo poprzedniej koloryzacji, dziś będzie rudo, żeby ocieplić wam samopoczucie bo za oknem jest szaro i brzydko. Wczoraj zrobiłem niemałą metamorfozę Kasi, która farbowała włosy od 10 lat na czarno (zawsze całą długość) i 2 miesiące temu była w jakimś salonie gdzie mieli zrobić jej ombre i ogólnie rozjaśnić całość, jak dla mnie całość była czarna raczej poza końcami które były o ton jaśniejsze. Przygotowałem się raczej na ciężki kolor więc zarzuciłem na odrost 4.0 na 3% i rozjaśniacz na 12% na długość, ale włosy mnie pozytywnie zaskoczyły, rozjaśniły się mniej więcej do koloru w okolicy 9.3 bez rudości, bez żółci, takie złoto po prostu, bez większych zniszczeń, położyłem na to Affinage bRED Red Copper na 3% i macie efekt końcowy:






Jak wam się podoba?


23 komentarze:

  1. <333333 Piękne !!

    ReplyDelete
  2. Andy jak zawsze mistrzostwo, Kasia jak zawsze zniewalająca :)

    ReplyDelete
  3. Śliczne!
    i piękna modelka <3

    Ola

    ReplyDelete
  4. z uporem maniaka robisz te ombre, po co?? ładna modelka wygląda tak jakby miaal roczny odrost i żółto rude paskudnie sztuczne pasma, ombrie oszpeca i daje efekt sztuczności i jest niemodny

    ReplyDelete
    Replies
    1. ponieważ ombre jest śliczne. Według Ciebie może oszpeca masz całkowite prawo do własnej opinii, ale ja mam o tym inne zdanie i nie zmienisz go. Ombre jest cudowne i tak, będe z uporem maniaka robił ombre na potęgę!

      Delete
  5. Nie jestem fanką tych mniej subtelnych odsłon ombre, ale to mi się podoba! Świetna robota :)
    Czy można wysłać ci maila z pytaniem o farbę?

    ReplyDelete
  6. Nie jestem zwolenniczką malowania włosów, ale to ombre bardzo mi się podoba- jest wykonane bardzo profesjonalnie.

    ReplyDelete
  7. szkoda ze z uporem maniaka bedziesz robił ombre na potęgę , ponieważ ombre nie ma nic wspolnego z pięknem a szczegolnie takie nachalne , wlosy mają nas zdobic i podkreślać typ urody a nie straszyć sztucznością , cala sztuka fryzjerstwa i kolorymetrii polega na tym by podkreslic typ urody a nie zaburzyć , pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie masz prawa narzucać innych swoich wizji... masz prawo je mieć, ale podkreślając że to jest twoje własne zdanie, z którym niestety nie każdy musi się liczyć. podobnie jak nie każdemu musi się podobac mój styl pracy tak? szanuję to ale robię to co chcę, to co mi się podoba i widzę zadowolenie ludzi z tego, ale zawsze znajdzie się taki szary biedny człowieczek, który nie ma własnych problemów, jego życie jest wystarczająco nudne aby zacząć się czepiać pracy innych podczas gdy się spełniają. To ja pozdrawiam drogiego anonima i życzę powodzenia :)

      Delete
  8. Andy, wybacz, ze tak nie na temat, ale orientujesz sie moze, czy jest gdzies rozpisane jak rozszyfrowywac numerki (oraz literki) farb Palette?

    ReplyDelete
    Replies
    1. z tego co wiem to każda seria ma różnie skonstruowane numeracje. sugeruj się raczej numeracjami profesjonalnego schwarzkopfa

      Delete
  9. Znowu nie potrafisz przyjąć słów krytyki, ombre jest sztuczne , nie krytykowalam Twojej pracy, uwazam ze masz talent, pokaż coś z koloryzacji w chlodnych brązach, czjkoladach, naturalnie kawowych brązach, bezowych blondach a nie wkolko sztucznie jasne blondy , lub ombre . Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oczywiście ze potrafię przyjąć krytykę, właśnie ją przyjmuję to Ty nie potrafisz zrozumieć podstawowych rzeczy. Lubię robić ombre i nie przestanę tego robić, uważasz ze to jest jakiś bunt? Myśl sobie co chcesz, chociaż jak dla mnie to wcale nie myślisz, bo w innym przypadku dawno byś przestała/przestał drążyć temat. Ja nie uważam ombre za sztuczne a Ty mi wmawiasz że ja nie przyjmuję krytyki. To jest żałosne

      Delete
  10. Witaj Andy , mam pytanie z natury mam wlosy na poziomie 7 w chlodnym ocieniu, mam 20 % siwych wlosow , farbowalam je farbami garnier color naturals odcieniem 7 ale ten odcien jest troszke za cieply i bardzo szybko sie zmywa, ostatnio koleznka farbowala farba palette color naturals z ta nowoa formula z olejkami i byla zachwycona bo ta nowa palette juz jet bardziej delikana i ma mniej amoniaku i siwtnie trzyma kolor i teraz pytanie do Ciebie chce sobie zrobic tą nowoą palette natural colors odcieniem 400 średni blond , ocien ten ponoc wchodzi chlodny czy to jest dobry pomysl, dodam ze nadal zalezy mi na bardzo naturalnym kolorze, no i zeby byl trwalszy od garniera no iczy palette color naturals nie zniszczy mi wlosow, zaznaczam ze chodzi mi o tę najnowszą wersje tej farby pozdrawiam Inga

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie zniszczy ale nie wiem czy będzie trwalszy i zimniejszy

      Delete
  11. dzięki, na testerze ten 400 z palette jest raczej chlodny , na pewno nie ejst taki jak 7 z ganiera czy z loreala, ale rozumiem ze wyjdzie naturalnie bo o to mi chodzi, a moze polecisz cos bardzo nauralnego z jakiejs fryzjerskiej farby na poziomie 7?? dzieki za odp

    ReplyDelete
  12. dia ligt nie pokryje mi siwych wlosow, moialam juz, a co myslisz o igora royal 7,12 albo 7.1 co bedzie chlodniejsze i czy ta farba jest trwala?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ano tak zapomniałem na chwilę o siwych... jeżeli mówisz ze masz ich 20% to igora sobie poradzi. 7-12 będzie zimniejsza

      Delete
  13. Dziękuję Andy kochany jestes , a Igora Royal jest trwalą farbą ? i jeszcze jedno pytanie wychwalasz tu farby afinage , na czym polega ich wyjątkowosc i gdzie je moge dostac

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igora jest trwala, lubię ją .
      Affinage są najtrwalsze z farb jakie stosowałem i mają przepiękny mocny blask.
      napisz na meila

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...