Search

Content

Wednesday, April 22, 2015

Carmelove Ombre

Witajcie po małych szaleństwach , których nie koniec....przyszedł czas na stonowane, spokojne ombre, delikatny słoneczny efekt. Aneta wcześniej farbowała włosy rzadko, dla samego blasku castingami a ostatni raz była u fryzjera. Włosy ciemne, brązowe, celem było dodanie światła, blasku, rozświetlenia na wiosnę przy czym ważne jest utrzymanie włosów z dobrej kondycji więc znów na pomoc Olaplex! Sprawdził się cudownie, rozjaśnienie bez najmniejszego uszczerbku na kondycji włosów Anety (o co bardzo się obawiała przy jej pierwszym do tej pory rozjaśnianiu).

Przed:


Na nasadę położyłem 4.00, końce rozjaśniłem Ice Creme + Olaplex, po zmyciu położyłem Olaplex No.2 a po zmyciu stonowałem kolor 7.1+6.0
Włosy na zdjęciu sa bez odżywki czy maski.
Po:




Jak wam się podoba? :D

58 komentarze:

  1. Wow :-)Az mi odebralo mowe.Niesamowicie wyglada ten kolor,az zamarzyly mi sie ciemne wlosy,a jestem blondi:)No niech ktos mi powie,ze tandetnie to ustrzele i obedre ze skory:-):-D.Kaska

    ReplyDelete
  2. Jak zawsze zawodowo :) szkoda ze w Gdańsku nie ma takiego magika

    ReplyDelete
  3. Niesamowicie! Zajrzę do Ciebie do salonu gdy będę we Wrocławiu, szkoda że mam do Ciebie 350 km :( byłabym stałą klientką, pzdr Magdalena

    ReplyDelete
  4. Andy gdzie jest Twój salon we Wrocku?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie mam, jeszcze. :D w razie czego będe trąbił.

      Delete
  5. Andy jaka farbe drogeryjna polecasz na wybitna jasna zolc po rozjasniaczu???:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. najlepiej coś perłowego/fioletowego na niskiej wodzie

      Delete
    2. Hmm tylko ktora farba drogeryjna bedzie fioletowo perlowa??Z joanny golebi popiel sie nada???czy moze inna??

      Delete
    3. Znalazlam jeszcze londe color naturals perlowy blond tylko jak sprawdzic czy ona jest fioletowa?

      Delete
    4. kochanie, nie stosowałem jej więc nie wiem, ale możesz spróbowac tylko jak tonujesz rozjaśnione włosy to na niskiej wodzie

      Delete
  6. niesamowity efekt po prostu WOW ! Andy czy mając sam olaplex no.3 jestem w stanie przywrócić włosom kondycję ? POZDRAWIAM ELA

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem, wydaje mi się ze jakimś stopniu tak

      Delete
  7. Wow! Wiesz może czy olaplex mogę zastosować na włosy, na których co 3 miesiące robię Encanto? Bo bardzo mnie kusi widząc takie efekty <3

    ReplyDelete
  8. Witam Cie Andy można wiedzieć czy można sie do Ciebie umówić na koniec maja na wizytę?? Prosze o adres gdzie pracujesz:) Mam 100 km ale Twoje ombre jest obłędne!! Mortycja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jestem freelancerem :) nigdzie nie pracuję, jeszcze....
      Miło słyszeć :) Pisz na meila to konkretniej porozmawiamy

      Delete
  9. skąd jestes? Chciałabym się umówić na rekonstrukcje olaplex ale nie moge znależć informacji o mieście zamieszkania ;/

    ReplyDelete
  10. Świetne, delikatne ombre. Tak jak napisałeś, widać, że Olaplex działa, skoro włosy tak dobrze wyglądają po rozjaśnianiu, mimo braku odżywki.

