Search

Content

Thursday, July 2, 2015

Mała duża metamorfoza

Jako, że lubicie takie posty to będzie coś fajnego dla was :3 Miałem wczoraj klientkę Olę, która miała włosy długości do pupy, chciała je skrócić i zrobić ombre. Jedyne co mnie zdziwiło to to, że fryzjerzy u których była nie chcieli ścinać jej dużo włosów BO SZKODA BO TAKIE ŁADNE TAKIE DŁUGIE, a koloru tez za bardzo bali się chyba ruszać. Andy się nie boi niczego i finisz taki że wszyscy zadowoleni <3

To takie porównanie jak jest a jak było *.* Końcówki (czyli gdzieś 40cm) były kilka lat temu przyciemniane na jakiś brąz. góra cała naturalna. Poleciało 30cm włosów 
Wstępnie włosy rozjaśniłem,  Wella Blondor Freelights. Góra, bliżej nasady pasma zrobiłem na łopatce na 3%, niżej zmieszałem 3% i 12% a same końcówki 12%. Tonowanie 6.0+8.0






Co wy na to? Jak w ogóle podoba się wam nowy wygląd na blogu? :3 
Miłego dnia słoneczka, ja lecę się uczyć bo mam w weekend zaliczenia na uczelni :v

38 komentarze:

  1. To przyznaj się ile ci poszło farby na takie włosy ;D
    Bardzo fajna metamorfoza, na pewno odmlodzila Ole.
    Wygląd bloga dla mnie zbyt surowy ;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozjaśniacza z 40-50gram (1:2) a farby chyba 60ml (1:1,5)

      Delete
    2. Tak czulam ze to musiał być droższy interes ;) włosy długie i geste.

      Delete
    3. no poszło nieco więcej niż w większości koloryzacji, ale tez włosy własnie tak jak mówisz wyjątkowo długie

      Delete
  2. W ogóle nie rozumiem podejścia z tym cięciem - jak to "nie zetnie, bo szkoda włosów" - nic, że dziewczynie na lato na pewno ciężko i gorąco, a poza tym końce się niszczą... Efekt bardzo ładny, gratuluję profesjonalnego podejścia do tematu ;)
    Karolina

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja nie rozumiem wielu podejść, np niechęć podejmowania się drastycznych zmian koloru- przecież to jest duży zarobek, nieważne ile ma pochłonąć pracy czy materiałów, fryzjer odmawia sobie zarobienia xD

      Delete
  3. takie długie włosy nie są za fajne bo nie chcą się układać a po a tym zakrwają sylwetkę :)

    ReplyDelete
  4. Świetna zmiana! Bardzo ładnie to teraz wygląda!

    ReplyDelete
  5. Prześliczne! Kocham te fale,a zejście z długości na pewno dziewczynie ulżyło :D

    ReplyDelete
  6. Hej, mam duży problem z włosami i blagam o poradę
    Farbowałam włosy w odcieniu średni blond na ciemny brąz z farbą milaton i wyszła okropna czerń ;/
    Masz jakiś pomysł jak rozjaśnić włosy chociaż odrobinę, wolałabym nie używać dekoloryzatora czy rozjaśniacza, myślałam czy nie położyć na nie jakiegoś jaśniejszego brązu, ale boję się że wyjdą rude i nie wiem jakiego oksydantu możnaby do tego użyć.

    ReplyDelete
    Replies
    1. albo zdekoloryzujesz, albo rozjaśnisz, albo poczekasz aż sama może zejdzie, ale używając kolory ciemny brąz przecież mogłaś się spodziewać praktycznie czerni, czasami nie rozumiem po co farbować włosy skoro za chwilę chcecie kolor zdjąć, nie robiąc najlepiej nic :D

      Delete
    2. Milaton nawet na poziomie 9 wychodzi ciemniejszy. Poczekaj troche powinien splukac sie do brązu. Następnym razem lepiej weź 5 lub nawet 6.

      Delete
  7. Andy znasz drogeryjne farby Welli-Wellaton? Chodzi o 5,77-raz nazywane cacao, raz gorzka czekolada. 7 to zieleń? Na opakowaniu kolor jest czerwonawy, tylko czerwień z tego co wiem neutralizuje zieleń... Wiec jak to jest? Pomóż w rozszyfrowaniu Mistrzu:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 7 to brąz, ciepły. będzie bardzo ciemno i bardzo ciepło-czerwono. optycznie taki brąz wiśniowy wyjdzie

      Delete
    2. Dziękuję!:))

      Delete
  8. Andy pomocy! proszę o rade. Nie całe dwa tygodnie temu poszłam do fryzjera aby zgasić mój żółty blond ( włosy naturalne mam gdzieś do ucha reszta pozostałość po farbowaniu była jaśniejsza poziom 9 ale bardzo zżółkła). Fryzjer stonował mi włosy mieszanką farb : 8.1, 9 i jakąś jeszcze. Nie jestem zadowolona, zieleń się wybija lekko ale schodzi powoli, w każdym razie teraz jest to coś w stylu brudnego blondu niestety również żółtawego z pogranicza poziom 7 a 8. Moje pytanie czy jeśli włosy były tonowane to to puści jeszcze, wypłucze się? mam w domu farbe 9.2 i jeśli włosy dojdą do siebie bo niestety zjechane są po tym zabiegu jak koń po westernie... to czy mogę dolać troszkę wody żeby osłabić działanie utleniacza i zapienić na farbowanej części włosów? Czy zostaje mi rozjaśniacz tylko?

