Search

Content

Monday, April 6, 2015

Słoneczne dziewczyny

Dziś post z kolorami pełnymi ciepła i radości a to z dwóch powodów! Kolory wyszły cudownie oraz wyszło nam słoneczko! <3

Pewnie pamiętacie Katarzynę i jej miedziane ombre (KLIK)
Dziś robiliśmy odświeżenie koloru, odrost 4.0 a końce 8.43






Z Dorotki włosami miałem przyjemność pracować po raz 1, generalnie kolorów na głowie miała 2, od nasady do połowy swój naturalny (poziom 7/8) końce pożółkła 10 po licznych rozjaśnianiach.
Nie ruszałem całych włosów, zrobiłem w folii dużo pasemek kolorem 10.23, a na wolnym powietrzu zrobiłem ciemniejsze pasma 8.3+9.035. Dzięki temu zabiegowi góra się wyraźnie rozjaśniła i ociepliła, natomiast przejaśnione końce przyciemniły i całość wygląda dość spójnie i naturalnie.



Jeżeli jesteście zainteresowani kupnem produktów Affinage które polecam, to poniżej znajdziecie informacje gdzie możecie to zrobić:
*adres E-MAIL: office@labote.pl
*FACEBOOK                         

11 komentarze:

  1. Andy czy rozjasniacz profesjonalny lepiej brac taki ktory ma niebieski kolor(proszek)czy moze bialy??Waham sie i nie wiem ktory kupic.No wlasnie czy kolor proszku ma jakies znaczenie???Zadalam te pytanie poniewaz uslyszalam ze niebieski kolor rozjasniacza ma rozjasniac oraz jednoczesnie neutralizowac niechciane zolte tony podczas utleniania....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rozjaśniacz zawsze rozjaśnia na ciepłe odcienie. Zależy jaka firma

      Delete
  2. Ostatnio marzy mi się takie ombre jak na pierwszych zdjęciach ;) Wyszło cudnie!

    ReplyDelete
  3. Ja też bym chciała być taka "słoneczna", jak modelki z posta, ale mam za daleko do Ciebie :) Poza tym na razie mam inny problem, pomożesz?
    Mam włosy po dekoloryzacji ( 3 tygodnie temu, w salonie fryzjerskim, wcześniej włosy były na poziomie 5/6), został na nie położony kolor 7.13- jest złociście-rudo:) a chciałam bardziej chłodno. Podobno zimne kolory po dekolorze nie wychodzą.
    Chciałabym zafarbować włosy na poziomie 8 ( coś jaśniejszego na wiosnę/lato)- co położyć, aby się pozbyć rudości i żółci, a nie wylądować z zielonką? Czy połączenie 8 i 8.2 majirel może się udać? Nie wiem, czy mój "podkład" się nadaje pod taką mieszankę :) Może jakiś inny zestaw?

    z góry bardzo dziękuję za odpowiedź
    pozdrawiam
    Kamila

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samej ciężko Ci będzie najlepiej jeszcze je rozjaśnić i to tonować.

      Delete
  4. Andy granatowa czern to bardzo zimny kolor,a hebanowa czern no wlasnie??Czy to jest czern wpadajaca w odcien cieply rudy ???

    ReplyDelete
  5. Hej :) czy są szanse, że nagrasz i wrzucisz filmik na Twój YouTube, krok po kroku jak robisz ombre? Pozdrawia

    ReplyDelete
  6. Bardzo podoba mi się ten efekt blond z refleksami, gdzie mozna sie do ciebie umowic na wizyte i jaka mniej wiecej bylaby cena takiego efektu ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napisz na maila jeżeli możesz :*
      dzięki

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...