Search

Content

Friday, July 17, 2015

Kolejne Migawki :3

Witajcie kochani :3 Gorąco że ledwo oddycham, dwa dni temu prawie zszedłem już od duchoty. Czy wszędzie jest tak duszno jak we Wrocławiu? W przyszłym tygodniu odwiedzam Katowice znowu a początkiem sierpnia Bydgoszcz. Jutro ostatni zjazd w szkole na moim 1 roku, ale to zleciało! Strasznie szybko... Tymczasem prezentuję wam ostatnie koloryzacje

Karolina, odrost 12.771 (wyjątkowo zimny odcień! nowy z palety Infiniti) ton 10.117

 Aleksandra, baza 4.24, długość 6.01/8.0+9.035

 Katarzyna, baza 7.01, lowlights 7.01, tonowanie 10.32

 Iga, rozjaśnienie metodą hairpainting Wella Blondor, ton 9.145+9.026 na całość

 Roksana, baza 6.01, tonowanie 10.21

 Diana, baza 7.11, tonowanie 12.2+9.24 

 Kinga, baza naturalna, hairpainting Wella Blondor, tonowanie 9.23

 Lenka (najmłodsza z moich klientek) Colour Dynamics Hot Pink

 Angelika, baza naturalna, hairpainting Wella Blondor, ton 9.23

Udanego weekendu wszystkim, gorących i bezpiecznych wakacji! :*

52 komentarze:

  1. Witaj Andy, jestes niesamowitym artysta! Czy moglbys ki doradzic prosze? Ostatnio po kapieli rozjasniajacej polozylam mix 1:1 Alfaparf 11.11 i 11.20. Kolor ciekawy, ale wyszedl bardzo jasny i chłodny zarazem. Chyba nie do mojej cieplej karnacji... Zakupilam wlasnie Alfaparf 8 oraz 9NI. Czyvmam szanse przyciemnic i ocieplic wlosy takim mixem? Czy moglbys cos polecic? Serdeczne dzięki! Pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja bym zmieszał to z czymś ciepłym 8 z 9.33 albo 9.34

      Delete
    2. Wielkie dzięki ;)

      Delete
    3. Uwazaj kolezanko.Ja tak sie nacielam ostatnio na natury alfaparfu,moj problem byl taki jak Twoj za jasne i za zimne wlosy.Wymieszalam 8 z 9 natury i polozylam na 3% kolor wyszedl fryzjerski poziom 6 z zielonym akcentem(cyferki same to zimne natury).Z koleji 9NI kladlam mamie na 6% poniewaz ma 100% siwych wlosow.Kolor wyszedl ciemny ziemisty z oliwkowym podcieniem,w swietle sztucznym zielony,ale akurat natury z koncowka NI tak maja.Ja polecam Ci ciepla nature 9NB zmieszac z 9.3.Ps:jesli kupowalas stacjonarnie we fryzjerskim te farby i nie sa zaczete to popros o wymiane na inny kolor.Ja tak nieraz robilam nawet bez paragonu.

      Delete
    4. Dziękuję za radę, pozdrawiam.

      Delete
  2. Przepiękne koloryzacje! :3 Kolor włosów Diany jest obłędny! :)
    Masz może w planach zrobienie kolejnego postu o pielęgnacji swoich włosów?
    Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale pielęgnacja moich włosów to jeden szampon, dwie maski stosowane zamiennie i olejek. i tak od pół roku

      Delete
  3. Hi Andy :) fajnie byłoby gdybys pisał jakich marek farb użyłeś do tonowania bo wiemy wtedy na czym eksperymentować ;) osobiście super wyszło u angeli ale nie wiem ta 9.23 z jakiej firmy była napisz proszę buziaki!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ZAWSZE uzywam Affinage, jeżeli użyję innej to o tym piszę. od kilku lat pracuję głównie na tych farbach więc gdybym nagle użył czegoś nowego to bym o tym pisał

