Search

Content

Saturday, June 20, 2015

Kolejne migawki

Tworzę szybki post bo uciekam do nauki. Ostatnio mam bardzo dużo pracy i zajęć do szkoły.
W przyszłym tygodniu jak dobrze pójdzie to będzie duża zmiana na blogu, get ready :D

Sylwia, baza 4.6 długość 7.6 

 Agata, baza 6.01+7.1, długość rozjaśniona Wella Blondor Freelights, i stonowana 9.035+10.21

 Marta, baza 5.01+6.01, długość rozjaśniona Wella Blondor Freelights, toner 9.035

 Zuza, baza 4.01, długość rozjaśniona Wella Blondor Freelights, 
pasma zafarbowane kolejno 8.44+04, 7.62 i Magenta z serii bRed (więcej KLIK)

 Julka, baza 6.01+5.01, długość Wella Blondor Freelights, toner 9.23+9.035

 Justyna, (jej pierwszy kolor w życiu, zmiana KLIK)
 rozjaśnienie Wella Blondor Freelights, toner 8.035

 Anna, baza 6.01, długość rozjaśnianie Ice Creme Affinage, tonowanie 9.035 & 10.2+8.335+7.62
(więcej KLIK)

 Mira, baza 6.01, całość rozjaśniona Wella Blondor Freelights, toner 10.21+10.32
 (stalowe włosy, kilka miesięcy temu czarne byly)

 Magda, baza naturalna, rozjaśnienie Wella Blondor Freelights metodą hairpainting.
 Zero tonera.

Miłego weekendu słoneczka :*


79 komentarze:

  1. A ja mam pytanie z innej beczki... czy włosy Sylwii były jakoś układane? Mam podobny typ włosa i podobne cięcie, a dokładnie taki efekt chciałabym umieć uzyskać! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. falowane prostownicą i pogniecione pianką :v

      Delete
    2. A mogę zapytać jaką? :)

      Delete
    3. *jaką pianką, oczywiście :P

      Delete
    4. wtedy chyba akurat syoss ale to raczej bez znaczenia, got2b różowa jest spoko!

      Delete
  2. cudowności <3 przepiękne przejścia, zwłaszcza u Julki

    ReplyDelete
  3. Andy, jakbym położyła na 8,3 (loreal preference z rossmanna) farbę w piance Schwarzkopf Perfect Mousse 800, to czy będzie bardziej naturalny kolor? Nie wiem, co oni zmienili w tym 8,3, ale wyszły baaardzo złote. Chcę to uspokoić. K.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To znaczy jeszcze nie położyłam, bo się boję. Nie wyjdzie glon?

      Delete
    2. nie powinno ale ja nie uzywałem nigdy farb w piankach

      Delete
  4. A jak ulozyles włosy julki takie leciutkie fale ? Kiedyś widziałam jak guy tang lekko zawijal wlosy na palce i podpinal . Czy to ta metoda czy masz inny patent. Super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. czasami podpinam ale głównie wszystko robię lokówką grubą, już pisałem.

      Delete
  5. Mistrzu pytanie- jesli pomieszam farbę Joanne plomienna iskrę 220 z jakakolwiek inna farba np. Artego 5,0 lub 6,1 może wyjść masakra? Ciężko rozszyfrować ta Aśkę... Wiadomo jaki to poziom kolorystyczny jest? Chodzi o to, żeby tym brązom nadać cieplejszy odcień i jaśniejszy, bo wychodzą prawie czarne... Pytam bo wiem, ze nie raz mieszales mega różne farby i poziomy:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak zmieszasz z 5.0 to pewnie uzyskasz rudawy brąz ale Ty teraz masz na głowie te wymienione kolory? to połóż 5.0 na odrost a na długość samą joaśkę

      Delete
  6. Mam jeszcze 9,3 fryzjerska jakiejś tam firmy... Może to zmieszać z którymś z tych brązów?

