Search

Content

Tuesday, February 24, 2015

Pracowity weekend i cudowne efekty.

Witajcie moi kochani, wy pewnie od wczoraj znów wpadliście w cotygodniową rutynę pracy? Natomiast ja na odwrót odpoczywam po weekendzie który nadal odczuwam! Bolą mnie stopy i kręgosłup. Przedstawię kilka koloryzacji zrobionych w niedzielę. Cholera! musze jakoś ogarnąć to jak robię te zdjęcia! macie jakieś pomysły jak zrobić zdjęcia zeby oddawały kolor jak najbardziej realistyczne, nawet wtedy kiedy jestem zmuszony robić je jak dawno jest ciemno za oknem?

Pani Barbara miała dośc nierówny brąz z odrostem. Na odrost poleciało 4.0 a na końcówki rozjasniacz na 3%
























Wiola (KLIK) której robiliśmy to samo co ostatnio czyli złoty blond na całości (9/38), z refleksami i rozjaśnionymi końcami.


















































Paula (KLIK) której ostatnie przyciemnienie dość się sprało, co prawda zostawiając ciekawy odcień, trochę jak blade mango, odświeżyliśmy 5.44

























I Iga która miała za jasny i za intensywny odrost względem długości która była brązowa
8.465+5.44 na odroscie, długość rozjaśniona

























Życzę pogodnego wtorku, pracujcie, albo odpoczywajcie, ja uciekam zaraz do Wrocławia. :*

20 komentarze:

  1. Włosy Wioli cudo ;)
    Igi też mi się bardzo podobają jak na posiadaczkę rudości przystało :)
    Świetne efekty Andy widać że był to pracowity weekend ale jaki owocny ;)/ S.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oj pracowity, odbił sie na moim zdrowiu :D

      Delete
  2. Wszystkie kolory piękne i szkoda, że mam tak daleko do Ciebie.
    Co do zdjęć to myślę, że pomoże lampa i ewentualnie blenda. Nie musi być to jakiś super firmowy sprzęt, najtańsze jakie widziałam na allegro to lampy za ok. 120zł i blendy za 25-35zł.

    ReplyDelete
    Replies
    1. no ale tego nie będe wszędzie targał ze sobą. już zrezygnowałem z lustrzanki bo moja xperia nowa ma ponad 20mpx i to są własnie zdjecia robione xperią

      Delete
  3. Pięknie Ci wszystko wyszło:) Obserwuje Twój blog od niedawna i jeszcze wszystkiego nie przeczytałam, dlatego zapytam: Czy jest jakiś post odnośnie uzyskania chłodnego brązu bez rudych refleksów?? A jeśli nie ma, to mógłbyś mi doradzić jaką farbą uzyskać zimny popielaty brąz coś około na poziomie 5-6?? Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Schwarzkopf igora 6-12 albo 6-23

      Delete
    2. Jeszcze tylko jedno pytanie:P A czy mogę dodać do tej farby mixton niebieski dla wzmocnienia efektu? I zrobić na wodzie 3%?? czy lepiej na 6%?nie tylko wyjść z czarnymi włosami :)

      Delete
    3. Andy włosy Igi<3 cudo!!!!!
      Ola

      Delete
    4. 3%
      przy 6-32 nie ma sensu dodawania nic bo jest bardzo zimny

      Delete
  4. Nie jestem fanka rudych wlosow ale Igi wyszly przepieknie! Perfekcyjne ombre!

    ReplyDelete
  5. Andy pomozesz? co to za kolor ? http://www.parikmaher-online.ru/sites/default/files/1321950783_sokolova_60.jpg http://www.parikmaher-online.ru/sites/default/files/1321969039_krasavica-0128.jpg http://www.parikmaher-online.ru/sites/default/files/sokolova_19.jpg

    ReplyDelete
    Replies
    1. od nasady zimna popielata 8 a w doł neutralna/ciepła 9

      Delete
  6. Andy wiem, że polecasz profesjonalne farby, ale proszę doradź mi jakim nr farby palette icc stonować chociaż trochę rudo-bury ciemny blond - jasny brąz? Nie mam możliwości kupić dzisiaj nic innego oprócz palette. I czy mogę do stonowania rozcieńczyć wodę do 3 %? Będę bardzo wdzięczna za poradę. Monika

    ReplyDelete
    Replies
    1. najlepiej poczekaj i kup schwarzkopf igora 6-32 i 3% bo z palette nic nie pokryje i nie wyjdzie zimno. chyba ze zwykły ciemny blond, ale wyjdzie ciepło i tak

      Delete
  7. Witaj :) kojarzę Cię jeszcze u BlonBunny- zachciało mi się przyciemnienia z garniera 111 (wcześniej alfaparf 11.21) i fryzjerka nałożyła mi majirel 8. U nasady jest całkiem znośnie, ale długości są... mocno chłodne. nie zielone, ale mocny popiel... Czy mogę to czymś sama ocieplić/albo co nałożyć za jakieś 2 tyg, gdy farba się spłucze lekko? Byłabym skłonna nawet w razie W pojechać na farbowanie do Wro (jestem ze Śląska Górnego).
    Pozdrawiam ciepło i czytam dalej! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem kto o zdrowych zmysłach kładzie jeden kolor na całą długość przy rozjaśnianych włosach serio. 9.33 na 3% mogłabyś sobie na długość położyć

      Delete
    2. Dziękował:))) a btw w razie czego długie są do Ciebie kolejki na termin?

      Delete
    3. napisz proszę na FB albo meila ok?

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...