Search

Content

Tuesday, March 3, 2015

Vintage Liliac Blonde.

Dziś zaprezentuję niezwykły odcień, nazwa jak w tytule, lawendowo-szary, "stary" blond. 
Modelką stała się Martyna, której zrobiłem kiedyś ciepły brąz, na czarnych włosach, 3 miesiące później rozjaśniliśmy całe włosy (to był albo październik albo listopad) i Maryna chodziła w blondzie do tej pory.

Ostatnio kładła na niego jakieś blondy z poziomów 8 i 7 i żeby zrobić lawendowy, musiałem całe włosy ponownie rozjaśnić, zrobiłem to na wodzie 1,9% a na odrost położyłem 3.0
Po zmyciu na wilgotne włosy położyłem mieszankę 10.22+4.22+0.1 na 1,9%


Efektem końcowym jest śliczny lawendowy, liliowy, srebrzysty blond





Co wy na to? :D





44 komentarze:

  1. Cześć Andy!

    Jestem wielką fanką Twojej „włosowej” twórczości i mam nadzieję, że mi pomożesz. Moja historia zaczyna się od wielkiej chęci zmiany. Z jasnego brązu rozjaśniłam sobie włosy do blondu. Niestety pasują mi tylko chłodne odcienie, a jak wiemy rozjaśnianie zostawia bardzo nieładny żółto-pomarańczowy kolor. Kiedy już wyrównałam sobie kolor farbą nadal był on za ciepły (żółte tony). Przeszukałam chyba cały internet i postępowałam zgodnie ze wszystkimi wskazówkami. Używałam mixtonów, płukanek, szamponów, odpowiednich odcieni farb itd. Niestety wszystko kończyło się brzydką zielenią na głowie. Obecnie mój kolor wygląda tak, tyle że jest bardziej zielony (po użyciu płukanki).

    http://i1370.photobucket.com/albums/ag249/olciiaa1c/CAM01546_zpsbjt8ypdr.jpg

    Z góry dziękuję za radę. Mam nadzieje, że jest jakieś rozwiązanie tego problemu bo ja i moje włosy nie mamy już siły.

    Pozdrawiam Aleksandra

    ReplyDelete
    Replies
    1. oczyść je z tych płukanek. zrób lekką kąpiel rozjaśniającą na 3% powiedzmy na 10-15 minut. niech zejdą do ciepłego jasnego koloru, zapigmnetuj je złotym kolorem-jakas szamponetka złota czy coś, cokolwiek.coś półtrwałego i złotego. zmyj i połóż farbę perłową, ze sklepowych mało ładnych pereł. spróbuj loreal majirel 9.2 albo 9.22 na 3%

      Delete
    2. dzięki za szybką odpowiedź. jak tylko dostanę w swoje ręce wszystkie składniki zabiorę się do pracy.

      Delete
  2. Witaj Andy! Jestem pełna podziwu dla Ciebie i Twoich fryzur. Czy mógłbyś doradzić jaki dekoloryzator użyć na włosy farbowane na czarno ( kilka lat) żeby docelowo dojść do rudości na poziomie 7.4 ? Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozjaśnij. zaczynaj na 6%. Loreal infinie platine jest fajny

      Delete
  3. Jest cudownie! Dzieło sztuki :)

    ReplyDelete
  4. Andy , a jak już rozjaśnię, to 7.4 na 3% czy 6% żeby się za szybko nie wypłukiwał kolor?

    ReplyDelete
  5. Okropny nietwarzowy kolor, po prostu dziewczyna wygląda w tym kolorze fatalnie, w blondzie bylo jej ladnie

    ReplyDelete
    Replies
    1. dlatego właśnie nie chce być fryzjerem w polsce, ludzie nie sa gotowi na coś wykraczającego poza normę....Kolor jest bardzo twarzowy i pasuje do Martyny perfekcyjnie uwierz mi, duzo lepiej niż w blondzie

      Delete
    2. Mi tez sie podoba:) dziewczyna jest młoda powinna eksperymentować!!!!jesli nie teraz to kiedy? Jak dla mnie mistrzowska robota:)