      Delete
  4. Witaj:) kolejne przepiękne koloryzacje, uwielbiam Twoje blondy, to jak włosy wyglądają po zetknięciu z Twoimi dłońmi:)
    Nie piszę do Ciebie tak bezinteresownie;) Chciałabym prosić Cię o radę i pomoc:) Chcę doprowadzić swoje włosy do ładu, w końcu postanowiłam,że napiszę do Ciebie:) Chciałabym uzyskać podobny efekt (nie wiem czy taka kolorystyka mi pasuje) jak mają np dziewczyny z Twoich postów:
    http://andyfromhell.blogspot.com/2015/07/lipcowe-migawki.html Ania
    http://andyfromhell.blogspot.com/2015/06/summertime-blonde.html Klaudia
    Mogłabym podesłać Ci na maila zdjęcie moich obecnych włosów?
    Dodam tylko że mam taki buro szaro jasny blond z odrostem ciemny blond ok 2cm, gdzie nie gdzie glonowata poświata ,jakiś dobry miesiąc farbowane wella koleston 9.16 woda 6% a kilka dni temu zapieniony odrost 15ml mixtonu z welli 0/81 z wodą 6% 30ml....efekt słaaaaaaaaaaaaby. Mogę liczyć na poradę? Będę bardzo wdzięczna:) Generalnie moim docelowym kolorem jest słoneczny, piaskowy blond myślę, żę na poziomie 9.
    pozdrawiam i czekam na kolejne koloryzacje

    ReplyDelete
  5. Jakbyś miał chwilkę wysłałam Ci maila:) Dzięki

    ReplyDelete
  6. Hej Andy :) trafilam na Twojego bloga szukajac pomocy a przy okazji przegladnelam cuda jakie robisz z wlosami:). Powiedz mi czy farbe afinage naturalna 9 moge nalozyc na siwe wlosy czy MUSZE. zmieszac z jakims odcieniem z cyferka po kropce? Gdzies wyczytalam ze farby od poziomu 9 nie gwarantuja krycia siwizny.

    Pozdrawiam Ewka S.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Affinage w sensie 9.0? , a ile jest tych siwych?

      Delete
  7. 100 procent na trzymiesiecznym odroscie .

    ReplyDelete
  8. Widzę że trafiłam na naprawdę świetnego bloga :) . Pewnie jako mistrz blondów doradzisz mi jakąś formułę :) .
    Mam włosy w ciepłym tonie średniego blondu(naturalne) a chciałabym uzyskać coś takiego jak ma Heidi Klum . Jaką farbę - obojętne jakiej firmy byś mi polecił :)
    Natalia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem z którego roku? jeżeli teraz, to ma hm, taki balejaż trochę różnych blondów z ciemnym odrostem.
      ja bym zrobił balejaż gęsty rozjaśniaczem (na 3% i 6%) dwoma wodami żeby jasności były na różnym poziomie, stonować wszystko jakąś 9 naturalną

      Delete
  9. Witam Andy.niedawno radzilam się ciebie majirel 9.13.robiłam po całości na 4,5%.wyszło ładnie.Ale bardzo szybko się splukalo.Jeszcze nie mam dużego odrostu a po kolorze nie ma śladu.czy to wina farby? Czy ja coś źle zrobiłam? Mylaam szamponem z farouk bez sls.może trzeba kilka razy farbowac? Nie mam włosów po rozjasniaczu a po farbie poziom 12.pizdrawiam

    ReplyDelete
  10. Cześć Andy <3
    Twoje dzieła zainspirowały mnie do zrobienia sobie ombre. Zrobiłam kąpiel rozjasniającą stopniowo, ale wyjechałam trochę za wysoko i wyszło za jasno :D
    Tonowanie 10.21 z Loreala i zrobiły sie tylko bardziej żółte, więc położyłam gołębi popiel z Joanny na 3% i wyszło tak:
    http://zapodaj.net/5354915905c7e.jpg.html
    http://zapodaj.net/images/546ce354dc578.jpg

    Porobiły się pasemka (na zdjęciach wygląda to chłodniej i ciemniej, niż w rzeczywistości), jest w miarę wygaszone.
    10cm do góry jest coraz ciemniej, ale też bardziej rudawo no i różnica jest widoczna, ale subtelna. Chciałabym to jeszcze przyciemnić i wychłodzić, po prostu osiągnąć zimne ombre - efekt, który osiągnęła ta dziewczyna bardzo mi się podoba, z tym, że odrost ma naturalny.
    http://i.ytimg.com/vi/EBlvVyCsKH8/maxresdefault.jpg

