Search

Content

Sunday, October 4, 2015

Październikowe migawki

Witam moje słoneczka w ostatnią pewnie ciepłą już niedzielę tego roku :* Musicie mi wybaczyć dłuższą przerwę w pisaniu, mam po prostu mniej pracy z włosami, a od tygodnia Donatella mieszka już ze mną, zdążyłem być już chory prawie do nieprzytomności, jeżdżę na szkolenia kilkudniowe i miałem już dwa zjazdy w szkole [*] Ale mam w planach pokazać wam podobny produkt do Olaplex i zrobić porównanie z Olaplexem, oraz napisać szerszy post o mojej nowej pielęgnacji włosów!

Tym czasem zaprezentuję wam kilka migawek które stworzyłem w przeciągu ostatniego miesiąca.


Joanna, baza 6.01+8.01, długość 9.00+10.2+9.03


Liliana, baza 6.01+6.117, długość rozjaśniona 12.23 + odrobina proszku. Bez tonowania


Olga, na całej glowie zrobiłem mnóstwo drobnych refleksów na łopatce, tonowanie 12-2+9-4+9-18


Natalia, baza naturalna, hairpainting przy użyciu szpatułki, tonowanie 8.035


Kamila, baza 8.01+0.7, długość 10.32


Nina, dekoloryzacja całości, tonowanie 12-2+9-4+9-18


Możecie myśleć że jestem debilem lub nie, ale założyłem tumblr mojej Donie <3 KLIK

63 komentarze:

  1. Jesteś cudownym fryzjerem!!
    Najbardziej mi się podoba kolor Kamili, taki naturalny i piękny.
    Sama bym chętnie trafiła w Twoje ręce.
    Czy wgl by była taka możliwość?
    Co prawda nie już, teraz ale tak koło kwietnia, maja?
    Narazie zapuszczam naturalne, zrezygnowałam z farbowania i marzy się powrót do swoich :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miło mi ! :) Dziekuję
      Oczywiście że jest taka możliwość! jak najbardziej!

      Delete
  2. To super :)
    Napewno się odezwę koło marca, bo w sierpniu wychodzę za mąż i chcę jakoś wyglądać a wiem że Ty zrobisz to najlepiej.
    Co prawda będę miała kawałek bo jestem z południa Polski ale z pewnością warto będzie Cię odwiedzić :)

    ReplyDelete
  3. Mi też się podoba kolor Kamili ;) jaką to farba ? I na jakiej wodzie? Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. w 99% pracuje na farbach Affinage od kilku lat już. sporadycznie sięgam po inne w celach próbowania, Nina i Olga mają Schwarzkopf Igora. 3%

      Delete
  4. Nigdzie w necie nie można kupić farb affinage. Tylko dla salonów. Wiesz może gdzie mogę je kupić? Konkretnie kolor 9.23.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bo tylko salony mogą kupować, nie jest to firma ogólnodostępna

      Delete
    2. A coś podobnego z innej firmy?

      Delete
    3. to myślę ze mozesz 9-4 z schwarzkopf igora wziąć

      Delete
  5. Witaj. Na samym początku pragnę Cię szczerze pochwalić. Jesteś świetny w tym co robisz. Posyłam więc do Ciebie pytanie w kwestii koloryzacji moich włosów. Tak mniej więcej wygląda ich kolor. :D Strasznie matowe, no nie? ;33 https://scontent.fwaw3-1.fna.fbcdn.net/hphotos-xta1/v/t34.0-12/12092542_1664720257117485_838881611_n.jpg?oh=b43903c987cd0ef94f14c870dbc6126e&oe=56142DC0 A taki pragnę uzyskać https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/e0/39/51/e03951dd11f06f3405e4e9905293bcc0.jpg Doradzisz jakiej farby musiałbym użyć? :)

    ReplyDelete
  6. O tu mam jeszcze 1. :) http://fr.web.img2.acsta.net/pictures/200/806/20080689_20131018131156613.jpg

    ReplyDelete
  7. Hej . Juz sie nie miglam doczekac na te migawki:D . Sa swietne . Efekty pracy niesamowite. Andy a powiedz mi jak moge uzyskac taki kolor na wlosach naturalnych na poziomie 8 ? Co to za farba https://www.google.pl/search?q=dominika+ostalowska&rlz=1Y3XIUG_plPL658PL658&prmd=inv&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAcQ_AUoAWoVChMIjubA5tmpyAIVw75yCh1uWwKv#q=dominika+ostalowska&tbm=isch&prmd=inv&tbs=qdr:w&imgrc=TS4iwV0gpVuWlM%3A

    ReplyDelete
  8. olaplex no 3 jest dobry ? warto zainwestowac te 140 zł ? :)

    ReplyDelete
  9. Blond Joanny cudowny ;) mam pytanie czy znasz farba indola? Konkretnie chodzi mi o kolor 9.82 b jasny blond czekoladowo perłowy.myślisz że to odcień ciepły czy raczej zimny?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie znam tej firmy. no jeżeli jest czekolada to musi być ciepły