    ReplyDelete
    Replies
    1. mozesz ale brąz zdominuje tak jasny kolor, lepiej połozyc sam blond teraz licząc że moze minimalnie ruszy i ociepli

      Delete
  7. Hej mam pytanie. Mam z natury bardzo cienkie włosy.wycieraja sie i lamia na koncach dlatego mam je lekko za ucho. Czy olaplex mogę je jakos zregenerować wzmocnić? Jesli tak to w jaki sposob. Będę Ci wdzięczna za poradę.
    Ewa

    ReplyDelete
    Replies
    1. oczywiście że tak! jak to w jaki sposób? robiąc zabieg, ale olaplex polega na tym ze przywraca włosom naturalną moc, więc jeżeli naturalnie masz słabe to nie będzie spektakularnego efektu raczej

      Delete
    2. Może inaczej. Kiedys czyli przed ciaza były fajne. Mam 29lat 4lata temu urodzilam i widzę ze są gorsze. Szybciej sie lamia. Zaczely sie hm... Przerzedzać na środku głowy (przedzialek). Juz glupieje i nie wiem co robic. Olejuje, używam odzywek, masek. Fryzjerka mówi ze jest ich bardzo dużo ale są cienkie.
      Nie znam rodziców biologicznych wiec ciężko mi ocenić ta stronę. Od 8lat nie farbuje. W ciąży byly piękne szybko rosly i byly mocne.
      Zmieniam dietę(dopiero zaczynam) czyli wchodzę na wegetarianizm powoli- nie chce wywalac zawartości zamrażarki. Rok po ciąży miałam wstręt do mięsa wiec bylam wegetarianka przez prawie rok, i jakos mi przeszlo i wróciłam do mięsa. Chyba byly lepsze na roślinnej diecie.😇
      Co polecilbys w taki wypadku. Jakies odzywki badz maski? Mam na glowie typowego Boba nie za krótkiego. Chciałabym aby byly mocniejsze. Nie oczekuje spektakularnych efektów po tygodniu ale po 6miesiacsch to chciałabym juz miec efekty. Mam 400km do Wrocławia wiec ciężko z przyjechaniem.
      Jesli możesz to cos doradź.
      Buziaki
      Ewa

      Delete
    3. raczej wzmacnianie ich od środka. suplementy, jedzenie ryb i nasion/orzechów

      Delete
  8. Hej Andy.Powiedz chcialabym po rozjasniaczu( gdzie jak zwykle pewnie otrzymam zoltko oczojebne)zrobic plukanke z gencjany w celu prepimentacji fioletem,a dzien pozniej klasc farbe jasna rowniez na pigmencie fioletowym/perlowym na 3%.Zawsze nawet po oslawionej farbie alfaparf nr 9.21,ktora miala tak pieknie "zjadac"zolc otrzymuje najwyzej cieply bezowy blond(fakt zoltko nie daje po oczach,ale kolor idzie w kierunku cieplego odcienia,tak samo majirel 9.22 i inne:(.Czy ta plukanka nie sprawi,ze wlosy przyjma gorzej farbe po rozjasniaczu???Czytalam ostatnio o tej"prepigmentacji pigmentem przeciwstawnym"i dowiedzialam sie,ze on ma wbudowac sie/zneutralizowac, a na to klasc farbe docelowa rowniez chlodna.Zabieg ten polecany jest to wlosow z ktorych ciezko wybic zloty pigment po utlenianiu,co prawda nie bylo tu mowy o gencjanie ale o mixtonie fioletowym,choc gencjana wodny roztwor rowniez oparta jest na czystym fiolecie,co o tym myslisz???

    ReplyDelete
    Replies
    1. po co repigmentację fioletem? repig robi sie żółtym/pomarańczem/czerwienią.

