Search

Content

Tuesday, May 19, 2015

Savannah blonde, Ice brown & Natural

Kilka migawek z ostatnich dni poniżej, pochodzą z mojego INSTAGRAMA na którego zapraszam serdecznie :*
Ostatnio dostaję od was przecudne, przepełnione miłością maile oraz komentarze za które serdecznie wam dziękuję! gdyby nie wy, to nie pracowałbym w taki sam sposób! Dajecie mi energię do działania :) Dziękuję również za negatywne wypowiedzi, do których mam i tak spory dystans (do siebie też mam dystans) a pisze o tym ponieważ osoby te sądzą, że są w stanie mnie urazić, daremne próby na które szkoda czasu.


Olga odrost 9.1+9.2, tonowanie 9.23 + Olaplex

 Joanna odrost 4.117, długość 6.117

 Paulina, odrost 9.1+9.2+6.117 3%, długość 10.32+10.21

Pozdrawiam was słoneczka moje :*

34 komentarze:

  1. Zeby to chociaz jeden fryzjer w moim miasteczku potrafil wyczarowac takie cuda :/ . poprostu extra x1000 ! Andy jestes mistrzem
    . Mam pytanko ile olaplexu powinno sie dodac do mieszkanki : powiedzmu jak rozrabiam farbe 60ml farby+90 ml utleniacza? I czy to mie przeszkodzi farbie w pokryciu pierwszych siwych wloskow? Pozdrawiam Nikola

    ReplyDelete
    Replies
    1. przeszkodzić w pokryciu nie powinno, nawet ja zauważam raczej lepszą przyczepność koloru, 1/8 oz (3,75 ml) na 60ml koloru, utleniacz nie ma tu znaczenia, ale najpierw mieszasz mieszankę koloryzującą ,następnie dodajesz porcję Olaplex

      Delete
  2. Ok dzieki :* ♥

    ReplyDelete
  3. Andy mam wlosy rozjasniane rozjasniaczem aktualnie bardzo jasne, rownomiernie rozjasnione ale zoltko jak cholera.W planach mam jutro zmieszac odcienie welli iluminy tj 20ml 9/60+ 20 ml 8/69+20ml 8/0+3% utleniacza tyle ile ma byc tam przepisowo.Powiedz czy te kolory ktore planuje zmieszac ochlodza zoltko i przyciemnia troche moja jajecznice???

    ReplyDelete
    Replies
    1. na pewno przyciemną i wychłodzą ładnie.

      Delete
  4. Pierwszy kolor jest przepiękny. Będę walczyc o coś podobnego. Może o ton ciemniejszy, bo kusi mnie taki delikatny średni blond w ładnym odcieniu

    ReplyDelete
  5. Spr maila 😉

    ReplyDelete
  6. Piekne kolory *-*
    Mam ciemne wlosy (poziom tak 3-4) i chcialabym zejsc do poziomu 5. Czy musze robic kapiel rozjasniajaca czy starczy uzycie oksydantu 9%? Zalezy mi na jak najmniekszych zniszczeniach :( chce rozjasniac konce,a slyszalam,ze nakladanie rozjasniacza na rozjasniacz to zabojstwo dla wlosow :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. w jakim sensie oksydantu? chyba nie rozumiem pytania, sam oksydant? ale to nie ma najmniejszego sensu. w jakim sensie rozjaśniacza na rozjaśniacz? masz rozjaśniane i poziom 3?

      Delete
    2. Przepraszam,już sprostowuje :) chciałabym zejść na poziom 5 i zastanawiam się,czy na włosach z poziomu 4.0 właśnie starczy po prostu użyć 5.1 z oksydantem 9%. czy konieczne byłaby kąpiel rozjaśniająca/dekoloryzacja.
      Nie mam rozjaśnianych aktualnie,ale jeśli potraktowałabym je kąpielą,a potem rozjaśniała końce do ombre - wtedy teoretycznie byłby to "rozjaśniacz na rozjaśniaczu" i efektów tego się obawiam :(

      Delete
    3. masz całe 4.0 a chcesz 5 + ombre? to rozjaśnij całe, na górę połóż 5 a na końce coś jaśniejszego.
      farba farby nie rozjasnia

      Delete
    4. Czuję,że jednak nie jestem na tyle pro,by wykonać to w jednym kroku :( poza tym mam kupiony już zestaw do ombre z loreala. Przepraszam,że tak zawracam Ci głowę.. :(

