Search

Content

Sunday, March 15, 2015

Pracowicie...

Jak w tytule, wczorajszy dzień był niezwykle pracowity i owocny. Trochę znowu wyczerpany jestem natłokiem wszystkiego, pracą, zaczynającymi mi się studiami, pojawiło się też kilka problemów, trzeba jakoś przetrwać prawda? :D

Na pierwszy ogień Aleksandra, długie włosy, brąz na całości z blond ombre końcówkami. Na odrost 6.0, refleksy rozjaśniaczem na 6%, całość tonowana mieszanką HotShotz miód i orzech.

























Karolina, naturalny kolor taka 8, włosy kiedyś mocno rozjaśniane rozjaśniaczem, od jakiegoś czasu przerzuciła się na farby. Mam w planach w niedalekiej przyszłości zmienić ją w miodowo-miedzianą piękność. Tym czasem na odroście 9.2 a na długości 9.23


























Marta, farbowana długo długo na czarno, pierwsza próba rozjaśnienia zakończyła się czerwienią, ale będziemy starać się zrobić jaśniej. Póki co ociepliliśmy nieco naszą piękną Panią Lato. Końce rozjaśnione i przytonowane Ice Chestnut z HotShotz


Miłej niedzieli złotka moje kochane, Andy jedzie do Bydgoszczy.

Jeżeli jesteście zainteresowani kupnem produktów Affinage które polecam, to poniżej znajdziecie informacje gdzie możecie to zrobić:
FACEBOOK                     E-MAIL                            STRONA




4 komentarze:

  1. A jakie to studia Andy?:)

    Jak zawsze praca się opłaciła i efekty są zachwycające. Osobiście czekam na miodowo-miedziane piękności bo w twoim rudości są genialne! /S.

    ReplyDelete
  2. Andy a jak szkolenie? Zadowolony jesteś?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja zadowolony :) mam nadzieję, ze dziewczyny więcej wiedzą, ale mało pytań zadawały. :(

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...