Search

Content

Friday, August 21, 2015

Sierpniowe migawki cz II

Wiem, wiem, ze nie podoba się wam to że posty dodaję dwa razy w miesiącu, ale ograniczam moją wirtualną pracę do minimum i mam nadzieję że mnie rozumiecie, jestem bardzo zmęczony, od 4 lat nie miałem wakacji a w tym roku mam nadzieję wybrać się w grudniu gdzieś, pracuję wiele godzin jeżdżąc i jestem wyczerpany. Dlatego tez powstały posty tego typu abym w jednym poście mógł zaprezentować większość ostatnich prac, nie mam już tyle czasu do kiedyś na rozdrabnianie się. Ale mam głęboką nadzieję, że nadal mnie lubicie i czytacie :*

Klaudia, baza 9.23, długość 9.23+szczypta 7.62

 Basia, Affinage bRed red copper

 Ewelina, Elumen KK@all

 Ania, baza 4.01, długość 8.33

 Mira, balejaż na odroście, tonowanie 12.23, końcówki Magic Magenta 

 Matra, baza 6.117+4.117, długość rozjaśniona i tonowana 10.32

 Monika, baza 6.117+9.1, długość zdekoloryzowana i tonowana 12.23

 Ewa, baza 4.01, długość dekoloryzowana, tonowana 4.117

49 komentarze:

  1. Andy cudowna praca,jestes mega zdolny:).Mam do Ciebie pytanko na temat farby loreal majirel cool cover.Moje wlosy maja poziom 6,sa naturalne, wlosy mam mysie szare.Wyczytalam u producenta owych farb,iz farby te sa chlodne i pokrywaja do 100% siwych.Ja mam jakies 10% siwizny rozproszonych to tu to tam(siewe nitki).Zainteresowaly mnie dwa kolory 6.11 i 6.17 powiedz czy 6.17 bedzie mial zielony poblask,czy raczej nie??Bo podobno ten odcien jest zielono niebieski.Czy po obydwu tych farbach uzyskam zimny ciemny blond bez ani grama cieplego refleksu??.Na takim kolorze by mi zalezalo.Ktory bedzie naturalniejszy 6.17 czy 6.11??

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak 7 to zieleń, nie wiem czy zero grama, bierz do nich jak najniższą wodę, na 3% wyjdzie zimno ale nie gwarantuje jak sie zmyje, spróbuj z farbami ton w ton najpierw

      Delete
    2. Andy a jakby zmieszać 6.17 z podstawowa 6 i polozyc na wlosy wyjdzie zimno? Kolor wyjściowy spłukana fanola 5.1.

      Delete
  2. w jaki sposób tonujesz farbami? jak piszesz na przykład tonowanie 9.23, to co to oznacza? że nakładasz tylko na chwile? i z jaką wodą?

    ReplyDelete
    Replies
    1. to zależy na jakiej wodzie tonuję jeżeli converter to 20 minut, jezeli 3% to 45min

      Delete
  3. A ja mam takie pytanie jak uzyskac kolor wlosow Cary Delavigne, jak wogole nazywa sie ten kolor? Ja mam wlosy poziom 9, ostatnio farbowane lorealem drogeryjnym 9.31 po nieudanej pigmentacji majirelem, mialam taka zielona poswiate na wlosach

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem bo jak patrze na zdjecia co zawsze ma nieco inny, ale wydaje mi sie że krąży w okolicy poziomów 8 a 7 raczej natury bez refleksu

      Delete
  4. A ja tęsknie za Twoimi opisowymi postami, migawek nie lubię, bo z nich ciężko dowiedzieć się czegoś, co można odnieść do własnej koloryzacji. Niestety, doba ma tylko 24 godziny, dlatego pozostaje tylko odżałować. A koloryzacje jak zawsze super ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no niestety nie mam tyle czasu :( też mi przykro ale staram się utrzymywać z wami tyle kontaktu na ile mogę sobie pozwolić

      Delete
  5. witam cie Andy.chcialabym sie poradzic.farbowalam wlosy farba majirel 9.13.ale wyszlo zbyt jasno.koncowki az bialawe.chciałabym lekko przyciemnić.myślę o 2 farbach.

    1.loreal prodigy 8.0 http://www.rossnet.pl/Produkt/LOreal-Paris-Prodigy-farba-do-wlosow-80-Piasek-Pustyni-1-szt-wybrana-oferta,329152,promocja14
    2.syoss 8-05 http://www.rossnet.pl/Produkt/SYOSS-Oleo-Intense-trwala-koloryzacja-Bezowy-Blond-8-05-1-szt,324404,1835,5752
    tam sa tez zdjecia skladow.boje sie zieleni.ktora lepiej? pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc
    moim faworytem są włosy Klaudii.bosko:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja nie polecam farb drogeryjnych zwłaszcza że masz przejaśnione włosy, zastosowałbym jakąś farbe ton w ton raczej i nie zimny beż a raczej ciepły beż coś a'la 9.23 na 3%