    ReplyDelete
  11. Andy wiem,że kiedyś farbowałeś londa18, oglądałam zdjęcia i muszę powiedzieć,że kolor idealny.Mam odrost podobny o twojego i pytanie,czy ta londa pokryje mi go w miarę chłodno,bez rudości,?Na długościach mam jakiś 9 lub 10 poziom,nie znam się tak bardzo,trochę mi jednak za jasno .Anna

    ReplyDelete
    Replies
    1. to przyciemnij tą długość, niestety nie jestem w stanie Ci powiedzieć jak dobrze londa Ci pokryje musisz spróbować

      Delete
  12. Dzień Dobry :)
    Przepraszam bardzo, że piszę tutaj , ale potrzebuję bardzo Twojej porady i pomyślałam,że tu najszybciej mnie wypatrzysz .Farbuję włosy sama od krótkiego czasu i nie mam w tej kwestii wprawy i obycia.Czytam w internecie , zaglądam na fora fryzjerskie , ale od natłoku informacji jestem bardziej skołowana niż przed czytaniem.Andy podpowiedz mi proszę czy mogę pomieszać kolory i poziomy farby Illumina Welli jak 7.81 i 9.60 ? Chcę otrzymać chłodny poziom 8 , a w Illumina na tym poziomie nie ma interesujących odcieni.Zamierzam kłaść tą mieszankę na sprany do rudawo złocistego kolor 8.21 z alfaparf.Napisz mi proszę czy to ma sens i czy według Ciebie nie popełnię pomyłki ? Boję się trochę glonowatości. Używam 6% wody.Pozdrawiam serdecznie :) Małgośka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wydaje mi się że glonu obawiać się nie musisz, 8 to perła 1 popiel a 6 fiolet więc teoretycznie powinno fajnie zgasić złoto. czemu 6 ?

      Delete
    2. Dzięki bardzo bardzo za odzew :) Hm 6% , bo tak mi doradzały do tej pory panie w hurtowniach fryzjerskich, gdzie kupowałam farby. Mam trochę siwych włosów niestety.Moje odrosty są co prawda na poziomie 6 i pewnie powinnam na wodzie 9 % kłaść , ale teraz to już raczej musztarda po obiedzie , bo pewnie gdybym użyła w tej chwili tejże 9-tki, to tak na mój rozum odrosty wyszlyby mi jaśniejsze od reszty włosów.Andy , a może się mylę ? Prawdę mówiąc te moje odrosty mają skłonność do rudzenia i domyślam się , że to woda ma tu znaczenie.

      Delete
    3. woda ma duże znaczenie ale panie w hurtowni G wiedzą...
      ja bym zastosował u Ciebie po prostu inną mieszankę na odrost na wyższej wodzie, a długośc tymi kolorami co chcesz na 3%

      Delete
    4. No tak to jest z paniami w hurtowniach, żałuję że wczesniej tutaj nie trafiłam , ale trudno. Andy podpowiesz jaką mieszankę na odrosty? i czy ja ją w tej palecie Illuminy znajdę ? No i ważne dla mnie pytanie, a dla Ciebie pewnie będzie naiwne...czy po tym farbowaniu różnymi mieszankami póżniej też będę musiała " kombinować " czy da się jakoś na jednej dalej utrzymać ( inaczej z torbami pójdę ;) ) Błagam napisz tak jak dla głupola ( czyli mnie ) jaka mieszanka , jaka woda i jaki czas trzymania na włosach i co tam jeszcze trzeba...przepraszam , że tak chaotycznie i do tego rozlegle piszę , ale jak już Cię dorwałam, to jak najwięcej chcę wyciągnąć z Ciebie ;)

      Delete
    5. czas trzymania taki jak podają w ulotce, nie z torbami, oszczednie rób farbe to Ci wystarczy na kilka dobrych farbowań , chociaz wella nie nalezy ani do tanich ani wydajnych...8/69 wydaje sie byc spoko. jak masz poziom 6 to połóż 8/69 na 6% na odrost, ale jak kładziesz wyższy poziom to już wyższa woda. a tamtą mieszankę mozesz na długość.