      Delete
    2. Aha no to znowu namotalam,moze cos przekrecilam,sorrki:(.A myslisz,ze moglabym zrobic ta plukanke z gencjany po rozjasniaczu,a przed tonowaniem farba na 3%??Czy farba wtedy gorzej ufarbuje przez ta plukanke,czy to moze bez znaczenia hmm??

      Delete
  9. Dlaczego farby affinage tak szybko sie wyplukują? mam zdrowe normalne wsly farbuje na ciemne chlodne blondy, myje szamponami kerastase do farbowanych wlosow, uzywam maski a kolor po poltora tyg jest juz o poltora tonu jasniejszy , myje wlosy codziennie, nie rozumiem, jak farbowalam farbami Inebrya kolor trzymal sie miesiac i nie plowial w taki sposob

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziwne. moim zdaniem affinage są najmocniej trwałe, jakiej wody używasz i jaki jest czas trzymania farby? generalnie powinno sie dodatkowo stosowac ( w przypadku każdego farbowania) szamponów bez sls bo sls przyspiesza wypłukiwanie

      Delete
  10. Witaj Andy :) Jestem fanką twojego bloga od dawna, ale nigdy nie potrzebowałam rady, więc raczej nie bardzo się udzielałam, do dzisiaj :P Mam spory kłopot z koleżanką i potrzebuję Twojej pomocy :)

    Wszystko się zaczeło od tego, ze koleżanka miała kiedyś rude włosy, na które był położony brąz, a później balejażem było schodzenie do blondu, i trwało to długo, aż koleżanka miała całe włosy blond suche zniszczone żółte, robione tylko rozjaśniaczem, gdzie fryzjerka kładła na odrostu rozjaśniacz i później jak spłukiwała to robiła pasemka znowu na całych włosach rozjasniaczem :P Zaproponowałam jej, ze będe jej robić włosy w domu, i tak tez od 3 msc robimy co miesiąc Alfaparfem 11.21 albo 11.11, jednak koleżanka poprosiła mnie o to by ujednolicić kolor na całej głowie i zrobić żeby był naturalnie jasny ( bardzo jej żółkną włosy pomimo szamponu fioletowego). Odrost ma gdzieś na poziomie 6, całkiem ładnie się rozjasniającym. Poradź Andy, jak to zrobić ? Odrosty przejechać np. 10, 10.21 z 9% i potem na całość mieszanke np. 9.21 z 10 i 3% ? :) Co proponujesz? Załączam zdjecia włosów koleżanki :)

    http://zapodaj.net/e8672c75519d6.jpg.html
    http://zapodaj.net/11013c81b640f.jpg.html
    http://zapodaj.net/b1da7f03cd689.jpg.html
    http://zapodaj.net/89fdba59cb55b.jpg.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. hm ja myślę żebyś zapigmentowała złotem całe włosy, potem odrost 9.21 na 9% a długość 9 i jakas 10 ale ciepła na 3%

      Delete
    2. Okej dziękuje :), a co do pigmentacji konkretnie polecasz?

      Delete
    3. artego chyba ma maskę taką miód , nada sie , po umyciu nałozyć na 5-10 min, zmyć i masz podkład pod kolor

      Delete
    4. To jeszcze szybkie pytanko, o długości, zmieszać nature 9 z ciepłą 10, moze to być 10.31? Czy piaskowy nie wchodzi w gre?

      Dziękuje ogólnie za szybką pomoc :)

      Delete
    5. Aa ewentualnie resztke tej 9.21 z jakąs 10tką można by było sieknąć? :P

      Delete
    6. szaro moze złapać, 9.21 ratuj jakby wyszło za ciepło ewentualnie

      Delete
    7. Tu znowu ja :P cięzko bd z tym Artego miodowym, a cos łatwiej dostępnego ?

