Search

Content

Thursday, May 14, 2015

Candycrush Blonde

Witajcie, Ciekaw jestem co powiecie na taką koloryzację.
Moja przyjaciółka Marlena miała już ze mną na głowie wszystko, a jej naturalny to bardzo zimny popielaty poziom 8, długi czas się nie widzieliśmy (w zeszłym roku) i farbowała się sama na blondy, następnie została mamą i znów mieliśmy więcej okazji by się spotkać, zrobiłem ją na rudość i ten efekt powielaliśmy chyba 3 krotnie w tym roku, tym razem chcieliśmy cos innego i znów powrót do blondu ciepłego z lekkim akcentem szaleństwa (wraz z Marleną jesteśmy szalonymi artystami)

Rozjaśniłem rudość Ice Creme na 3%, położyłem na nasadę 8.00+8.0 a na długość 10.32
Kolorowe pasma to Green Pepper i Hot Pink z A.S.P colour dynamics








Co wy na to?

14 komentarze:

  1. Bosko wyszlo,miodzio:-)

    ReplyDelete
  2. Andy mam pytanie, jaki to jest odcień blondu na końcach oczywiście na zdjęciach "after"
    https://instagram.com/p/2bautNsJw7/?taken-by=sylviagaczorek
    https://instagram.com/p/2bautNsJw7/?taken-by=sylviagaczorek

    Czy mógłbyś doradzić jaką farbą stonować włosy jasny blond (poziom 10) i na jakiej wodzie, żeby wyszło coś takiego. Chodzi mi o uzyskanie takiego "różowego" odcienia.

    W Tobie moja nadzieja
    Ana

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak dla mnie takie 9.23 z dodatkiem BARDZO MALO 7.62 np. tak nawet nie 1gram

      Delete
  3. Piękne włosy :)

    ReplyDelete
  4. Swietne te przemiany :) .Andy mam problem bylam ostatnio u fryzjerki na odswiezaniu koloru i nalozyla mi ciemniejsza o ton farbe. Czy jak naloze spowrotem b.jasny blond to bedzie spora roznica w kolorze na odrostach i ba reszcie czy sie to troche wyrowna?

    ReplyDelete
    Replies
    1. czyli poziom 9? rozumiem teraz masz 8? odrożnie, kładź ciemniejszy na odrost i jaśniejszy na tą ciemniejszą część

      Delete
  5. OMG!!! :o Wczoraj trafiłam na Twojego bloga i siedzę z otwartą paszczą, przeglądając kolejne zdjęcia. Nigdzie nie widziałam zbioru fotek tak wspaniałej pracy. Żal mnie ściska, że nie mieszkam bliżej, bo pędem leciałabym oddać swoje marne włosy w Twoje ręce. Nie trafiłam nigdy na osobę, która potrafiłaby stworzyć takie cuda na głowie - bez żadnych płaskich hełmów, plam, czy innych niepożądanych kwiatków. Koloryzacja w Twoim wykonaniu ma właśnie "TO COŚ", włosy naturalnie wyglądające, z refleksami, ze smakiem. No cudo!!! Idę dalej maltretować bloga, póki córcia drzemie ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cudownie dziękuję! :* Nigdy nie jest za daleko! :D

      Delete
  6. Andy powiedz mi tak teoretycznie...Obecnie mam wlosy na poziomie 10 rozjasniane rozjasniaczem,ogolnie sa w dobrej kondycji.Gdybym polozyla na nie farbe nr 8+3% wyszloby bardzo ciemno?Czy poziom 8 jest ciemnym blondem tak ogolnie???

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeżeli jesteś pewna ich kondycji, to powinno wyjśc po prostu jak 8. czego oczekujesz? 8 jest jasnym blondem :)

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...