Search

Content

Saturday, March 14, 2015

Repigmentacja włosów.

Witajcie, pogoda znów do dupy, ja ostatnio bardzo mało śpię i długo funkcjonuję w ciągu dnia nie wiem nawet jak. Znów zbliża mi sie kryzys jakiś zmęczenia. Oby nie bo dopiero sie rozkręca na nowo.

Do rzeczy! Toner HotShotz zaczął się wypłukiwać i ja uznałem, że chcę wrócić do ciemnych włosów jednak. Szarym cieszyłem się zaledwie 4 tygodnie, ale były ciężkie do utrzymania.... w ciemnych czuję się sobą znowu. Chyba tak zostanie na dłuższy czas.


Włosy wyglądały tak , z racji ze były rozjaśniane trzykrotnie rozjaśniaczem na 12%, były mocno wytrawione, wymagały repigmentacji, chciałem poziom 6, zastosować farbę 6.0, więc przed aplikacją farby użyłem Spray Quick Pig w odcieniu pomarańczowym (ponieważ naturalnie na poziomie od 8 do 6 występują u was miedziane pigmenty). Jeżeli nie uregulujemy ilości odpowiednich pigmentów we włosach rozjaśnionych to potem mamy takie niespodzianki jak kolor nierówny, ciemniejszy na końcach, zielonkawy i szybko blaknący.



To taki zwykły spray w kolorze pomarańczowym który sprawi ze położony później kolor wyjdzie tak, jak powinien. Spryskujemy tym włosy, masujemy, odsączamy papierowym ręcznikiem nadmiar i nakładamy farbę.



Affinage Infiniti 6.0 na 3%




Tak to wyglądało dwa dni temu, dziś włosy są po dwóch myciach i kolor jest na prawdę super, nie ma niespodzianek, jest równy a włosy mocniejsze.


Przy okazji, muszę się pochwalić kilkoma rzeczami, najpierw włosowe: Wczoraj zrobiłem interes życia na kosmetyki do włosów w TK Maxx w renomie, gdzie kupiłem 3 produkty ze Schwarzkopfa (szampon, maska i olejek) każdy za 19,99zł. 



Szampon bezsiarczanowy i maska z serii BC Color Freeze: Właśnie przed chwilą pierwszy raz użyłem całej serii jedno po drugim i wysuszyłem włosy. Szampon jak to szampon bez siarczanów-słabo się pieni przez co wydaje nam sie że nie myje, dlatego ja myję dwukrotnie (zawsze powinniśmy dwukrotnie umyć skórę każdym szamponem) dwie małe kropelki wystarczą bo za 2 myciem pieni się dużo lepiej. Maska jest bardzo gęsta przez co wydaje się być treściwa, ma keratynę i kwas mlekowy, fajne połączenie, lubię te dwa składniki. 

























Olejek Oil Miracle Light Finishing Treatment (maseczka z olejkiem maruli) z serii BC. Kupiłem bo eliksir Elseve mi sie kończy (kupiony w październiku 2013 roku) Ten ma tą samą pojemność więc liczę że posiedzi ze mną równie długo. Wygładza, nabłyszcza, nic specjalnego, taki po prostu olejek jako odzywka bez spłukiwania plus nabłyszczenie włosów. 

Kolejną rzeczą jaką pragnę się pochwalić to że od środy zaczynam znowu pracę we Wrocławiu, zobaczymy co ciekawego z tego wyniknie, a jutro wybieram się do Bydgoszczy na dwa dni szkoleń (ja w charakterze szkoleniowca z koloryzacji) zatem do zobaczenia Bydzia!

Jeżeli jesteście zainteresowani kupnem produktów Affinage które polecam, to poniżej znajdziecie informacje gdzie możecie to zrobić:
FACEBOOK                     E-MAIL                            STRONA






16 komentarze:

  1. Spodziewalam sie,ze wrocisz do blondu,a tu zonk:-)Powiedz gdybys polozyl sama 6.0+3% bez tego pomaranczowego specyfiku to wyszlo by zielono??.Btw te natury ktorych uzywasz sa cieple czy zimne??Zielone nie sa??

    ReplyDelete
    Replies
    1. bez pigmentacji kolor byłby ciemniejszy na końcówkch bo uwrażliwione wypiłyby kolor, a dzięki temu struktura jest troche wyrównana i nowy kolor ma dobrą baze zeby wyszedł równo. 6.0 są neutralne, bez żadnego odcienia, 6.00 byłaby ciepłą naturą natomiast 6.01 byłaby zimną naturą

