Search

Content

Wednesday, June 17, 2015

Caffe Nutmeg Rosehip

Postanowiłem zrobić krótki wpis o moim ostatnim kolorze jaki nosze od tygodnia, piszę o tym gdyż jest niecodzienny i ciężki do określenia a ludzie go podziwiają i pytają mnie co nakładałem.
Miałem ten piekny zżółkły blond z białymi końcami i rzuciłem na 45 minut mieszankę 9.035+8.335+7.62 ( w tej kolejności proporcjonalnie 7.62 dałem najmniej) na 3% na całe włosy.



























Podoba się wam ten kolor? Niestety chyba przed kolejnym razem musze znów zrobić repigmentację ich żeby to sie trzymało.


56 komentarze:

  1. Urok rozjaśnianych -wszystko się splukuje;( kolor zajeb isty!
    Szacun Andy:)
    Ola

    ReplyDelete
    Replies
    1. no dlatego pigmentację chyba zrobie.
      Dziękuję :* kwestia żeby się nie bać łączyć różne odcienie

      Delete
  2. Kolorek miodzio:).A powiedz bo pamietam ze miales 2 cm ciemny odrost+ten zolty blond a teraz nie widze tego ciemnego odrostu.Czy on sie rozjasnil od tej mieszanki co wyzej na 3%???

    ReplyDelete
    Replies
    1. najwyraźniej tak, tzn mój naturalny widze że chwycił. 3% też rusza.

      Delete
  3. Bardzo fajny kolor 😀

    ReplyDelete
  4. genialny kolor :) Przypominasz mi Guya Tanga ze swoją pasją i eksperymentami z ciekawymi, niebanalnymi kolorami! Szkoda, że mieszkam prawie na drugim końcu Polski, bo chętnie umówiła bym się na jakąś niebanalną koloryzację :(
    Czy mogła bym Ci zadać parę pytań odnośnie rozjaśniania?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oczywiście pytaj o co chcesz :)
      Bardzo mi schlebia porównywanie mnie do Guy Tanga gdyż jest od moim zdaniem najlepszym kolorystą :v

      Delete
  5. A jak tą pigmentację zrobić,bo ja ciągle farbuję złotym blondem,a on ciągle się wypłukuje.Używam blond loreala 8.3 cannes,kocham ten kolor,niestety dwa trzy mycia i znika,jak mam utrzymać złoto na włosach? masz dla mnie jakąś radę?

    ReplyDelete
    Replies
    1. pewnie dlatego ze ma wysoką wodę, spróbuj taką samą farbe nałozyć z wodą 3% a wcześniej połóż jakiś pigment złoty/żółty.

      Delete
    2. a może polecisz taki pigment,bo jestem zielona kompletnie,to w tubce trzeba zakupić?

      Delete
    3. cokolwiek co je zabarwi na żólto, jakaś szamponetka albo toner złoty nawet

      Delete
  6. Czy można odmierzac farbę na gramy? Mam zaczeta tubke a chcę dokładnie.czy 50g farby i 50g oksydantu to dobrze będzie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale każda firma ma w instrukcji swoje proporcje mieszania np 1:1, albo 1:1,5 albo 1:2

      Delete
    2. chodzi mi 1:1.50g farby i 50g wody.będę ważyć na wadze kuchennej.czy jest jakaś różnica w g niż w ml?

      Delete
  7. Hej :)

    Już kiedyś mi pomogłeś, wracam więc do Ciebie :)

    Położyłam sobie wczoraj rozjasniacz (włosy farbowane) i wyszło oczywiście bardzo jasno rudo-żółto. Od góry mam nadal ciepły brąz po starej farbie (nie ruszałam tej częsci), zrobiłam tak jakby ombre. Nie pofarbowałam całości, bo mam 2 miesięczny odrost, przeczesałam grzebieniem i wyszły refleksy,które łączą się z resztą. I teraz mam kilka pytań:

    1. Jak to "połączyć" ? Zrobić kąpiel rozjasniającą od niefarbowanej góry,czy połozyć rozjasniacz nie ruszając tego co już pofarbowałam?

    2. Czy zapienienie z farbą Gołębi Popiel schłodzi ten kolor? Czy nie ma ryzyka zielonych włosów (ta farba jest popielata,tak?) Nie wiem czy to bardziej jasny rudy,czy żółty (tak jakby oba...)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie potrafię sobie tego wyobrazić....podeślij foto.