      chociaż! jeszcze mogłabyś polożyć samo 7/81 na odrost wtedy juz też na 3%

      Delete
    6. Andy !!! Dziękuję Ci bardzo bardzo serdecznie :) Gdybym miała Cię w swoim zasięgu , to uściskałabym Cię z wdzięczności :) Masz rację z oszczędnością , muszę się nauczyć.Wyższego poziomu raczej nie zamierzam kłaść , to 6 % woda oki na odrosty.Pomyślę nad tymi wymienionymi farbami , waham się , bo sama siódemka raczej ciemna będzie , ale za to pewnie nie ruda...Andy ja Cię męczę , ale no sam widzisz ,że mało wiem na temat farbowania. Napisz mi proszę tylko jeszcze czy ja już tak zawsze będę musiała inaczej farbować odrost i inaczej resztę ? No wiem , że nic nie wiem ;) sorki !!!

      Delete
    7. nie wiem, zalezy co będziesz chciała miec, wg mnie jak zauwazyłaś zresztą, ciemniejszy odorst ma sój urok i daje piękny glęboki cień i dodaje cąłości naturalniejszego efektu

      Delete
    8. Masz rację Andy :) Zrobię jak piszesz , dam tę 7-mkę na odrost , bo wolę naturalny efekt :) Czyli wszystko na wodzie 3 % ? Jeśli efekt będzie zadowalający to już tak ma zostać na stałe ? czyli odrosty - 7.81 , a reszta- mieszanka 7.81 i 9.60 ? Matołek jestem dlatego tak drążę temat, martwię się , że mnie pogonisz.Dziękuję Ci ogromnie za pomoc !

      Delete
    9. to jeszcze raz ja...już ostatnie pytania..teraz wyczytałam, że Illumina ma wodę tylko 6%, wiem,że można dodać innej firmy , ale wolę już trzymać się jednego...w jakich proporcjach rozrabiać ją z wodą zwykłą , żeby wyszło 3 %, no i czy ewentualnie na odrosty mogę farbę 7.81 pomieszać z wodą 6 % ? Nie wiem już jak mam Ci dziękować i przepraszać za namolność moją.

      Delete
    10. Po to otworzyłem bloga zeby takie osoby jak Ty zgłaszały się bo chce pomagać :)
      hm...ja nie uzywam welli dlatego tutaj przepraszam za moją nie wiedzę w tym zakresie, nie wiedziałem ze 6% tylko i wyłącznie, w takim wypadku zastosuj lepiej taką, jaką zalecają. Jezeli masz zrobić coś wbrew zasadom producenta to juz bierzesz ryzyko na siebie, ja dość często eksperymentuje wbrew, ale biore zawsze wynik na siebie :P

      Myślę, ze przy ciemniejszym odroście, nie będziesz musiała az tak często farbować, proponuję zrobic odrost, zmyć, i na wilgotne osuszone ręcznikiem położyć mieszankę na długość. mniej produktu Ci zejdzie

      Delete
    11. Dobrze,że są jeszcze takie osoby jak Ty na swiecie , mało kto w dzisiejszych czasach chce poświęcać swój cenny czas dla innych .Dziękuję !!! To oczywiste, że nie możesz pracować na wszystkich farbach jakie się ukazują , ja teraz wybrałam Illuminę, bo ponoć wychodzi chłodniej niż alfaparf. Zobaczymy .No rzeczywiście producent zaleca od 6 % wzwyż( tzn. nie ma 3 % , ale 9 i 12 są - źle się wyraziłam ) , w takim razie nie będę ryzykowała , choć z tego co wyczytałam u Ciebie , to ryzyko się opłaca ;) , a to super ,że będę mogła rzadziej farbować, bo już mam te moje włosy mocno przesuszone.Zrobię jak radzisz :) Jeszcze raz bardzo mocno Ci dziękuję i pozdrawiam ciepło życząc wszystkiego dobrego :) Małgośka.

      Delete
    12. to dziwne swoją drogą ze ma wychodzić zimno na tak wysokich wodach, ale może. próbuj :D powodzenia

      Delete
    13. Dzięki dzięki :) popróbuję , zobaczę , gdyby były problemy ( tfu tfu ) , to pewnie znowu zajrzę do Ciebie :) Hejka !

