Search

Content

Thursday, September 3, 2015

Wrześniowe Migawki cz. I

Witajcie słoneczka po wakacjach, mam wielką nadzieję, że u was nie jest już tak gorąco jak było w ciągu wakacji? Ja nadal trochę nie mam jak oddychać, ponoć tegoroczna zima ma być ciepła, wiecie coś o tym? We wrześniu zobaczycie troszkę mniej migawek, zaczyna mi się drugi rok studiów i więcej szkoleń.....i......mam kota! TAK MAM KOTA. To znaczy mam teoretycznie, ponieważ dopóki nie ukończy 12 tygodni zostaje w hodowli, wczoraj byłem ją odwiedzić, jest cudowna, wszystkie kocie-matki wiedzą o co mi chodzi <3 to lepsze niż mieć dzieci! Jadę ją odebrać 28 września i robię sobię tydzień wolnego od pracy bo taki ze mnie dobry tatuś :3 Poznajcie Donatellę... wspaniałą koteczkę rasy Maine Coon, najlepsze geny, z hodowli mamy mojej hairbestie Klaudii :3



video

na pewno nie ostatni raz zawita na moim blogu bo od dnia gdy ją odbiorę moje życie diametralnie się zmieni, będzie moim oczkiem w głowie, już jest! 
Dobra, teraz kolory :*

Kasia, baza 6.01, długość 9.035+10.32

 Małgosia, baza naturalna, rozjaśnienie 12.1+12.2+odrobina proszku

Anna, baza 5.01, długość 9.23 

 Ola, baza 7.01+8.0+9.2, dlugość 10.2

 Agnieszka, baza 10.32, długość 9.23+odrobina 7.62

 Joanna, baza 9.2, długość 10.32+9.035+9.325

 Gosia, baza 7.51, długość pojaśniona i położony "Orange Crush" z Colour Dynamics

 Zuza, baza 4.01, długość 4.22, końce 7.62

Zrobiłem w tym czasie wiele więcej wspaniałych kolorów z których jestem dumny, natomiast nie zawsze mam czas i możliwości (warunki oświetleniowe) zrobić dla was dobre zdjęcia, a jeżeli efektu ma nie być widać na zdjęciach to ich po prostu nie robię, czasem kończę około północy wtedy dupa z ładnym zdjęciem w świetle dziennym. Bardzo żałuję że nie mogę dokładnie pokazać wam każdego koloru! :( Trzymajcie się !

86 komentarze:

  1. Czekam na jakieś brązy! Póki co głównie blondy, a szukam inspiracji :( ale uzyskane efekty - pierwsza klasa. Podziwiam :)

    ReplyDelete
  2. Hej mam problem, liczę że pomożesz:) Chciałam przyciemnić blond włosy i wybrałam farbe w moim naturalnym kolorze ciemny blond 6.0. Zrobiłam próbe i kolor złapał ale przebija rudy. Co mogę zrobić wybrac inną farbe czy domieszac coś?

    ReplyDelete
    Replies
    1. na troszkę zżółciały blond który przedtem farbowany był farbą 9.2

      Delete
    2. ale jaka próba? na jednym pasemku? spróbuj 6.11

      Delete
  3. Andy slonce. Mam do Ciebie kilka pytan poniewaz uzywales londy 18 i chwaliles,ze na ciemnej naturze(5) wychodzi chlodno,czy do londy 18 moge dokupic 12% i dodac troche mixtonu niebieskiego??Moje wlosy maja tendencje do miedzianych refleksow.Kolor maja taki sam jak Twoje naturalne.Drugie pytanko myslisz,ze londa 18 wyszlaby lepiej niz np joanna gołębi blond??Tzn ktora piwinna bardziej rozjasnic i nadac zimny odcien:-)Kaska

    ReplyDelete
    Replies
    1. teraz z perspektywy czasu wcale nie polecam farb drogeryjnych

      Delete
    2. Rozumiem.A powiedz jak moze wyjsc alfaparf 8.21 +9%???Naturalne wlosy mam takie jak Twoje,poziom 5.Kaska