      Delete
    2. Hej. Nie poczekałam na Twoją odpowiedź i zakombinowałam. Teraz błagam o pomoc! Polozylam rozjasniacz na resztę włosow, stopniowo coraz wyzej i na odrosty na koniec. Wyszedł żólty kurczak na całości. Kolor wyszedł równo. Gołebiego popielu nie znalazłam w 4 drogeriach...kupiłam wellaton 9.1 Praktycznie nic sie nie zmieniło... co teraz zrobić?? Wyglądam okropnie i chciałabym sie pozbyć tej żólci, nawet na rzecz ciemniejszego koloru :( tylko co teraz wybrać? Cierpliwie czekam na Twoją odpowiedź i pędzę do najbliższego sklepu!
      Foto zapisz.net/images/425_2015_06_19_07.08.38.jpg

      Po 9.1 jest moze ciut bardziej złoty i nie aż tak żarówiasty (ale bardzo minimalnie)

      Delete
    3. ej ładna żółć! :D
      hm....ze sklepowych to nie wiem sam, chyba ja bym jeszcze rozjaśniał....a później coś fryzjerskiego bym kładł, alfaparf jakies 9.21 bo jest zimne

      Delete
    4. Czy tylko farby profesjonalne wchodzą w grę? Rozjaśniać już nie chcę bo i tak to już dużo dla włosów... a gdyby znaleźć 9.21 w drogerii? Z jaką wodą kłaść? Nawet mogą się trochę przyciemnić, już mi wszystko jedno, niech tylko nie będzie kurczaka :(

      Delete
    5. ochłodzenie jest i tak jednoznaczne z ciemniejszym a 9.21 nie znajdziesz w drogeriach dlatego mówię profesjonalne bo mają szeroki zakres kolorów a cenowo wychodzą podobnie a nawet wydajniej.

      Delete
    6. na 3% oczywiście i pełen czas ulotki, niezaleznie od tego co położysz

      Delete
    7. Ok czyli 9.21 i 3%. Mamy w Toruniu hurtownie Fale Loki Koki. Czy tam znajdę alfaparf? A jesli nie... to kupic innej firmy czy nie ryzykować?

      Delete
    8. oczywiście ze z innej, sugeruj sie pigmentem fioletowym i popielatym, wella illumnia moze dać fajny efekt odcień 8/69

      Delete
  8. Czesc Andy.Mam glupie pytanie:-/Mam utleniacz 9% i jest go 90ml czy da sie jakos rozcienczyc aby mial 6%??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wystarczy dodac do 90ml 9% zwykla kranowke 45ml wtedy bedzie 6%.

      Delete
    2. ale jak rozcieńczasz to zmieniasz ph wody %

      Delete
  9. Świetnie wyglądasz. Śledzę Twojego bloga i jestem pod wrażeniem Twoich możliwości.
    Ma, pytanie czy jeśli poloze rozjasniacz kallos decolor na czarne wlosy do ramion to moge pozniej polozyc ruda farbe goldwell topchic rr mix. Pokryje bez problemu wlosy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem....nie wiem jak sie rozjaśnią, nie znam historii włosów, ani nie znam rozjaśniacza ale kallos nie przemawia do mnie

      Delete
    2. natomiast stosowałem kk mix i krycie ma super

      Delete
  10. Andy co zrobić aby brąz nie wychodził czerwony mam jasne włosy rozjaśniane i gdy nałożyłam szamponetke ciemny brąz z delia cameleo i wyszedł czerwonawy co zrobić żeby uzyskać ładny chłodny ciemny brąz bo moja koleżanka nakładała tą samą szamponetke na naturalny ciemny blond i wyszedł ładny bez grama czerwonego ? czym uzyskac taki kolor

    ReplyDelete
    Replies
    1. szamponetki to zagadka. najlepiej kup brąz z jakiejś fryzjerskiej farby zeby miał pigment zielony

      Delete
    2. szczerze mowiąc kladłam na bardzo popielaty brąz i teraz jak patrze to one są takie bakłażanowe.

      Delete
    3. wyżej pisałaś że kładłaś na rozjaśniane włosy

      Delete
  11. Super, będę wdzięczna za jakiekolwiek wskazówki od profesjonalisty :)
    Naturalnie jestem ciemną blondynką, od jakiś 8 lat farbuję włosy na ciemne kolory.
    Farba szybko mi się wypłukuje i kolor robi się "spsiały", farbuje tylko odrosty, a z dwa razy do roku odświeżam cały kolor(czerń lub ciemny brąz) Na chwile obecną kolor mam raczej już wypłowiały.
    Włosy mam do pasa, średnio gęste, ich kondycja nie jest tragiczna,ale do ideału też im nieco brakuje. Nigdy nie rozjaśniałam całych włosów, raz w życiu końcówki.
    Ostatnio zamarzyły mi się jasno szare/srebrne włosy, wiem że aby uzyskać taki efekt najpierw musiała bym je rozjaśnić do platyny...I teraz lawina pytań :)
    1. Czy taka drastyczna zmiana- z ciemnego brązu na platynę jest w ogóle możliwa, we własnym zakresie, w miarę krótkim czasie? ( biorę pod uwagę zakup olaplex na ebay) czy lepiej dać sobie spokój i nie ryzykować?
    2. Czy najpierw musiała bym użyć dekoloryzatora?
    3. jakie rozjaśniacze(i dekoloryzatory - jeżeli odp na pyt. nr 2 brzmi "tak") możesz mi polecić? i ilu procentowego utleniacza najlepiej użyć?
    4. ile razy, tak na oko, musiała bym kłaść rozjaśniacz by zejsc do tak jasnego koloru i czy jeżeli używała bym olaplex to mogla bym to zrobić np jednego dnia?
    Wiem, że każde włosy są inne i pewnie najlepiej ocenić "naocznie" ale będę wdzięczna za każdą wskazówkę jak się do tego przygotować, o ile w ogóle się za to brać... Nie chciała bym później żałować, jeżeli uważasz, że to ultra głupi pomysł to proszę wybij mi to z głowy! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. da się zrobić, z olaplexem to mądry pomysł bo będziesz kontrolowała zabieg, wstępna dekoloryzacja pomogłaby i ułatwiła pracę, schwarzkopf blondme mógłby sobie dobrze poradzić, nie wiem na ile rozjaśnień będziesz zmuszona ale jest to faktycznie do wykonania jednego dnia.

