Search

Content

Monday, January 4, 2016

Grudniowo-styczniowe migawki i testowanie PURE enLIGHTenment Balayage Kit od Guy Tang!

Na początek przestawię kilka koloryzacji jak to robiłem do tej pory, więc co roboty:

Joanna, założeniem było zrobienie subtelnego karmelowego ombre na brązie o poziomie 5/4. Natomiast Joanna w trakcie aplikacji rozjaśniacza poinformowała mnie, że włosy były koloryzowane henną ponad rok temu, efektem był turkus, mocno szary turkus, po stonowaniu 9-55+0-55 dało to efekt delikatnej mięty. Kolorem który wyszedł dość niespodziewanie i zupełnie przypadkowo jestem zafascynowany bo wygląda jak czekoladki z nadzieniem miętowym! Joanna jest mniej odważna by nosić zieleń, będziemy pracować nad kolorem dalej.

Joanna, całość naturalna, więc bazy nie ruszałem, zamierzeniem było zrobienie naturalnie wyglądającego ombre, które nie wymagałoby później farbowania, użyta farba to Schwarzkopf igora L-00 na 12% w foliach.  

 Anastazja, rozjaśnienie odrostu BlondMe na 3%, tonowanie Igora Royal 9,5-22, 12-11, 12-19

 Małgorzata, baza 3.66+4.61 z Affinage, długość 6.61+7.62

 Aleksandra (jedna z moich Hairbestie, najpiękniejszy blond i najczęściej spotykany na moim blogu) 
Nasada 8-29+7-0, długość 10-0+9-4

 Dominika, poprzednio (pół roku temu) robiliśmy ciemniejszą nasadę, więc na naturalnym odroście wylądowało 9-4, na ciemnej farbowanej części L-00, na długości 9,5-49

 Honorata, cel-przyciemnienie bardzo jasnego koloru. Nasada 6-0+0-33, środek 8-0+7-0+8-29, końce 10-0+9,5-49

A teraz nieco o nowym produkcie jaki zamówiłem do pracy, jest to zestaw do tworzenia tzw hairpainting, czyli balejaż robiony na wolnym powietrzu, jak wiecie wielką inspiracją jest dla mnie praca Guy Tang'a, który stworzył przy współpracy z Pravana ten zestaw zawierający rozjaśniacz, 3 utleniacze o mocach: Low, Medium oraz High, do tego łopatka pomagająca podtrzymać pasmo włosów podczas aplikacji, 3 różnej wielkości pędzle Framar, folie, płytę dvd której nie odczytuje mój jeden laptop, później spróbuje na drugim. Dokupiłem sobie do zestawu 8 tonerów Pravana: clear, ash, pearl, violet, copper, gold, beige, natural. Są to ekspresowe tonery które mieszamy z utleniaczem ZERO LIFT tej samej firmy i po aplikacji działają na włosach 5 minut, ja w wielu przypadkach przetrzymuję mieszankę dłużej, dla większego odłożenia pigmentu, przy czym każdy z wybranych odcieni ma zdolność odłozenia pigmentu w takim stopniu aby zrobić nam poziom 7.







Rozjaśniacz należny mieszać w proporcjach od 1:1,5 do 1:2,5, przy czym w pierwszym przypadku rozjaśniacz ma konsystencję gipsu (pewnie przez obecność mąki ryżowej i gumy guar w składzie) ciężko się pracuje z produktem o takiej gęstości, zwłaszcza przy dość miękkim pędzlu, ale nie sposób jest zrobić plamy czy nałożyć produktu za dużo, blendowanie granic między ciemniejszą nasadą a rozjaśnieniem jest dziecinnie proste. Mimo wody High (która nie wiem jakie ma niestety stężenie) rozjaśniacz nie niszczy włosów co bardzo mnie cieszy, na chwile obecną jest wydajniejszy od uwielbianego przeze mnie rzadkiego jak mocz BlondMe.




A teraz koloryzacje z wykorzystaniem rozjaśniacza i tonerów Pravana:
Joanna, odrost (poziom 6 i 50% siwizny) Igora 9-65+9-55, długość rozjaśniona rozjaśniaczem z wodą Medium+High, tonowanie odcieniem Gold

 Gosia, wcześniej robiliśmy rudości, na odrost+ rudość położyłem toner Violer+Ash, dół rozjaśniłem i stonowałem Beige

 Daria, podciągnąłem rozjaśnienia na bardzo dużym odroście wyżej na wodzie High, tonowanie nasady Ash, długości Clear+Gold+Pearl

 Martyna, całe włosy zżółkłe i rozjaśniane, na górę położyłem toner Natural+Beige, niżej dodałem do mieszanki Clear, a na końce jeszcze więcej Clear.

Anna, Baza toner Ash, długość Violet. 

