Search

Content

Monday, June 15, 2015

M.Ortycja Olaplex i Elumen :3

Witajcie słońca moje, dziś post z farbą której do tej pory nie stosowałem. Elumen! 
Większości z was pewnie obiło się o uszy coś, jest to farba bezoksydacyjna i bez amonianku, zamknięta w 200ml puszce do użycia od razu, niby jak toner, ale jest trwała, jak bardzo? zobaczymy!
Generalnie farba nie niszczy, co nie znaczy ze koloryzacja Elumen nie niszczy, bo żeby kolor wyszedł to włosy musimy rozjaśnić, w przypadku Asi było to konieczne bo miała spraną czerwień (poprzedni kolor TUTAJ). Do rozjaśnienia użyłem dwóch rozjaśniaczy z Olaplexem, po rozjaśnieniu włosy ufarbowaliśmy dwukrotnie pod rząd odcieniem bl@all czyli po prostu niebieski. Elumen ma prawo chwytać słabo podczas pierwszych prób koloryzacji dlatego zaleca się kilka koloryzacji, podobno jak złapie to nie puszcza :D

a teraz krótka podróż przez nasza wczorajszą pracę! Przepraszam za zdjęcia, znów moja Xperia i słabe światło, zero popisu :(

Przed: 























W trakcie rozjaśniania:

























Po 1 rozjaśnieniu (Affinage Ice Creme 6% + Olaplex)

Po 2 rozjaśnieniu (Wella Blondor 3% + Olaplex)

Co jest ważne przy nakładaniu Elumena, prosze was abyście uważali na zabrudzenia które są mocne!

Kolor uwieczniony dopiero dziś w świetle dziennym (bez super słońca)

Życzymy pięknego tygodnia z Wrocławia słoneczka :*





33 komentarze:

  1. jaram się jak helikopter w ogniu :D dzięki!

    ReplyDelete
  2. Super efekt:)A moge wiedziec dlaczego przykrywales folia wlosy,czy to nie zniszczy bardziej wlosow niz rozjasniacz +6% na wolnym powietrzu??Pytam Cie o to skarbie poniewaz za 2 tyg bede rozjasniala rozjasniaczem wlosy i nie wiem czy przykrywac folia czy lepiej zostawic na wolnym powietrzu,jak radzisz hmm??

    ReplyDelete
    Replies
    1. przykrywam bo wtedy utrzymuję wilgotność rozjaśniacza w środku, wtedy działa dłużej, jak jest zostawiony na otwartym powietrzu to traci wilgotność aż wyschnie i później już nie działa wcale.
      Ja nie przykrywam tego foliami aluminiowymi co jest znaczną różnicą bo aluminium jest metalem co oznacza reakcję z farbą i dlatego może sie niszczyć. Ta folia raczej na to nie wpływa

      Delete
    2. Hmm no to sprobuje tego sposobu z folia moze wlosy rozjasnia sie wtedy lepiej:)Bardzo podoba mi sie Twoj kolor na zdjeciu z Ortycja,zdradz jak go wyczarowales??:)

      Delete
    3. a pamiętasz jaki miałem? ciemniejszy odrost i wyżółkło-białe włosy.
      położyłem na cale włosy 9.035+8.335+7.62 na 3%. wszystko :D Nie pamiętam proporcji, ale w tej kolejności to 1 było najwięcej a 3 najmniej. Wszystko z Affinage, chyba napisze post o nowym kolorze bo od dawna nikt mnie nie pytał o kolor! więc musi być ładny

      Delete
    4. Tak pamietam,umieszczales zdjecia z rozjasnionymi wlosami w innym poscie.Poprosimy o post z Twojej metamorfozy!:-)Kolor faktycznie jest super.Twoja twarz wyglada teraz tak promiennie,zupelnie inaczej niz w ciemnych wlosach:-D

      Delete
    5. tzn ja uwielbiam siebie w ciemnych włosach ale jasne kolory są takie piękne zwłaszcza na lato :3

      Delete
  3. Witam! Zwracam się z pewnym pytaniem. Włosy moje na długości są platynowo-złociste. Kolor naturalny to jasny brąz. Mam niestety bardzo wrażliwą skórę głowy przez co nie mogą używać na skórę rozjaśniaczy+bardzo mi on je niszczy mimo, że sam odrost nim pokrywam. Czy do farby Oalia(blond) + emulsja utleniająca 6,6% byłaby w stanie to pokryć taki odrost, albo czy można do tego dodać np. rozjaśniacz z montibello planti blanc(proszek), aby był lepszy efekt? bardzo mi zależy na dobrej kondycji włosów i skórze głowy, która po rozjaśniaczu nie dość że sucha to strupki krwawiące.