      Delete
    3. samą dość zimno powinna optycznie jakiś poziom 8/7

      Delete
  4. Hej! Mam pytanie, zazwyczaj koloryzuję włosy farbą 7.0, ostatnio farbowałam je dwa tygodnie temu - przed wyjazdem na wakacje. W trakcie wyjazdu, nie dość, że wyjaśniały od słońca, co jest dość oczywiste, to jeszcze najprawdopodobniej przez jakieś chemikalia w basenie, bo przytrafiło się to wszystkim blondynkom w kurorcie, końcówki zrobiły się zielone... Nie wiem co zrobić, gdyż od góry włosy mają naturalny, ładny kolor blondu, a od połowy w dół są całkowicie zielone. Płukanka? Czy może farba? Jak się tego pozbyć? Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jakiś ciepły jasny miodowy odcień blondu połóż, nawet z odrobiną czerwieni. nigdy nie widziałem sensu w farbowaniu włosów na wakacje bo wraca się z wakacji ze strasznymi włosami

      Delete
    2. Niestety, przekonałam się o tym. Dziękuję serdecznie za pomoc :)

      Delete
  5. Na pierwszym zdjęciu to widzę dwa kociaki ;) .
    Doradzisz mi coś ? Moja mama ostatnio zachciała mieć kolor taki jak Monika Olejnik - blond , włosy poza białym odrostem rozjaśniłam jej do takiego jasno żółtego i teraz nie wiem jaką farbę na nie nałożyć ?
    Liliana

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja nie orientuje sie niestety jaki kolor ma Pani Monika, ale wnioskuję że coś bardziej naturalnego pewnie, stonuj jej czymś chłodniejszym, jeżeli to jasny żółty to poziom 9 albo 8 ładnie powinien wyrównac

      Delete
  6. Andy... Zawsze tylko pieję z zachwytu nad Twoimi pracami a teraz sama mam "problem". Tzn. mam włosy do piersi, ale tam sięgają już tylko ledwe, cienkie końce. Włosy rozjaśniam (aktualnie odrost robię Kolestonem 12.1 + 12.0 ale na wodzie 12%, stąd osłabienie. Włosy zaczęły wypadać itd. także zdecydowałam się je obciąć do ramion, może uda się jakiegoś dłuższego boba z tego zrobić. No i kolejna decyzja - muszę przyciemnić. Mam teraz włosy mniej więcej na poziomie 10 kolorem. Myślę, żeby zejść do 9, 8... Właśnie nie wiem, wiem, że musi być to coś, co da się uzyskać na moich włosach z użyciem wody 6%, max 9%, mam dosyć tej 12 bo to chyba ona sieje takie spustoszenie na mojej głowie. I teraz nie wiem, co i jak, jakimi farbami, żeby wyszło chłodno, ale ciemniej. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. wód nie nalezy sie bać, jak Ci wypadają to upewnij sie czy prawidłowo sie odżywiasz, czy hormony w normie lub czy chora na coś nie jesteś, farbowanie moze osłabić strukturę włosów ale na wypadanie raczej nie wpływa, chyba ze Ci chodzi o łamanie się włosów, to wtedy po prostu dbaj o nie lepiej i farbuj sam odrost a nie długość, długość tonuj

      Delete
    2. No powiem Ci na początku się i łamały, ale odkąd robię odrost sama farbą (wcześniej fryzjerka nie chciała się podjąć farby na wodzie 12%, tylko waliła mi rozjaśniaczowe pasemka + na resztę farba 9% - rudo wychodziła) to włosy się nie kruszą, tylko wypadają. Mam ostatnio mnóstwo stresu, w sumie jak się zastanowię to prawie od roku, to chyba jednak to... Na obcięcie już się nastawiłam, ale to ze względu na znudzenie długimi, mam ochotę na zmianę a długie boby są super:) Ale z farbą jednak przemyślę, lubię ten swój jaśniutki blond... :)) Bo masz rację, żeby spowodować wypadanie to pewnie farba musiałaby zrobić coś ze skórą włosów, a to raczej nie ma miejsca. Zmusiłeś mnie do refleksji, dzięki! :D

      Delete
  7. Czesc.Bylam ostatnio w sklepie fryzjerskim poniewaz chcialam kupic sobie farbe koleston wella.Mozesz objasnic co w kolestonie znacza kolory: 8/ ,8/0 ,8/00 ,88/0??Pani we fryzjerskim nie wiedziala poniewaz zastepowala siostre przez pare godzin:-/Ale spisalam sobie te odcienie na kartce i pytam fryzjera:).Wszystkie te odcienie sa naturalne,tak?Aha wszystkie te wymienione kolory mozna zobaczyc na probniku,takze jesli bedziesz mial czas to wygogluj.Bylabym bardzo wdzieczna za objasnienie,pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie stosuję ich ale z próbników wynika że 8/00 jest najjasniejsze i najcieplejsze, potem jest 8/0 i na końcu 88/0 najmocniej zapigmentowane najchłodniejsze i najciemniejsze z tych 3. a nie ma 8/ który napisałaś.