Szczęśliwego nowego roku wszystkim :*





184 komentarze:

  1. tek kolor gold wyszedł przecudnie !!!! Bardzo naturalnie !

    ReplyDelete
    Replies
    1. no właśnie też byłem zachwycony! zamówiłem kolejne tubki :D

      Delete
    2. gdzie kupiłeś te tonery?

      Delete
    3. zamawiam telefonicznie od polskiego dystrybutora

      Delete
    4. Jest szansa by podać do niego kontakt? Gdzie go znaleźć? Bo wyskakują mi same zagraniczne strony :/

      Delete
    5. A powiedz mi ten odcień clear to jest do rozjaśniania pozostałych odcieni czy to odcień sam w sobie czyli bardzo jasny i nim można uzyskać taki zimny biały

      Delete
    6. sam w sobie daje blask włosom, zmieszany z innymi z serii rozcieńcza je

      Delete
  2. Jak długo utrzymują się na włosach te tonery ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem, dopiero na nich pracuję od tygodnia. Mam nadzieję że tak, ale przy nieodpowiedniej pielęgnacji nawet trwałe farby szybko zejdą

      Delete
  3. Śliczny kolorek u Aleksandry i Dominiki :)

    ReplyDelete
  4. Kupiłeś te tonery na eBay ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie, firma działa w Polsce i tonery przyszły mi na drugi dzień od zamówienia.

      Delete
  5. Taak serio podalbys mi strone z tymi tonerami ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://pravana.pl/sklep/
      ale tam nie ma express toners, zadzwoń tu 792 717 928

      Delete
    2. To te po 29 zł ??

      Delete
  6. Mogę liczyć na odpowiedź na maila ?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale nie widzę żadnego którego zostawiłem bez odpowiedzi, moze nie doszedł

      Delete
    2. W takim razie wysyłam ponownie , bo nie widzę odpowiedzi, więc może rzeczywiście nie doszła wiadomość :)

      Delete
    3. Nie chcę być nachalna , ale w razie gdyby mail nie doszedł ,wysyłam tutaj wiadomość. Jeśli będzie jednak na mailu ,proszę tam o odpowiedź ;) Witam ;)
      Mam kilka pytań odnośnie włosów.
      Z natury jestem blondynką, lecz od kilku lat farbuję się na ciemny brąz , zaczynając od szamponetek ,kończąc na farbie. (Garnier) Włosy mam dość długie , cienkie.
      Od roku mam zrobione ombre ,mniej więcej do połowy włosów.
      Bardzo znudził mi się ten kolor. Jetem młodą mamą i potrzebuję zmian :)
      Oglądałam Twoje prace na blogu , stąd ten mail .
      Chciałabym rozjaśnić włosy, próbowałam sama kilka razy i nic . Mnóstwo pieniędzy w błoto.
      Dużo czytałam o olaplex. Myślę,że to coś dla mnie, zwłaszcza po ciąży .;)
      Chciałabym pozbyć się ciemnego brązu i uzyskać blond, naturalny, delikatny kolor, nie platyne !
      Czy jest to możliwe? ;) ( Z góry dziękuję ! )

      Delete
    4. Wszystko jest możliwe, ale dziwne że meil nie dochodzi

      Delete
    5. Wszystko jest możliwe, ale dziwne że meil nie dochodzi

      Delete
  7. bardzo marzy mi się naturalnie wyglądający blond (taka jasna 8-mka), ale ilekroc zafarbuje wlosy jakimkolwiek naturalnym jasnym blondem to uzyskiwalam zielone wlosy. Co zrobic, zeby te farby wychodzily jak nalezy? I jak teraz postapic z tymi zielonymi - wyczytalam, ze kąpiel rozjaśniajaca trzeba zrobic, ale nie mam o tym pojęcia, wiec czy nie wystarczy uzyc jakiejs rozjasniajacej farby na kilka minut i czy moze byc chlodna, choc bardzo jasnego blondu nie chce absolutnie. Kolezanka poradzila, zeby do farby dac 2 cm red farby, ale wątpię, żeby tak mała ilość dala rade zniwelowac zielony pigment. Co wiec robic?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, trzeba tu zwalczyć zieleń, czerwienią właśnie

      Delete
  8. Cześć, nie mogę się napatrzeć na efekty Twojej pracy *_*
    Mój naturalny kolor jest chyba w okolicach 7, od półtora roku farbuję włosy farbą Goldwell Topchic 12BS, efekt nawet mi się podobał. Chyba pora na zmianę :) Chciałabym zostać przy chłodnym odcieniu, ale może tym razem uzyskać coś ciemniejszego, bardziej naturalnego? Jestem bardzo blada, mam ciemne wyraziste brwi, niebieskie oczy, wydaje mi się, że ciepłe odcienie mi nie służą. Lubię sama eksperymentować z włosami, nawet jeśli wiąże się to z ryzykiem niepowodzeń. Czy na tej podstawie jesteś w stanie cokolwiek mi doradzić? Pozdro!