      Delete
  6. Czekam z niecierpliwoscia na kolejne migawki:).
    Powiedz mi Andy co zrobic jak koleston 10.0 nie chwyta siwych wlosow ? Czy zmienic firme i z innych beda chwytac np alfaparf? zalezy mi na platynowym blondzie.
    Natalia

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak . a wlosy mialam wczesniej ciemniejsze i na czesci rozjasnionej chwycilo a siwych nie

      Delete
    2. to na odrost kładź poziom 9 albo 8

      Delete
  7. ok sprobuje dzieki ;)

    ReplyDelete
  8. Andy pomocy nałożyłam na rozjasniane zolte wlosy naturalny jasny blond 8.0 i wyszło zielono szaro czy ten kolor sie wypłucze ten zielony ? co mam nałożyc myslalam zeby złoty piasek z joanny ?

    ReplyDelete
  9. A jak myślisz to coś da ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem, ja bym kładł miedziano złoty kolor

      Delete
  10. A farba rozjasniająca z tym że ten zieleń wyplukuje się mycie po myciu więc może by rozjasnila bo już widać żolc bo się zmylo trochę.

    ReplyDelete
  11. Ale rozjaśni trochę?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Np 9 procent farbą rozjasniająca rozjaśnia się ?

      Delete
    2. Ale mam się nie spodziewać jakichś mega efektów rozjasnianiania ?

      Delete
    3. a z jakiej firmy farbę bierzesz? zależy od tego jak mocno masz obecny kolor osadzony we włosach oraz od ich kondycji

      Delete
    4. Myślałem o jakiejś rozjasniająca z Garnier color sensation podobno pisze że rozjaśnia do 4 tonów a pozatym są ładne kolory myślałam o jakiejś opalizującej :) może poprostu poczekać aż kolor się trochę wypłucze i dopiero zrobię :)

      Delete
    5. sklepowe farby nie są warte swojej ceny

      Delete
  12. Część Andy;) widziałam że pracowałeś wczesniej na Igorze.chciałabym coś zmienić.Mam kolor 8-9.znalazłam w Igorze kolor 9-65 czekoladowy blond.wiesz jak on wychodzi na włosach?Czy to będzie jeszcze blond czy już bardziej brąz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 8-9 czy 8-29 bo nie ma tego jaki napisałaś.

      wiesz co ja nie znam sie na igorach aż tak, testowałem sobie pare odcieni uważam że farba jest spoko tylko trwałości jej brakuje, ale odcienie ma ładne

      Delete
    2. http://allegro.pl/schwarzkopf-koloryzacja-igora-royal-farba-60ml-i5293993572.html np tu jest 8-65 i tez 9-65 czekoladowo złoty.:)

      Delete
    3. pszepraszam mam poziom 8.wkradl sie błąd.na to chciałam położyc ten 9-65.

      Delete
    4. to ja wiem ze jest czekoladowy tylko myslałem że Ty masz 8-9 a takiego nie ma. możesz spróbować 9-65 na 3% na odrost i 6% na długośc

      Delete
    5. dziekuje.chyba sie odwaze i zrobie zeby tylko ciemno nie wyszlo.szukalam i ciezko znalesc fryzjera ktory na igorze pracuje.wszedzie loreal i wella

      Delete
  13. Hej prosze o pomoc ! Miałam obre końce chyba już były w chłodnym odcieniu 9. Góre rozjaśniłam i nałożyłam na całość majirel 8.22 opalizujący blond. Dolna część jest jaśniejsza i bez wyrazu troche glonowata. Co nałożyć, żeby były cieplejsze? I proszw powiedz czym różni się 8.0 od 8? Boje się, że jak nałoże ciepły odcień to bedą jeszcze bardziej glonowate :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. 8.0 jest głębszą naturą, kryje mocniej. połóż 9.3 na dół

      Delete
  14. Andy niedawno rojaśnialam wlosy i nałożyłam jasny blond na poziomie 8 teraz zachciało mi sie platyny wiec najpierw naloże rojasniacz na 9 % ale poźniej niewiem jaką farba przykryć żółtko żeby były platynowe ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale zawsze mam problem bo jak mam wygolone boki to trudno jest rozjasnic te krotkie włoski bo rojasniacz na nich wysycha i robią sie pomaranczowe a te dłuższe wlosy sie normalnie rozjasniają

      Delete
    2. od skóry robią sie pomarańczowe a dalej nie? po co nakładasz rozjaśniacz na włosy za odrostem?

      Delete
  15. Andy mam farbowane włosy na niebiesko pianka jak za farbuje na czarno to przykryje ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmmm ciepły nie do końca mi pasuje bo na moich włosach wychodzą czerwone lub bakłażanowe takie brązy :) a zimny brąz może być ?

      Delete
    2. no nie moze bo chcesz przykryć niebieski kolor, powinnaś wziąć z pigmentem miedzianym.

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...