      Delete
    2. Sa sa odcienie z samymi ukosnikami,we fryzjerskim tez widzialam na palecie.Niestety nie wiem jak skopiowac Ci ten link bo klikam na smartfonie ehh:-/.Jesli masz czas to zobacz na stronie: www.elitapl.pl .Tam maja bardzo przejrzysta palete kolorow wella koleston.

      Delete
    3. faktycznie widzę ale spotykam się z tym po raz pierwszy zwłaszcza ze napisali "Każdy odcień ma określony numer składający się z dwóch części" więc sami sobie zaprzeczają. nie wiem co oznacza 8/ bo powinno być 0 za kreską, wtedy masz 8/0 które na palecie jest jaśniejsze niż 8/ troche wprowadzają w błąd i robią niepotrzebne zamieszanie

      Delete
    4. Dokladnie:-(Zamieszanie na maxa...Powiedz mi prosze bo juz nie wiem ktora òsemke kupic.Mam wlosy rozjasnione rozjasniaczem i zawsze kladlam na to wella koleston 9/16.Teraz chcialam domieszac do tego tez kolestonu z poziomu 8 aby wyszlo troche ciemniej i mniej chlodno jak po samym 9/16.Do tego celu najlepiej sie nada: 8/0, 8/, 8/00 czy moze 88/0?

      Delete
    5. Dziekuje bardzo za porady Andy:-)

      Delete
  8. Witam.chciałam się poradzić.bardzo podoba mi się kolor Joanny karmelowy blond.jaka profesjonalna farba uzyskam karmelowy odcień? Jakie cyferki ? Pozdrawiam gorąco

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem bo nie znam szyfry numeracji joanny ale coś podobnego do 9.33 albo 9.34 pewnie

      Delete
    2. Dzięki ;) a jeszcze znalazłam Schwarzkopf blondeme i jest odcień karmel.jest farba i toner.czy to jest normalna farba? Bo widziałam że kiedyś którejś modelce robiłeś.czy to tylko do tonowania po rozjasniaczu

      Delete
    3. ale są 3 rodzaje chyba z tego co dobrze pamiętam, są rozjaśniające i toujące

      Delete
  9. Cześć.ostatnio radziłam się w sprawie Igora czekoladowy blond.zrobilam:)odcień super 9-65 ale trochę ciemny.i tu mam pytanie odkąd zrobiłam tym kolorem buzia zrobiła się opalona lekko różowe policzki ideał.kilka osób pytało czy na solarium byłam. Czy to znaczy ze takie złotawe odcienie właśnie mi pasują? Czy wręcz odwrotnie?ten 9-65 to znaczy brązowo złoty czy po zrobieniu Wells 10/73 tez będzie ładnie? Czy dobrze w nim wyglądam gdyż jest bliżej natury mam poziom 7-6. Czy powinnam postawić na złote odcienie? Przez wiele lat farbowałam popielami perłami i czułam się blado.jak udka z marketu:) a to był pierwszy raz z ciepłym odcieniem. Mam brązowe oczy i bardzo szybko się opalam na katmelowo brązowo.potrafie nawet twarz zima opalic

    ReplyDelete
    Replies
    1. czekoladowo złoty dokładnie jeżeli sie nie mylę. jeżeli tak zauwazyłaś to raczej Ci pasuje :D to rób ciepłymi, wella 10/73 powinna wyjśc cieplej chyba od igory nawet. a sama igora i tak zaraz Ci zejdzie

      Delete
  10. Andy, jaki wg. Ciebie lub z opinii Twoich klientek najlepszy jest szampon tonujący blondy? Włosy u nasady mi po krótkim czasie żółkną, ostatnio też szybciej się tłuszczą przez co jest to bardziej widoczne , a szampon Joanny nie daje rady;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiesz co, w takim przypadku radzę farbowac sie po prostu w inny sposób, używając takiego szamponu chlodzisz mocniej długość włosów, a nasada pozostaje nadal cieplejsza

