Search

Content

Tuesday, June 9, 2015

Migawki czerwcowe.

Kolejny zbiorczy post z ostatnich kolorów. Proszę napiszcie mi czy podobają się wam takie posty czy wolicie jak każdy kolor ma swój osobny post? I czy podobają się wam takie odbicia lustrzane zdjęć.

Magda, baza 4.01, długość rozjaśniona i tonowana 9.23

Gosia, odrost 10.32, długość 9.035

Wiola, baza 9.24+5.036, długośc pojaśniona i stonowana 9.035

Justyna, baza naturalna, długość pojaśniona i stonowana 9.24+7.01

Ponadto mam nowy rozjasniacz, moze ktoś z was już go stosował, albo słyszał coś o nim?
Jak dobrze wiecie Andy lubi kupować nowości i testować, w ten sposób mam  swoje ulubione produkty mieszane z różnych firm. Tym razem wybór padł na Wella Blondor Freelights czyli proszek stworzony niby specjalnie do robienia ombre balejażu, sombre, rozjaśnionych pasm na wolnym powietrzu. Moje osobiste odczucie po 1 zastosowaniu jest takie, że konsystencja jest świetna, bardzo plastyczna i podobna do używanego ostatnio przeze mnie Affinage Ice Creme, zapach jest obojętny, nie czuję nic. Natomiast rozjaśnienie dość słabe.....niestety a czas aplikacji był długi. No ale to było dopiero pierwsze użycie i wypróbowanie produktu, mam dwie puszki 400g więc przez najbliższy miesiąc, w porywach do półtorej miesiąca będę pracował na nim więc będę mógł obiektywnie ocenić jego pracę.


Pozdrawiam słoneczka w deszczowy wtorek i jutro jadę na 3 dni do Bydgoszczy :*


25 komentarze:

  1. Super wyszło ;) podoba mi się ten kolor 9.035.to chyba ciepły odcień? A czemu u 2 modelek wyszło inaczej? Czy tylko na zdjęciu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. no nie zupełnie ciepły, na mocno rozjaśnionych potrafi wyjść szaro :P wszystko zależy od bazy na jaką jest położony, seria z końcówką 035/036 jest cudowna bo nie są zupełnie ani zimne ani ciepłe

      Delete
  2. Włosy Wioli są boskie, zazdroszczę jak nie wiem co :)

    ReplyDelete
  3. Kochany Andy!
    Bardzo długo szukałam jakiejś podpowiedzi w internecie jak opamiętać moje już biedne włosy żeby bez potrzeby rozjaśniania miały mój wymarzony chłodny blond... To co mam dziś na głowie to jakaś porażka. Tydzień temu byłam u "fryzjera" który nieudolnie próbował farbą zrobić porządek na moich odrostach. Niestety efekt jest taki, że na czubku głowy tj. około 5 cm mam ciemno-szary wpadający w rudość blond kolor poziom na moje oko 7/8, a po długości jasny fajny zimny popielaty na poziomie 9/10. Wcześniej odrosty traktowałam rozjaśniaczem i powiedzmy, że wychodziło ok, ale nie chciałam już dłużej niszczyć mojego włosia i postanowiłam rozjaśniać farbą. Z tego co pamiętam to na odrost położył farbę z poziomu 10.1 popielaty z oxy 12, wyszły żółto-rude... więc żeby przykryć jakoś tą nędze położył mi na to 7 popielatą na oxy 3 i dziś mam co mam :((( Szczerze to mam już dość i chętnie spróbowałabym coś samej pokombinować z tymi włosami. Tylko jak?????? Proszę doradź jak ten bajzel ogarnąć?? Będę bardzo, bardzo wdzięczna!!! Podziwiam Twoje umiejętności, to w jak prosty sposób czarujesz na głowie piękne włoski :) Dodam jeszcze, że mój naturalny odrost jest na poziomie 6/7 a włosy sięgają za łopatki.

    Z góry wielkie dzięki!!!!! :)

    Buziaki:**

    Martina

    ReplyDelete
  4. Używałam Blondoru i mam podobne odczucia-konsystencja boska, ale rozjaśnienie troszkę zbyt delikatne...
    Włosy Justyny-CUDO!
    Ola

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kupiłem dwie puszki po 400g chyba go wciągne nosem xd nie no jal mi nie przypasuje to po prostu oleje go i wróce na stare śmieci chociaz chcialem przetestowac jeszcze blondme crystal

      Delete
  5. Haha faktycznie-do wciągnięcia może lepiej się nada:P Kilka razy robiłam na nim refleksy, wyszło naprawdę ok, choć oczekiwałam trochę intensywniejszego działania:) o Blondme swego czasu słyszałam same dobre opinie:) Jednak dla mnie najlepsze jest Goldwell oxycur platin<3
    Ola

    ReplyDelete
    Replies
    1. dla mnie Affinage ice creme jest najlepszy, ale w nim tylko 3 i 6% można stosować.
      testuje nadal blondora welli :)
      blondme crystal na mnie czeka w kolejce za wellą

