Search

Content

Tuesday, March 31, 2015

Coral Orange Fun

Witajcie w ten deszczowy i ponury dzień. Dziś odwiedziła mnie kochana Juweta :* Która dłuugo długo farbowała się samodzielnie na różne czerwienie/wiśnie. Postanowiliśmy zrobić rudy, ale bez rozjaśnienia. Postanowiłem że spróbuję farby do pasemek Schwarzkopf Igora fashion lights, to farba rozjaśniająca i nadająca od razu ton, wybrałem L-77 miedź.

Włosy Juwety przed:

Na odrost poszło 8.34R na 6%, L-77 na 12% na pasma w folie na całą długość, ACZKOLWIEK 120ml mieszanki było mi na jej włosy za mało! więc na szybko wykombinowaliśmy co zrobimy z bokiem na który zabrakło nam farby! Lewy bok na który zabrakło mi L-77 rozjaśniłem rozjaśniaczem Ice Creme na 6% w foliach. po zmyciu położyłem na rozjaśnione fragmenty A.S.P Colour Dynamics w odcieniu HOT PINK

A oto efekty:








Uwierzcie mi na słowo, miedź jest bardzo intensywna, ale gubi się przy różu, taki urok kolorów tego typu, jeden zawsze przeważy.

Jeżeli jesteście zainteresowani kupnem produktów Affinage które polecam, to poniżej znajdziecie informacje gdzie możecie to zrobić:
*adres E-MAIL: office@labote.pl
*FACEBOOK                         


11 komentarze:

  1. Odwazny kolor oraz modelka.Podziwiam dziewczyne,cykalabym sie jak nie wiem co takiego koloru:-)Genialnie!! jak zwykle Andy,Kuweta powinna Cie chyba wycalowac calego;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juweta*
      Szkoda ze dziewczyny są tak strachliwe tutaj.

      Delete
  2. Przezajebiste!!! <3
    Zazwyczaj nie podobaja mi sie wlosy ani rude, ani rozowe - a tutaj zyleta :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. cudownie, cieszy mnie to :) szkoda ze mało dziewczyn odważa się na wychodzenie poza "bezpieczne" kolory

      Delete
  3. Zniewalający kolor <3 Pewnie wygląda jeszcze piękniej w pełnym słońcu :) Takie zdjęcia sprawiają, że chcę wrócić do czerwieni i rudości ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. każdy kolor jaki robię jest o stokroć piękniejszy na żywo niestety nie mam tak dobrego sprzętu żeby oddać kolory i "życie" każego z nich ;/

      Delete
    2. Skądś to znam - nieźle musiałam się nagimnastykować żeby uchwycić kolor po czerwonych farbach i kolorowych tonerach, a i tak nigdy nie wyszło idealnie tak jak na żywo ;)

      Delete
  4. Hej, jak Ty to robisz, że włosy "po" są tak lśniące, gładkie, lejące??? Piękne...

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...