Search

Content

Saturday, October 24, 2015

Październikowe migawki cz. II

Witajcie, na weekend ładuję kolejną porcję ostatnich koloryzacji :)

Magda, baza 6.01, długość 9.23

 Ewa, baza 6.01+0.7, długość rozjaśniona, tonowanie 9.23

 Kinga, całość rozjaśniona, tonowanie 12.2+10.2+10.21

 Anna, baza 6.01+7.01+9.035, lowlights dwie mieszanki:
 6.01+7.01+9.035 & 7.01+8.01+9.035, refleksy i końcówki 10.32

 Aleksandra, baza 6-32, długość rozjaśniana dwukrotnie, tonowanie 12.1+10.21

 Aneta, baza 4.01+4.117, długość 6.117

 Kamila, baza 7.01+0.7, długość wytrawiona , tonowana dwukrotnie,
 kolor ostateczny to 9.3+7.43

 Magda, baza 6.01, długość 8.01+9.035

Pozdrawiam, Andy :*

21 komentarze:

  1. Andy już się Ciebie mistrzu radziłam w spawie bardzo jasnej czekolady igory. Wyszło ładnie ale trochę było zbyt ciemno. Jednak podjęłam decyzje o przyciemnieniu.bylam u fryzjera i położył mi jakiś średni blond mieszany z mahoniem.bylo kładzione na poziom 9-10. Wyszło ładnie ale po kilku myciach bardzo się spłukalo.wiec położyłam na 10 min loreal casting 5.15. Wyszło ładnie ale mega ciemno. Teraz po miesiącu kolor się spłukał do ciemnego blondu. Chciałabym pozostać w tonacjach czekolady.czy mogę na to co mam położyć igore 7-65 czy jeszcze poczekać aż bardziej się wypłucze?czy na odrost 6-5 woda 6% to dobrze będzie? Pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Swietna robota Andy.Mozesz mi powiedziec jakie kolory sprawia aby naturalne cienkie wlosy wydawaly sie optycznie gestsze(no wlasnie czy to w ogole mozliwe)???I jakich kolorow unikac w takim przypadku???

    ReplyDelete
  3. Hej :) Mam wielki problem z dobraniem koloru do ombre. Mam bardzo jasny blond na poziomie 10 w chodnym odcieniu.. Zakupilam farbe Oyster 7/8 tabacco.. I mam spory dylemat czy ja nalozyc??boje sie ze kolor wyjsciowy bedzie wpadal w zlotorudawy?? Prosze poradz?!??

    ReplyDelete
    Replies
    1. cześć, wybacz nie znam w ogóle tych farb.

      Delete
  4. Andy ! Przede wszystkim jestem pod wrażeniem Twoich prac! Bardzo chciałabym trafić na Twój fotel, jednak jest to fizycznie niemożliwie na dzień dzisiejszy, ponieważ mieszkam w Niemczech. Chciałabym się Ciebie poradzić w kwestii farbowania. Otóż byłam u niemieckiego fryzjera i jasno zaznaczyłam, ze chiałabym uzyskać chłodny odcień jasnego brązu. Połozono mi farbę 5,07 Wella Koleston. Niestety jak się póżniej okazało ta 7 nie miała nic wspólnego z metalem, i na włsach uzyskałam ciepły brąz. Chciałabym na własną rękę pofarbować włosy i myslałam o uzyciu farby Majirel Cool Cover w odcieniu 6,1. Zaznaczę tylko, że odrost ( ok 4 cm na dzien dzisiejszy ) ma kolor typowo polskiego mysiego blondu, na poziomie 6/7. Reszta włosow jest oczywiście już sprana, jednak nadal cimniejsza i z tą okropną rudawą poświatą. Proszę doradź mi co mam zrobić. Czy połozyć jednakową farbę na całej długosci. Czy na odroscie ciemniej a reszte jasniej? Dziękuję z góry za jakąkolwiek poradę.

    ReplyDelete
    Replies
    1. połóż na nasadę 5.1 a na długość 7.11 wszystko woda 3%, ale długośc się na pewno jeszcze przyciemni

      Delete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Hej Andy, śledzę twój blog od jakiegoś czasu, piękne arcydzieła.szukam tez porady, zachciało mi się samemu pofarbować wlosy heh - moja fryzjerka akurat wyjechała i skończyło siękąpielą rozjaśniającą i skonczyło się rudością na poziomie 8/9 czym stonować by był naturalny popielaty blond i by zgasić ta rudość. Myślałam o welli illima 8.69 lub 9.60? A może doradzisz jakąś inną farbę, ale nie chce zbytnio przyciemniać

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie nie to może być spoko. nie orientuję się ale illumnie nakłada się chyba najniżej na 6%. trochę dziwne ale spróbuj

      Delete
    2. Ja nakladalam na 3% te kolory 8/69+9/60 .Z tym ze ja kladlam na zoltko rozjasnione.Jesli juz kolezanko to kladz 8/69 na 3% ten odcien wychodzi siwawy,ale jak kladziesz na rudawy to bedzie ok.9/60 bardziej dziala na zoltko...Fakt ze producent sugeruje minimum 6% ale wiele dziewczyn na wizazu chwalilo efekty z 3% utleniaczem w celu przetonowania:-).Andy czy to prawda ze ze wszystkich profesek superozjasniajacych alfy wychodza najchlodniej???Jakie jest Twoje zdanie??Bo z tego co widze pracowales na przeroznych markach.

      Delete
    3. tak coś tam wiem ale od 3 lat Affinage i one są chyba najzimniejsze.

      Delete
  7. Czy jest opcja żeby uzyskać kolor jak u Anety farbami innej firmy np inebrya czy wella? Affiniage są dla mnie poza zasięgiem a efekt powalił mnie na kolana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. no jakiś chłodny brąz z poziomu 5/4 :)

      Delete
  8. Inebrya 5/00 z 5/1 będzie ok? A może coś z igory?

    ReplyDelete
  9. Przejrzałam paletę igory i nie ma tam numeru 4.28. Czy chodziło o 4.29? Z jakim oksydantem? Kusi mnie też majirel cool cover. Który z odcieni dałby taki efekt?

    ReplyDelete
    Replies
    1. masz rację 4-29 niebieski z fioletem.

      Delete
  10. Również chciałabym uzyskać kolor jak u Anety- jest piękny!!!! chciałam kupić gotowy zestaw więc w grę wchodzi Goldwell Topchic bądź Loreal Majirel Cool Cover, którą polecasz? jaki odcień? ;)

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...