      Delete
    14. Przepraszam ze sie podlacze ale ja tez ostatnio uzywalem wella illumina.Farba swietna:-)Stosowalam odcien 9/60 i 8/69 zmieszane pol na pol+3% oxydant.Kladlam na zoltko po rozjasniaczu.Kolorek wyszedl chlodny ladny,choc lekko siwawy na poczatkuAlfaparf 9.21 i 8.21 wychodzily zawsze u mnie po rozjasniaczu jak cieply bez naturalny.Wella illumina jest oki:)Kaska

      Delete
    15. Fajnie Ksia ,że się odezwałas :) Teraz mam pewność,że dobrze wybrałam , dzięki ! Rozumiem ,że wodę miałaś innej firmy albo rozrobiłaś , no ale po rozjaśnianiu musi być niższa .Moje nie były traktowane rozjaśniaczem , to użyję 6-stki i zobaczę co wyjdzie .Pozdrawiam :) Małgośka.

      Delete
  13. Andy mam takie pytanko. Od 5lat farbuje moje włosy odcieniem 8/01 i stwierdzilam ze może czas na zmianę . podoba mi sie odcień o ton jaśniejszy ale boje się zniszczeń. Czy ten olaplex po mógłby go osiągnąć bez zniszczenia włosów i czy rozjasniacz 6% i później farba9/01 z jego dodatkiem dadzą mi dobry efekt?

    ReplyDelete
    Replies
    1. skoro farbujesz farbą i nie masz problemu to poziom wyżej to kwestia doboru utleniacza i kolor wyjdzie

      Delete
  14. Andy, powiem Ci.. idziesz jak burza normalnie i z fryzurami i wszystkim. Ja Cie piernicze jeszcze tak ostatnio wyprzystojniałeś, nie że kiedyś nie byłeś ale teraz jakiś taki no no ~ ;)))) Nie przestajesz zadziwiać :D
    Duuuuużo kolejnych sukcesów życzę, kc Piczo ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuję serdecznie kochanie :* mimo iż nie wiem kto pisze to dziekuję i pozdrawiam :* miło mi :3

      Delete
  15. Kochany doradz od dawno u kosmetyczki depukuje brwi.od grudnia już tego nie robię.e włoski nie chcą odrastac.Masz jakiś patent co zrobić aby odrastaLy gęste?

    ReplyDelete
  16. Piękny efekt, delikatny ale zauważalny :) No i ten piękny błysk - tylko pozazdrościć włosów!!
    Szukam i szukam kto używa przy farbowaniu Olaplexu i jak widać po Twoich postach sprawuje się dobrze - oby więcej fryzjerów w Polsce się tym zainteresowało, to może też się doczekam takich ładnych włosów :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. powiem Ci szczerze ze wielu ma olaplexa, niedobrze dla mnie xD

      Delete
    2. :) Ja tam pierwsze słyszę, ale człowiek słyszy podobno to co chce słyszeć. Tak czy siak - bardzo chętnie oglądam Twoje "prace", bo to już nie zwykłe fryzjerstwo.

      Delete
  17. Hej! Mam pytanie odnośnie OLAPLEX. Zaczęłam interesować się tym produktem, bo chce rozjaśnić sobie włosy, może wrócić do lekkiego ombre. Ale nie chce zniszczyć sobie włosów i to przed ślubem! Wszyscy polecają Olaplex. A czy Ty wiesz jak po jakimś czasie zachowują się włosy, jak wyglądają po jednorazowym zabiegu Olaplex? Np. czy po 2 tygodniach włosy nie zaczynają się kruszyć po dekoloryzacji mimo zabiegu Olaplex?
    Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie nie olaplex chroni juz podczas zabiegu i się nie zmywa więc śmiało. Im częsciej będziesz robiła tym lepsze będą włosy ale zmyć się nie powinno chyba ze myjesz je bardzo drastycznymi produktami

      Delete
  18. A jak tonujesz ombre to poprostu nakładasz farbę
    bez żadnych technik np jakiś tapir czy coś :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. zupełnie bez niczego, tzn bez technik

      Delete
  19. Na jakim procencie rozjasniałeś ??

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...