      Delete
    5. nie zawracasz :P ale trochę wydałaś kasę w błoto bo to zwykły dennej jakości rozjaśniacz z fancy szczoteczką :D

      Delete
    6. niektórym dziewczynom naprawdę ładnie wyszło i poczułam się skuszona :( aczkolwiek zamawiałam przez internet i nadal mam możliwość anulowania zamówienia,więc może kasa nie taka w błoto i da się coś zrobić.
      Z drugiej strony widziałam,jak (przy zmianie koloru na szary,piękny btw<3) nakładałeś rozjaśniacz dwa razy pod rząd... masz włosy ze stali ^^ (w pozytywnym znaczeniu..wyglądają na mięciutkie,ale mają żelazną wytrzymałość! :D)
      dało mi to drobną nadzieję,że moje włosy również wytrzymają dwie warstwy rozjaśniacza,choć nie umiem określić dokładnie czy są takie mocne..

      Delete
    7. to kupujesz profesjonalny który Ci mniej zniszczy włosy

      Delete
  7. Perfekcjonista i profesjonalista!super!

    ReplyDelete
  8. jedyny i nie powtarzalny :). mam pytanko czy jak zmieszam 9 i 9.4 to jest to samo co jakbym nalozyla 9.04 jesli nie to jaka jest roznica?

    ReplyDelete
    Replies
    1. no 9 wygasi obecną w 9.4 miedź, powstanie moim zdaniem po prostu lekko ciepły blond

      Delete
  9. Hej :)
    Potrzebuje rady :)
    ostatnio fryzjerka farbowała mi włosy color touch (wella) kolorami: 8/73, 9/03, 9/16 (po 10ml) z woda 1,9% (60ml) jednak chciałabym ciut jaśniejszy blond (o ton) czy mogę użyć wody 4% żeby uzyskać taki efekt? Lub masz jakiś inny pomysł? może, któryś kolor farby powinnam podmienić?
    Pozdrawiam. M

    ReplyDelete
  10. Hej artysto:) . Mam pytanko czy farby z oznaczeniem np 7.003 to są natury ? (tzn .kryją siwe włosy) i co dają te dwa zera po kropce

    Judyta

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem, pierwszy raz slyszę o takim numerze. a co to za firma?

      Delete
    2. Jest to farba firmy RR-line i wlasnie podoba mi sie ten kolor ale nie wiem czego sie spodziewac na wlosach

      Delete
  11. Andy przeglądałam sobie grafiki ombre i wujek google doprowadził mnie właśnie tu. Trafiłam na tego posta: http://andyfromhell.blogspot.com/2014/12/rozany-blond-baby-blond-i-lodowe-ombre.html i chciałam zapytac o koloryzację Niny jak zrobiłeś przejście z ciemnego na blond że nie było odcięte tylko łagodne, wyciągałeś te pasma? Mam swój kolor prawie do ucha a reszta blond do łopatek i chciałam trochę przeciągnąć swój kolor żeby zrobić ładne ombre:) Poradzisz?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. spuść głowę do dolu aby wszystkie włosy spadły na dół ku ziemi, weź rozjasniacz w łapki i przesmaruj po końcówkach :) potem trzymając te włosy powoli wróć do normalnej pozycji zarzucając włosy do tyłu

      Delete
  12. super patent dziękuje:)

    ReplyDelete
  13. Czym można zastąpić 9.23? I jeśli znajdzie sie godny zastępca to tonować 30 min na 3% czy preferujesz inny sposób ?
    W oczekiwaniu na odpowiedź pozdrawiam cieplutko 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. tonowac przez tyle ile zaleca producet, jak zastąpisz 9.23 to będzie przecież inny kolor

      Delete
    2. Nie wiem czemu pojawil sie ten Komentarz skoro było napisane, ze nie bedzie wyświetlony, bo nie mam bloga, sorki, jestem tu pierwszy raz :-)
      Miałam na mysli alternatywę dla 9.23, bo nie umiem nigdzie takiej farby znaleźć

      Delete
    3. a loreal takiej nie ma? jak nie to schwarzkopf igora 9-4 albo 9,5-49

      Delete
  14. Czesc, a Masz jakas alternatywe dla 9.23? Jessi Tak to Jak dlugo tonujesz i na Jakim %?
    Z Gory Dziekuje za odp:-)

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...