Search

Content

Sunday, May 3, 2015

Cornflower mint blonde

Witajcie, pamiętacie Martynę ? (KLIK i KLIK) Jeżeli śledzicie mojego bloga to wiecie że od pewnego czasu kiedy doszliśmy u niej do bardzo jasnego koloru to wykorzystujemy to jako świetną bazę pod inne różne kolory. Tym razem padło na miętowy z chabrowymi pasmami :3
Jako że ciemna nasada pojawiała się coraz większa ze względu na naturalnie ciemny odrost Martyny, rozjaśniłem go balejażem, następnie położyłem 4.00 na jej naturalny odrost, zaraz za ciemnym odrostem położyłem Midnight Blue a następnie rozcieńczony z odżywką Green Pepper+ Denim Blue , a na pasma Midnight Blue+ Hot Pink. Proszę znów wybaczcie mi jakość zdjęć, była już godzina 19, co i tak dobrze ze złapałem ostatnie promienie słońca.





Jak wam się podoba? My jeszcze nie wiemy co zrobimy jako kolejny kolor. Macie jakieś pomysły?

17 komentarze:

  1. coraz dziwaczniejsze i brzydsze te nieudane kolory, glon z niebieskim ohyda i sztucznośc ale rozumiem , ze Twoje udziwnienia mają szokować i udawać kreatywność fryzjera, niestety zero klasy i oryginalności , zero inwencji kolorysty, pokazujesz udziwnienia byle bylo głośno o panu narcyzie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zero oryginalności na pewno przedstawiają te nie wnoszące nic anonimowe komentarze. Tak czy inaczej pozdrawiam i życzę powodzenia w życiu, radzę nauczyć się dystansu do otaczającego świata :*

      O Panu Narcyzie zawsze będzie głośno bo jest dobry

      Delete
  2. Dobry? Chyba chciałeś napisać REWELACYJNY :) pozdrawiam.

    ReplyDelete
  3. Bardzo artystycznie ;). ANDY co moge zrobic zeby rozjasnic wlosy o jeden -1,5 tonu . Czy farba superrozjasniajaca z woda 9 procent da rade? Mam sredni blond a chcialabym jasby. PAULIN

    ReplyDelete
    Replies
    1. z 7 na 8, no dobrze by było farbą rozjaśniająca własnie spróbować, powinno dac radę. chłodny kolor weź

      Delete
  4. A Mnie sie tam podoba bardzo ta metamorfoza:)Kaska

    ReplyDelete
  5. Mega! Poza tym patrząc jak na włosy często farbowane to są w świetniej kondycji! :D Tylko pogratulować fryzjerowi. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale co innego farbować je tonerami a farbami, one były od początku gruntownie rozjaśnione

      Delete
  6. Panie NARCYZ samozachwyt nad swoją " genialnością" wyluzuj bo ci sie rozregulują te sztucznie regulowane brwi i ta farba splynie z tych farbowanych wlosow z tą tapetą podkladu na buzi

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja jestem wyluzowany słońce, widzę że ktoś ma ból dupy bo komuś ładnemu jak ja coś w życiu wychodzi xD
      totalnie bez sensu gdyż nie noszę podkładu :D ale rozumiem że moja nieskazitelna cera może zmylać.

      Delete
  7. nosisz podklad i regulujesz brwi , zmien plec bo nie jestes ani facetem ani chłopakiem

    ReplyDelete
    Replies
    1. No wybacz ale jeżeli masz (anonimie-AGAIN) wmawiać mi co ja robię ze sobą, bo wiesz lepiej niż ja to chyba coś tutaj jest nie tak? Nie noszę podkładu ani nic tego typu. Regulowanie brwi jest rzeczą normalną....dam sobie rękę uciąć że gdybym nie regulował to byś powiedziało że jestem zacofany, bo mam pojedyńczą brew.
      Dlaczego mam zmieniać płeć jeżeli ja się czuję dobrze w moim ciele? :D

      Delete
  8. Andy mam srebrne włosy farbowane (joanna gołebi popiel) co mam robić aby teraz mieć blond wlosy trzeba rozjaśnić wlosy czy wystarczy tylko blond farba ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. połóż farbę blond, jakąś ciepłą, złotą ale domieszaj do niej troche rudej

      Delete
  9. Mi się podoba taki efekt :) Uwielbiam Twoje metamorfozy :)

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...