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak zejdzie to myśle ze jak najbardziej mozesz użyć 9.22 bez zieleni i żółci, ale na 3%

      Delete
    2. super dziękuje bardzo:) miłego weekendu Ci życzę:)

      Delete
  9. Cześć,widziałam twoje fotki po garnier Sensation 9.13.bardzo mi się podoba. Tylko to za słaba farba na moje włosy.i chce zapytać czy mogę zamienić wodę na 9 lub 12 albo loreal majirel 9.13 wyjdzie tak samo?

    ReplyDelete
  10. Andy napisze jeszcze raz bo nie mogę wysłać.widzialam twoje fotki po garnier 9.13 i bardzo podoba mi się kolor.tylko za słaby kaliber dla mnie.czy mogę podmienić wodę na wyższa np 9 12 czy lepiej kupić loreal majirel 9.13. Ale czy tak samo wyjdzie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. na wyższej wyjdzie jaśniej i cieplej. majirel jest duzo piękniejszy

      Delete
    2. Dzięki kochany jesteś zaraz zamówię a myślisz ze na odrost 10,5 woda da radę ? Mam odrost 6-5

      Delete
  11. Andy ratuj! Wykonalm kapiel rozjasniajaca i uzyskalam piekny chlodny blond na poziomie8/9 z wierzchu a od spodu rozjasnil sie do takiego karmelowego\zlotawego blondu na rozpuszczonych wlosach wyglada jak ombre jednak po spieciu wlosow czar pryska..pytanie brzmi jak to wyrownac bez uzycia rozjasniacza moze szamponetkami a jesli farba to jaka zeby nie bylo glona ratuj mistrzu!;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. trudno mi tak na ślepo bez zdjec, albo rozjaśnisz ten karmel albo wszystko pod karmel przyciemnisz

      Delete
  12. Andy mam dwie farby w domu.Londa 17-jasny blond i Wellaton 8/0 rowniez zwie sie jasny blond,moje pytanie ktora farbe lepiej uzyc do przyciemnienia wlosow po rozjasniaczu??? poniewaz mam za jasne-poziom 10 chlodny cos takiego.Aha na jakim oxy % robic i czy klasc na pelny czas czy skrocic??bo boje sie ze wlosy wypija farbe jak glupie i wyjda o poziom ciemniej,a ja wlasnie chcialabym uzyskac czysty poziom 8.Buziaki pozdrawiam Kaska.Ps: jak znosisz te cholerne upaly??

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie znoszę tych upałów, po prostu. rozpuszczam się :D
      ja bym zrobil wellą na 3%

      Delete
  13. Andy po pigmentacji wyszly mi za ciemne wlosy czy ten kolor troche pusci? Pigmentowalam 8.0 a docelowym kolorem byl 7,4 a teraz mam cos na glowie kasztanowego z brazowymi koncowkami.. Czy da sie to uratowac bez kapieli rozjasniajacej?

    ReplyDelete
    Replies
    1. no wątpię, czemu 8.0? skąd pomysł

      Delete
  14. Andy czy np jak mam sredni blond i mi sie wypłucze i będą żółte to jak nałoże np jakiś jasniejszy blond na poziomie 9 np to taki wyjdzie ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem, farbą sie farby nie rozjaśnia

      Delete
  15. Hej, ostatnio znalazłam w domu farbę wella koleston 12/89 i wodę 9%, (pozostałości po eksperymentach) chciałabym uzyskać efekt lekkich refleksów. Mam włosy takie jak Twoja klientka przed zabiegiem, myślisz, że ta farba rozjaśniła by mi chociaż o 2 odcienie ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. farbowane w czerwcu, już takie "sprane"

      Delete
    2. to mało zrobi. na pewno nie 2 odcienie

      Delete
  16. Piękna przemiana ;0 i włosy magia.
    Całe życie miałam włosy do pupy, zamażył mi się długi bob, taki prawie ramion. Żaden fryzjer nie chciał się podjąć wyzwania aż w końcu sama złapałam za nożyczki ;3 skończyło się na krótkiej fryzurce na chłopaka niestety ;)
    Ja się dowiedziałam jak to jest mieć krótkie włosy i znów jestem szczęśliwą posiadaczką długich, na razie do talii. Gdyby fryzjerzy się nie bali proces zapuszczania trwałby o połowę krócej a włosy miały iść na peruki... Nie wiem co ci fryzjeży tak się boją...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja też nie, przychodzisz, mówisz co chcesz, fryzjer poinformuje Cię że możesz zareagować różnie tak? bo wiadomo nie każda kobieta ma na tyle w głowie i nie wie, że może czuć się źle w czymś co sobie wymyśli.
      Bez sensu troche, ale wielu fryzjerów boi się czegokolwiek "większego" wolą pozostawać w swojej bezpiecznej przestrzeni.

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...