    Co przy następnym farbowaniu dać na nasadę? Zastanawiam się nad 6.1 na 3% i po 15min przeciągnąć grzebieniem troszkę niżej, wyjdzie toto? Czy masz może jakąś radę? :*
    I co na długość następnym razem i z jakim oksy, żeby było jeszcze bardziej popielato? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 6-32 z schwarzkopf igora na górę na 3% a dół jakieś 8-0

      Delete
    2. Dziękuję Andy, śliczny ten 6-32, za miesiąc poloze na gore :)
      A znalazłam jeszcze takie coś m.photoblog.pl/liberateme1/173140293/enlarge

      Czym by to można zrobic na długości? 8.13? Nie umiem określić tego odcienia, a bardziej by mi się zgrał z karnacją niz ten bardzo jasny co mam.

      Delete
  11. Pandy pisales kiedyd ze farba na 3% tez rozjasni odrost naturalny.Ile farba nr 9.1 z 3% oksydantem jest w stanie rozjasnic tonow??

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem, zalezy od włosów, pewnie w okolicy 1 tonu

      Delete
  12. Hejka ;). Andy co sądzisz wogóle o farbkach igora royal serii albsolutes , czy są warte uwagi? Zawsze używałam kolestona ale wybitnie podobają mi się odcienie z tej serii Schwarzkopf . Tylko że mają amoniak już na 3 miejscu w składzie - czy będą po nich bardziej przesuszone włosy i mogą się zrobić bardziej matowe

    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. amoniak jest dobry w farbach, nie wiem skąd szał na farby bez amoniaku które sa po prostu kiepskie...
      nie stosowałem ich ale znam je teoretycznie i powinno byc spoko, ale to jest seria do krycia siwizny.

      Delete
  13. Hej :) Czy położenie mieszanki 8.1 i 8.2 (na 3% lub 6%) złapie na włosach,które mają ciemniejszy ton (nie wiem, 7 lub 6) ? Wiem, że farby mi magicznie nie rozjaśnią włosów, ale czy to w ogóle będzie widać,czy ta mieszkanka jest w stanie ochłodzić ciepły kolor brązu, czy w ogóle mi coś takiego złapie? (Podoba mi się połączenie tych dwóch kolorów ogromnie) Końcówki mam jaśniejsze, pozostałości po 7.0, a na górę kładłam dwa razy poziom 6, raz coś z 6 po przecinku (na szczęscie się wypłukało,no może mały refleks został) a poźniej 6.1 (bardzo minimalnie zgasił wtedy ten czerwony ton,ale na pewno nie dał rady ochłodzić mi włosów ;) Ostatnie co położyłam na włosy to właśnie 6.1 z Castinga czyli na 3%, wyszło ciemno, ale teraz jest troche jaśniej. Pytam bo: nie chcę już ciepłego odcienia na włosach, a sam toner to za mało, bo kolor jest jednak nierówny (mam miesięczny "mysi" odrost, poźniej ten ciepły brąz i jaśniejsze końcówki wpadające w naturę. Jak położę 6stkę czy 7mkę to znów wyjdzie tak jak 5tka na opakowaniach farb i wypłucze się za miesiąc do jaśniejszego... czy da się uniknąć tego ogromnego przyciemnienia?

    ReplyDelete
    Replies
    1. to daj rozjaśniajacą farbę na 12% zimną

      Delete
    2. Ok, a na odrost też?

      Delete
    3. nie no na odrost połóż wtedy to 8.1 na 3%

      Delete
    4. A co sie stanie jak poloze to 8.1 i 8.2 na cale? Wyjda ciemne czy w ogole nie zlapią?

