Search

Content

Wednesday, July 29, 2015

Lipcowe migawki cz.3

Witajcie, słyszałem, ze nie lubicie mojej nowej formy pisania postów, to znaczy wrzucenie mixu koloryzacji po jednym zdjęciu z instagrama, prawda? Niestety nie mam już tyle czasu co kiedy żeby rozpisywać się w każdym poście o każdym kolorze, choć może powinienem.  W każdym razie przedstawiam 12 kolejnych lipcowych :P

Aleksandra, baza 4.24, długość 6.01+9.035

Agnieszka, baza 6.01+7.01+0.7, długość 10.32+8.0&9.035

Iga, rozjaśnienie techniką hairpainting Wella Blondor, tonowanie 9.026+9.145

Katarzyna, baza 8.0+7.01 & lowlights, długość 10.32

Kamila, baza 8.24+9.035, hairpainting & tonowanie 10.32

Monika, naturalnie miedziana, z przejaśnioną długością która wybija na zielono, 8.0+red copper na długość bez ruszania naturalnej nasady.

Hanna, długa walka o blond ombre na farbowanych XXX czasu czarnych włosach nie zakończona jeszcze! Zakończyliśmy na dwóch rozjaśnieniach i tonowaniu 12.1

Kolejna walka o jasny czysty kolor z pierwotnie czarnych i zniszczonych już włosów,
baza 5.23, długość 9.035

Ola, baza naturalna, hairpainting i tonowanie 8.23

Dominika, baza 7.01+8.0+0.7, długość 10.21

Dorotka, baza naturalna, dużo drobnych refleksów 12.23 i chwilowe tonowanie 8.33

I perełka Moniczka, nie robiliśmy koloru tylko Encanto keratynowe prostowanie włosków :3
Ten blask, oślepia prawda?


A ja wstaję z łóżka i zabieram się do pracy, żebym mógł się pochwalić niedługo pewnymi rzeczami! Buźka <3













102 komentarze:

  1. o komus andy nie spieprzyl wlosow hahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie bardzo rozumiem komentarz.. może coś więcej?

      Delete
  2. Andy,kolorki boskie:) ale i tak największe WOW robi Encanto - moim zdaniem najlepszy preparat do keratynowego prostowania...

    ReplyDelete
    Replies
    1. no działa cuda, ale dla osób które są pewne, ze będą chciały nosić proste włosy.

      Delete
  3. Andy pomocy!!! zainspirowałam sie Twoimi postami i postanowiłam zaszaleć. Zrobiłam dekoloryzację z brązu. Wyszedł średnio rudy. Na to położyłam joanna profesional 7. Rudy został na poziomie 7.I teraz czy położyć 8.1 ? Czy ochłodzi tą rudość czy wogóle nie złapie? Czy może 6 ciemny blond by bardziej ochłodził? Wiem, że jesteś zapracowany ale posłucham tylko Ciebie. Ola

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie kładź jaśniejszych farb bo to nic nie da, rozjaśniasz dalej albo przyciemniasz

      Delete
    2. Nie mogę już rozjaśnić bo są gumowate już. Czyli 6 na 3% czy 6% Bardzo Ci dziękuje.

      Delete
    3. musze do soboty miec jakis wyjsciowy kolor. To jak 6 na 3 czy na 6%

      Delete
  4. Piekne te kolory masz talent :)

    Mam tekie pytanie ostatnio robilam ombre mam wlosy na poziomie 8 o pomaranczowym odcieniu chcialabym je ochlodzic zyby byly takie naturalne wchodzace w popiel ?? Jakiej farby mam uzyc ?? i jakiego odcienia??

    ReplyDelete
    Replies
    1. w sensie są pomarańczowe a chcesz popiel? musisz rozjaśnić i położyć popiel

      Delete
    2. Jak rozjaśnić, do żółtego? I na to popiel. Chyba że chce zielone.

      Delete
    3. nie widzę, nie wiem jak wyglądają to nie wiem jaką farbę doradzić

      Delete
    4. ale juz dwa razy rozjasnialam i jest rudy na poziomie 8 i juz nie chce rozjasniac bo juz mam zniszczone :( jakiej firmy profesjonalne farby mam uzyc zeby to pokrylo ??
      Dzieki za odpowiedz :)

      Delete
    5. możesz spróbować loreal majirel cool cover na poziomie 7

      Delete
    6. A nie lepiej cos z popielem slyszalam ze dobre sa z Schwarzkopf royal ale niewiem jaki wybrac poziom bo nie chce przyciemnic i z jakim oksydantem :)? Pytam sie ciebie bo jestes najlepszy :)
      Dzieki z gory z odpowiedz :0

      Delete
    7. 8-11 ewentualnie z igory, bo 8 nie ma inncyh fajnych zimnych

      Delete
    8. I z jakim oksydantem? napewno nie przyciemni ? bo juz raz tak mialam :(

      Delete
    9. gaszenie ciepłego koloru równa się optycznemu przyciemnieniu....o ile poziom zostanie taki sam to optycznie będzie sie wydawało ciemniej.