      Delete
  10. Wydajesz sie niezwykle kompetentą osobą, a ja niestety 'fryzjerskim laikiem'. Miałabym pytanie odnośnie rozjaśnianych włosów, przy czym proszę wybaczyć wszelkie nieścisłości w terminologii. Mam tylko nadzieje, ze zostanę zrozumiana.
    Kilka miesięcy temu miałam rozjaśnianie/utlenione (?) koncówki włosów do ombre, włosy u nasady, które są ciemnobrązowe zostały nietknięte i teraz pojawia sie pytanie czy takie mogą zostać. Istnieje w ogóle szansa na koloryzacje/przyciemnienie jasnych końcówek bez konieczności farbowania całych włosów ? Zalezaloby mi tez na zachowaniu długości, stad moje pytanie. Nie musiałoby być to całkowite wyrównanie kolorytu, a może jedynie zmiana wakacyjnego blondu na ciemniejszy kolor bardziej pasujący do jesiennej aury.
    Proszę o opinię, czy moje przemyślenia są tylko czysta abstrakcja fryzjerska, czy tez istnieje sposób na zaradzenie problemowi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ojej, no oczywiście że możesz tak zrobić! :) jeżeli zastosujesz koloryzacje ton w ton to zafarbują się wyłącznie włosy rozjaśnione a Twoje naturalne na biorą tylko blasku, natomiast jeżeli chcesz zafarbować na stałe, mozesz trwałą farbą, ale musiałabys zrobić repigmentację rozjasnionych włosów (uzupełnienie brakujących pigmentów) i nakładać starannie żeby nie najeżdżać na naturalne włosy

      Delete
    2. Dziękuje za wyczerpująca odpowiedz i uratowanie 3-letniej długości włosów 💙

      Delete
  11. Witam;) Andy doradz farbowalam kilka razy Igora 9-5. Złota.czy mogę na to położyć majirel 9.13 lub mokka 9m Matrix? Nie wyjdą dziwne kolory ma złote położone?Czy może lepiej 9.23?

    ReplyDelete
    Replies
    1. matrixa nie lubie, loreal lepiej, ale moim zdaniem schwarzkopf jest i ta lepszy :P moze zrób beżem 9-4?

      Delete
    2. Ogromne dzięki ;) tak zrobię.czy znasz pianki igory do odświeżania koloru?warto kupić?

      Delete
    3. znam, nie wiem, tanie nie są. na odświeżanie są okej

      Delete
  12. A czy zapigmentowac mozna szamponetka do 4-8 myc np:Delia 7.4 rudy,lub Marion intensywna miedz, tak aby wprowadzic ten miedziany/czerwony barwnik a na to farba trwala???

    ReplyDelete
  13. zawsze czekam na nowy post i wchodzę kilka razy w tygodniu pomarzyc o tych blondach na swojej glowie ;))
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  14. Andy widzialam u Ciebie na blogu relacje z farbowania szamponetka Delia jasny braz 5.0.Powiedz jak wyszla ta szamponetka na Twoich wlosach??Wyszla faktycznie jak poziom 5 czy raczej jasniej??Czy kolor wyszedl cieply cz zimny??Pytam poniewaz zdjecie zalaczone do posta jak sam stwierdziles nie oddaje koloru jakim jest w rzeczywistosci....

    ReplyDelete
    Replies
    1. nieeee poziom 5 w życiu. 9 była chyba. szamponetki nadają tylko sam odcień

      Delete
  15. Andy jaka farbe polecasz z poziomu 6.Im bardziej mysio,bez cieplych refleksow wyjdzie tym lepiej.

    ReplyDelete
    Replies
    1. schwarzkopf igora 6-32 albo affinage 6.117 która jest niestety słabo dostępna dla niefryzjerów

      Delete
  16. Andy pytalam Cie kiedys o palette N7 jasny blond.Tlumaczyles,ze to naturalny blond poziom 8.Myslisz,ze ten kolor nada sie do przyciemnienia blondu z poziomu 10????Wlosy po rozjasniaczu,a pozniej tonowane chlodnymi farbami nr 9/60 i 8/69-to tak w skrocie moja historia:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. te co wymieniłas nie są tak do końca chłodne, fiolety lubią wychodzić ciepło. jak farbowałaś profeskami to przy nich zostań moim zdaniem

      Delete
    2. Czy ja wiem...Zaraz po farbowaniu mieszanka wella koleston nr 9/60,8/69 i 9/ natury uzyskalam bardzo zimny blond wrecz siwy,ale po tyg mycia byl juz ok ,naturalny chlodny.Ale fakt wiele osob skarzy sie ze te fioletowe lubia wychodzic cieplo,z tym ze na rozjasnionym wczesniej rozjasniaczem podkladzie wychodza mega zimne.

      Delete
    3. no właśnie na rozjaśnianych nigdy mi zimno nie wyszły, ale co włosy to inaczej

      Delete
  17. Andy co oznacza 7 po przecinku ? np 5.77 jest to odcien zimny czy ciepły ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ten kolor był dziwny bo robiła go moja siostra ją kupilam kolor 6WN i niewiem co z tego wyjdzie jak poloze na rozjasniany blond ?