      Delete
    2. No właśnie mam problem, Jakos nigdy nie szalałam miałam naturalne wlosy i w końcu namówiłam się na użycie sprayu rozjasniajacego... , na długości wyszedł blond zadowalający moje oko , taki miodowy choć mógłby być chłodniejszy ( moje naturalne to mysi z tendencja do pojasniania). Przed tym sprayem bylam na flamboyage i tylko pasma po fryzjerce są bardziej rozjasnione,niektóre włosy białe;/ Pewnie gdybym chciała kłaść farbe nie wyjdzie ona równomiernie? Potrzebna pigmentacja? Fryzjerka używała na mnie oksy nie cale 3 % i mówiła że więcej nie trzeba przy bazie jaką mam. Nie wiem czy malować całość czy nie

      Delete
    3. no z opisu wyobrażam sobie ze jest bardzo nierówno

      Delete
  11. A ja mam pytanie jak wyjda odcienie z koncowka 31-czyli 10.31,9.31???Ja zawsze rozjasniam pierw wlosy rozjasniaczem do kurczakowego zoltka,a pozniej klade jakis opalizujacy odcien,ale kusi mnie aby sprobowac czegos innego.Czy nie wiesz co z tego m9.31 moze wyjsc??Kolor bedzie bardzo cieply??Prosze bardzo o objasnienie:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sprobuj lepiej końcówki 10.23 albo 10.32

      Delete
  12. Hej Andy mam do ciebie pytanie ostatnio zamowilam do domu Olaplex travelling kit.
    I chce się spytac jak zrobić ta kurację bo z grubsza wiem o co chodzie ale czy przed tą kuracja mam umyć włosy czynie czy zrobić to na nie mytych ??
    I czy mam wysuszyć przed nakładaniem nr 1 ?
    Z góry dziękuje za odpowiedź :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie rób na normalne włosy takie jakie masz, nie muszą być myte, proporcje są zrozumiałe dla Ciebie wg instrukcji?

      Delete
    2. Proporcje wszystko rozumie ale myslalam że przed tym zabiegiem z olpexem trzeba umyć włosy jakimś szamponem oczyszczajacym żeby ten składniki się lepiej wchłonol bo wtedy otwiera się łuska włosa i składniki kogo się wchłonąć ???
      Co o tym myślisz ?? :)

      Delete
    3. lepiej wchodzi z farbą, bo wchodzi razem z pigmentami na przykład, a tu bym sie nie bawił

      Delete
    4. To mam na przykład zafarbowac włosy a potem splukac farbę i nałożyć nr 1 z wodą ??
      Dzięki za odpowiedź :)
      Czy mam dodać do farby Olaplex ?? ;)

      Delete
    5. dodać do farby jeżeli farbujesz z Olaplexem to łączysz, jedną miarkę na 60ml farby

      Delete
    6. To mam dodać do farby Olaplex więcej niż normalnie??

      Delete
    7. jedną miarkę mialem na mysli to 3,75ml

      Delete
  13. Andy! Poratuj! Miesiac temu rozjasnialam wlosy u fryzjera z brazu na poziomie 5 na blond. Po dekoloryzacji i nalozeniu farby otrzymalysmy poziom 8/9 w zlotej tonacji. Teraz po miesiacu kolor jest jasniejszy ale dalej zlotawy, a mnie interesuje chlodna tonacja. Postanowilam wziac sprawy w swoje rece i pomalowac matrixem. Swoje naturalne odrosty mam na poziomie 6/7 popielate aczkolwiek latem zlociste.. Sa cienkie ale geste wiec dosyc szybko lapia kolor. Myslalam, zeby pomalowac wszystko matrixem socolor 9N a pozniej zmyc i znow pomalowac tylko 9 lub 10 popielata lub popielato fioletowa. Wode planuje uzyc 6% bo na tej mialam zdejmowany kolor i super chwycilo. Prosze Cie o rade czy taka koloryzacja wyjdzie ok. Neutralny kolor koniecznie musze polozyc, poniewaz gdy dam od razu chlodny odcien na moje złote to wyjdzie jakis niebieski lub zielony..
    Pozdrawiam! 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie lubie matrixa i nie polecę, nie rozumiem, chcesz skrócić czas działania farby na włosach bo są cienkie? bez sensu, czas jest bardzo istotny, woda 6% za wysoka. połóż po porstu perłowy lub fiolety poziom 9 na 3%

      Delete
    2. NIe, nie :) nie chcę skrócić czasu działania farby! zawsze trzymam na 6% ok 30-35min. Fryzjerka chciała zrobić na 9% ale uważam, że ta woda jest za mocna, skoro 6% super rozjasnia. mam pytanie, dlaczego uważasz, że 6% woda bedzie za wysoka? słyszałam, że 6% i 9% używa się do blondów a 3% do tonowania, ale czy farba na poziomie 9 z wodą 3% nie wyjdzie ciemniej? nie rozumiem jaką role gra tu woda 3% :( poratuj!