      Delete
  12. Andy jaki kolor uzyska sie mieszajac nature 9 z 9.21??Wyjdzie chlodny czy raczej naturalny??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorrki za pomylke kolory mialam na mysli 9 i 8/69 a nie 9.21.Farba to wella illumina.

      Delete
  13. Hej :)
    Pewnie pamiętasz jak zawracałam Ci głowę, kilka miesięcy temu moimi ,,pięknymi" zielonymi włosami :p
    a tak na serio nie ma się czym chwalić :(
    Kładłam wszystko co mi doradziłeś, plus jedna, jedyna fryzjerka podjęła się tego. Siedzialam ponad 6 godzin w salonie, a co miałam na włosach to nawet nie zliczę. Na początku była kąpiel rozjasniajaca czy oczyszczająca. ... schodzilo pięknie w biało żółty kolor, ale za chwile znów się pojawiała zieleń. Potem pigmentacja i farba. Pigment niby łapał tą zieleń ale już nałożona na to farba wybijala spowrotem zieleń. Miałam także umyte włosy w jakiejś specjalnej piance do mycia włosów, nie mam pojęcia co to było. Koniec końców wyszlam w miarę naturalnym blondzie. Ale.... 2 dni później umylam włosy i co? ZIELEŃ!! No to pigmentacja i jasny brąz. Robiłam na londzie sklepowej ale dzięki Bogu zlapalo. Później się jeszcze przyciemnilam do czarnego prawie :p ale tylko na 2 tygodnie. Stwierdziłam wóz albo przewóz. Kąpiel rozjasniajaca i rudy bez większych niespodzianek. Końcówki tylko lekko wytrawione i poszły w stronę zielonego. Ale już byłam u tej samej fryzjerki, pofarbowalysmy włosy, scielam resztę zieleni i wyglądam w końcu normalnie :p
    W każdym razie dziękuje za poświęcony wcześniej czas bo łatwo mi nie było :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no a skończyło się na ścięciu i świętym spokoju xD

      Delete
  14. Pocieszyłeś mnie! bo w głebi ducha troszkę się obawiałam, że może to szalony pomysł,który powinien pozostac w strefie marzeń :)
    Zatem wykosztuje się chyba na ten olaplex i rozejrzę się za schwarzkopf blondme.
    A jaki utleniacz lepiej kupic 9% czy 12%? bo nie chce przesadzic, ale widzialam gdzieś, że wspominałeś iż olaplex obniża to stężenie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. obniża o stopień, ja bym próbował na 6% na początek, zadziała jak 3%, lepiej przykryć folią (nie aluminiową) i przedłużyć proces niż przesadzić i wpłynąć na kondycje niekorzystnie.

      Delete
  15. Mam małe pytanko, czy można dodać kilka kropel oleju np.arganowego do rozjaśniacza bądź farby? Wpłynęłoby to negatywne na załapanie się koloru na włosach? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. raczej nic złego się stać nie powinno

      Delete
  16. Z jakiej firmy są te farby którymi farbowales?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Affinage, używam ich bez przerwy od kilku lat już

      Delete
  17. hej, jak efektywnie pozbyć się zieleni? Miałam jasno-rude włosy (po kolestonie jakimś) i nałożyłam avon 8.1 po 1,5 miesiąca i .... mam zielone włosy ;-((( co robić? ;-(((((( chcę naturalny jasny blond, ale nie biały i nie mega jasny.

    ReplyDelete
    Replies
    1. muszę zobaczyć włosy jak wyglądają. ale dziwne, na rude, popiel nie powinien był dać zieleni

      Delete
    2. No ale wyszły zielone....nie wiem, co teraz....nie chcę zielonych :(

      Delete
    3. Czerwień???? A jak Ty miałeś zielone to czerwonej farby nie kładłes. Czemu?

      Delete
    4. i dlatego przebijał mi lekko seledynowy. czerwień zjada zieleń i sugeruje dodać czerwieni do jakiejś ciepłej blond farby po prostu żeby ten pigment był obecny

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...