Search

Content

Saturday, May 2, 2015

Ash Blonde

Witajcie dziś tylko jeden, zwykły, aczkolwiek wdzięczny popielaty, piaskowy blond Karoliny. Zrobiliśmy jeszcze pielęgnację Olaplex podczas koloryzacji i włosy są wyraźnie grubsze, mniej puszące, mocniejsze, miłe w dotyku, bo końcówki kilka lat temu były traktowane mocnymi rozjaśniaczami. Na odrost poleciało 12.1 a długość 10.1




























Generalnie cały czas namawiam Karolinkę na zrobienie miedzianego blondu, może na lato się zgodzi to pokaże wam ją jako piękną rudość :3 Miłego weekendu majowego słoneczka!

19 komentarze:

  1. Hej Andy.efekt bardzo swietlisty i niesamowity !! Mam pytanko mam wlosy rozjasniane z poziomu 6 do8 ktore przeszlam w styczniu. Od tego czasu wlosy mi sie troche kruszyly i mialam problem z koncowkami nie dalo sie ich rozczesac wiec scinalam i jest w miare ok. Teraz fryzjer proponuje mi zrobienie platyny na 9% oxydancie z olapleksie. Czy wlosy moga mi sie po tym lamac albo bede miec problem z rozczesaniem koncowek Bo nie chce ich znowu zcinac . Prosze o pomoc . Nina

    ReplyDelete
    Replies
    1. mogą, najpierw zrób pielegnacje olaplexem , a jak przywróci je do dobrego stanu to wtedy rozjaśniajcie

      Delete
    2. Dziekuje za porade. Nie chcialabym ich znowu musiec scinac kolejne 5 cm bo jakos nie widze siebie w bobie.. Milego weekendu:)

      Delete
  2. Hej, można do Ciebie się umawiać na wizyty?

    Lena

    ReplyDelete
  3. A jakie oxy użyłeś? I jakie ma modelka włosy naturalne,bo chciałabym podobnie.A farbka jakiej firmy ,bo ja mam alfaparf i koleston ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. odrost 12% a ma taką 8/7
      długość 1,9%
      ja uzywam prawie zawsze Affinage, zawsze. Jeżeli stosuję inną to o tym piszę ale w 90% postach to Affinage dlatego już o tym nie wspominam

      Delete
    2. ojej ,taka wysoka woda ,to było konieczne na taki średni blond odrosty?A ja chciałam użyć na mój brąz 9%.To juz teraz nie wiem ,bo boję sie tej 12-stki,bo kiedyś nią robiłam i wyszły mi na odroście zbyt jasne i trochę zniszczyło,jak chcę osiągnąć na odrostach poziom 9 ty,chłodny ,to co radzisz?mam taki naturalny średni ,jasny brąz?

      Delete
    3. z poziomu 4 na 9 to az 5 tonów, rozjaśniaczem musisz polecieć. farba tego nie zrobi.
      nie ma czego się bać wysokich wód.

      Delete
  4. czy na włosach w 100 % siwych można przeprowadzić pigmentację ? i dopiero potem kłaść właściwy kolor ? Magda

    ReplyDelete
    Replies
    1. to zależy od firmy jednak teraz wiele firm oferuje odcienie które pokrywają bez problemu siwe włosy

      Delete
  5. Andy czym sie roznia kolory welli koleston 8/ ,8/0 lub 88/0??:-)Wszystkie sa na poziomie 8 tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 8/ nie ma takiego na pewno
      88/0 pewnie będzie mocniejszy niż sama 8/0

      Delete
  6. mam dostęp do Cromatone Kemon, z serii do siwych włosów ? lepiej woda 6 czy 9 ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kemon ma serię do siwych ale cromatone jest firmy montibello.
      woda wg instrukcji

      Delete
  7. tak, zrób rude! rudość, wszędzie rudość!

    Twoja Muszkowa Żona :D

    ReplyDelete
  8. Ta farba której użyłeś 10.01 to affinage? Bo nie umiem znaleźć tego odcienia

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...