      Delete
    3. aa bo Ty chcesz na odrosty? czy na długość? nie wiem jak teraz Twój kolor wygląda

      Delete
  14. Hej, trafiłam na Twojego bloga i jestem pod wrażeniem Twoich umiejętności. Chcę wrócić do samodzielnego farbowania włosów po ostatniej rudziejącej fryzjerskiej wpadce, ale mam wiele obaw. Dziś w sklepie fryzjerskim polecono mi farbę Perlacolor Oyster, wybrałam 6.0, nie wiem czy dobrze bo zależy mi na naturalnym chłodnym odcieniu średnio-ciemnego blondu. Czy używałeś tej farby Oyster i czy możesz ją polecić? Czy utleniacz 2% będzie w tym przypadku dobry? Dodam, że mam niemało siwych odrostów. Czy może Majirel byłby lepszy i jego chłodne odcienie 7.11 lub 7.17? Czy utleniacz 6% bardziej niszczy włosy niż 2%? Będę bardzo wdzięczna za pomoc... Magda

    ReplyDelete
    Replies
    1. oxydant decyduje o mocy rozjaśnienia i odłożenia pigmentu, nie znam tej firmy więc nie polecę. Jeżeli masz rudość, chcesz zimny ciemny blond i masz duzo siwych to nie rób nic sama najlepiej

      Delete
  15. Witaj . mam pytanko. Wlosy farbuje farba loreal extreme platinum wiec sa naprawde jasne . tonuje je na chlodny odcien plukankami . moj naturalny kolor to mysi blond na poziomie 7 i teraz takie pytanie. Jak wrocic do naturalnego koloru. Jaka farbe polozyc zeby zrobic fajnie wycieniowane sombre a zeby ten kolor nie byl za cieply i nie za ciemny a taki jak moj naturalny no i oczywiscie zeby nie byly zielone . repigmentacja czy nie konieczbie ? co bys radzil?

    ReplyDelete
    Replies
    1. repigmentacja na pewno, nie zrobisz sobie sama ładnego ombre, nie zrobisz tego równo. nie wiem po co poziom 7 rozjaśniać az tak mocno rozjasniaczem? :P

      Delete
  16. Czesc.Mozesz powiedziec co moze wyjsc z pomieszania pol na pol dwoch farb londy nr 16sredni blond i 17jasny blond???Aha chce polozyc te farby na 3% oxy poniewaz mam przetrawione konce od rozjasniacza,i zalezaloby mi na ich przyciemnieniu.Zieleni nie powinno chyba byc co??.Ps:jak tam czuje sie tatus??:-)Kicia grzeczna???:-p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kicia grzeczna i kochana! a farby mogą wyjść szaro zielono, nie pigmentujemy naturami przetrawionych końców

      Delete
    2. hmm to co mi polecisz w takim wypadku??Chce uzyskac sredni blond chlodny ,takie jak moje naturalne:-)

      Delete
    3. zrepigmentuj złotem albo miodem

      Delete
    4. Nie znam sie na tym,wiec dopytam.A wiec moge polozyc wellaton 7/3 sklepowy??Czy moze lepsza profeska wella koleston 8/03??.Teraz mam poziom 10 juz troche wyblakly,rozjasniony rozjasniaczem,a poznie tonowany 9.21.Tak jak pisalam wczesniej przetrawione mam te wlosy.Kladac te odcienie na 3% zapigmentuje je??I czy nie bedzie zieleni bo farbowane zawsze zimnymi kolorami,a teraz cieple mam klasc??

      Delete
    5. najpierw położ samo złoto czyli coś jak 0/3 , zmieszaj z 0/4. potem 7-emkę możesz

      Delete
    6. No wiec wyczailam z londy profeski mixton 0/43 moze byc na pigmentacje??No wiec mam ten mixton polozyc na 20 min z odrobina kranowki i na to polozyc np tez z londy profeski 7/0,dobrze pisze???Aha tylko ten mixton 0/43 wyglada na probniku przerazajaco-wyglada jak ruda wiewiorka:-P.Czy ja nie skoncze taka miedziana,bo chyba bym normalnie z mostu na glowke skoczyla:-)

      Delete
    7. połóż go ale zmyj i dopiero kładź 7

      Delete
    8. Ok juz wszystko rozumiem.Dziekuje bardzo za porady:-)Milego dnia Andy

