Search

Content

Thursday, March 12, 2015

Affinage HotShotz

Witajcie, wiosna wiosna coraz bliżej ! Warto zmienić coś na głowie, ja własnie siedzę z farbą, ale na efekty musicie poczekać do kolejnego postu. Dzisiaj będzie mowa o odżywkach koloryzujących Affinage HotShotz.

Są to produkty do koloryzacji pół-trwałej, możemy używać na włosach naturalnych do wydobycia poszczególnych refleksów, albo odświeżenia włosów farbowanych. Pokrywają do 20% siwych włosów. Czas aplikacji od 3 do 20 minut. W zależności od porowatości włosów utrzymują się do około 10 myć. (Ja osobiście nie czekałem 10 myć , ale po 2 myciach nie widziałem znacznej różnicy w kolorze-schodzi równomiernie bez niespodzianek)

Ja posiadam do testowania 3 odcienie : Wild Honey (złoto), Quick Silver (taki do gaszenia ciepłych/złotych/żółtych tonów na blondach) i Ice chestnut (przyjemny jasny ciepły brązik)

Do tej pory przetestowałem na sobie Quick Silver i Ice Chestnut, niedługo użyje także Wild Honey i umieszczę jego efekt w innym poście, bądźcie cierpliwi :*

QUICK SILVER  (do poziomów 8-10)



Konsystencja średnio-gęsta, taka śmietanowa, zapach bardzo przyjemny, aplikacja wygodna i produkt wydajny dzięki konsystencji. Ja aplikowałem na włosach wilgotnych, wtedy efekt jest trwalszy, aplikując na suche uzyskacie intensywniejszy efekt ale na krócej.



ICE CHESTNUT (poziomy od 7 do 5)




Jak widzicie, użyłem Ice Chestnut więc siwy już nie jestem, a po spraniu go siedzę (teraz) z nowym kolorem na głowie, ale nie mogę powiedzieć jakim. 

Generalnie polecam te produkty do odświeżania koloru na długości między farbowaniami, albo do tonowania długości zwłaszcza przy blondach, taki prosty przypadek, jak macie klientkę którą robicie na ciepły blond, odrost jest spoko ale długość jest np za mocno rozjaśniona, łapie kolor zimniej, ciemniej, nierówno, to przy farbowaniu odrostu na długość warto położyć taką odzywkę zamiast farby. Takie rozjaśnione włosy ładnie łapią produkty tego typu bez przykrych niespodzianek.

Oprócz odcieni jakie wymieniłem HotShotz występuje także w takich odcieniach:
SAND BLONDE ciepły blond
BURNT COPPER miedź
RED CHILLI czerwień
HOT CHOCOLATE ciepły bogaty brąz
LIQUORICE czerń
AUBERGINE fiolet

Jeżeli jesteście zainteresowani kupnem produktów Affinage które polecam, to poniżej znajdziecie informacje gdzie możecie to zrobić:
FACEBOOK                     E-MAIL                            STRONA


0 komentarze:

Post a Comment

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...