      Delete
    3. no tak, masz rację, kwestia tego że ten kolor zostanie z nią na dłużej :P

      Delete
  6. A mi sie kolor niepodoba, jest taki sztuczny i niczego w typie urody nie podkresla i nie chodzi tu o żadną gotowosc w Polsce, jezdze po calym świecie i dobre fryzjerstwo i koloryzacja polega na podkreslaniu urody, wydobywaniu piekna a nie sztucznosci, w blondzie tez tej dziewczynie jest żle bo jest żółty i brzydki, jak już to jakiś przygaszony beżowy blond z karmelem stonowanym, lub jasna mleczna czekolada z delikatnym cynamonem . Oczywiscie nie piszę ze zrobiles cos źle, bo fryzura i reszta to Twoja dobra praca ale ta lawenda to nieporozumienie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No i to Twoje zdanie :) ja uważam ze kolor trafiony w 100% i jestem zadowolony z mojej pracy. Pozdrawiam.

      Delete
  7. Andy kocham Cie,i uwielbiam to co robisz z wlosami innymi-jestes mistrzem,ale tym razem efekt "przed"uwazam za lepszy niz "po".Osobiscie taki kolor jak modelka uzyskalam przez za mocny roztwor fioletu gencjanowego:-(Byc moze teraz na taki kolor z tego wlasnie powodu patrze z lekkim obrzydzeniem...Btw Ty i modelka jestescie zadowoleni,to jest najwazniejsze!!!Pozdrawiam Kaska,Twoja stala czytelniczka:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No właśnie sęk w tym ze to efekt zamierzony :) ten kolor ma tak wyglądać.

      Delete
  8. Andyy ratuj.
    do połowy długości włosów mam super balejaz, ale dół to zieleń. W świetle dziennym, naturalnym go nie widać. Ale w takim ostrym, sztucznym tragedia, zieleń/seledynowy...
    Ketchup, koncentrat pomidorowy, płukanka z rumianku i cytryny??
    Czy to pomoże?? Chce się tego pozbyć na zawsze bo wracam do naturalek, stad balejaz komponuje się z odrostami rewelacyjnie ale ten dół istny armagedon.
    Błagam!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. toner połóż jakiś, tzn farbe ton w ton jakiś midowy albo miedziano złoty blond

      Delete
  9. Hej hej, proszę o wskazówkę
    Mój naturalny kolor jest na poziomie 4-5 (taki zimny szary brąz ) 2 lata temu zachciało mi się rudości na poziomie 7 ( 7.40) fryzjer rozjaśnił mi włosy do platynowego blondu(raczej spalił włosy) i nałożył kolor 6.40. Wyszła marchewka. Od tego momentu nigdy nie kładłam już rozjaśniacza. Co miesiąc farbuję 7.46 z oxy 6 %, pięknie bierze naturalny odrost bez potrzeby rozjaśniania. Chcę w końcu pozbyć się rudości ponieważ comiesięczne farbowanie bardzo przesuszyło mi i tak już spalone rozjaśniaczem włosy, a kolor wygląda nieświeżo już po 2-3 tyg. Myślę, że po ponad 2 latach rozjaśnione włosy już odrosły , choć końce są dużo jaśniejsze niż reszta. Czy dekoloryzator renee blanche lub chantal prosalon jest w stanie zdjąć tyle warstw rudości ? Nie chcę już agresywnych rozjaśniaczy. Moim celem jest blond również na poziomie 7, ale ciepły (złoty ,kawowy, cappuccino) np 7.77, 7,32 , 7.73 bez czerwonych pigmentów. Chcę zostać na tym samym poziome koloru tylko bez rudości. Czy taki zabieg ma sens? Czy w ogóle coś z tego ma szansę wyjść?
    Czy powinnam nałożyć raczej najpierw farbę z domieszką popielu żeby zniwelować rude pozostałości , a dopiero potem na to ciepły blond ?

