Search

Content

Friday, December 4, 2015

Migawki Grudniowe

Jako taka drobna informacja dla moich czytelników i ciekawych moich prac, do tej pory używałem w 99% farb Affinage, od tej pory przechodzę na Schwarzkopf Igora Royal. Jeszcze kończę stare farby tak wiec w tym poście jeszcze są kolory z nimi. W związku z tym pewnie będą się pojawiały jakieś nowe odcienie których nie mogłem uzyskać wcześniej, a znikną te które uzyskiwałem Infiniti. Taka kolej rzeczy, coś się zmieniło i przestały ze mną dobrze współpracować. 


Na start takie odcienie, ale w poniedziałek będzie u mnie przedstawiciel i pewnie wezmę wiele innych ^^ to tak na spróbowanie (choć już próbowałem kiedyś kilku dosłownie w przeszłości, dlatego sie zdecydowałem przejść na nie)

A teraz comiesięczne migaweczki :*


Kasia, naturalne długie włosy poziom 6, długość rozjaśniana metodą hairpainting odcieniem 12.771


Dominika, baza 6.01, długość 10.2+9.145


Paulina, baza naturalna, hairpainting, tonowanie 9-4


Kasia, baza 5.01, hairpainting, tonowanie 10.32


Marta, baza 6.01+7.01, hairpainting, tonowanie 10.21


Justyna, baza 8.01, długość 8.035


Justyna, baza 8.01, hairpainting, tonowanie 10.32


Małgosia, baza 5.01, rozświetlenie refleksami, tonowanie 9.145


Magdalena, całkowita dekoloryzacja, nasada 5.01+6.01+6.117, długość 6.01+6.117+7.01, końce 6.117+9.145


Iga,  hairpainting na długościach, całość stonowana 9.145+8.035


43 komentarze:

  1. Hej Andy.Piekne prace, naprawde budzą podziw😊.A co sądzisz o Igorze z serii 12-...?mam wrażenie ze rozjaśniają mocniej niż Alfapraf 11..., to możliwe?Ale chciałabym byś mi doradził, używam Igory 12-2 i 12-1 mieszam pół na pół i oksydant 12% w stosunku 1:2, a mimo to nadal odrost wychodzi mi żółty ( a chciałabym by był chłodny),poziom odrostu 6/7.czy powinnam użyć innego koloru , a może polecisz mi jakiś toner ?Juz sama nie wiem...Dziękuję za wszystko Ola

    ReplyDelete
    Replies
    1. uzywałem 12-2 i 12-16 i -2 wyszła zimno a -16 ciepło. może spróbuj oxydantu nie tak mocnego? albo nie rób rozjaśniającym?

      Delete
  2. Fajne efekty ale pamietam jak mowiles,ze igory sa ok choc trwalosc kiepska...A nie brales pod uwage alfaparf-u ????.W skladzie zawieraja nawilzajacy kwas hialuronowy a wlosy zaraz po splukaniu farby sa jak po odzywce nawilzajacej.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie brałem go pod uwagę bo nigdy nie miałem okazji go testować. może kiedyś spróbuję. Pod wieloma względami Igora jest dla mnie spoko dlatego sie zdecydowałem

      Delete
    2. Zachecam do wyprobowa alfaparfu ponownie:).Btw jakie zimne blondy ma igora z poziomu 8 i 9.Pytam poniewaz igora ma te numeracje z kosmosu dla mnie:-)Pozdrawiam milego weekendu.

      Delete
    3. 9-18
      8-29
      9,5-22
      9,5-1
      8-1
      8-11
      9-1

      Delete
  3. Widzę u ciebie zmiany, tak jak u mnie ;) oczywiście moja opinie znasz, dla mnie Igora bardzo spoko jako farba a i markę lubie <3 trzeba iść do przodu, także myślę ze nie będziesz żałować tej zmiany.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja też nie :3 po weekendzie chce zrobić większe zamówienie

      Delete
  4. A odcień 9-4 to chłodny czy ciepły beż ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ciezko mi powiedzieć! żółtka nie gasi, ale cieply nie jest....taki hm, naturalny? piaskowy? coś takiego

      Delete
  5. Andy mam włosowy kłopot :) 3 miesiące temu byłam u fryzjera . Chciał przyciemnić blond z poziomu 9-10. Fryzjerka miała położyć średni blond z mahoniowym refleksem. Wyszło bardzo ciemno. Odrosty miałam jaśniejsze niż uzyskany kolor.swoje mam 6-5.zmylo się w końcu dosredniego rudawego blondu.zmienilam fryzjera i zrobiono mi balejaż.ladnie ale nie mogę patrzeć na prześwity starego koloru. Jeśli położę teraz farbę poziom 8-9. To zrówna się ten kolor? Czy jeszcze raz na balejaż pójść?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nigdy sie nie zrówna już bo zrobiłaś balejaż który był poronionym pomysłem. można było całe rozjasnić i byś miała juz dobry kolor

      Delete
  6. O kurcze!!!! Dzięki . Balejaż nie był moim pomysłem a fryzjerki . To co mam teraz zrobić?

