Search

Content

Wednesday, March 11, 2015

Dominika naturalny jasny blond.

Witajcie. Ugh już pogoda się zepsuła, niestety... przynajmniej tutaj, ale za to jaki piękny dziś kolor zrobiliśmy!
Naturalny kolor Dominiki to taka 8, farbowała się jasnymi sklepowymi blondami które ostatnio wychodziły jej za żółto na odroście.
Na odrost 8.01+7.01 na 3% a na długość po zmyciu odrostu mieszanka 8.01+9.2 na 1,9%

























Jeżeli jesteście zainteresowani kupnem produktów Affinage które polecam, to poniżej znajdziecie informacje gdzie możecie to zrobić:
FACEBOOK                     E-MAIL                            STRONA

11 komentarze:

  1. Mi też się podoba;) Andy chciałam cię coś zapytać.farba koleston 9/17.co to będzie za odcień?ciepły zimny?co znaczą te liczby?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 7 to brązowy a 1 popiel
      jak dla mnie to będzie ciepły bardziej bo 7 jest mocno ciepły

      Delete
  2. Az nie mozna oderwac oczow od tych wlosow:-).Pieknie!!!.Pytanko techniczne czy polozona przez Ciebie farba na dlugosciach na 1,9% trzymac sie bedzie dluzej niz na 3%??kaska

    ReplyDelete
    Replies
    1. teoretycznie powinna bo niższa woda więcej odłoży pigmentu, ale tam też sa mocniej rozjasnione pasma i bardziej uwrażliwione a z takich kolor spływa od razu zwykle

      Delete
  3. Witam cie andy. Od jakiegoś czasu miedzy farbowaniami odświeżam kolr matrix sync 10 m mokka. Zawsze kładłam z woda oryg 2,7.tym razem położyłam z ze zwykła 3%.trzymalam tylko 10min a włosy sa ciemne. Jakis poziom 6.nakldslam na 9. No masakra jakas.myje codziennie od kilku dni a kolor nawet nie drgnie. Czy dlatego ze zmieniłam wodę tak mocno wzięło??myslisz ze sie spluczxe? Nie chce rozjsniac.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wykluczaj takiej opcji ze to wina wody.... chociaż nie powinno się tak stać

      Delete
    2. Mydle ze to woda. Wiesz ze zawsze kupowałam farbe i dolewkę wody na allegro .moze była juz utleniona i nie chwytała tak ciemno. A ta 3% nowa kupiłam w hurtowni.a jak myslisz jsk bede myła często włosy do konca marca i przed świętami położę jakis loreal albo garnier ultrablond to pokryje?

      Delete
    3. Albo myj szamponem do blond włosów

      Delete
    4. Andy może to banalne pytanie, ale zauważył zauważyłam że na niektórych zdjęciach dziewczny mają piękne fale. Czy mogła bym wiedzieć w jaki sposób są robione?

      Delete
    5. gruba lokówka, ostatnio robię to wszystkim :P

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...