      Delete
    10. i na jakim oksydancie ??

      Delete
    11. a czemu na nanizszym, nie z ciemnieja ??

      Delete
    12. no skoro pytasz to bez powodu bym nie mówił :D
      niski % odkłada pigment, wysoki rozjaśnia

      Delete
    13. Ale wtedy bym uzyla farbe na poziomie 9-1 ze schwarzkopfa albo Majreal cool cover 9-11? Jak myslisz ?
      sorry za te wszystkie moje zmudne wiadmosci :)

      Delete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  6. Podobają mi się włosy Agnieszki i Katarzyny pięknie ;)

    ReplyDelete
  7. prawdiwy artysta :) Twoje dziela nigdy mi sie nie znudza jestes jak taki nasz polski Guy Tang :) .
    mam pytankiczy jak mam wlosy w odcieniu 9.035 to moge na nie nalozyc mieszkanke 3 farb ktore mi zostaly w takich proporcjach 7.03 6.03 8.03 - 10ml,25ml,25ml i wyjdzie mi jakis w miare normalny kolor?
    Edi

    ReplyDelete
    Replies
    1. a co to znaczy w miarę normalny?

      Delete
    2. taki naturalny. Czy wyjdzie z tego mixu cos ok poziomu 7?

      Delete
  8. Hej Andy! Masz pomysł jaką farbą da się uzyskać z naturalnych włosów średni blond kolor w miej więcej takim odcieniu? http://i.imgur.com/d60etjA.jpg :)

    ReplyDelete
  9. U Dominiki super ułożenie włosów uwielbiam taką lekkość może nagrałbyś nam film jak ułożyć tak włosy ?

    ReplyDelete
  10. Andy czy farba z poziomu ciemny blond tj nr 6 polozona z oxydantem 3% na naturalne wlosy rowniez poziom 6 rozjasni wlosy??Poniewaz zalezaloby mi na pokryciu siwych nitek ale nie chce aby nabraly cieplego refleksu a wygladaly jak moje naturalne ciemny popielaty blond.

    ReplyDelete
    Replies
    1. na pewno lekko nabiorą cieplejszego odcienia

      Delete
    2. O kurcze.Wiec jak uzyskac ciemny blond popielaty(taki fryzjerski 6.1) aby siwe nitki byly pokryte,i zeby baza naturalna nie byla rozjasniona ani cwierc tonu??.Moze sa jakies farby ktore kryja siwe,i daja zero rozjasnienia naturalnych wlosow??

      Delete
  11. kupiłam pigment kemon kroma life i mam pytanie, powinno się go kłaść na suche wlosy? i ile czasu powinnam go trzymać? i póżniej powinnam to zmyć i na umyte włosy mogę już nakładać wybraną farbę ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nałóż na umyte osuszone ręcznikiem jak odzywkę, 5-10 min i spłucz i wysusz

      Delete
  12. hej, proszę Cię o radę. Moje włosy to kolor brąz (nie wiem jaki poziom) w świetle sztucznym podobają mi się, natomiast w dziennym mają okropny żółto -(zielony?) rozbłysk/refleksy. kiedyś były rozjaśniane, Chciałabym pozbyć się tych refleksów poprzez np. zapienianie? jednak nie wiem jakiej farby użyć. Tydzień temu farbowałam całość farbą Revia jasny brąz jednak nie przykryło tych refleksów. Chciałabym zostac przy takim kolorze (jasnym) i tylko pozbyć się tych żółci. Miałam szampon dla blondynek z Joanny niebieski jednak nie pomógł. Niżej zdjęcia, z góry dzięki
    http://zapodaj.net/d19d5d6ffd827.jpg.html
    http://zapodaj.net/550b87f145309.jpg.html
    http://zapodaj.net/21e35d0fa528d.jpg.html
    http://zapodaj.net/d59b8315ce25b.jpg.html
    http://zapodaj.net/5c6749be71be0.jpg.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale one są nierówne i blond. kup dobrą fryzjerską farbę i wodę 3%. weź poziom 6 i lecisz.
      ze schwarzkopf igora np 6-0

      Delete
  13. Co sadzisz o wlosach Anwen? :) ostatnio przeszla metamorfoze z czarnych na braz

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem nie widziałem, nie śledzę jej, nawet nie wiem jak wygląda

      Delete
  14. A w jakich proporcjach mam wymieszać z ta woda? I czy nie wystarczy ta która jest w zestawie? ;)

    ReplyDelete
  15. I czy nie znasz może innych dobrych farb ale które są dostępne nie tylko w internecie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. no ale schwarzkopf kupisz w hurtowniach fryz nie tylko w internecie

