Search

Content

Tuesday, June 2, 2015

Dekoloryzacja z Olaplex :3

Witajcie słońca moje :* Przedstawię wam krótko historię ponownej metamorfozy mojej Martyny :*
Pewnie pamiętacie ostatni kolor jaki zrobiliśmy miesiąc temu?

Kolory Martyny jakie wam przybliżyłem w ostatnim czasie były pastelowe, odbiegające od naturalnych, niestety moja praca spotkała się tez z negatywną opinią, jako że takie włosy są wręcz PASKUDNE. No cóż, od tego wszyscy mamy gust, aby z niego korzystać ale przykre jest to, ze osoby wypowiadające negatywne komentarze pod koloryzacjami na głowie Martyny, obrażają nie tylko moją pracę ale i mnie, nie znając mnie zupełnie. Nie jest mi przykro przez treść waszych wypowiedzi, jest mi przykro że patrzycie przez pryzmat nie wiem czego...chorego świata, szufladkowania ludzi. To jest na prawdę na maksa zbędne moi mili. No! ale żeby zrobić wam na złość (żartuję! jaki w tym cel? musiałbym być zdesperowany) tym razem zrobiliśmy totalny, klasyczny bardzo jasny kolor. 

Nasza praca trwała 8 godzin, były 3 rozjaśnienia, kąpiel na długości w celu pozbycia się zielono-niebieskiego koloru, wszystko w oparciu o Olaplex. Tonowanie i stylizacja :3

Zaczynamy!


Pierwsze rozjaśnienie samego ciemnego pasa, kąpiel na długości.


A no i po:


Drugie(uwzględniając naturalny odrost) i Trzecie rozjaśnianie:



No i mokro, czeka na toner :D


No i ma, razem z Olaplex


No i efekt po, oczywiście we wdzięcznym, żółtym łazienkowym świetle <3




Światełko bardziej dzienne:


Mi efekt 8-godzinnej pracy na prawdę się podoba i jestem dumny z efektu, Martyna z koloru, bo ma jaki chciała. Oczywiście ja jako kolorysta (widzę milion razy więcej odcieni niż zwykły śmiertelnik hehe) uważam, ze kolor jest jeszcze do wyrównania, ale włosy muszą odpocząć, skóra głowy Mynx musi odpocząć. Co do kondycji, znam włosy Martyny od wielu lat, wiem jak reagują na rozjaśniacz, rozjaśnialiśmy rozjaśniane już wcześniej włosy, nie powiem żeby były specjalnie zdrowe, bo nie są, są suche, ale taki urok rozjaśniania, jeżeli będziemy się bali rozjaśniacza który może wpłynąć negatywnie na stan włosów to nigdy nie będziemy w stanie mieć koloru o jakim marzymy! a włosy można odbudowywać, koniec końców odrosną. Olaplex na pewno pomogło bardzo aby zachować wszystkie włosy na głowie, obyło się bez potrzeby skracania długości. 

Pozdrawiam słoneczka :*




42 komentarze:

  1. Wiesz, wszystkim nigdy nie dogodzisz, sfrustrowanych mądrali wszędzie pełno! Jak dla mnie bardzo dobra praca, tylko kolor dla modelki ciut za jasny, ale najważniejsze że ona się w nim dobrze czuje, poza tym mamy upały to się opali i będzie cudo ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za mocno słońce też jej nie chwyta :P :* Cieszy mnie ze wróciłaś

      Delete
  2. Zdolny chłopak 💋

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie słodź mała tylko chodź na zdjęcia :*

      Delete
  3. Cudowny kolor! Choć zielony też był ciekawy :)

    ReplyDelete
  4. Więcej takich postów! :)

    ReplyDelete
  5. Andy wspaniała praca przed i po. Mistrzostwo! Brak słów przytkało mnie z wrażenia. Szkolna ocena: 6.
    Pozdrawiam:
    Agnieszka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. szkoda, że nie było nigdy 6+ :(
      żartuję! hehe :D
      Dziękuję serdecznie :*

