Search

Content

Monday, March 30, 2015

Chilli Chocolate

Czyli dziś znów Kasia, jak w tytule, mój kochany Domin <3 (KLIK i KLIK nasze ostatnie kolory)
tym razem NIE ROBIŁEM OMBRE, zainspirowałem się zdjęciem dodanym na Instagrama lorealprofessionnelpl  i zrobiliśmy Kasi brąz z którego wypływały miedziano-czerwone pasemka. Efekt trochę kojarzy mi się z czekoladą z kawałkami chilli :3

Przed:


Kolorem bazowym była mieszanka 4.15+3.0 (na odrostach i całości, poza rudymi pasmami) Pasma były odseparowywane w folii z mieszanką 7.6+8.43+troszeczkę proszku. Włosy wysuszone delikatnym strumieniem powietrza przy użyciu Affinage Salt Spray.






Bardzo was przepraszam za jakość moich zdjęć, kolory ciężko się odwzorowują, nie wiem czy to wina tego pi********** telefonu czy pogody ;/


Modelką stała się także przecudna mama Kasi, Pani Bożena. Ostatni kolor KLIK Tym razem postanowiłem zaszaleć z rudym. Na odrost 3.0, długości rozjaśnione w ten sposób:

Całość stonowana 8.465 z efektem:



Jeżeli jesteście zainteresowani kupnem produktów Affinage które polecam, to poniżej znajdziecie informacje gdzie możecie to zrobić:
*adres E-MAIL: office@labote.pl
*FACEBOOK                         

2 komentarze:

  1. Bardzo ladny efekt,czerwone pasma fajnie ozywilo twarz modelki:-)Andy gdy wlosy w trakcie rozjasniania rozjasniaczem po przepisowych 50minutach(tak jak radzi producent) sa wg Nas niedostatecznie rozjasnione to powinnam:przetrzymac go na wlosach jeszcze np 20 min,czy moze zmyc i rozjasnic jeszcze raz??jak to jest mistrzu:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. możesz dołożyć mieszanki w miejsca gdzie uważasz że rozjasnia za słabo

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...