Search

Content

Saturday, April 11, 2015

Raspberry Shake Color

Witajcie wróciłem właśnie po męczącym dniu z Wrocławia, dziś mieliśmy cały dzień fotografię na zajęciach z czego pół dnia w plenerze :3 a pogoda była znakomita!

Pamiętacie Martynę (KLIK) z lawendowym blondem ? Wczoraj do północy robiliśmy jej nowy kolor któremu dałem nawet kilka nazw! Dusty Pink; Rose Blond i chyba pasujący najbardziej Raspberry shake! Odrostu nadal nie ruszaliśmy bo zlewa się z naturalnym Martyny, na większość włosów położyłem Magentę z 10.22 wiedząc ze przejaśnione włosy i tak złapią delikatnie. Natomiast 5 przednich pasm zrobiłem odcieniem Hot Pink z Colour Dynamics Affinage A.S.P.
Zamierzonym kolorem był własnie taki brudny zakurzony pastelowy róż, a mocne pasma miały dodać całości głębi i pazura. Wyszło cudownie :3





 



I krótki filmik 

video

Jak wam się podoba? W niedługim czasie możecie się spodziewać kilku kolorów własnie tego pokroju pasteli. Jaram się takimi włosami <3

Już jest myśl na kolejny odcień na głowie Martyny! ale to za miesiąc dopiero...

Jeżeli jesteście zainteresowani kupnem produktów Affinage które polecam, to poniżej znajdziecie informacje gdzie możecie to zrobić:
*adres E-MAIL: office@labote.pl
*FACEBOOK                         

14 komentarze:

  1. bardzo ładnie, polecam tego allegrowicza! ;)

    ReplyDelete
  2. Cudownie wyszło!!!
    Ah, włosy rośnijcie! <3

    http://www.mollymoonlight.eu/

    ReplyDelete
  3. Cześć! Podziwiam Cię za to jakie cudne kolory tworzysz na włosach!
    Mam pytanie, jak uzyskać taki kolor:
    https://igcdn-photos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/t51.2885-15/11033023_690109777764274_196817189_n.jpg
    na włosach farbowanych na bardzo jasny blond (żółty odcień odrostu) z rozjaśnianymi końcówkami?
    Może garnier color sensation olśniewający pastelowy blond?

    ReplyDelete
    Replies
    1. a jaki to numer xD
      ja bym tam kładł coś a'ma 9.23 albo 8.23 a końcówki 10.3

      Delete
  4. Moja babcia wróciła od fryzjera z żółtymi włosami na których ma zrobione bure ciemne pasemka.. Wygląda to koszmarnie..co byś radził z tym zrobić żeby to jakoś wyglądało?

    ReplyDelete
  5. To wygląda tak..tylko inna fryzura..nie wiem czy pojasnic te ciemne i nałożyć jakiś średni blond czy co..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale jak tak? nie rozumiem...nie widzę tego, nie wiem jak Twoja babcia wygląda nie wiem jaki kolor jej doradzić

      Delete
  6. Uwielbiam ten most we Wrocławiu! ^^ Szkoda, że takich cudownych fryzjerów nie ma w 3mieście. Chyba jak odhoduję włosy z resztek fioletu (dowiedziałam się, że nic nie da się z nimi zrobic xP) to w wakacje polecę do Ciebie!

    ReplyDelete
  7. Tutaj też jest mowa o 10.22, ale to chyba nie jest metaliczny różowy blond Oli ;-) jak by to wyszło bez dodatku Magenty? co to za farba ? :-) Beata
    Beata

    ReplyDelete
    Replies
    1. bez magenty byłoby fioletowo pewnie.

      Delete
  8. Hej..chciałam się doradzić bo moje włosy są mocno złote a jutro mam ważne wyjście i chciałam załozyc doczepy..ale one są trochę mniej złote i moje pytanie brzmi czym je ozlocic jak najmniej inwazyjnym sposobem..później mam zamiar kupić maskę ze złotym pigmentem ale dziś nie mam gdzie i nie wiem co zrobić..masz może jakiś pomysł?

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...