      Delete
    8. nie ma nic łatwiej dostępnego, idźcie do fryzjera

      Delete
  11. Część.byłam dziś w hurtowni fryzjerskiej.I pani polecala mi nowe farby.spodobał mi się kolor keen 9.65 pod nazwą szampanski.jak myślisz to będzie ciepły czy zimny blond? Bo pani nic nie wiedziała

    ReplyDelete
    Replies
    1. a jaka to firma, powinna była Ci pokazać koło barw w palecie i rozszyfrować odcień

      Delete
    2. firma keen.nic na polskich srronach nie znalazlam. http://www.inkanto27.ru/catalog/keen_professional_germaniya/okrashivanie/keen_krem_kraska_dlya_volos_colour_cream/keen_krem_kraska_dlya_volos_colour_cream_9.65_shampanskoe_champagner_100ml i tabele kolorow rozpiasana. 9.65- to violet-red.


      ps.swietny nowy wyglad bloga.sam zmieniales?

      Delete
  12. Andy cym różni się biały rozjaśniacz od niebieskiego ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. zapachem pewnie, ja uzywam teraz białych ciągle, na rozjaśnianie raczej nie ma to wpływu

      Delete
  13. Andy uwielbiam Cię mistrzu:)

    ReplyDelete
  14. Powiedz mi mój drogi czy mogę pomieszać 6,1 z plomienna iskra Joanny czy da to zielonke na jasnych czerwonawych wlosach?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie da ale co chcesz uzyskać mieszając te dwa na czerwone włosy?

      Delete
  15. Andy affinage farby trzymam 35 min , woda 6% , myje wlosy szamponem kerastase do wlosow farbowanych a kolor na poziomie 6 chlodny schodzi szybko, wlosy mam zdrowe nieprzesuszone i nie zniszczone, chyba wroce do mega trwalej farby Inebrya tam ocien 7.11 trzyma mi sie prawie 4 tyg , moze pod koniec 3 tyg jest ciut jasniejszy , dodam ze przy farbach Inebrya mylam wlosy szamponem z siarczanami i nie bylo problema, myslalam ze affinage to super cuda ale jednka cos jest nie tak , kolezanka ma podobnie z odcieniem chlodnym jasnego blondu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja nie mam problemu z nimi, a farbę trzyma się 45minut (25 w cieple) może 6% za duza i dlatego....

      Delete
  16. Hej :) Widzę spore zmiany na blogu :) Podoba mi się :)

    Pod ostatnim Twoim wpisem pytałam Cię jak poradzić sobie z żółtkiem na włosach po rozjaśnieniu (kładłam na to 9.1 i prawie nic nie dało). Poradziłeś mi 9.21 i obleciałam wszystkie hurtownie fryzjerskie w okolicy-tylko w jednym mieli ten kolor,ale powiedzieli, że on jest zarezerwowany tylko dla salonów fryzjerskich haha... :) Już wiem, czemu nie ma takiego koloru w drogerii ;) Kupiłam w końcu 8.21 i zrobiłam próbę na pasemku-wyszło brzydkie, bardzo szare :( Zrobiłam więc zapienienie na 20 minut tą farbą i włosy trochę się stonowały (na tyle,że mogłam bez wstydu wyjść z domu w związanych włosach),niestety nadal wyglądało to źle-kolor świnki?. Następnego dnia miałam imprezę,więc musiałam coś z tym zrobić...Stwierdziłam "aj,wracam do ciemnych włosów,nie pasują mi jasne". Kupiłam szamponetkę z Marionu Ciemny Blond (62) i znów próba na pasemku-wyszedł fioletowy brąz... Czasu miałam już niewiele, więc poszlam do drogerii i kupiłam Wellaton 7/0. Pomimo moich jasnych włosów kolor wyszedł sporo ciemniej niż na opakowaniu, baaardzo ciemny brąz na odroście a na długości jaśniej i mniejscami troszkę jakby zielonkawo (wiem, przez naturę). Farby w opakowaniu było zdecydowanie za mało na moje włosy,przez co miejscami mam totalne prześwity :/ Wyglądam w tym momencie okropnie, a boje się kłaść kolejną farbę-moja skóra głowy dostała po dupie po tym wszystkim... W sumie, co by teraz należało zrobić, żeby wyglądać jak człowiek? Myślałam o powrocie do Loreal Casting, moje włosy dobrze reagowały na te szampony (może przez słaby utleniacz?), ale pewnie muszę położyć coś z 4 po przecinku, wcześniej kładłam 6,42 i wychodził ciemny,ciepły brąz,z czasem jaśniał. Rozumiem,że z zielonkawymi prześwitami mogę zapomnieć o położeniu farby w zimnym odcieniu,bo będzie jeszcze gorzej? A może w ogóle coś położyć na wodzie 3% żeby to "na razie" wyrównać... Gdybym wiedziała, że tak się to skonczy to bym w ogóle włosów nie ruszała :( Poradź coś Mistrzu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. najlepiej gdybym ja mógł się tym zająć :D
      a tak to żeby teraz to wyrównać połóż jakiś kolor ciepły na poziomie 8.
      londa fryzjerska ma chyba końcówkę 36 i 38 one są ładne. spróbuj

