Search

Content

Thursday, March 26, 2015

Ombre cnd...

Prawdę mówiąc nie wiedziałem nawet jak zatytułować ten post, podzielę się z wami kolejnymi oczywiście ombre na włosach moich modelek, nie wiem już jak mam nazywać posty żeby je rozdzielać, albo po prostu przestane już wrzucać posty z ombre ( będzie ciężko bo robię dużo ombre)
Planuję wprowadzić pewne zmiany na blogu, jego układ, nowe zdjęcie na górze strony. Powiedzcie mi jak się wam czyta bloga obecnie i jakich zmian chcecie bo ja go nie pisze dla siebie tylko dla was.

Zacznijmy więc...

Malwina: Na nasadzie oraz w formie low lights 7.01, końce i refleksy rozjaśnione i stonowane 9.23+10.0

























Angelika: Na nasadzie 4.35 + 5.0 a na długości 8.33 + odrobina proszku


























Iga: Na nasadzie 5.44+8.465 a na długość  HotShot ocień Wild Honey.


























Marlena: 8.465 odrost, a długość Wild Honey


Jeżeli jesteście zainteresowani kupnem produktów Affinage które polecam, to poniżej znajdziecie informacje gdzie możecie to zrobić:
FACEBOOK                     E-MAIL                            STRONA


16 komentarze:

  1. Jak zawsze mistrzostwo świata :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. piękne zwłaszcza te Igi i Angeliki:)
    Właściwie wygląd bloga jest ok chociaż faktycznie jakieś podkategorie by się przydały ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no musze to troche posegregować

      Delete
    2. I jeszcze taka mała prośba Andy, mianowicie bardzo chciałabym aby twój blog pozostał w takim klimacie jak jest. ;) Jest miło i przyjemnie, zawsze służysz radą tylko błagam nie zrób z tym co masz to co można zauważyć na blogu Mysi. Wiesz o czym mówię? Tutaj nam zawsze dasz poradę w stylu 'to nałóż na to x i powinno być ok' i chwała tobie bo takich ludzi nam potrzeba. U Mysi zaś od dłuższego czasu gdy zyskała popularność blog wygląda na zasadzie reklamy, zamiast pomocy otrzymać można odpowiedź 'wykonuję takie zabiegi ale koszt to x zapraszam na konsultację'.
      Nie odbierz tego źle ;) Bardzo się cieszę, że ponad rok temu trafiłam na twojego bloga bo od tej pory wszelkie moje rozterki włosowe rozwiewasz ty ;) Odwalasz kawał dobrej roboty w tym co robisz i proszę Andy rób to dalej tak jak do tej pory ;);*

      Delete
    3. Dziekuję to miłe z Twojej strony :) Mysia od dawna przestała odpowiadać, szanuję ją, dobrze że się zajmuje tym co lubi, ale ....no własnie, ale.

      póki mam czas odpowiadać to to robię :)

      Delete
    4. Andy, a powiedz mi jaki byłby koszt takiego ombre u Ciebie? Długość włosów, jak u Marleny. Rozważam przyjazd z Krakowa w Twoje strony za jakiś czas :D

      Btw - dziękuję ostatnio za odpowiedź, ale nagle zachciało mi się orzechowego blondu, zrobiłam sobie z palette i zastanawiam się, jaki kolor ja właściwie bym chciała mieć... :v
      najlepszw byloby ombre albo refleksy i chętnie czym je zrobiłam właśnie u Ciebie :)

      Delete
  3. Według mnie powinieneś wstawić boczny pasek z rozdzieleniem swoich prac na dane kolory użytych farb.
    Więc można zrobić boczny pasek z barwami bo wiadomo, że blondynki szukają tematów o blondzie a szatynki o brązach. Można też zrobić numeracją odcieni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Świetny pomysł, popieram :)

      Delete
  4. Andy moje wlosy rozjasnione rozjasniaczem przyciemnilam mieszanka alfaparf 9+8.21+3%.Dzien pozniej przyciemnilam jeszcze raz farba 7.1+3%.Mijaja juz 2 tyg od tych farbowan.Chce znowu wlosy na poziomie 9 i wiem,ze musze uzyc rozjasniacza.Myslisz,ze rozjasniacz polozony jednokrotnie na 6% da rade??czy raczej bede musiala rozjasnic wiecej razy??

    ReplyDelete
    Replies
    1. wydaje mi się że możesz spokojnie zrobić kąpiel na 3%

      Delete
  5. Andy parę dni temu skusilam się na wzmocniony naturalny jasny blond 9.003 i włosy wyszły mi ciemniej jak taka 8 niż wczesniej jak farbowalam je sama 9.0 . Czy w przyszłym miesiącu mogę położyć ponownie 9.0 zeby włosy nie wyglądały na jaśniejsze w okolicy odrosty?

    ReplyDelete
    Replies
    1. a jaką wodą zrobiłas? bez farby rozjaśniającej nic tu sie nie ruszy

      Delete
  6. woda 6 zawsze robilam 9.0 a pani w sklepie fryzjerskim powiedziala ze 9.003 da glebszy efekt i dal ale ciemniejszy.. jaka farbe rozjasniajaca moge na to nalozyc?

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...