      Delete
  6. Włosy włosami... Ale te Twoje oczy i usta są jedynym obrazem, który jestem w stanie zarejestrować w moim mózgu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma urodę księcia z bajki, to prawda. Też to zauważyłam. Do tego utalentowany i wróżę mu świetlaną przyszłość. Załóż swój salon fryzjerski jak "mysia", jakieś dofinansowanie z ue i lecisz:) klientek ci nie zabraknie, mysia ma terminy już nawet na lipec zabukowane, ty też sobie poradzisz. Przemyśl to Andy.
      Pozdrawiam Agnieszka

      Delete
    2. cóż za komplementy dostaję? az mi głupio! :D
      Ślicznie wam dziękuję za cudowne słowa :* Miło mi
      Na razie plan salonu jest w toku, aczkolwiek studiuję i nie chcę tego zawalić przez brak czasu.

      Delete
    3. Gdybyś otwierał salon gdzieś w Krakowie-Katowicach byłabym zaszczycona. Ach studiuj, możesz połączyć to co wyniesiesz ze studiów z fryzjerstwem, no chyba, że studiujesz medycynę, to by było dziwne połączenie hehe ty musisz mieć salon, inaczej wytargam za uszy (hehe rozmarzona)
      Pozdrawiam:
      Agnieszka

      Delete
    4. sporadycznie jestem w salonie w Katowicach, tam na nowym osiedlu zaraz za Silesią.
      Medycyny nie, performatykę, poniekąd można to połączyć z fryzjerstwem

      Delete
    5. A w jakieś szczególne dni bywasz tam?Nie wiem o który salon chodzi napisz proszę nazwę tego salonu i kiedy przewidujesz tam być.

      Pozdrawiam:
      Agnieszka

      Delete
    6. Na razie nie wiem i nie planuje ale postaram sie miec to na uwadze zeby Cie informowac

      Delete
    7. To wówczas napisz na maila: bennete8@gmail.com :) wówczas dotrze do mnie. Jak możesz to tego wpisu nie daj na ogół, bo mi jakiś spam ktoś zaimportuje, a mam jedno konto:) dziękuję. Agnieszka

      Delete
    8. albo znajdź mnie na fejsie i tam mnie molestuj :P

      Delete
  7. Fanką poprzednich metamorfoz Martyny nie byłam, bo kolory totalnie nie moje, ale ten blond..! Cudownie wyszło i ona wygląda cudownie!

    ReplyDelete
  8. Andy fantastyczny ten blond!
    Mam pytanie-chce odświeżyć ombre-kupilam Milaton 3D 9,3 i zastanawiam sie czy klasc na 6% czy 3? Włosy idą od średniego brązu na nasadzie do jasnego, nieco juz pożółkłego na końcach... Myślałam, żeby od polowy walnąć gdzieniegdzie refleksy na 6 a same końce na 3%. Jak sądzisz geniuszu?:*

    ReplyDelete
  9. Jak przepięknie!!! Brawo Andy, kolejna zajebista praca!

    ReplyDelete
  10. Andy to chyba jakieś przeznaczenie :P jeśli chodzi o temat rozjaśniania - parę miesiecy temu rozjaśniałam moje naturalne włosy ciemny brąz 9% rozjaśniaczem i wyszły żółte nie jak kurczak tylko żółte kupiłam farbę blond z drogerii aby to przykryć ale efekt był tylko do drugiego mycia później zrobił mi się efekt jajka więc znowu rozjasniacz 9% i farba loreal też z drogerii blond, włosy o dziwo się trzymały i nie było tak zle ale potem po około miesiącu zrobił się odrost i zdecydowałam ze pojdę do fryzjera - fryzjer stwierdził ze chcą rozjasnic włosy o 7 tonów to rozjasniacz powinien być nie 9% a 12% i taki położył mi na odrost a na sam koniec około 5 minut przeleciał rozjasniaczem 12% po całych włosach w celu zdjęcia tej farby no no i pozniej toner- mimo tylu rozjasnianiom włosy nadal się trzymały i jakoś tragicznie nie było. Ale po około trzech tygodniach od farbowania stwierdizłam ze trzeba zrobić odrost (był może z poł cm..) i że połoze rozjaśniacz na własną rękę no i położyłam 12% na godzinę i efekt był taki ze włosy wychodziły garsciami, pocieniowały (czyt połamały) się same, włosy są delikatne jak piórka a po myciu jeśli pociągnę za pasmo to słyszę tylko taki dźwięk i wyciągam pare włosów "urwanych" mimo że od tamtego rozjaśniania minął miesiąc i dwa-trzy tygodnie to włosy nadal się łamią i wychodzą przy pociągnięciu trochę mocniej głownie po myciu - to się chyba nazywa że ciągną sie jak guma.. pielęgnuję je olejami, maskami itp i efekt wizualny wcale nie jest zły to w rzeczywistości za dobrze z nimi nie jest. Czy możesz polecić mi jakiś ratunek dla nich co zrobić żeby ich nie ścinać - włosy mam krótsze niż dziewczyna na zdjęciach wyżej więc to nie tak łatwo powiedzieć ciachnij z 10cm.. możesz polecić jakieś produkty lub coś co odratuje te włosy

