Search

Content

Sunday, May 31, 2015

Ostatnie Migawki Maja

Witajcie słoneczka moje w piękną słoneczną niedzielę :*
Chciałbym się z wami podzielić kilkoma pracami z dobiegającego do końca tygodnia. Przepraszam ze wrzucam tak zbiorczo po kilka ale tak jest mi prościej, a ze względu dodatkowo na studia mam mało czasu ostatnio. Ale coś się tu dziać musi słoneczka.

Agnieszka: Baza 6.01+8.0, długość wcześniej rozjaśniona z Olaplex, tonowana 10.32 

 Stała bywalczyni Aleksandra :3 Odrost 12.1+12.2+0.7, długość 10.21


Monika: roczny odrost nie ruszany, długość po dekoloryzacji, 9.035+6.01


Marta moja wieloletnia przyjaciółka, której włosami miałem pierwszy raz przyjemność się zająć
Baza: bRed Copper, długość pojaśniona i stonowana na chwile Copper'em.

I coś ode mnie, dla tych którzy chcieli aby jasny Andy powrócił. Macie !
Dzięki Olaplex, jestem jasny a włosy zdrowe :3




Zbieram się słoneczka do pracy dzisiejszej! Stay tuned! Znów robimy coś innego Martynie (wiecie ta z lawendą, potem różem, a ostatnio miętą)







10 komentarze:

  1. Andy ty się rozjaśniasz,a ja chcę się przyciemnić odrobinę.Jak możesz to doradż,bo mam alfaparf 9.21,którym do tej pory farbowałam na 12% odrost ,a długości robiłam 10.21 na 3%.to teraz jak ? chcę zejść z tak jasnych i z 12% na 9%. Ale czy długości żeby przyciemnić to 3%?czy 6% lepiej? odrosty mam takie jak twoje naturalne.anka

    ReplyDelete
    Replies
    1. to jak odost na 9% zmienisz to długośc rób 9 jakąś ciepłą

      Delete
  2. Hej! Jest jakaś duża kolejka do Ciebie żeby się zapisać? Bo w sumie nie wiem, kiedy będę we Wrocławiu, a jesteś moją ostatnią deską ratunku. Albo moich włosów ;)

    ReplyDelete
  3. Czy taka fryzura jaka ma P.Agnieszka mozna miec na stale?:) bo wyglada to bosko.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ułożenie włosów? gruba lokówka :P

      Delete
  4. Gdzie robisz te fryzury? w jakim mieście? doszukałam informacji, że umawiać się trzeba mailowo ;)

    ReplyDelete
  5. włosy Aleksandry i Marty- cudo ;) podziwiam talent :)

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...