Search

Content

Thursday, April 2, 2015

Blondzimy dziewczyny!

Kolejna porcja kolorków leci do was :3

Małgosia (miała około roczny odrost+ włosy zafarbowane na brąz+końcówki wysuszone rozjaśnione pod ombre) rozjaśnione suche końce ścięte i wycieniowane. Włosy rozjaśnione proszkiem Ice Creme na 6%, stonowane 9.035+9.23.






Gosia (poprzedni kolor KLIK) wstępnie pojaśniłem proszkiem i 3% nasadę wraz z odrostem i stonowałem całość 9.3





I Aleksandra (poprzedni kolor KLIK) Tym razem na odrost Schwarzkopf Igora 12-19 , długość Affinage HotShotz Quick Silver





Światło dzienne:



39 komentarze:

  1. Bosko wyblondziles dziewczyny:-)Andy czy na mocno zolte wlosy po rozjasniaczu lepiej nalozyc wella koleston 9/96 czy 9/16?ktory lepiej schlodzi oczojebna jajecznice bez efektu oliwkowego/zielonego efektu hmm??

    ReplyDelete
    Replies
    1. szczerze nie wiem, między 1 a 9 jest chyba tylko taka różnica, że jeden jest cendre a drugi popielem prawda? wiec ja bym nie oczekiwał między nimi widocznej różnicy

      Delete
    2. 9-to pigment szary,a 1 w kolestonie to chyba niebieski,tak??

      Delete
    3. szczerze to nie wiem :D kupowałem czasami 9/16 bo fajnie wychodził

      Delete
    4. Kurcze kusi mnie ten 9/96 zobacze moze go w realu na probniku po swietach.A nie wiesz moze w jakich proporcjach najlepiej rozrabiac rozjasniacz profesjonalny alfaparf tak aby rozjasnial cale wlosy najmocniej???Aha producent pisze,ze moga to byc proporcje 1:1,1:2 lub 1:3-w zaleznosci od techniki rozjasniania.Przyznam sie ze ja zawsze robilam 1:2 i wychodzila gesta konsystencja ktora po jakims czasie zasychala na skorupe-o czym kiedys Ci pisalam...Czy nastepnym razem gdybym zrobila 1:3 wyszla by rzadsza i mocniej rozjasnila wlosy niz 1:2??,chodzi mi o rozjasnienie calych wlosow..

      Delete
  2. Hej! Świetne rzeczy robisz dziewczynom na głowach! Szkoda, ze mieszkam tak daleko, sama bym poddała się Twojemu farbowaniu :). No ale niestety, pozostaje mi liczyć, że pomożesz na odległość :).

    Rozjaśniam włosy drogeryjną Joanną Intensiv od 8 lat. Z poziomu 7/8 na biało/platynowy. Tonuję żółtko płukankami/fioletowymi szamponami. Jednak wreszcie dojrzałam do zmiany na farbę, bo jednak włosy bardzo się niszczą :(.

    Najpierw kupiłam Garnier 111, wyszło na beżowo/piaskowo, za ciemno. Załamana kupiłam zachwalany Alfaparf 11.11, niestety bardzo mnie uczulił, leczyłam się dermatologicznie kilka miesięcy. Ponadto dobrze nie złapał, nie wiem jak by się sprawdził z wodą 9%, bo kładłam go z woda 5% na ten piaskowy odrost po Garnierze.
    Kolor po Alfaparf i tak wyszedł o 1 ton za ciemny, szarawy i wypłukał się po 3 tygodniach.

    Szukam jakiejś alternatywy. Czy możesz coś polecić? Kusi mnie Koleston 12.89 ale boję się, że wyjdzie za ciemno/za żółto. Wszystko jedno czy farba drogeryjna, czy profesjonalna, a może jakiś dobry rozjaśniacz a potem tonowanie farba na niskiej wodzie?

    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. żadna farba nie da efektu jak rozjaśniacz, nigdy. albo nadal będziesz rozjaśniaczem rozjaśniała albo przyciemnisz całe włosy

      Delete
    2. Dziękuję za szybką odpowiedź!
      Potwierdziłeś moje podejrzenia :(.
      Czy uważasz, że profesjonalne rozjaśniacze niszczą włosy mniej niż taka Joanna Intensiv? Czy możesz jakiś polecić, który pomoże uzyskać białe włosy? Jestem przygotowana na to, że po samym rozjaśnianiu mogą być żółte, od tego są płukanki/tonery. Polecasz np. ten, który stosowałeś u swojej mamy (Vincent Ledier Flash)?

      Delete
    3. oczywiscie ze są rozjasniacze mniej niszczące! przede wszystkim 5 maja nastąpi w Polsce premiera Olaplex, produkt dzięki któremu rozjaśnienie będzie możliwe bez jakiegokolwiek zniszczenia.

      od siebie polecam loreal infinie platine, affinage ice creme oraz schwarzkopf blond me .
      vincent był dobry ale nie wiem czy jeszcze gdzieś go znajdziesz ;/

      Delete
  3. Dzięki za wskazówki! Szkoda, że nie ma tych produktów w mniejszych opakowaniach/saszetkach, bo trochę drogo wychodzą a chciałabym najpierw wypróbować.... Ale znalazłam tego Vincenta i to w fajnej promocji, są opcje: Silver, Flash, Intensive, No Yellow, którą wybrać?
    Mój obecny kolor: http://xurl.pl/wlosy (i taki chciałabym utrzymać, niestety jak na razie wymaga bardzo intensywnej pielęgnacji a i tak są w nieciekawym stanie)

    ReplyDelete
    Replies
    1. intensive zamów.
      wiesz co..... ale nic bardziej mylnego! duża pojemność rozjaśniacza (załóżmy tego loreala) to 500g i kosztuje 60zł okolo.
      joanna około 10zł i masz 30g proszku

      za cenę Loreala masz 180g joanny to dużo ponad połowę mniej, to prawie jedna trzecia mniej, tym samym o dwie trzecie drożej więc....lol :D przemyśl bo odrosty robisz stale.