      Delete
    2. Szczerze? Myślę o tym każdego dnia-oddać się w Twoje ręcę. Rozumiem, że kierunek Wrocław? :) A na maila opowiedziałbyś mi o szczegółach? (terminy i cena)
      1.A poziom 8 nie wyjdzie za jasno przy tak ciemnym odroście ?
      2. Wyrównać na wodzie 3%?
      3.Masz funpage na fejsie?

      Delete
    3. https://www.facebook.com/AndyHairPainter
      Jasne mozesz napisać na meila :) albo właśnie fanpage
      no własnie ciemniejszego odrostu pewnie nie ruszy, albo go lekko odciepli, głównie ruszy te przebitki z zielenią, to zrób poziomem 7 np 7/73. tak na 3%

      Delete
  17. słyszałeś o bronde hair ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nic specjalnego. połączenie blondu i brązu cóż to za pomysłowość?
      masz bazę brąz a refleksy blond, albo ombre brąz blond. przecież to też brond

      Delete
  18. Andy ;) co będzie jasniejsze farba poziom 10 czy rozjasniajaca poziom 12?

    ReplyDelete
  19. Andy bardzo Cię proszę o poradę.Bardzo podobają mi się dwa blondy-alfaparf 8.21/9.21.Obecnie mam położony kolor mleczna czekolada 6.32 z Wellaton, mój kolor naturalny to ciemny blond.Wiem że muszę zrobić kąpiel rozjaśniającą. Ale nie wiem jakiego użyć oksydantu-6% czy 9%? I na jakim oksydancie położyć potem farbę?chyba że masz inna farbę do polecenia którą da chłodny beżowy blond?Dziękuję też za twojego bloga-jest dla mnie kopalnią wiedzy a zarazem fryzjerską galerią sztuki.pozdr Ola

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się i miło mi że podoba Ci się na blogu :) ale kąpiel mało da. musisz rozjaśnić całe włosy, najpierw 6% spróbuj, powinny zejść do żółtka jasnego, potem możesz kłaść 9.21 na 3%

      Delete
  20. Jest jakiś problem z dodawaniem komentarzy? W sobotę napisałam prośbę o poradę, zaglądam codziennie i nic:( Może nie masz czasu, nic to, spróbuję innym razem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. zawsze odpowiadam na każdy komentarz, chyba ze coś mi umknęło? może się nie dodał?