    ReplyDelete
    Replies
    1. moze używasz zbyt mocnego rozjaśniacza, obawiam się że farbą tego nie uzyskasz, a już zwłaszcza bez amoniaku

      Delete
    2. używam rozjaśniacza z montibello + emulsja 7,5%
      a farba z amoniakiem miałaby większe szanse na pokrycie?
      jest pewien zestaw z artego: farba z amoniakiem, emulsja 6% i krem rozjaśniający

      Delete
    3. Oczywiście jestem zupełnie przeciwko farb bez amoniaku, nie dosyć że są mniej zdrowe to jeszcze słabiej kryją.
      Nie znam montibello, raczej bym nie polecał ale widziałem raz włosy po tym rozjaśniaczu, tzn pracowałem na włosach po rozjaśniaczu montibello i połozyłem na nie najdelikatniejszy rozjasniacz na rynku a włosy sie zjarały, nigdy wcześniej tak mi się nie działo.... więc sugeruje się tym że to poprzednie rozjaśniania coś dokopały

      Delete
    4. Bardzo dziękuję za odpowiedź :3 można jeszcze spytać, jaki rozjaśniacz polecasz, który dobrze rozjaśnia, ale też nie ''jara'' włosów? z tego co mi wiadomo to jest jeszcze taki olejek TCA, który można do rozjaśniaczy dodać, aczkolwiek on chyba nie działa tak dobrze jak Olaplex.

      Delete
    5. tca? nie znam :(
      Wella blondor freelights teraz stosuje i jestem zadowolony z jego delikatności

      Delete
  4. Już w poprzednim twoim poście podziwialam kolor modelki 9.035.gdzie mogę kupić farbke? Pozdrawiam. A jeśli jest trudno dostępna może polecisz coś z innej firmy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. niestety nie jest ogólnodostępna dla wszystkich, tylko dla fryzjerów :v ale zobacz allegro albo ebay. a z innej...hm może londa? 9/38

      Delete
  5. Andy, a mnie ciekawi cos innego - jak to robisz, ze wlosy, ktore wygladaja tak sianowato, na koncu sa takie ladne? Czy to jest kwestia dobrej stylizacji i duzej ilosci "wygładzaczy", a efekt jest do czasu pierwszego mycia, czy jestes w stanie przy jednym spotkaniu tak az zmienic stan wlosow?

    A co do koloru - jest przepiękny <3 I przegladajac wszystkie poprzednie (tu na blogu) metamorfozy M.Ortycji w tym moim zdaniem najlepiej wygląda. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. M.Ortycja zawsze dobrze wygląda! a co do dobrego wyglądu, stylizacja. niestety efekt do umycia, ale i tak mówią mi ze same tak nie potrafią więc się cieszę :P
      Asia ma naturalnie włosy sianowate, siano po rozjaśnieniach nie jest takie bo sie zniszczyły, w gruncie rzeczy ja poczułem minimalną różnicę po tych 2 rozjaśnieniach, Asia ma loki naturalne i rozczesane i wysuszone sa sianem.

      Delete
  6. Andy, mam włosy farbowane i dekoloryzowane, obecnie kolor na oko to 9,34. Naturalne to średni blond i dużo siwych. Dwukrotnie u fryzjera był nakładany kolor, aby uzyskać coś bardziej neutralnego, ale za każdym razem schodzi po myciu i znowu wybija rudy. Co mogę sama w domu zrobić, aby uzyskać np. 8.2, albo nawet 7-my poziom. Jaka farba i jaki utleniacz, żeby nie spalić włosów? Pozdrawiam, Kaśka

    ReplyDelete
    Replies
    1. najlepiej na wodzie 3% koniecznie. z ogólnodostępnych zpróbuj majirel z serii cool cover np 7.17

      Delete
    2. Dzięki za odp. Wiesz co, mam w domu 8.2 cromatone i 6% wodę. Czy jakbym to położyła to wyjdzie bardziej naturalnie? Czy zielony??? I czy wodę rozcieńczyć i jak to zrobić? Kaśka

      Delete
    3. Zrobiłam próbę na pasemku, faktycznie fiolet. Andy, trochę się boję tego 7.17, ono ma taki siwo-metaliczny kolor. Czy na tym moim 9,34 wyjdzie inaczej niż na wzorniku? Możesz mi mniej więcej pokazać na palecie jakiejkolwiek firmy jaki kolor uzyskam, przykładowy odcień? Sorry, że ci truję, ale za tydzień wyjeżdżam na wakacje i nie chcę jechać z tą jajecznicą na głowie. Pozdr., Kasia

      Delete
    4. nie wiem, nie widzę włosów i nie ma mnie przy kolorze i nie znam Twoich włosów, nigdy nie moge w 100% przewidzieć koloru nawet jak ja go robię.

      Delete
  7. Śliczny kolor , Andy mam pytanie jak się pozbyć z włosów żółtych i lekko rudawych tonów ponieważ na odroście 6 cm mam sliczny kolor ash blond a na długości te żółto lekko rudawe kładłam farbe 12.16 na całą długość i tak mi wyszło super odrost a reszta żółto lekko ruda prosze pomóż bo nie wiem co juź zrobić by był w miare równy kolor .

    ReplyDelete
    Replies
    1. stonuj czymś nie rozjaśniającym i zimnym na wodzie 3% co to za farba?

      Delete
    2. Ok a moge dać wella color toner T 18 na tą długość ??

      Delete
    3. nie znam go i nie stosowałem ale w USA laski używają na okrągło więc chyba jest dobry

      Delete
    4. Hey wysłałam ci zdjecie włosów na email , to co potrafisz robić z włosami to mistrzowski talent :)

      Delete
  8. Farba wella colestone perfeckt 12.16 ale jakim popielem czy fioletem ? Dziękuje za odpowiedz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hm w sumie....ale nie wiem sam, nie widzę tych włosów.

      Delete
    2. popiel zgasi rudość a fiolet żółć

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...