    ReplyDelete
    Replies
    1. no właśnie Olaplexem regeneracje możesz sobie robić i na jednej pewnie by sie nie skończyło, swoją drogą co za chory fryzjer :D ja potrafie ciemny brąz rozjasnić ładnie na wodzie uwaga 3% więc lol. Owszem nie powinniśmy się specjalnie obawiać wysokich wód bo czesto sa potrzebne, ale jak nie sa potrzebne i wiemy że mozna słabiej a zwłaszcza przy rozjaśnieniu to po co?

      Delete
  11. witaj Andy ! mam blond koncowki (rozjaśniane ) i zrobiłam kilka pasemek kolorowych pianką koloryzującą która się zmywa po 6-8 myć czy jak nałoże blond farbe to ona ściągnie te kolorowe pasma ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. np jakaś joanna naturia jakiś blond

      Delete
    2. nie wiem sprobuj zalezy jaki odcień. coś tam powinno się ruszyć

      Delete
  12. Andy co post nie mogę przeboleć że nie przyjmujesz w Krakowie;( Jaki masz cennik tak pi razy drzwi koloryzacji włosów do łopatek?:) Może zawitam w końcu do Wrocławia...

    ReplyDelete
  13. Część Andy ;) byłam u fryzjera i farbowalam montibello 9/36 z domieszką 10.marzyłam i karmelowym blondzie i ten 9/36 miał taki być.fryzjerka dołożyła 10 bo będzie jaśniej.i wyszło jasno ale nie karmelowo.tak jakby ta 10 wybiła się najbardziej.jak zrobię sama 9/36 to uzyskam karmelowy?Pozdrawiam a może doradz proszę z jakiej firmy uzyskamy taki kolor?

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, chopak to bierz ty sie za tą Martinę :DD - Martina nie słuchaj Bunny i nie solaruj się na sunie !! takaś żeś ladna jest!

      Dziadek Stefek.

      Delete
    2. hahaha żarty się was trzymają ;D Martyna nawet nie może bo i tak ma blada karnację, zresztą nie musi chyba nic zmieniac

      Delete
  14. Mój naturalny kolor to ciemny blond. Jakoś w styczniu mialam rozjasniane wlosy, pasemka, cienkie i duzo. Nie było źle, sama tego chcialam. Jednak doszłam do wniosku, że jest taki jasny kolor nie pasuje do mojej twarzy, no i wyszedł odrost. Pomalowałam włosy farbą na ciemny blond, wyszedł coś pod bronz, podobał mi się. Ale farba się zmyła, włosy rozjaśniane stały się żółte no i coraz większy odrost. Czy naprawdę nie da rady zamalować na stałe rozjaśnianych włosów? Co na to poradzić?

    ReplyDelete
    Replies
    1. da ale nie będzie równo nigdy, najlepiej zrobić wcześniej repigmentacje która uzupełni brakujące pigmenty w rozjaśnionych włosach, no i należy zastosować odpowiednią farbę z odpowiednim oxydantem

      Delete
  15. Witaj :) czy dobrze czytałam, że można Cię molestować o wizyty w Kato? czy to aktualne? ;D

    ReplyDelete
  16. Jakim tonerem tonowales jej włosy?😍

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...