Search

Content

Tuesday, March 10, 2015

Affinage Air Loader & Salt Spray

Dzisiejszy post troszkę na szybko o stylizacji dwoma produktami Affinage: ultramocny lakier i sól w sprayu dodająca objętości i tekstury.

























Lakier miał nie lada wyzwanie bo ja lubię lakiery suche i bardzo mocne, tworzące mi utrwalenie które zostanie ze mną do końca dnia, do tej pory temu wyzwaniu sprostał tylko Syoss zielony, kupiłem też Schwarzkopf Silhouette ale był słabszy od Syossa.
Air Loader ma 600ml więc wydajność na prawdę obiecująca. Produkty Affinage mają skalę mocy i nabłyszczenia od 1 do 10 przy czym Air Loader ma oznaczoną moc 10 na 10 a nabłyszczenie 8 na 10. Czy się sprawdził? Zobaczcie sami:



Tak wystylizowałem sobie włosy w niedzielę około godziny 12. Warunki atmosferyczne nie były złe, bo świeciło słońce, nie było wiatru ani deszczu. Aczkolwiek nawet w sprzyjających warunkach na moich włosach jest mi niebywale ciężko utrzymać lakier bez poprawiania fryzury w ciągu dnia.


Tak wyglądała fryzura około godziny 24. Moim zdaniem prawie nienaruszona. Nie spodziewałem się tak dobrego utrwalenia po nim, nie zawiódł mnie, aczkolwiek jeżeli w ciężkich warunkach pogodowych zachowa się inaczej to na pewno o tym wspomnę!


Sól w sprayu! Powiem szczerze że moja opinia tutaj może nie będzie całkowicie obiektywna bo nie stosowałem nigdy żadnego produktu tego typu, żadnej soli innej firmy. To moje pierwsze starcie z produktem tego typu, niestety nie stosowałem go jeszcze na dłuższych włosach, nie omieszkam spróbować i napisać wam o tym jak się sprawdza. Jego zadaniem jest nadanie włosom tekstury. 




Przed użyciem, włosy po prostu wysuszone


Po aplikacji

Po całym dniu


Tak wyglądają włosy po aplikacji, zmierzwia włosy, lekko faluje, utrwala jak bardzo delikatny lakier.
Aplikacja jest dziwna, pryska po prostu wodą (oczywiście nie zwykłą) i zasięg jego rozpylenia jest szeroki dlatego ciężko nie prysnąć sobie nim przy okazji na twarz. Wysycha w ciągu kilku najbliższych minut i pozostaje taki do końca dnia. Fryzurę można poprawiać ręką i odświeżać. Moc utrwalenia ma 3 na 10 a nabłyszczenie 1 na 10. Co ważne! nie wysusza, włosy nie są matowe ani wysuszone w żadnym wypadku! Wydaje mi się że nawet nie ma żadnego wysuszającego specjalnie składnika. Do zrobienia tekstury i kształtu na naturalnych lokach czy falach bardzo tak!

Jeżeli jesteście zainteresowani kupnem produktów Affinage które polecam, to poniżej znajdziecie informacje gdzie możecie to zrobić:
FACEBOOK                           E-MAIL                               STRONA




6 komentarze:

  1. ostatnimi czasy rozjasnialam moje farbowane od lat na czarno wlosy sama w domu, naladając rozjasniacz pasmo po pasmie sama przed lustrem. fakt zeszlam z czerni (teraz mam odcienie rudosci) ale... mam teraz plamy poniewaz rozjasniacz chyba nie pokryl wszystkiego równo....co moge z tym zrobić? dalej nakładać rozjaśniacz? stosować kąpiele rozjaśniające? bo chyba przykrycie farbą nic nie da bo plamy i tak beda widoczne? chcialabym uzyskac kolor cos kolo naturalnego blondu, nawet ciemny by mnie satysfakcjonował, byle juz nic ciemnego ale boje sie cokolwiek polozyc zeby nie wyszedł mi np brąz... czy jesli kupie jakas farbe fryzjerską i wymieszam ja np z 9% utleniaczem to nie wyjdzie ciemniej niz na opakowaniu? prosze o jakas poradę i pozdrawiam;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no nie wiem jak wygląda kolor jaki masz teraz, nie wiem jaki kolor chcesz uzyskać. nic nie wiem tylko to że rozjasniłaś i nic poza tym.

      Delete
  2. Naprawdę, nie "na prawdę"...

    ReplyDelete
    Replies
    1. już w którymś poście ktoś mnie poprawiał...dziękowałem raz, ale zaznaczyłem że zawsze mam problemy z tym słowem i zawsze będę pisał je błędnie. Nie można być ideałem.

      Delete
  3. Napewno też mają przedstawiciela, napisz i poproś o wizytę w Twoim salonie

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...