Search

Content

Saturday, August 8, 2015

Sierpniowe Migawki

Witajcie słoneczka, powiedzcie mi jak sobie radzicie z potwornymi upałami? Bo ja sobie nie radzę, własnie pisze szybko post dla was przedstawiający ostatnie koloryzacje z sierpnia i uciekam do wanny z zimną wodą :v Uważajcie na siebie bo te temperatury są katastrofą, również jak farbujecie włosy może coś dziwnego się stać! :P

Daria, baza 9.1+7.01, długość (pomarańcz z białymi pasemkami) 12.23

 Agnieszka, baza 6.01+7.01+0.7, długość lowlights 8.0

Małgorzata ,baza 3.0, długość 7.036 

 Dagmara, baza naturalna, długość tonowanie żółtego koloru 9.026+12.771

 Jola, całość 4.117 :3 na uprzednio rozjaśnione włosy

 Izabela, baza 6.117+6.01, długość hairpainting BlondMe, tonowanie 10.32

 Marlena, baza 5.23+7.036, końce rozjaśnione

Joanna, dekoloryzacja BlondMe na 3% z poziomu 6, baza 8.0+7.01, tonowanie 9.23 

 Ewa, baza 5.01+4.117, długość 12.771



43 komentarze:

  1. Tu Ilona
    Cześć 😉
    Kerastase mówisz że nie najlepsza. Jaką markę polecasz?
    PS. Jak wspaniale zapytać profesjonalistę o poradę. Dziękuję Ci za to Andy😍

    ReplyDelete
    Replies
    1. Affinage seria Kitoko, są bez SLS i innych niepotrzebnych składników, są dość drogie, ale też nie najdroższe

      Delete
  2. Sloneczko powiedz prosze czy olejowanie moze przyczyniac sie do szybszego wyplukiwania sie farby??Aha mozesz polecic jeszcze jakies naturalne sposoby na wlasnie szybsze wyplukanie sztucznego barwnika z wlosow??Pytam poniewaz chcialabym tak 0,5 tonu aby farba zjasniala poniewaz za mocno zlapaly...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak wszystko naturalne powoduje wypłukiwanie, maski regenerujące też

      Delete
    2. Szampon przeciwłupieżowy i olej kokosowy (ma małe cząsteczki, więc najbardziej rozchyla łuskę włosa).

      Delete
  3. hej! Andy, jaki efekt da położenie gołębi popiel z Joanny na rude włosy poziom 7? Igora zeszła caluśka, to bardziej toner niż farba. Może jakaś inna z Joanny bo jestem na wyjeździe i innej nie kupie. Dzięki. Maja

    ReplyDelete
    Replies
    1. pewnie przygasi po prostu, ale jak chcesz próbować to kładź na niskiej wodzie %

      Delete
  4. Po co polecasz Afinnage skoro jest on nie do dostania?? a szamponow bez SLS profesjonalnych jest mnostwo, rozumiemy ze masz profity od Afinnage bo na tym pracujesz ale tego nie ma i tyle , poza tym mialam te farby w zakladzie i sa przecietne

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salony fryzjerskie mogą zakupić kosmetyki i odsprzedawać klientkom, polecam bo je znam dobrze, masz z tym jakiś problem moja droga? Ty byś pewnie poleciła Kallosa.

      Delete
  5. nie polecam Kallosa bo to badziew , affinage przecietniak i tyle

    ReplyDelete
    Replies
    1. no i to jest Twoje zdanie, polecam bo moim zdaniem jest dobry, nie bez powodu współpracuję z firmą przecież więc nic chyba dziwnego że polecam produkty na których pracuję.

      Delete
  6. Andy mam prośbę, pomóż mi zadecydować jakim odcieniem farbować. Mam włosy farbowane Majirel 8.3. (od dwóch lat, wcześniej farbowałam 10.21 oraz różnymi różniastymi platynami, ostatnie centymetry włosów jeszcze to pamiętają i są w gorszej kondycji ). Teraz chce jeszcze ciemniejszy odcień ale w granicach poziomu 7 lub 6 no i też żeby już tak nie ociekał złotem jak dotychczas. Niedawno użyłam szamponetki Marion ciemny blond i kolor wyszedł fajny, myślisz, że jest możliwe że np. Majirel 6 da podobny efekt? Mam zdjęcia z testem szamponetki na pasemku i już na całych włosach (w różnych oświetleniach) http://wolfiq.webd.pl/ewa/a/1.jpg , http://wolfiq.webd.pl/ewa/a/3.jpg , http://wolfiq.webd.pl/ewa/a/2.jpg

    ReplyDelete
    Replies
    1. nadal wygląda jak 8, tylko głęboka. na jakiej wodzie robisz 8.3?

      Delete
    2. Na 6% robię. A tak na marginesie to chciałam ostatnio kupić 3% i zmieszać z 6% ale nie ma do tych farb 3%. Niezbyt rozumiem czemu, myślałam że 3% jest do koloryzacji na ciemne kolory, a tu wychodzi że nawet czerń na 6%.

      Delete
    3. musi byc 3%, połóż samą 8 na 3%

      Delete
  7. jaki rozjaśniacz polecasz ?

    ReplyDelete
  8. Można wiedzieć gdzie kupic te farby affinage :) > ?


