Search

Content

Sunday, March 1, 2015

Pierwszy Marcowy kolor.

Witajcie, moi drodzy, pomimo niefajnej dziś pogody ja i tak czuję że wiosna idzie :)
Dziś dla odróżnienia kolor który nie ma nic wspólnego z ombre, o które tak krzyczycie ze jest niemodne (nie, to akurat nie jest powód) dziś kolor jednolity, czerwony i ciemny.

Dzis u mnie znowu M.Ortycja którą kojarzycie z tych postów: KLIK i KLIK
Asia farbowała się ostatnim razem sama (chyba we wrześniu albo październiku) jakimś brązem, od tamtej pory nic nie robiła. Postanowiła wrócić do ciepłych kolorów.


Jak widzicie odrost spory. Położyłem na całą długość 7.6+7.62+6.66 na 3%. Nic skomplikowanego.




Pozdrawiam was serdecznie i życzę wam słonecznych dni w marcu!
U mnie niedługo zajdą prawdopodobnie duże zmiany, tylko muszę konkretnie przemyśleć co zrobić!


16 komentarze:

  1. a z jakiej firmy ta mieszanka farb???? efekt bardzo ladny , fajny jednolity kolorek, brawo

    ReplyDelete
  2. Ale pięknie :)

    ReplyDelete
  3. Witaj. Mam pytanie - czy mixtonów można używać bez farby i oksydantu np. ze zwykłą wodą?? Tak naprawdę mało w internecie informacji o ich używaniu. Chcę ochłodzić tylko górę ombre np. kolestonem 0/81. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. w gruncie rzeczy możesz, ale uzyskasz albo bardzo znikomy efekt albo bardzo mało trwały więc nie wiem czy nie szkoda zachodu

      Delete
    2. Jak w takim razie powinny wyglądać proporcje oksydantu i mixtonu? 3% wystarczy? Boję się, że wyższy może rozjaśnić włosy, których wcale nie chcę rozjaśniać.

      A może na przykład Garnier 111 z rozcieńczonym oksydantem do stonowania a przy okazji bez rozcieńczania do poprawienia dołu?

      Delete
    3. powiedz po prostu co chcesz zrobić

      Delete
    4. ochłodzić górę ombre bez większej interwencji.

      Delete
    5. odrost i naturalny kolor to zimna 4/5. końcówki to zimna 9. środkowa cześć rudawa, chcę zatrzeć granicę z odrostem, ale nie chodzi o poziom tylko pigment, bo włosy to nie "ciepło-zimno" i trochę jaśniej ma być od naturalnych, ale zdecydowanie nie cieplej ;) dlatego interesują mnie te mixtony, ale nie wiem co i jak żeby tylko stonować kolor.

      Delete
    6. psikanie atomizerem wodą z gencjaną ładnie to tonowało, ale zaraz przy pierwszym myciu jasne końcówki piły cały pigment i stawały się fioletowe...

      Delete
    7. a środkowa część to jaki poziom? połóż na górę zimny kolor w poziomie jakie masz włosy a na końce ciepły

      Delete
  4. Lubię takie kolory w Twoim wykonaniu ;)

    ReplyDelete
  5. Wiem, że to nie na temat, ale... Może mi pomożesz :D Miałam przez około rok farbowane włosy elumenem na fioletowo (kolor wyjściowy to był jakiś brąz na poziomie 5 plus delikatne ombre). Teraz nie mogę się go pozbyć. Odrosty i końcówki ładnie się wypłukały, ale pas włosów po środku, gdzie nie było żadnego rozjaśniacza to tragedia. Robiłam juz dwa razy rozjaśnianie u fryzjera, fiolet wyszedł została czerwień (nie wiem skąd :D). Fryzjerka próbowała przykryć to blondem na poziomie 7, bardzo zimnym z zielenią. Niestety czerwień dalej przebija :( Obecnie próbuje dojść do mojego naturalnego koloru, popielaty blond na poziomie 7/8, i marzą mi się przejaśnione końcówki ombre w rockowym stylu. W samym naturalnym czulabym się zbyt szaro. Coś takiego byłoby idealne http://ramireztran.com/wp-content/uploads/2014/05/5-25RT.jpg
    Dodam, że mam idealnie proste włosy, średnio porowate.
    Jakieś rady? Proszę, nie mamy siły już z nimi walczyć. A może przyjmujesz w 3mieście? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie, nie bywam w 3mieście. podejślij mi na meila zdjęcia jak to wygląda, obecny kolor

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...