    Bardzo dziękuję za wszelkie rady i wskazówki i pozdrawiam serdecznie,
    Kasia A.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najlepiej lekko rozjasnic. Kąpielą i polozyc nature z popielem np 7.1 i 7.0 na 3%

      Delete
  10. Dzień dobry, czytam Pana bloga i ogląda zawziecie od dawna... Zawsze pełna podziwu. Chciałabym żeby i z moimi włosami zrobił taki cud. Tylko strasznie daleko mi do Pana. Mam taką nieśmiała prośbę. Czy mogłabym wysłać moje zdj i prosić Pana o radę?

    ReplyDelete
  11. Hej! Doradź mi proszę, czy na żółto- rudy kolor po rozjaśniaczu mogę położyć igore 6.12 czy 6.21? Boje się zielonych tonów. Z tego co zrozumiałam chcesz wyjechać z Polski? :-/ Monika

    ReplyDelete
    Replies
    1. na razie zacząłem studia we wrocławiu. więc nie.
      6-12 połóż, ona nie ma zieleni

      Delete
    2. Ja rozumie, ale czy ta 6.12 gdzie 1 to niebieski nie da zieleni na tych żółtych? bo wiesz, one się tak rozjaśniły, że niektóre pasma są rude a niektóre żółte właśnie? Dobrze, Ze nie wyjeżdżasz ;) monika

      Delete
    3. no ale musisz wytonować jednocześnie rude i żołte, to zrob wszystkie na rudy i wal popielem wtedy

      Delete
  12. Z tymi moimi zielonymi wlosami juz chyba nic nie zrobię :( wyglądają jak ,,przetrawione".... chyba się poplacze. Jaką farbą pofarbować czy pigmentacje zrobić? Chciałabym za jakiś czas może w lipcu znpwi coś próbować z nimi zrobić..

    ReplyDelete
  13. Edit:
    Użyłam jeszcze szamponetki aromatyczne cappuccino plus dodałam kilka kropel jakiejś tam czerwonej, nie pamiętam nazwy ale kolor zielony udało się zakryć. Jak zatrzymać taki efekt na dłużej? Boje się ze z kolejnym myciem znow wyjdzie ta zieleń :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. na pewno wyjdzie, musisz sie ratować takimi półtrwalymi środkami . trudny przypadek na który na odległość mało moge pomóc

      Delete
  14. Kurcze, szkoda bo mieszkam w Krakowie, a chętnie bym oddala włosy w Twoje ręce :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Już jestem trochę zalamana. Przygotowałam się na powrót do ciemnych ale mam jeszcze jeden pomysł. Przeczytalam na blogu mysi, że można położyć złotą farbę bez oxydantu, wysuszyć włosy i położyć docelową. Czy myślisz że mogę spróbować, i np po tym położyć majirela 9.22?

      Delete
    2. na te zielone? na tym kładł miedziano-czerwoną bez oxydantu, ale to wiesz taką jasną. albo sam mixton

      Delete
  15. Np joanna proffesional 8.45? A czym to później stonować żeby efekt był na calych włosach równomierny? Kolor jaki chce uzyskać to sredni blond

    ReplyDelete
    Replies
    1. moze być to, połóż 8.45 na wilgotne włosy dokładnie w te końcówki zielone i trzymaj 20 minut po czym po prostu zdejmij nadmiar papierowym ręcznikiem i na całe włosy połóż jakąś farbę 7 na 3% na pełen czas

      Delete
    2. Ok :) Przepraszam że tak Cię męczę prawie cały dzień :p jeśli wszystko się uda to się pochwale ;p
      dzięki wielkie jeszcze raz :)

      Delete
    3. no ja mam nadzieję że sie uda i że się pochwalisz :D

      Delete
  16. Andy fajny jest ten Twoj blog, zdradź nam co studiujesz? pozdrawiam Marta

    ReplyDelete
  17. Hej! Od dawna czytam Twój blog i umieram z ciekawości, czy można się z Tobą umówić na farbowanie :> Patrząc na całokształt Twojej twórczości nie wyobrażam sobie powierzenia moich włosów komukolwiek innemu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oczywiście że można! :) pisz na meila :) miłego wieczoru

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...