      Delete
    2. Wiem, że odpowiadasz, bo już kiedyś się Ciebie radziłam.
      Od wielu wielu lat farbuję włosy na bardzo jasny blond, po porzuceniu rozjaśniacza przerzuciłam się na palette A10, później na CV12 i nią farbuję od paru miesięcy. Odrosty mam gdzieś na poziomie 8, mysi blond i CV12 nieźle sobie z nimi radzi, ale po jakimś czasie kolor na odrostach żółknie. Nie byłoby to wielką tragedią, gdyby nie fakt, że na długości włosy są prawie białe, mimo iż nie nakładam na nie farby, tylko co jakiś czas malaskuję.
      Chodzi mi po głowie lekkie przyciemnienie tego koloru, tak do poziomu 9 lub 10 i przerzucenie się na farbę z mniejszym oxy, żeby już tak nie katować włosów. Kolor docelowy musi być raczej chłodny, bo jestem latem. Podoba mi się np c8 z palette (na zdjęciu farby kolor prawie identyczny jak mój naturalny), ale nie mam pojęcia jak on wychodzi w rzeczywistości i czy nie będzie za ciemno.
      Zaintrygowały mnie też kolory: majirel 9.22 albo matrix socolor 10mm mimo, iż on jest raczej ciepły. W sumie to sama do końca nie wiem czego chcę, ale wiem, że potrzebuję zmiany. Wiem też, że w typowo ciepłym kolorze źle bym się czuła.
      Proszę Andy doradź czym najpierw przyciemnić lub zapigmentować włosy by obyło się bez zieleni i czym później farbować by nie było za ciemno, a naturalnie i bez różnic w kolorze odrost-długość. W razie potrzeby mogę przesłać zdjęcie obecnego koloru na priv.
      Z góry dzięki za pomoc.
      Pozdrawiam
      Sabina

      Delete
    3. zapigmentuj złotem, musisz położyć jakiś czysty pigment złoty żeby włosy zabarwiły sie na żółto wręcz, zwłaszcza te białe, po zmyciu mozesz na całe kłaść farbę w docelowym odcieniu 9.22 nie brzmi głupio. wtedy na 3%

      Delete
    4. Niestety jestem zielona w temacie przyciemniania, mógłbyś podać jakieś konkretne farby i na jakim oxy mam kłaść to złoto, ile trzymać, czy kłaść na całe włosy? Napisz mi jeszcze jaki jest Twój faworyt jeśli chodzi o chłodny blond 9 lub 10. Podoba mi się ten 9.22, ale boję się czy nie wyjdzie za ciemno, może polecisz jakiegoś pewniaka;). Przepraszam, że tak Cię męczę, ale chciałabym, żeby wyszło pięknie.

      Delete
    5. to zmieszaj sobie 9.22 i 10 zwykłe. a co do złota, nie chodzi mi o farbe ale np jakis pigment złoty sam, coś w rodzaju odżywki z pigmentem złotym, albo rudym, bez znaczenia, żebyś wypełniła ciepłym pigmentem te białe wlosy, możesz kupić sobie nawet szampon do włosów rudych albo szamponetke jakąś, np złotą i rudą, ale najlepiej w tej kwestii działają odżywki z pigmentem miodowym lub złotym.
      z zimnych kolorów na 9 poziomie uwielbiam affinage, np 9.2+9.035 wyszłoby Ci na pewno cudownie

      Delete
    6. Sama dotychczas stosowałam szampon Joanny fioletowy, widzę, że mają też do włosów rudych, nadawałby się? Jeśli nie to będę szukać czegoś innego.
      Zmieszanie 9.22 i 10 brzmi bezpieczniej i chyba na to się ostatecznie zdecyduję.
      Affinage mają piękne te kolory, a efekty od dawna podziwiam na Twoim blogu. Niestety te farby są trudno dostępne, nie ma na allegro, gdzie Ty się w nie zaopatrujesz?
      Bardzo dziękuję Ci za pomoc, jak dla mnie to jesteś mistrzem koloryzacji, na pewno w przyszłości odniesiesz sjeszcze większe sukcesy na tym polu, czego z całego serca Ci życzę:)

      Delete
    7. to skoro bierzesz majirel to weź majirel mix złoty, czy tam żółty, połóż go najpierw na 3% na całe włosy, zmyj potem i połóż na całe tą mieszankę 9.22 i 10
      a jak nie ten to każdy inny mix złoty

      Delete
    8. Nie ukrywam, że 2 farby i ten korektor dość sporo mnie wyniosą i w tym miesiącu nie mogę sobie niestety pozwolić na taki wydatek. A nie mogłabym Andy spróbować położyć na całość jakiś drogeryjny blond miodowy lub złocisty i dopiero po jakimś czasie na to dopiero tą mieszankę. Przy okazji zobaczyłabym jak się czuję w ciemniejszym kolorze. Jak myślisz?