      Delete
    2. zresztą nie masz co wypróbowywać, Joanna nieporównywalnie niszczy mocniej niż profesjonalne, a skoro wychodzi drożej jednorazowe opakowanie to chyba jasne jest ze lepiej kupić Ci duze fryzjerskie.

      Delete
  4. Ten olaplex to rozjasniacz czy farba??Mozna nim uzyskac bardzo jasne blondy na naturalnie ciemnych wlosach???Myslisz,ze to bedzie drogi produkt???Zdradz troszke wiecej plissss:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mam tylko teoretyczną wiedze, na nasze to będzie około 700zł za 525ml. to jest płyn którego dodajesz około 4-8ml do mieszanki Twojego (niezależnie jakiego) rozjasniacza, albo farby (od tego zalezą proporcje) no i to robi Ci za "prezerwatywę" przy rozjaśnieniu. chroni włosy podczas zabiegu

      Delete
  5. Hej ja z szybkim pytaniem fryzjerskim.
    Otóż mam długie i gęste włosy oraz okrągłą buzię więc grzywka asymetryczna byłaby wręcz stworzona dla mnie, jednak zawsze, gdy ją robię (a byłam już u paru fryzjerów) moje włosy w tej fryzurze wyglądają na płaskie i oklapnięte - nie za ciekawie, mimo, iż są gęste jak myślisz co może być tego przyczyną?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Może są zbyt długie? Moze trzebaby je wycieniować odpowiednio.

      Delete
    2. raczej nie fryzura bez grzywki ma objętość ok a jak zetnę grzywkę wizualnie jest oklap

      Delete
    3. to wybacz nie potrafię zrozumiec problemu nie widząc włosów

      Delete
  6. A co położyć na włosy które kiedyś rozjasniane były Garnierem a teraz są rozjaśniaczem i są białe a po Garnierze zoltawe..co położyć po rozjaśniaczu żeby uzyskać na całości ładny beżowy blond? Coś dostępnego w drogeriach :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kładź rozjaśniacz wszędzie gdzie masz żółto, potem stonuj czymś neutralnym najlepiej albo hm. chcesz coś beżowego i droeryjnego.....1013 z castinga.

      Delete
  7. A wiesz może jaka woda jest w tym castingu?

    ReplyDelete
  8. A skoro potrzebuje tylko stonowac to nie lepiej jeśli rozciencze do mniejszego stężenia?

    ReplyDelete
  9. Hej:) Mam pytanie odnośnie dobrania oksydantu do farby. Miesiąc temu farbowałam włosy Loreal majirel 8.11 naturalne włosy, wg fryzjer poziom 7. Włosy wyszły dla mnie lekko rudawo (wg otoczenia wcale nie :) Z czasem kolor się ocieplił. Chciałabym zafarbować włosy Alfaparf 8.21 - zastanawiam się jednak czy do odrostu użyć oksydantu 6% czy 9%? Czy z 9% nie wyjdzie zbyt jasno? Na resztę włosów użyć 6 % czy 3%?
    Z góry dziękuję Ci za pomoc! Jestem trochę zagubiona, a do fryzjera nie chcę iść, bo ostatnim razem wyszłam z salonu z zielonymi końcówkami....

    ReplyDelete
    Replies
    1. musisz mi pokazać jak włosy wyglądają. jak masz naturlany 7 to rób na 6% odrost, albo nawet możesz 6% i 3% zmieszać jak masz łatwy do rozjasnienia kolor. a długośc zrób już totalnie innym kolorem, cieplejszym na 3%

      Delete
    2. Dzięki za odpowiedź:) Nie chciałabym farbować niczym ciepłym. Zależy mi na jak najchłodniejszym odcieniu i mam nadzieję, że właśnie 8.21 mi poprawi majirel 8.1. Jeśli odrost wyjdzie rudawy, to tonowanie powinno pomóc?

      Delete
    3. nie wiem, moze poprawi, ale problem tkwi w tym ze masz całe włosy farbowane tak? jak zrobisz całe to będziesz ciągle miała ten sam problem. odrost ciepły a długośc zimną, dlatego musisz długość zafarbować cieplejszym kolorem względem odrostu. Jak położysz zimny ten sam kolor na całe włosy to odrost będzie cały czas cieplejszy

      Delete
    4. tak, mam całe włosy pofarbowane. Mogę się pogodzić z lekką różnicą między odrostem, a resztą. W ciepłym odcieniu jest mi zdecydowanie źle, więc nie chciałabym całości farbować niczym ciepłym. Rozumiem, że tego nie da się przeskoczyć pewnie... Dodanie mixtonu do mieszanki, którą położę na odrost też nic nie zmieni pewnie:)

      Delete
  10. Hej ;)
    mam wlosy ciemny blond na poziomie 6 chciałabym uzyskac bardzo jasny naturalny blond na poziomie 10 moglbyś Mi doradzic jaką farbę zakupić z firmy alfaparf i czy użyc do Niej 9% czy 12% utleniacza? gorąco pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. z 6 na 10 to 12% weź najlepiej mocno zimny jakiś,

      Delete
  11. a mógłbys Mi doradzic jaki najlepiej? 11.21 będzie dobry? albo 11.00?

    ReplyDelete
  12. witam, czy utleniacz 12 % niszczy włoski ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. woda % ma zadanie rozjaśnić włosy, zakwasić farbę i odłożyć pigment, względem swojego stężenia

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...