Search

Content

Thursday, April 16, 2015

Cobalt Brown

Witajcie, dawno nie pokazywałem siebie, ale wiem że lubicie moje zmiany ^^
Jeżeli dobrze pamiętacie to z szarego robiłem repigmentację na 6.0 , dziś ten kolor już się mocno wypłukał i chciałem dorównać go trochę do moich odrostów....
Przed:


Trochę zdradziłem uwielbianą przeze mnie firmę Affinage, ale to w ramach testów, bo jak dobrze mnie znacie uwielbiam testować nowe dla mnie rzeczy, seria metaliczna Igory jest dość nowa na rynku bo wyszła w zeszłym roku, a mnie bardzo ciekawił odcień 6-32 jeżeli sie nie mylę jest zielono-popielaty i faktycznie jest super zimny, jest takim odpowiednikiem 6.117 w Affinage który także ma zielono niebieskie pigmenty. Przy Igorze to jest kwestia tego typu że ona mi się szybko wypłucze, bo Affinage są trwałe. A ja długo nie jestem wierny jednemu kolorowi...
Muszę was poinformować także o jednym z wielu moich nowych nabytków jakim jest krem-bariera do skóry podczas farbowania- działa jak bariera rzeczywiście, smarujecie kremem  linię do okoła włosów i nawet jak nałożycie w te miejsca farbę to krem jej nie przepuści i nie skończycie z zafarbowanym czołem 



W trakcie


a kot podziwia 
Po:













Najbliższe szkolenia Nysa 21.04 Toruń 27.04 Gliwice 11.05
Później Warszawa :3

I MUSZĘ SIĘ POCHWALIĆ CUDEŃKIEM JAKIE DOSTAŁEM! DZIŚ PRZYSZŁO KIEDY ROBIŁEM SOBIE KOLOR, JESTEM MEGA PODNIECONY!


JUTRO PIERWSZE TESTOWANIE OLAPLEX I KOLORYZACJA DYNAMIC'AMI
STAY TUNED, BĘDZIE WIDEO!

Pozdrawiam was słoneczka i życzę miłego wieczoru, 






16 komentarze:

  1. Mega fajny chlodny ciemny blond uzyskales,choc konce szczegolnie na grzywie "wypily"chyba troche mocniej kolor,czy to moze aprat przeklamuje??Coz to jest ten olaplex jakies ampulki???

    ReplyDelete
    Replies
    1. wypiły bo na grzywce mam jeszcze pozostałości po tym mega rozjaśnieniu i tam zaabsorbowały bardziej, ale to kwestia czasu i zejdzie, już robiłem schwarzkopfem i trwały nie jest, nawet powiedziałbym działa jak ton w ton.

      Opowiem o Olaplex jak przyjdzie na niego czas! :3

      Delete
  2. Wiesz jednak dobrze wyglądasz w tych ciemnych nie mogłam się przyzwyczaić;) Andy cały czas myślę nad beżami ugory.czy 10 to normalny poziom czy super rozjasniajaca?Bo jest jeszcze 12.myślę o 10-4 i 12-4.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 10 to normalny poziom w każdej firmie, od 10 do góry czyli 11 i 12 to rozjaśniające

      Delete
  3. gdzie kupiles tego olaplexa?czy Twoim zdaniem daje cos kupienie tylko numeru 2 albo 3(sklad maja ten sam) bo wlasnie tez sie przymierzam :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. na facebook Olaplex Polska napisz do nich.
      1 i 2 są do użytku w salonie podczas zabiegu natomiast 3 jest do odsprzedaży klientkom do domu aby pielęgnowały włosy.

      Delete
    2. tak zrobie dzieki za odpowiedz :)

      Delete
  4. Hej, mam wlosy mniej wiecej na poziomie 5, maja cieply odcien brazu taki rudo czerwony refleks. Jest to efekt kapieli rozjasniajacej i tak sie zastanawiam czy ten produkt ochlodzilby moj kolor? Nie wiem jak ochlodzic kolor, a boje sie nakladac farby w odcieniu chlodnego brazu, zeby nie wyszedl zbyt ciemno. Probowalam gencjany jednak zero efektow. Prosze o pomoc.
    Dominika

    ReplyDelete
    Replies
    1. ochłodziłby ale jednocześnie wyszełby ciemno....niestety :)

      Delete
    2. Na czerwony niechciany refleks to przeciez zielony,fioletowy na zoltko wiec sie nie dziw,ze nic nie zlapalo Dominika.Wg mnie zastosuj nature Alfaparf z koncowka NI-czyli intensywna natura ona zgasi ten czerwony.Aha intensywne natury alfy lepiej brac o ton lub dwa jasniejsze niz odcien ktory Ci sie spodoba na probniku.

      Delete
  5. Gdzie można dowiedzieć się coś więcej na temat szkolenia w Nysie? :)

    ReplyDelete
  6. Hej Andy.Czy nie wiesz moze jak sklepowy wellaton 8/0 z podmienionym oxy na 3% wyszedlby na wlosach rozjasnionych na poziomie 10 mocno zoltych-jak to po rozjasniaczu,nie wyjdzie zielono???

    ReplyDelete
  7. Witam. Planuję 6-32 zrobić od nasady + 9,5-22 na końce rozjaśnione - zastanawiam się nad zmieszaniem z e1 dla pogłębienia chodnej tonacji, nie jestem pewna proporcji by nie wyszło zbyt niebiesko :) Zamierzony efekt powinien iść w kierunku "ash dusty brown" - interesuje mnie dominacja szarości; byłabym wdzięczna za sugestie, pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mozesz dodac 6-32 do 9,5-22 odrobinę

      Delete
    2. A gdyby tak e1(ekstrakt)? Nie mam jednak pewności jaką ilość domieszać do 60ml farby żeby nie przesadzić i nie uzyskać efektu fioletowej płukanki:) Gdybyś miał doświadczenie z tym produktem, to chętnie skorzystam z rady :)

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...