    ReplyDelete
    Replies
    1. jeżeli nie masz salonu fryzjerskiego to nie kupisz

      Delete
  9. Andy testowalam 2 szamponetki joanny do 4-8 myc.Kolor naturalny blond wyszedl ladnie jak ciemny blond cieply.Perlowy blond z tej firmy wyszedl chlodny z piswiata rozu,kusi mnie aby przetestowac jeszcze piaskowy blond,nie wiesz czy to ciepla tonacja,czy moze chlodna co???

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem, z szamponetkami moze być bardzo różnie.

      Delete
  10. Andy mam wypłukany brąz i mam rudą farbę tylko Ma trochę za mocną wodę i czy jak pomieszam farbę z szamponem i odżywką tak jak robi się kąpiel uzyskał efekt miedzianej poświaty :)

    ReplyDelete
  11. Witam o ile tonow rozjasnia rozjasniacz alfaparf z emulsja 6%? mam odrost o kolorze jasny braz a na dlugosci bardzo jasny blond. czy taka moc emulsji wystarczy aby rozjasnic jasno brazowe odrosty? na glownej stronce alfaparfu pisalo ze na nasade powinno sie dawac wylacznie 6% lub 3%.

    ReplyDelete
  12. Andy, czy wiesz może jaka jest reakcja włosów po uzyciu Olaplex ( jako zabiegu pielęgnacyjnego- nie rozjaśniania) jeśli wcześniej włosy były farbowane różnymi farbami, w tym henną i farbami półnaturalnymi? Z góry dzięki za info.

    ReplyDelete
  13. He, mam pytanie chciałbym taki platynowy blond coś jak Taylor Momsen. Wiem jak rozjaśniają się moje włosy i ile czasu muszę trzymać rozjaśniacz natomiast tak czy siak są potem żółte i jak pozbyć się tego żółtego odcienia? Farbą czy tonerem? I jaki odcień kolor? - Jeśli toner to czy tonery rozrabia się z jakimś oxy czy kładzie sie je bezpośrednio na włosy przy myciu? Dziękuję za odpowiedz :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. farbą na niskim % jakas perłowa, popielato perłowa albo popielato fioletowa

      Delete
  14. Cześć Andy! :)
    Mam pytanie...Chciałam ochłodzić kolor włosów, miałam ciepły odcień na poziomie 6 (takimi wcześniej farbowałam,ale wypłowiały) refleksy złocisto miedziane (farbowałam samymi ciepłymi szóstkami, ostatnio położyłam 6.1 z castinga,ale ta jedynka to chyba tylko z nazwy;)) i tak sobie chodziłam, końcówki to były wręcz jasno żółte (zniszczone po rozjaśnieniu). Kupiłam 6.1 Chromatone w sklepie fryzjerskim, woda 6% (chciałam3% bo takie są w tych castingach z loreala i ładnie mi trzymało,ale podobno nie sprzedają 3% do tej farby). No i niestety mam zieloną poświatę na włosach... Wręcz zielono-szarą, szczególnie na końcach... nie wiedziałam, że wyjdzie aż tak szaro, w końcu to 6.1 a nie 6.11 ... :( zastanawiałam się nad 6.21 ale nie było takiego. Trafiłam na wpis Mysi, w którym pisze, że na żółtych włosach może wyjść zieleń, że wystarczy kilka myć, lub płukanka fioletowa lub czerwona... Poczekam, bo to się aż tak strasznie w oczy nie rzuca.... Pytanie tylko co dalej? Czym później farbować, żeby nie było zieleni, a żeby nie był to ciepły kolor? Końcówki pewnie znów zrobią się żółte, bo z nich farba szybciej się wypłukuje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. to wtedy szukaj perłowo popielatych np 6.21

      Delete
  15. A skoro nie w sklepie fryzjerskim...to gdzie jeszcze szukać takiego koloru?

    ReplyDelete
  16. No tego 6.21 który proponujesz.W sklepie fryzjerskim takiego koloru nie było. Było na pewno 8.21 (7.21 chyba też) Ale 6.21 nie było, jedynie 6.2 ... Czy są jakieś dobre,sprawdzone sklepy internetowe, w których znajdę taki kolor?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kemon ma 6.21 na pewno, miałem u siebie na włosach i wyglądał naturalnie

      Delete
  17. Ok, czyli ta? http://sklepfryz.pl/farby/478-farba-do-wlosow-100-ml-cramer-color-kemon.html
    Wodę 3% do tego? Musi być kemona? I czy też 100ml tak jak farby musi jej być?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak to ta farba. najlepiej wode z kemona bo wtedy wiesz ze farba zadziała w 100% prawidłowo

      Delete
  18. Ok. Bardzo serdecznie Ci dziękuję :))

    ReplyDelete
  19. Andy jaką metodą zrobić ombre na włosach męskich że boki są krótkie a góra długa ze 12 cm ma góra żeby nie wyszło od linijki kolor mam bardzo ciemny brąz prawie czarne farbowane.

    ReplyDelete
    Replies
    1. głową do dołu, nakładaj na końcówki gdy wszystkie wiszą na dół. podnieś głowe i porozkładaj je delikatnie zeby nie porobić plam, najlepszy efekt

      Delete
  20. A kąpiel tozjasniająca jaki da efekt dodam że ta farbą co farbuje jest bez amoniaku i mocno i szybko się wyplukuje że po miesiącu przeswituje mi blond z pod spodu mocno ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lepiej nie ze względu na konsystencję kąpieli. rozjaśniacz powinien być jak najbardziej suchy do tej metody

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...