Search

Content

Tuesday, March 24, 2015

High Contrast Ombre & Sombre

Witajcie :* Dziś efekty wczorajszej zabawy z Magdą i Marysią (ta piękność którą widzicie ze mną na górze mojego bloga).

Madzi na odrost położyłem 5.0 a długość jeszcze troszkę pojaśniłem refleksami i końcówki. Całość stonowana później 7.01


Marysia farbowała się wiele lat ciemnymi brązami, nie łatwo się domyślić jak ciemne miała włosy, rozjaśniłem jej ombre pasmami, stonowałem tonerami miodowym + orzechowym.





Jeżeli jesteście zainteresowani kupnem produktów Affinage które polecam, to poniżej znajdziecie informacje gdzie możecie to zrobić:
FACEBOOK                     E-MAIL                            STRONA

4 komentarze:

  1. Podoba mi się efekt u Marysi ;)

    ReplyDelete
  2. Bardzo ladny cieply blondzik:-)

    ReplyDelete
  3. Efektowne. Super wykonanie, jestem pod wrażeniem. Fryzura sombre wymiata. Dobra robota :)

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...