Search

Content

Monday, April 20, 2015

Magnolia Blond

Witajcie słoneczka moje kochane, wczoraj wykonałem kolejną cudowna koloryzację z użyciem Olaplex. Faktycznie z każdym jego użyciem uczę się więcej o produkcie (no ale chyba ze wszystkim tak jest) Włosy mojej Ani były suche, łamliwe na końcach, wielokrotnie rozjaśniane, gdy przyszła do mnie poprzednio jakieś 2 miesiące temu musieliśmy skorygować cały kolor więc znów poddałem je rozjaśnieniu balejażem. 


Najpierw położyłem 9.2 na sam odrost, na  rozjaśnianą długość Olaplex No.1 po 5 minutach No.2 (30 minut) po zmyciu stonowałem całość 10.23+9.2+odrobina 7.6 oraz 5 pasm w foliach Dynamic Hot Pink. Efekt końcowy cudowny, niestety żaden aparat nie uchwyci tego pięknego efektu...
Co najważniejsze jesteśmy z mega pozytywnym szoku co Olaplex zrobiło z jej włosami! Na prawdę stan się bardzo poprawił! cienkie i do tej pory łamliwe włosy, wiecznie splątane, nie plątały się już przed użyciem maski. Uwielbiam Olaplex, chce go stosować przy każdej koloryzacji :3  Zobaczcie efekt końcowy:









Pozdrawiam was i życze miłego słonecznego dnia :*

18 komentarze:

  1. Hej, udzielasz jeszcze porad na maila? Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  2. Andy czy moge zmieszac ze soba te farby :wella wellaton 8/0(sklepowka) z wella koleston 9/96(fryzjerska).Mam obydwie w domu wiec przynajmniej bym je wykonczyla:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. spróbuj, teoretycznie nie można, ale wiesz....na często naginam pewne zasady

      Delete
  3. te różowe ombre jest strasznie tandetne, blondzik wyszedl bardzo ładnie

    ReplyDelete
    Replies
    1. to nie ombre, tzn może w efekcie trochę przypomina, ale to tylko 5 pasm różowych. nadal nie wiem co w tym tandetnego :D

      Delete
  4. Absolutnie sie nie zgadzam z tandeta!Uwazam,ze te pasma rozowe ozywiaja wlosy modelki przez co nie wygladaja nudno.Swietna robota Andy.Kaska

    ReplyDelete
    Replies
    1. takie kolory i tak są na chwilę a czemu nie można bawić się kolorami? :D zwłaszcza w młodości

      Delete
  5. Efekt fenomenalny, szczęka opada :)

    ReplyDelete
  6. niestety efekt sztuczny landrynkowaty

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie ma tam nic sztucznego ;D chyba nie widzisz sztucznych kolorów na ulicach.

      Delete
  7. a ten olapleks to ma inne kolory w palecie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olaplex nie jest farbą, używam farb Affinage

      Delete
  8. A probowales olaplexu na wlosach mamy ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeszcze nie miałem okazji mamie farbować odrostu, ale przymierzamy się w lipcu chyba dopiero na nowe kolory

      Delete
  9. Andy! Gratuluję woiedzy...mam nadzieję, że pomożesz mi dobrać odpowidnią farbę bo zależy mi właśnie na takim naturalnym pięknym blondzie jak u tej modelki :)
    Moja nutura to jakiś 8-7 poziom. Ostatnio robiłam 10.13 na odroście i jak dla mnie jest zbyt rudo i złoto. Myślałam, że połączyć z alfę 9 naturę chłodną o 9.1 chodzi o to, żeby był to blond naturalny, ale nie mocno chłodny. Myślisz że to dobry pomysł ? Czy może lepiej 10 ? Albo jaka inna alternatywa.
    Bedę wdzięczna za rade :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. perłami rób, alfa ma chyba 10.20? nie? albo 9.2? nie znam palety na pamięć

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...