      Delete
  6. Ej odpisałeś komus w komentarxu ze wiesz jak zrobic blond włosy z ciemnego brązu na wodzie 3% :P zdradź jak to robisz i jakich produktów używasz :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. tzn jak rozjasniaczem robisz naturalne odrosty to ja uważam że 3% w zupełności wystarczy, od głowy idzie takie ciepło że odrost ładnie sie rozjaśni. na długości pewnie też ale pod przykryciem i długim czasie

      Delete
  7. Efekty pracy niesamowite. Powiedz mi Andy na czym polega inwazyjnosc farb w odcieniach blondu? Czy stosowane z tym samym oksydantem co brazy mimo wszystko bardziej niszcza/wysuszaja wlosy ? Amanda

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wydaje mi się, jedynie odcienie rozjaśniające mają większą ilość amoniaku przez co sa mocniej zasadowe i mogą wysuszać bardziej, wtedy mamy mniejszy blask niż przy serii standardowej przy odcieniach na poziomach od 1 do 10.

      Delete
  8. Andy powiedz czym najlepiej przyciemnic wlosy po rozjasniaczu kolorem 8.13 czy 8 natura???Po ktorym kolorze zielen nie powinna wystapic?Aktualnie mam wlosy na poziomie 10 farbowane 10.21 miesiac temu,choc kolor juz sprany i ocieplil sie jak to z blondami:)Kaska

    ReplyDelete
  9. Fantastyczne te włosy Wioli... Napiszesz, jakich proporcji użyć tych 9.24 i 5.036? Po tyle samo?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie pamiętam, ja rzadko powtarzam kolory, zwykle kolejnym razem robię po prostu coś innego i znowu niepowtarzalnego.

      Delete
    2. Szkoda :) super są :)

      Delete
  10. Andy posty ok, ale chciałabym móc wyszukiwać interesujące mnie frazy, brakuje wyszukiwarki w twoich postach:) interesuje mnie średni blond na rozjaśńianych włosach wellaton 10.0 są po prostu koszmarnie żółto-złoto-jasne. No ale żeby coś poszukać muszę kopać w postach, a chcę nałożyć coś z drogerii i broń Boże nie Garnier, nie Pallete. Co ty na to?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hm...nie wiem czy to w sumie by zdało egzamin chyba ze z góry wiesz konkretnie którego postu szukasz!

      Delete
    2. dobra dwa pytania, dlaczego tylko z drogerii, a co za tym idzie, dlaczego nie palette?

      Delete
    3. Po frazach żeby szukało:) z drogerii, bo nie umiem mieszać tych profesjonalnych fryzjerskich, nie Palette bo na moich kudełkach zawsze wychodzą ciemnie pod czarne zwłaszcza blond średni. Myślałam o Londzie 16, ale to dziadostwo się szybko wypłukuje za 2 myciem super za 3cim przebija złotko:) Loreal 7ka odpada, bo źle pokrywa. Najchętniej bym się ogoliła na rekruta totalna porażka. Podpowiem, że w kroku desperacji skróciłam włosy za szyję na krótkie podgolone na karku i jestem w jeszcze gorszym nastroju:) więc albo farba drogeryjna albo idę za kilka dni i ścinam jeszcze krócej, problem że zafarbowałam tym Wellatonem 10.0 i są świeże bez odrostów jasne to i ścinanie jest nonsensowne... rozgoryczona, czy mogę liczyć na Twoją uwagę?

      Delete
    4. Chciałabym wrócić do naturalnych stąd desperacki krok obcięcia na krótko, teraz chcę żeby ewentualny odrost ciemny nie kłócił się tak bardzo z tym pojaśnieniem nieszczęsnym:) mogę nawet ściąć na 3 cm (teraz w najdłuższy włos i tak ma ok 5-6 cm) tylko chcę przyciemnić to co jasne. Byłabym wdzięczna za pomoc bo dziś chcę lecieć po farbe i myślę nad 16ką Londy, tylko że się ona bardzo spłukuje, Palette moje włosy lubią, ale na tych pojaśnionych to każda wyjdzie za ciemno, a chcę max średni blond - nie brązowe. Jezeli masz dla mnie pomysł, będę wdzięczna, bo jak widzisz od rana kombinuje:)

      Delete
    5. to kładź poziom 8, na wodzie 3%

      Delete
    6. każda farba ma prawo wyjść ciemniej zwłaszcza jak nie uważasz na wodę jaką stosujesz

      Delete
    7. Dzięki, czekałam i czekałam na odpowiedź i wcześniej poleciałam po Palette n6, złapało na ciemny blond łamane przez jasny brąz, ale te wyrozjasniane jak zwykle są jaśniejsze o ton-półtora, czekam aż podrosną i chlastam znów:) teraz jak mam krótkie to mi nie szkoda ich ścinać, nawet bym ścięła na 2 cm, ale będę wyglądać jak świr:)

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...