Search

Content

Wednesday, March 18, 2015

Wiosna

Mamy praktycznie wiosnę moi kochani, wiosna oznacza dla wielu osób zmiany, czyż nie?
U mnie się zmienia wiele, na chwilę obecną już sam nie wiem co myśleć o wszystkim co mnie otacza. W tą sobotę mam 1 zjazd na studiach, od dzis pracuję w nowym salonie we Wrocławiu.

Dopiero wróciłem z Wrocławia i dodaję wam dwa kolory (zaległe z soboty i niedzieli)

Dekoloryzacja i pigmentacja u Marzeny, z czerwonej miedzi

Włosy Marzeny rozjaśniliśmy wodą 6% z efektem następującym

Następnie zapigmentowałem włosy miedzianym sprayem Quick Pig i położyłem 4.117 na długość od nasady a na końce i niektóre refleksy 7.0 .





Kojarzycie Julkę (KLIK) z wizaż.pl gdzie jest znana bardziej jako SceneQueene? Spotkaliśmy się gdy byłem w Bydgoszczy i zrobiłem Julce ombre :3 Odrost 5.0, końce rozjaśnione i stonowane 9.23




Jeżeli jesteście zainteresowani kupnem produktów Affinage które polecam, to poniżej znajdziecie informacje gdzie możecie to zrobić:
FACEBOOK                     E-MAIL                            STRONA





24 komentarze:

  1. Ooo scene Queen a pisała że koniec z blondem;)ale pięknie wyszło ;)
    Andy kupiłam 2 farby Nowy wellaton 2w1 z odswiezaniem kory 12/00 i Garnier nutrisse 100.jak myślisz która lepiej rozjaśnia? Mam odrost 6/5 ale bardzo dobrze rozjasnuajacy

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem, nie stosuję żadnej z nich. po co CI najjaśniejsze farby? jaki efekt chcesz uzyskać?

      Delete
    2. No taka 9 ale co pójdę do fryzjera to kłada mi 12% na odrost a ja do tej pory farbowalan 113 Garnier sensation i pięknie wychodziło..spróbuję welkayobem 12/00 i dam znaka.wiesz Man dużo fotek po farbach a może. Byś stworzył rubrykę dodawanie zdjęć po danym kolorze

      Delete
    3. po 1 skoro 113 wychodziła dobrze to po co zmieniac?
      po 2 fryzjerka kładła ci na 12% co? spróbuj użyć zwykłej naturalnej 9 na 9%

      Delete
  2. Jakbyś był w Warszawie to daj znać;) chętnie przyjdę

    ReplyDelete
  3. Moje marzenie się spełniło, w końcu tu goszczę! <3
    Co do komentarza powyżej, górę mam zrobione pod swoje naturalne, które chce zapuszczac, więc z dołem można poszaleć. :-)

    Scenequeene.

    ReplyDelete
  4. Andy jak osiągnąć kolor włosów taki jak ma Kora? Kolor wyjściowy naturalny ciemny blond trudno rozjaśniający się(nawet po rozjaśniaczu na oxy 12% wychodzi kurczak)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moze zly rozjasniacz albo za krótko trzymasz. Później stonuj po prostu jak masz żółto.

      Delete
    2. Polecisz rozjasniacz i toner jak ladnie poprosze? :*

      Delete
    3. Rozjasniacz jakis z tych który ja uzywałem. Polecam schwarzkopf blondme, loreal infinie platine, affinage ice creme. Toner to jakas farba perłowo popielata po prostu na niskiej wodzie i połóż ją na rozjaśnione już włosy

      Delete
  5. Wellaton 2 w 1 to bardzo badziewiasta farba odcien 12/0 wychodzi jak jajecznica nawet na wlosach poziom 8

    ReplyDelete
  6. wode ma 9% , wella ma kiepskie farby i tyle

    ReplyDelete
  7. O Ty studiujesz? Jaki kierunek? :)

    Metamorfozy jak zwykle świeeetne, tez mam ochotę na wiosenną zmianę. :)

    ReplyDelete
  8. Metoda znowu ta ktorej nie rozumiem :) :) ??

    ReplyDelete
  9. hey mam pytanie mam włosy blond bardzo jasne na poziomie 10, chciałbym uzyskać włosy białe, białe jak kartka papieru :D jak mogę taki efekt uzyskać? :) z góry dziękuje za odpowiedz, pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozjaśnienie rozjaśniaczem. najlepiej do oporu aż staną się białe :)

      Delete
  10. Chcesz żebym był łysy? :D A moze jakis toner..?
    jesli na serio tylko rozjasniacz wchodzi w grę to jaka woda do niego?

    ReplyDelete
    Replies
    1. najniższa, trzymaj go z godzine, najlepiej każde pasmo w foliach

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...