      Delete
  18. Cześć, znasz jakieś sklepowe farby w odcieniu mokka? Po rozjaśnianiu farbowanego brązu wyszedł mi brzydki pomarańcz z żółtym, a dążyłam do koloru mokka, kawa z mlekiem..

    ReplyDelete
    Replies
    1. no żaden rozjaśniacz nie da Ci koloru zimnego więc i tak dobrze że z brązu masz pomarańcz. nie polecam sklepowego nic

      Delete
  19. Czesc:).Czy do Majirel cool cover nr 6.17 lepiej uzyc 3% czy 6%??.Moje naturalne cos pomiedzy poziomem 6/5 chlodne.Nie chce rozjasnic wlosow a nadac im zimna barwe.6.17 jest chlodniejsze niz 6.12??I czy wlosy po 6.17 nie beda w stucznym swietle oliwkowe zielone??

    ReplyDelete
    Replies
    1. na naturalnym kolorze nie powinno wyjść oliwki, uzyj jak najniższej możesz

      Delete
    2. A woda 1,9% bedzie za slaba??.W ogole do czego stosuje sie takie stezenie??Zawsze wydawalo mi sie ze 3% to najslabsza..

      Delete
  20. Cześć Andy . Szukałam wszędzie farby 6.25 zależy mi na mahoniowym bronzie. W drogeryjnych jest loreal 5.25 boje się ze będzie zbyt ciemno. Znalazłam revlonissimo 6/25 jak położę po całości na 6% to dobrze będzie?mam 6/5 poziom

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem nie znam jej, jak masz poziom ciemniejszy to szukaj jaśniejszej, nawet poziom 8 moze byc, moze lekko rozświetli, ale na odrost połóż 5

      Delete
  21. Witam .Rok temu pierwszy raz w zyciu rozjasnilam swoje naturalne wlosy z poziomu 5 Alfaparf nr 11.11,do tego dalam 12%.Kolor wyszedl na poziomie 9 ale cieply,cos jak bardzo jasny miidowy blond.Odcien opalizujacy alfy 11.21 wyszedl wciekle rudy.Fryzjerka powiedziala mi,ze mam bardzo trudno rozjasniajace sie wlosy.Aktualnie mam naturalne wlosy,sa krotkie maja 6cm,ale zle sie czuje-chodzi o moj naturalny kolor,jest ciemny a moja skora jasna,jakos mi to nie pasuje...Powiedz czy widzisz jakis promyk nadzieji abym za pomoca jakiejs(??) farby blond uzyskala blond chlodny na poziomie 9???Czy pozostal mi juz tylko rozjasniacz??Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. co to za wymówka że masz bardzo trudno rozjaśniające się włosy? poziom 5 to ciemny kolor a woda 12% jest w stanie o 4 tony rozjaśnić w połączeniu z farbą. więc masz zupełnie normalne włosy. Rozjaśniacz to dobra droga jeżeli chcesz jasny i zimny kolor

      Delete
    2. To jakimi farbami fryzjerskimi proponowalbys mi ufarbowac wlosy.Chcialabym uzyskac chlodny poziom 9,jak pisalam alfaparf 11.11 i 11.21 nie daly rady i kolor wyszedl bardzo cieply.Polec prosze cos :-)

      Delete
    3. Aha a mixton jakbym domieszala,tylko jaki?!

      Delete
    4. ale teraz masz całkiem naturalne tak? czy farbowane? Wyszło ciepło bo miało prawo, na 12% nic nie wyjdzie zimno. Możesz spróbować z mixtonem jakimś niebieskim

      Delete
    5. Tak.Mam calkiem naturalne teraz.Robione mialam na 12% te alfaparfy dlatego,ze chcialam rozjasnic z poziomu 5 na 9.Czyli lepiej siegnac teraz po 9%??I jakas chlodna farbe superrozjasniajaca+kilka cm mixtonu niebieskiego,tak???Jaka marke i nr odcienia polecasz oprocz Afinage ktorej nie mozna dostac??:/

      Delete
    6. Nawet Affinage z poziomu 5 nie zrobiłabyś super zimnego koloru. to jest po prostu za ciemny poziom, mówię Ci rozjaśnij je najpierw rozjaśniaczem

      Delete
  22. Witaj Andy.Klientka do tej pory rozjasniala włosy.Aktualnie ma odrost na poziomie6 a dalej na dlugosciach platyne.Obecnie chciałaby uzyskać na tych włosach ombre z chłodnym kolorem od skóry.Jak się do tego zabrać?

    ReplyDelete
    Replies
    1. zrobić repigmentację na platynie za odrostem do momentu gdzie ma byc ombre. położyć np takie 6-12 na odrost+ kawałek dalej, potem 7-0 albo 7-0 zmieszane nawet z 8-0 i na końce jakieś 9 albo 10

      Delete
  23. Jesteś mistrzem w swojej dziedzinie! ;-) bywasz czasem w Warszawie?
    Pozdrawiam ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miło mi czytać tak miłe rzeczy :3 Dziękuję
      nie....kiedyś tam chwile mieszkałem, ale na razie nic mnie tam nie ciągnie.

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...