      Delete
    2. niestety nie ma w mojej hurtowni, bo pytałam dziś, ale są za to Joanna Professional i Majirel myślisz że poziomy 6-0 z tych farb (plus oksy 3%) będą tak samo dobre co Schwarzkopf i zakryją te żółci?
      czy lepiej zamówić w internecie Schwarzkopf? dzięki za wszystkie odpowiedzi:)

      Delete
    3. ewentualnie majirel cool cover 7

      Delete
  16. Na jakim oksydanicie tonnowales Hannie wlosy ??
    Z gory dzieki za odpowied :)

    ReplyDelete
  17. Hej jestes boski :)

    Robilam dekoloryzacje z farbownych na ciemny braz dekoloryzatorem Reene Blanche trzy razy i byl juz taki calkiem jasny kolor w rudawym odcieniu na poziemie 7 albo 8 i polozylam na to farbe z renne blanche na poziomie 8 z oksydantem 6 i kolor wyszedl prawie taki sam jak przed tem (czyli ciemny :() niewiem dlaczego plukalam bardzo dlugo szamponem oczysczajcym :( Chcialabym sprobowac jeszcze raz i prosze cie o pomoc :)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. musisz bardzo dokładnie wypłukać produkt z włosów, to bardzo ważne, samo płukanie, potem mozesz je rozjaśniaczem potraktować na nisskiej wodzie

      Delete
    2. mylam szamponem oczyszczjacym za kazdym razem 3 razy ale niewiem dlaczego ?
      a ten rozjasniacz moglabym polozyc na 3 procentowym oksydancie ?

      Delete
    3. nie chodzi o ilośc myć a o długość płukania strumieniem wody, widocznie nie wypłukałaś skurczonych pigmentów i wróciły :) zrob ponownie i rozjaśnij, moze być 3%

      Delete
    4. a co moglabym uzyc do stonownia ??

      Delete
    5. a mozna zamiast rozjasniacza polozyc farbe rozjesniajaca ?

      Delete
    6. o to chodzi ze po farbie ciemnieją

      Delete
    7. OOOjjj dzieki co ja bym bez ciebie zrobila :*
      A jaka farbe do tonwanie bym mogla polozyc ?

      Delete
    8. Napeewno cos wyjdzie okolo rudego:)
      wiem ze popiel, ale z jakiej firmy i jaki poziom zeby mi nie przyciemnilo ?

      Delete
    9. popiel i tak optycznie przyciemni jak ma zgasić. schwarzkopf igora i kładź z 3%

      Delete
    10. A moze byc 12-11 albo 9,5-1 na osksydancie 3% z igory ?

      Delete
    11. 12 to rozjasniająca, bez potrzeby, 9,5 słabo tonują, weź poziomy 9 albo 8

      Delete
  18. Panie kochany! Robota przepiękna, jestem pełna podziwu i tym samym proszę o radę, bo nie chcę skóra sprawy,kiedy jestem juz tak blisko😉
    Od roku miałam farbowane włosy na ciemne brązy, które wychodziły z czasem jak czarne -powiedziałam dość i położyłam na to dekoloryzator Chantal Color Peel. Kolor zszedł, przy nasadzie jaśniej, ns środku włosów ciemniej, myslę, że drobne poprawki reszta dekoloryzatora i będzie jednolicie.Tylko co dalej? Wyplukalam to cudo dokładnie i położyłam farbę na pasemka (Londa 18) i : nasada blond, długość sciemniala na maksa!! Mistrzu, jak dalej postępować? Dążę do naturalnego koloru: jasnego miodowego/trochę rudego blondu. Co na to położyć, żeby nie sciemnialo i nie wyglądało jak sprany rudy lis, tylko zblizylo mnie do naturalek? Piekne proszę o pomoc i kłaniam się nisko!!!☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. zdekoloryzuj jeszcze i rozjasniaczem leć na 6%

      Delete
    2. Jasne, tak zrobię, dziękuję pieknie! ☺A jaka farba na to? Trzeba jakoś zapigmentowac/ zagruntowac? Londa 38 boska, nada się?

      Delete
    3. zakładając kurczakowo/pomarańczowy?