      Delete
    5. Ok,dziękuję za rady i przepraszam,że zadaję aż tyle pytań :) Czyli muszę kupić farbę rozjaśniającą,11.1 np? Czy każda z poziomu 11 jest rozjaśniająca czy jest jakaś specjalna linia? (pewnie będę kupować w sklepie fryzjerskim). I czy taka farba wystarczy na pojaśnienie moich włosów? (bo są jednak farbowane). Zawsze myślałam,że takie farby działają tylko na niefarbowane włosy :)

      Delete
    6. według zasady nie rozjaśnią, ale sa wyjątki, ja czasami rozjaśniałem farbą rozjaśniająca z sukcesem farbowane włosy :)

      Delete
  14. Co do tamtego tematu bo pod tamtym postem nie mogę coś dodac komentarza..mówisz najlepiej złota farbę a czy może to być na bardzo niskim oksydancie jeśli nie chce zmieniać poziomu jasności włosów a żeby tylko złapały ten złoty odcień?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, jak najniższa woda będzie wskazana ze względu na to że niska woda ładnie odkłada pigment we włosie nie rozjaśniając go

      Delete
  15. Część.palette farba c8.platynowy blond .Jak to rozszyfrować? Cool czyli zimny i poziom 8.to będzie popielaty czy perłowy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. palette ma troche poziomy kopnięte i 8 to będzie chyba poziom 9. C oznacza cool, trudno mi nazwać go, taki cendre w sumie to był. jak ja robiłem C10 to nie była to na pewno perła ale typowy popiel też nie

      Delete
  16. Hejka ;) , piszę do Ciebie w sprawie farbki . Od lat używam kolestona Perfect 9/0+ 9/3 i sprawdza się bardzo dobrze natomiast teraz chciałabym uzyskać kolor o ton jaśniejszy ale niestety w palecie brak odcienia 10/3. Czy mogę użyć w tym celu odcienia 10/0 i mixtonu 0/33 jeśli tak to ile muszę go zmieszać zeby nie przesadzić?
    Amelia

    ReplyDelete
  17. Witaj Andy pięknie zajmujesz sie włosami ale za daleko mi do Ciebie :(

    Może mi coś podpowiesz na blogu :) od dłuższego czasu nakładam sklepowe blondy loreala preference na poziomie 10. Ładnie łapią odrost ale oczywiście przez nieumiejętne samodzielne nakładanie zawsze nakłada sie trochę na długość i myśle ze to M.in. Przez to mam małe sianko.

    Myślałam o zapuszczeniu naturalek zeby pozbyć sie tych przesuszonych i zniszczonych. Odrost mam taki średni mysi blond.

    Obmyslilam sobie taki plan:
    Wella color touch - zeby zniwelować różnice długość-odrost:
    kupiłam 9.01
    9.03
    10.01
    Emulsja 1,9%

    I myśle tez o zakupie olaplexu.

    Co o tym myślisz? Czy olaplex moge dodać do welli?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olaplex możesz dodać do wszystkiego ale nie kupisz go, Loreal jest raczej tak słaby że nie powinien przesuszać

      Delete
    2. A te tonery welli dadzą radę lekko przyciemnić moje farbowane włosy?

      Na ebay chyba można zamówić olaplex

      Delete
    3. przyciemnić tak ale tylko na chwile bo nie sa trwałe.
      jeśli chcesz to zamówi ale ja sie bałem o oryginalność i kupiłem oficjalnie od polskiego dystrybutora

      Delete
  18. Hej. poradź mi czy mogę położyć 8.1 z ce-ce na dekoloryzowane rudo- czerwone włosy bo natury nie ładnie wychodzą. Czy jeszcze raz zrobić kąpiel i na to 8.1 Nie muszą być takie jasne, wystarczy ,że nie będą zrudziałe.dzięki. Ola

    ReplyDelete
    Replies
    1. na rudośc popiel spoko ale czerwieni nie przykryje. rozjaśniaj dalej

      Delete
  19. Gdzie kupujesz te farby affinage??
    Bo tez chcialabm się zaopatrzec w ta farbe bo ma piekna palette :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tylko salony mogą się zaopatrywać w te farby, ja współpracuję z firmą i zamawiam od mojego handlowca

      Delete
  20. Witaj, kolor Diany jest genialny ....ale jaki miała przed nałożeniem koloru ? Jak uzyskać tak popielaty kolor ? Wiem że to było dawno ale teraz dopiero znalazłam tą stronę ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. miała turkusowy, zrobiłem dekoloryzację

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...