      Delete
    9. nie wiem, próbuj. ja mówię Ci jak ja bym zrobił.

      Delete
    10. Dzisiaj po wpływem impulsu pobiegłam do sklepu i kupiłam Joannę 210 naturalny blond, bo nie mogłam już znieść tej białej długości. Po próbie pasemkowej nałożyłam farbę na całe włosy (z oxy 9% zrobiłam 4,5%). Kolor wyszedł cudowny, zero zieleni, szarości, nie jest za ciemno, no po prostu idealnie, nie spodziewałam się tego po naszej Joaśce.
      Zdaję sobie jednak sprawę, że bardzo szybko się wypłucze. Powiedz Andy czy jest szansa, że jak kilka razy powtórzę koloryzację to ten kolor się utrzyma? A i czy w razie czego mogę na to spokojnie kłaść np. 9.22?

      Delete
    11. jak Ci zależy na trwałości to kładź na 3%, myślę że możesz spróbować nadal tego 9.22 :)

      Delete
    12. Dzisiaj powtórzyłam farbowanie już na oxy 3%, Jest ciemniej i równiej. Obawiałam się zniszczeń, ale jest wprost przeciwnie, włosy błyszczą i loki mają mocniejszy skręt niż wcześniej.
      Miałeś kiedyś do czynienia z tą 210? Niby opisana jest jako naturalny blond, ale kolor na zdjęciu jest ciepły i tak też wychodzi na włosach, otrzymałam taki lekko karmelowy blond. W związku z tym mam jeszcze ostatnie pytanie do Ciebie: czy za jakiś czas mogę na to spokojnie położyć coś popielatego (w razie jakbym nie zdecydowała się na to 9.22)?
      Pozdrawiam:)

      Delete
    13. hm bezpieczniem perłowo-popielaty chyba

      Delete
    14. Ok Mistrzu, dzięki za pomoc:)

      Delete
  21. Andy ratuj :( Na zieleniejący brąz położyłam 6.46 żeby to zakryć. Niestety włosy są meega czerwone, żałuję strasznie... Chcę wrócić do szamponów koloryzujących na wodzie 3%,bo zawsze mi służyły, czy położenie 603 nie zrobi mi znowu zielonki? A moze 613? Brąz ze złocistym refleksem mi odpowiadał,tylko czy na czerwień można?

    ReplyDelete
    Replies
    1. teraz musisz położyć coś zielonego xD albo rozjasnij wszystko i połóz docelowy kolor

      Delete
    2. W drogerii to ciężko z zielonymi :( A co z tymi kolorami,które wymieniłam? Przykryją chociaż trochę bez zielonki? Te farby na poziomie 6 wychodzą mi zawsze baaardzo ciemne, a to 6.46 wyszło o wiele jaśniej...dziwne.

      Delete
    3. drogeryjne są nieprzewidywalne ja bym na Twoim miejscu rozjaśnił wszystko i położył nowy kolor

      Delete
  22. Ja mam pytanie, Mam rozjasnone kilkukrotnie znisczone i puszace sie wlosy chcialabym na nich zrobic keratynowe prostowanie wlosow z encanto czy po tym zabiegu nie beda sie kruszyc i nie beda zniszczone ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. mogą się pokruszyć dużo dużo bardziej i mogą wymagać ścięcia przy samej nasadzie

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...