      Delete
    4. Boziu, dziękuję!!! Ostatnie chyba już pytanie: pigmentowac przed czy sama farba wystarczy? Czy nasuwa Ci się coś godnego polecenia z drogeryjnych?:) Ahhh, Gdybym tylko mieszkała bliżej Wrocławia to oddalabym się w Twoje ręce, a tak. ..wole sama kombinować niż daj spartolic fryzjerowi😐

      Delete
    5. z drogerii nic nie jest godnego polecenia. jak bedziesz miała rudo to nie masz potrzeby pigmentowac

      Delete
    6. Poszukam w takim razie w hurtowni fryzjerskiej, poziom 8 pewnie się nada? Bardzo bardzo dziękuję za pomoc☺ Czekam, aż będzie o Panu glosno, to kwestia czasu, bo talent juz jest☺

      Delete
    7. jeżeli wyjdzie badzo jasna prawie żółta miedź, to 8 zgasi, ja bym nie kupował farby przed rozjaśnieniem jeszcze

      Delete
    8. Proszę nie mów mi Pan czuję się staro :D Ale miło mi :) nie ukrywam, ze też na to czekam ! Pozdrawiam i dziękuję!

      Delete
    9. Dobra, nie będę już na Pan😉 Rozjasnilam raz, ale wyszedł dzikorudy z ciemniejszymi partiami - jak sądzę, muszę to rozjasnianie powtórzyć bo chyba miodowego blondu z tego nie będzie?
      A co do sławy - szczerze, gdybym miała więcej oszczędności to otworzyłabym dla Ciebie salon i patrzyla, jak moje zyski rosną, a Twoja gwiazda coraz bardziej jaśnieje ☺

      Delete
    10. haha gdybym ja miał fundusze to dawno bym miał salon! tak rozjaśniaj dalej

      Delete
  19. Jasne, tak zrobię! A jaka farba na to? Trzeba jakoś zapigmentowac/zagruntowac? Kolor Londynie 38 boski, nada się?

    ReplyDelete
  20. Jaką farbę położyć na zżółknięte włosy?
    w jakim odcieniu ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. a można nature 0 na końcu ??

      Delete
    2. zadałaś pytanie w jakim odcieniu, napisałem w jakim, nie wspominałem o naturze

      Delete
    3. Perla jest z 2 na końcu ??

      Delete
    4. Dzisiaj przeprowadzałam zabieg rozjaśniania włosów z koloru jasno brązowego , robiłam to keratynowym rozjaśniaczem, po 30 minutach włosy rozjaśniły się do koloru blond z odcieniem żółci i miedzi. Co polecisz do zgaszenia tego koloru. aby włosy były odcienia beżowego (piaskowego). Dodam że były to pasemka i pod spodem są pozostawione brąz włosy. Włosy były poprzednio kilkakrotnie koloryzowane.

      Delete
    5. nie bardzo umiem sobie to wyobrazić

      Delete
    6. Chodzi mi czym pokryc zolto-rude wlosy na pasemkach ??
      i jaki ma być numerek na końcu farby (odcien) ?

      Delete
  21. Jakie jest Twoje zdanie na temat hiszpanskich farb montibello cromatone??Czy jest to farba warta uwagi?kolory w palecie ma przepiekne...

    ReplyDelete
  22. Hej Andy dziękuję bardzo za twoje rady dot. kąpieli rozjaśniającej.Włosy fajnie się rozjaśniły z fryzjerskiego poziomu 5/6 do żółtopomarańczowych i nawet nie ucierpiała za mocno ich kondycja:)Położyłam na to Garnier Color Naturals Blond 7,a po 5 dniach Wellaton 8.1 jasny popielaty blond i mam zielonkawobure włosy.Bardzo mi sie podoba efekt widoczny u Katarzyny,ma fajny piaskowy odcień blondu.Co mi radzisz,by teraz usunąć zielonkawobury odcień i by przy następnym farbowaniu choć troszkę zbliżyć się tonacją do koloru Katarzyny?Ściskam Cię mocno i jeszcze raz bardzo dziękuję Ola

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozjaśnić znów i położyć perłę z beżem

      Delete
  23. Andy
    Rozpoczęłam terapię kerastase. Kąpiel stimuliste gl, odżywka cement 5 min, płucze wszystko i nakładam maskę oleo fusion do cienkich na 2 lub 3 h w reklamowkę i pod ręcznik. Tak sobie myślę czy mi to pomoże na porowatość włosów? Ampułki zacznę za 2 tyg i przez mies będę stosować. Obecnie po 2 tyg widzę 10 proc poprawę jakości ale chciałbym wiedzieć jaką masz opinię o moich działaniach i produktach. Dziękuję Ilona

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie korzystam z Kerastase bo nie jest raczej najlepszą firmą słońce.

      Delete
  24. Oj Andy ale wzialbym Cie w obroty jakbys byl w Krakowie:-)Pozdrawiam Antoś.

    ReplyDelete
    Replies
    1. brzmi dość dwuznacznie ale miło mi :P

      Delete
  25. Andy nie najlepsza jest tez ta twoja przereklamowana Affinage , to fryzjerski sredniak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przereklamowana? przecież nie jest praktycznie wcale znana więc nie bardzo rozumiem :)
      Mi pasuje więc ja na niej pracuję, jakiś problem? wszystkie włoskie firmy są fryzjerskimi średniakami

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...