      Delete
  17. Dlaczego masz tak wyregulowane brwi, niemęskie i niefajne to jest, przystojny facet ale te brwi to porazka

    ReplyDelete
    Replies
    1. mam tak ponieważ tak sie dobrze czuję i dobrze wyglądam, nie rozumiem dlaczego ktoś może mieć z tym problem. ale to nie mój problem :)

      Delete
    2. Ktos co wmowil ze jest tak ok ale jest mega niefajnie, i duzo osob znajomych sledzacych twoj fany blog uwaza to samo, nie ufaj tym co pieja z zachwytu

      Delete
    3. masz najwyraźniej bardzo duży problem z samoakceptacją bo próbujesz mi pokazać że ze mną jest podobnie. Nie rozumiesz ze to nie chodzi o kogoś, a o mnie? Ktoś mi coś wmówił? Nie jestem na tyle tępy żeby ludzie mi mówili jak mam żyć, ufam tylko sobie i zależy mi żebym sie dobrze czuł w swoim ciele. polecam zacząć od siebie, akceptacji siebie, potem innych, bo chyba masz problem.

      Delete
  18. Andy wiesz moze jaki poziom to pallette N7 jasny blond,czy to blond na poziomie 8 czy ciemniejszy??Cieply czy zimny kolor??Te ozaczenie N7 nic mi nie mowi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. N naturalny 7 to niby sredni blond, ale one wychodza jasniej więc to taka neutralna 8

      Delete
    2. Czyli do pokrycia calkiem siwych wlosow mojej mamy sie nada??I mam jeszcze pytanie w imieniu mamci.Farbowalysmy 2 miechy temu jej siwki drogeryjnym wellatonem 8/0+ 9/3 zmieszane pol na pol z tym,ze podmienilysmy oxy na 6% oryginalny byl 9%.W rezultacie siwe zostaly dobrze pokryte kolorek wygladal naturalnie(poziom 9),wpadal w lekko zlociste tony,ale mama teraz chce nieco ciemniej.Zostalo nam z poprzedniego farbowania pol tubki (25ml)8/0 i tyle samo 9/3.Powiedz gdybym dokupila wellaton 7/0 i rowniez domieszala 25ml do tej w/w mieszanki to kolor wyszedlby taki jak oczekuje mama??

      Delete
    3. nie znam zasad welli, ale ja bym kładł na niższej wodzie po prostu

      Delete
  19. Replies
    1. Napisałam do Ciebie na maila, ale chyba nie czytasz. Mam malutki problem z moim kolorem włosów. :C

      Delete
    2. na wszystkie odpowiadam, może nie doszedł

      Delete
  20. Witam :-) kolory sa cudowne :-) marze o takich blondach :-) mam pytanie Kasia i Anna z jaką woda miały mieszane farby? w chwili obecnej mam włosy na poziomie coś między 8 a 9, przez długi czas farbowane były kolorem 10.51, chciałam je przyciemnic, wrócić raczej do naturalnego koloru, fryzjer aby uniknąć zieleni położył mi kolor 7.34, kolor się oczywiście wypłukal, obecny poziom mi odpowiada tyle, ze przebija mi miedź :-/ to pewnie zasługa tej 4, czy jeżeli położę teraz np 10.32 z 9.035, nie wyjdą mi żadne zielenie, fiolety itp.chodzi mi aby uzyskać naturalny bezowy blond, coś właśnie jak u Kasi i Anny, z góry dziękuję i pozdrawiam :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. One miały 3%
      nie wyjdą. ale nie rozjasnią się tez

      Delete
  21. Hej. W przypadku Oli ze zdjęcia (baza 7.01+8.0+9.2, długość 10.2) jakiej firmy są te farby i jaka proporcja w przypadku bazy, po 1/3 każda?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Affinage, juz na nich długo nie pracuję. Nie pamiętam proporcji. Nigdy tego nie zapamiętuję.

      Delete
    2. aha, affinage.. gdzie można je w ogóle zakupić?
      poza tym jak wygląda Twoja praca to Ty jeździsz do klientek czy gdzie mieści się Twój salon?

      Delete
    3. https://www.instagram.com/p/BCdpxdLG5zh/?taken-by=fameho0ker oznaczyłeś tutaj welle, czy na welli rónież pracujesz?

      Delete
    4. ffinage.. gdzie można je w ogóle zakupić?
      poza tym jak wygląda Twoja praca to Ty jeździsz do klientek czy gdzie mieści się Twój salon?

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...