    ReplyDelete
  7. Jak zafarbowac tylko odrosty? Jak zabezpieczyc skore glowy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kemon wiem że ma taki krem bariera , którym smaruje sie linię włosów w celu ochrony przed wybrudzeniem, jak położysz na włosy to nie przepuści farby

      Delete
  8. Andy, czy da coś dodanie do farby 8.1 kilku kropel gencjanny, ktora ma w sobie chyba fiolet i czerwony? Czy to zapobiegnie ewentualnej zieleni ijesli tak to czy ta gencjanna nie wyplucze sie po 2 myciach z tej farby wyłaniajac ewentualna zieleń?

    ReplyDelete
  9. Dziękuję za odpowiedź.

    ReplyDelete
  10. Mógłbyś mi poradzić czym mogłabym ocieplić końcówki sombre na poziomnie 9? Są strasznie chłodne i co dziwne kolor wcale się nie ocieplił mimo że od farbowania mięły już prawie 3 tyg, a ja o wiele lepiej czuję się w miodowych odcieniach.

    ReplyDelete
  11. Jaki schwarzkopf użyć żeby pozbyć się żółtka na głowie ? :)

    ReplyDelete
  12. Zamierzam wypróbować igora royal absolutes 9-50 na 100% siwych włosów . Jaki developer muszę dokupić 6 czy 9%? Na internecie gdzieś czytałam że trzeba używać 9 z tymi farbkami czy to prawda?
    Paulina

    ReplyDelete
    Replies
    1. w instrukcji jest chyba 9% faktycznie, musisz spróbować na obydwu

      Delete
  13. Hej :)
    Jak zwykle pięknie. Chcialam się odnieść do postu na temat Kitoko. Udało mi się znaleźć stronkę gdzie można kupić akurat te kosmetyki które polecałeś, myślę że może to się przydać niektórym osobom. Od razu mówię że nie jest to żadna reklama a sklep to hairhouse.pl. Moja maska już w drodze i już się nie mogę doczekać jej użyć :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pewnie jest to nieuniknione bo Kitoko są bardzo dobre, natomiast nie wychodzi to na pewno oficjalnie od firmy bo wyłączność mają tylko salony fryzjerskie, więc nie jest to na pewno w 100% legalne xD

      Delete
    2. Dzisiaj przeżyłam swój pierwszy raz z maską kitoko ;) tą nawilżająca. Jest rzeczywiście świetna. Pewnie dokupię resztę bo się zakochałam :p przy okazji chcialam zapytać jakie farby z Igory mógłbyś polecić aby uzyskać chlodny kolor bądź neutralny ( moje wlosy lubią chwytać rude odcienie) na poziomie 7 i 6.

      Delete
    3. to super, cieszę się :)
      hm...7-1 + 0-33 moze wyjśc fajnie i zimno

      Delete
  14. Robiłeś już nowe kolory z Ugory? Mam nadzieję że się pochwakisz;) czekam.czy Igora ma w palecie ładne perłowe blondy? Tylko nie mega fioletowe.coś w stylu 9.2 albo 9.23

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie ma pereł. ale ma fiolety. no i beże zwykłe

      Delete
  15. Jakiej farby użyć na bardzo ciepły jasny blond żeby uzyskać szare włosy?

    ReplyDelete
  16. Czy rude włosy są ładne?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rude włosy są piękne, choć sama takich nie mam, a najgorsze jest to, że żaden fryzjer nie potrafi stworzyć rudego koloru, który byłby mega naturalny - zawsze wychodzą wam sztucznie wyglądające marchewy albo jakieś inne ekscesy, a nie spotkałam się jeszcze z tym, żebym patrząc na cudne rude włosy zastanawiała się, czy są naturalne czy farbowane. Beznadziejni fryzjerzy są dzisiaj, niestety.

      Delete
    2. ja potrafię robić naturalny rudy, rzecz w tym że Polki boją się ciepłych odcieni :)

      Delete
  17. Andy, ratuj! :) na rozjaśniane praktycznie do bieli włosy nakładałam sobie toner LaRiche w odcieniu Violet. Dzisiaj chciałam go ściągnąć, bo już były plamy.nałożyłam rozjaśniacz z.9% wodą plus odżywkę. Dosłownie po 5 sekundach włosy mi... zzieleniały. Myślałam, że jak potrzymam to dłużej to mi ta zieleń zejdzie. Nic z tego ;( mam turkusowo-limonkowe plamy. Masz pomysł jak się tego pozbyć? I to najmniejszym kosztem, bo przed wypłatą... ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a to sie urządziłaś! jakiś ciepły miodowy blond połóż

      Delete
    2. Haha, nawet powiedziałabym, że odjebałam perfekcyjnie ;) ZAWSZE przy takich sytuacjach mówię sobię, że nigdy więcej. Ale coś mnie kurcze ciągnie do nienormalnych kolorów ;)

      Skoro już jesteś tak miły, to powiedz mi proszę... czy możesz mi polecić jakąś farbę którą osiągnę kolor zbliżony do Lorealowskiego sklepowego Z2 10.21. Od razu po farbowaniu wychodzi mi właśnie taki odcień prawie jak na opakowaniu, tylko z delikatną poświatą... fioletu? I to jest właśnie kolor, w którym czuję się najlepiej. Tylko że niestety po 2 myciu już znika, a chciałabym go jakoś utrzymać na dłużej, i myślałam o jakiejś profesjonalnej farbie. Da się, czy to mission impossible? ;)

      Delete
    3. Rossmannowskim BabyDream ;) na zmianę z innymi, zwykle Isany ;)

      Delete
    4. to kup coś dobrej jakości żeby nie wysuszało włosów i nie wypłukiwało koloru

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...