Search

Content

Wednesday, July 8, 2015

Lipcowe migawki!

Witajcie słońca moje, kilka migawek z ostatnich koloryzacji leci do was ;*

Magda, baza 7.01+5.01, długość jeden z nowych odcieni 9.03

 Monika, baza naturalna, długość rozjaśniona 12.2+12.1 + Olaplex

 Justyna, baza naturalna, długość rozjaśniona Wella Blondor Freelights

 Kasia, Baza 3.0+4.01+0.7, długość rozjaśniona, ton 9.24

Gosia, nowe odcienie na całości, 9.026 oraz 9.145

 Ania, baza 9.01, rozjaśnienia na łopatce i tonowanie 9.23

Miłego dnia !

27 komentarze:

  1. Piękne te Twoje koloryzacje, mnie marzy się efekt taki jak uzyskałes u Kasi, cudo <3 Andy doradz mi prosze: chciałabym pofarbować włosy na głeboki zimny brąz, teraz na włosach mam farbe inebrya nature wymieszana z popielem pół na pół na poziomie 5, jednak dla mnie jest za jasna, chciałabym przejsć na fabry kemona cramer i myslałam o kolorze 4.21 badz 5,21, uzyskam ladny zimny brąz? nie chce typowego popielu, nie chce aby były zbyt mysi i szarawy, chce glęboki braz aby nie wpadał w rudosci. Prosze cię doradz mi :) Ala

    ReplyDelete
    Replies
    1. sprobuj 5.21 jak będzie za ciemno to 4.21 zrób. woda 3%

      Delete
  2. Witam mam pytanie, co jest zdrowsze i bezpieczniejsze dla włosa, rozjaśniacz w proszku z emulsją 9% czy farba rozjaśniająca z 12% emulsją? pozdrawiam (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. farba raczej zawsze rozjaśni mocniej od rozjaśniacza ale znowu farbą nie uzyskasz nigdy tak jasnych efetów jakie możesz zrobić rozjaśniaczem. Poza tym rozjaśniaczem już na 3% mocno rozjaśnisz

      Delete
  3. Świetne ułożenie włosów, lubię taką lekkość, zwłaszcza zdj. nr 1 mi pasuje ;)

    ReplyDelete
  4. Andy gdzie się można z Tobą spotkać, żebyś zrobił coś wspaniałego z włosami?

    ReplyDelete
    Replies
    1. okolice Wrocławia, pisz na meila słoneczko

      Delete
  5. Cześć, świetne te fryzurki! Ja do tej pory stosowałam się do rad z tej stronki: http://sh.st/cV5Lo i jestem bardzo zadowolona. A i właśnie, jak można się z panem skontaktować?

    ReplyDelete
    Replies
    1. meilowo najlepiej, a jak porady to tu też może być

      Delete
  6. Andy mam pytanie jakiej dokładnie używasz lokówki ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesteś z niej zadowolony bo zamierzam sobie kupić ?

      Delete
    2. bardzo! ale przy przypływie większej gotówki chciałbym Bellami zestaw z 6 końcówkami za $299.99

      Delete
    3. Czytałam opinię na wizażu że ona wogóle nie kręci włosów.

      Delete
    4. Ten Remington że wogóle loki nie wychodzą :)

      Delete
    5. nie wchodzę na wizaż od kiedy mnie wyrzucili. faktycznie mam dwie osoby które go maja i nie dają sobie rady ale wszystkie loki jakie robię i widzicie na zdjęciach są po tej lokówce właśnie

      Delete
    6. Ja jestem bardzo zdolna co do kręcenia loków lokówką więc powinno być dobrze ;)

      Delete
    7. w mediamarktach są kontakty chyba, moja kuzynka przed kupnem prostownicy zawsze podłącza sobie i sprawdza czy jej pasuje

      Delete
  7. Na 3% można dużo rozjaśnić mówisz. ale to ile czasu trzymać i pod folią tak? gdybym chciała rozjaśnić z farbowanego ciemnego brązu na jasny blond (8) ? Monka

    ReplyDelete
    Replies
    1. to tak z tak ciemnego to zaczynaj na 6%, pod folią ale nie aluminiową, trzymaj tak długo az zobaczysz że już się nie rozjaśniają. stonuj jakimś popielem na poziomie 9

      Delete
    2. Dzięki. A poradź jeszcze czym stonować jeśli nie chce zbyt zimnego ,chłodnego odcienia a taki neutralny. Naturą 9%? Boje się , ze 9.1 wyjdzie buro. Monika

      Delete
    3. zalezy od tego jak sie rozjasnią. 3%

      Delete
  8. Świetnie zrobione włosy - wszystko wykonane estetycznie, ze smakiem i z dbałością o szczegóły. Gratuluję talentu.

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...