      Delete
  2. Kochany Andy, jeśli miałbyś chwilkę to rzuć oko na moje kudły i powiedz mi, jak z tego paskudztwa zrobić, to co jest na drugim zdjęciu:
    https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t34.0-12/11051020_824224454280079_1099425864_n.jpg?oh=01496d90a0771297d3b4cd50bf39760d&oe=55057857&__gda__=1426468935_b0a92949abfdf1d1e76163244861a485

    http://img.styl.fm/resize/watermark/item/df/35/9c/ad29.jpg

    Właściwie najbardziej chodzi mi o pozbycie się rudości i żółci, interesuje mnie taki kolor, jak na tym zdjęciu lub taki, jaki ma Olga z poprzedniego posta - nie umiem się zdecydować :D najważniejsze to się pozbyć tego, co jest teraz żeby później móc eksperymentować z odcieniami. Na pewno nie pasują mi odcienie złotawe, więc coś bardziej neutralnego.
    Jestem już po dekoloryzacji, po której zrobiłam Białe Złoto z Palette, ale stonowało kiepsko. Zrobić kąpiel na niskiej wodzie? Myślałam też o Alfaparfie 11.11, ale czy to chwyci bez wcześniejszego rozjaśniania?

    A jeśli chodzi o Twoje włosy to sama nie wiem, jak mi się bardziej podobasz - z jednej strony blond jest taki młodzieńczy, a z drugiej ciemne włosy podkreślają urodę. Próbowałeś kiedyś rudego? Chyba nigdy nie znalazłam na blogu żadnego zdjęcia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie zniosę siebie w rudym. mimo iż jestem jesienią i ponoć mi pasuje to ja siebie nie zniosę.
      zrób 9.22 z affinage na wodzie 3%

      Delete
  3. Chciałam cię zapytać.jeśli używa się farb rozjasniajacych blond na 9% np Loreal preferebce 01 naturalny blond to jaki poziom otrzymamy?9czy bardziej 10?chciałam zrobić tym lorealem a nie chcę mieć białych włosów.obecnie mam poziom 9.pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. wydaje mi się że w przypadku tych farb rozjaśniajacych nie otrzymujesz konkretnego odcienia. to bardzo ważna uwaga i wazne by o tym pamiętać, zakładając że używasz wody 9% która rozjaśnia o 3 tony a masz poziom 5 to uzyskaz poziom 8. tak samo jak masz poziom 8 uzyskasz 11

      Delete
  4. Mi sie szalenie podobales w szarych i uwazam, ze chyba najbardziej do Ciebie pasowaly ze wszystkich, ktore widzialam tutaj na blogu :) No ale to Ty masz sie czuc najlepiej, a skoro szary dodatkowo byl trudny w pielegnacji to nie dziwie sie, ze z niego koniec koncow zrezygnowales.


    Przy okazji mam takie pytanie - farbuje wlosy farba 8/74 i dolaczony do niej jest utleniacz 9% (zwykla seria Wellaton). Nie mam potrzeby az tak mocnego % klasc, na odrost mogę spokojnie polozyc 6% albo nawet 4,5% i da rade, ale ciekawi mnie inna rzecz. Ta farba niestety dosc szybko mi sie wyplukuje, ale tak jak mowie - do tej pory robiłam ją na 9%. Czy obnizene stezenia utleniacza do 3% albo 4,5% wplynie korzystniej na jej dluzsze siedzenie we włosach? Czy to jest kompletnie bez znaczenia?
    Pozniej planuje klasc ja tylko na odrost, a dlugosc robic malaksem, ale jeszcze raz-dwa razy chcę ją polozyc w calosci na wlosy i wlasnie zastanawiam się nad najlepszym stężeniem...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, stężenie ma wplyw na trwałość bardzo duże, kładź na odrost na 6% a na długość połóż na 3%, pełen czas, żadne malaksy

      Delete
  5. Andy podziwiam twoje niesamowite zdolności, ale cały czas nie rozumiem jednej rzeczy. Często w postach piszesz, że użyłeś np. 9.22 i wodę 3% i wychodzą piękne blondy, a mi nawet z 12 % wodą, nie wychodzi tak czysty i ładny blond, zawsze jest jakiś miedziany i taki nijaki, tandetny, chociaż farbuję perłowymi albo popielatymi odcieniami, a moja natura jest na poziomie 6. Czemu tak jest? Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  6. Andy najlepiej wygladasz w ciemnych wlosach a juz mega jak kolor jest chlodny i na poziomie 6, ja np ostatnio farbuje Inebrya 7.11 to chyba najtrwalsza i chlodan farba i delikatna zarazem, pozdrawiam

    ReplyDelete
  7. Andy a gdzie w Bydzi prowadziłeś szkolenia i czemu nic nie napiszesz o tym na blogu? Ja chętnie pojechałabym :-)

    ReplyDelete
  8. Andy, a jakbyś nie mial quick spray ?? to np powiedzmy, ze wlosy masz przetrawione, ale chcesz uzyskać równiuteńką 8mke nature . To czym repigmentujesz ?? Samą czerwoną farbą ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie nie nie, jak chcesz 8 to stosujesz żółty pigment, nawet pół żółty pół pomarańczowy, przy 6 jak ja to wtedy pomarańcz, a już przy 4 np to czerwień. gdybym go nie miał to mógłbym zastosować mixton w danym odcieniu lub odżywkę tonującą zawierającą dany odcień

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...