Search

Content

Saturday, December 26, 2015

Christmass Tree, czyli świąteczna tęcza na włosach Miry. Pravana Neons

W końcu macie post poświęcony jednej modelce :P Jak się wam podoba kolor który zrobiłem 23.12 Mirze? Całe włosy rozjaśniłem BlondMe na 6% z Olaplexem, po zmyciu i wysuszeniu zacząłem aplikować poszczególne odcienie korzystając z farb półtrwałych (tonery) z Affinage Colour Dynamics i Pravana Neons w następującej kolejności: cała nasada Purple Passion, na prawo - Midnight Blue, Denim Blue, Neon Blue i Neon Green, na lewo- Magic Magenta, Crimson Kiss, Sunset Red i Mango Smoothie. 







Mira jest jedną z niewielu moich Hairbestie które pozwalają sobie zrobić WSZYSTKO na co tylko mam ochotę, co jest cudowne i pozwala mi na odskocznię od "normalnych" koloryzacji jakie wykonuję na co dzień. A jakie jest wasze zdanie na temat naszej koloryzacji?
Zamierzamy utrzymać efekt na dłużej i przy kolejnym spotkaniu chyba powtórzę kolor przy użyciu farb Elumen. 



40 komentarze:

  1. Pięknie ;) jak papugi z bajki Rio

    ReplyDelete
  2. Nie moge oderwac oczu od Twojej pracy.Osobiscie predzej dalabym Ci sie ogolic na lyso niz miec taki kolor wlosow,ale na modelce ten kolor wyglada PRZEPIEKNIE!:-)Kaska Ps:brawo dla kolezanki za odwage:-)Podziwiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie to mnie boli! strach dziewczyn przed odważniejszymi odcieniami! to są tylko włosy przecież, a kolor można z dnia na dzień zmienić.
      Dziekuję i cieszę się że się podoba!

      Delete
  3. A ja się nie zgodzę z przedmówczynią- wychodzę z założenia, że włosami, makijażem i paznokciami można się 'bawić"- o ile praca na to pozwala oczywiście :D to nie tatuaż, choć i tu jest wyjście :) Andy- efekt jest fenomenalny! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ! Dokładnie, włosy można zmienić w chwilę, wiem o tym bo umiem przejść z poziomu 3 na poziom 12 w 8 godzin. więc to nie problem. Wiem że wiele kobiet marzy o niecodziennym kolorze ale boi sie przełamać, boją się reakcji dzieci, mężów, rodziców, pracodawców, ludzi obcych na ulicy....nie można się bać tylko spełniać marzenia!

      Delete
  4. andy, a ja mam pytanie,jak mozna schlodzic zbyt cieply kolor wlosow, taki zloto-miedziany, ale bez farby?

    ReplyDelete
  5. Piękne te włosy! Przecudowne przejście! No zachwycam się <3 Gratulacje,poważnie- dla mnie to magia, podziwiam. Modelka b. ładnie wygląda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dla mnie to też była magia zanim tego nie zrobiłem :D serio nic trudnego, trochę czasu, wyobraźni i produktów i jest!

      Delete
  6. Andy dlaczego po nałożeniu jasnego blondu 8.0 na platynowe wlosy wysedł mi strasznie szary taki lekko brudny ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. bo nałożyłaś nature na pewnie przetrawione włosy. nic nadzwyczajnego

      Delete
    2. No to jaki mozna klasc odcien z poziomu 8 na ta nature8.0 aby wyszly tak jak odcien 8.0 na probniku a nie szarobury.

      Delete
    3. jeżeli masz teraz szary to proponuje coś miodowego połozyć. z końcówką .34 np

      Delete
    4. Ok czyli kłaść coś miodowego...A Powiedz włosy nie wyjdą ciepłe miedziane po 8.34??Poniewaz mam chlodny typ urody a w cieplych wygladalabym tragicznie:-/

      Delete
    5. no inaczej nie pozbędziesz sie szarego chyba ze je rozjasnisz

      Delete
  7. Chce miec platynę wiec rozjasnilem włosy i były żółte więc nalozylem loreala 11.21 żeby stonować i lekko się stonowaly ale tylko taką perlowa poswiata wyszła a włosy dalej żółtawe . Co było by najlepszym rozwiązaniem ?

    ReplyDelete
  8. Rewelacja! <3

    Jak ja żałuję, że mam tak daleko do takiego geniusza koloryzacji jak Ty :(

    ReplyDelete
  9. Jak zawsze extra efekt!!! Perfekcyjna robota Andy :)

    ReplyDelete
  10. dzień dobry, jaka farba popielata 8.1 lub 9.1 nie wyjdzie zielono, tylko popielato?

    ReplyDelete
    Replies
    1. weź perłową to nie wyjdzie zielono na pewno

      Delete
  11. 😍 Uwielbiam to co robisz z wlosami poprostu kazde wygladaja pieknie. Ja ostatnio nie moge patrzec na moje wlosy. Zachcialo mi sie spełniać marzenia i pofarbowałam karmelowe wlosy najpierw na wiśniowy braz, pozniej na Głęboki Karmin 5.60 Garnier Olia. Niestety nie wyszlo to jak powinno ale nie wygladalo najgorzej. Niestety kolor wypłukuje sse z moich wlosow w trybie błyskawicznym. Niewiem juz co robic by utrzymać go dluzej ani jak osiagnac jaśniejszy odcień niz Karmin niz braz 😔 Ratuuuj😭

    ReplyDelete
    Replies
    1. musisz zainwestować w profesjonalne farby albo iśc do fryzjera i zmienić pielęgnację

      Delete
  12. nosiłabym! :D

    ciekawi mnie jak po kilku myciach te kolory będą wyglądać.

    ReplyDelete
    Replies
    1. to daj Ci zrobie :D
      po miesiący niebieski i zielony są prawie bez zmian gorzej z resztą bo były z innej firmy.

      Delete
    2. jak mi się znudzi aktualny eksperyment (warkoczyki) i kolor to się zgłoszę :)

      Delete
  13. Szok, normalnie mam wrażenie że przegonisz Guy Tanga :D Kiedyś się do Ciebie umówię jak zacznę studiować <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie przesadzaj :P On ma więcej hajsu żeby inwestować w materiały :( To i lepiej robi.
      Zapraszam!

      Delete
  14. Witam, mam pytanie do Ciebie, czym farbujesz obecnie wlosy chodzi mi tu o ten kolor na focie , ze masz taki ladny chlodny i naturalny braz?? ja zastanawiam sie nad majirel cool cover 6.17 lub 6.11 ale ktory z nich jest chlodniejszy? Pozdrawiam Darek

    ReplyDelete
    Replies
    1. zdaję się ze to była wtedy igora royal 6-32 sprana już na zdjęciu

      Delete
    2. ok, a co bedzie bardziej zimne majirel cool cover 6.11 czy 6.17 ?

      Delete
  15. ok dzieki, pozdrawiam

    ReplyDelete
  16. Cudowne! Z chęcią zrobiłabym sobie taką tęcze ale mam włosy tylko do ramion i myślę że efekt nie byłby taki fajny. Ale 2-3 odważne kolorki rozważam na poważnie :)

    ReplyDelete
  17. mistrzostwo świata!!

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...