    ReplyDelete
    Replies
    1. probuj położyć na nasadę jakąś 7-mkę ale naturalną na 3% bo moze wyjść bardzo zimno skoro masz tak jasne włosy.

      Delete
  9. Andy jeszcze potrzebuje rady.caly czas myśle o tej czekoladzie igory.mialam wcześniej 9.23 . Ostatnio poszłam o fryzjer położył mi 9.31 na pół z 8.31.znowu loreal. Szukałam w necie i mało salonów pracuje na igorze. W moim mieście wszędzie loreal i Wella. Czy przy następnym farbowaniu położyć samo 9-65 czy zmieszać z 8-65?te farby wychodzą tak samo jeśli chodzi o poziom jak loreal? Czy czymniej? Czy może samo 9-65?

    ReplyDelete
    Replies
    1. moze wyjśc ciemniej lekko ale czekolada nie jest specjalnie ciepła więc takie właśnie beżopodobne coś wyjdzie :P

      Delete
    2. Andy mam pytanko.Ostatnio farbowałam londa 18 i moje odrosty ładnie chwyciło,długośc też,niestety szybko się spłukało do rudawego blondu,jaką farbą uzyskać podobny efekt lecz trwalszy? czy ta londa to poziom 8 czy 9?bo mi dośc jasno chwciło,bardziej 9.ja mam z natury poziom 5 ,lub 4.mam w domu farby alfaparf 9.1 oraz 9.21,mam też infiniti 9.01 ale boję się że wyjdą rude

      Delete
    3. londa to poziom 9, moze nieprawidłowa pielęgnacja spowodowała wypłukanie się?

      Delete
    4. ja często chodzę na basen i pewnie to jest powód,a te alfaparfy może będą trwalsze?,a może polecasz ten affinage ,na którym pracowałeś,właściwie poziom może sobie zostać,byleby tylko nie rudział tak szybko,może jakieś tonowanie?

      Delete
    5. Pracowałem, już nie pracuje bo przestała mi pasować marka. Tzn kosmetyki do pielęgnacji nadal polecam gorąco z Affinage Kitoko, ale farb juz nie. Alfa może być dobra ale nie wiem bo nie używałem. Przy basenie każdy kolor będzie sie zmywał.

      Delete
    6. A to dlaczego juz nie polecasz affinage???Wczesniej tylko je rekomendowales?!Juz nic nie rozumiem...Kaska

      Delete
    7. Bo napisałem, ze przestały mi odpowiadać.

      Coś się chyba w nich zmieniło, przestały mi dobrze wychodzić, zaczęły robić niespodzianki. przeszedłem na Igorę Schwarzkopf i Pravane i jestem bardzo zadowolony

      Delete
  10. Andy czy na popielate włosy blond nalozy się złoty odcień blondu to wyjdą lekko zielone ?

    ReplyDelete
  11. Hej,mam takie włosy jak w załączniku, ale wolałabym mieć chłodniejszy odcień. W świetle dziennym widoczny jest bardzo żółtawy, złocisty a w sztucznym taki, jak w załączniku (może dlatego popielaty blond jasny zaoeocował seledynowym kolorem?), z kolei farbnęłam też 9.2 z indoli, ale po kiklu myciach kolor zrudział okropnie. Takie dziwne mam te naturalne. Stosowałam płukanki fioletowe oraz gencjannę, ale u mni w ogóle to nie działa...I nie wiem już, jak to schłodzić?http://wallpapersboom.net/wp-content/uploads/2015/03/1449_isla_fisher.jpg

    ReplyDelete
  12. hej, mam pytanie, czy jeśli wykonam zapienienie na czerwonej farbie a potem nalożę na to popielaty jasny blond to wyjdzie normalny, chłodny kolor? I czy dojrzała wiśnia z joanny może być, bo boję się zbyt ciemnego efektu. A może szamponetka moze byc do tego celu, chociaz nie widzialam zadnych jasnych czerwieni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję Ci za odpowiedź :-*

      Delete
  13. super robota co jeśli złoto od słońca przy ciemnym brązie połoze fiolet? refleks bedzie miał jaki kolor?

    ReplyDelete
  14. Chodzi o to czy jak na brązowe włosy z prześwit na złoto położy się farbę z fioletem to jaki kolor wyjdzie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. perła to jaki to kolor pigmentu? i jaki nr po przecinku?

      Delete
    2. Dziękuję za odpowiedz :)

      Delete
  15. Andy mam dwa pytania.Ktory odcien jest wg Ciebie cieplejszy z londy profeski 7/03(sredni blond naturalno-zloty) czy 7/07(sredni blond naturalno-brazowy)??Chcialabym przyciemnic swoje mocno rozjasniane rozjasniaczem,przetrawione wlosy.Po samej naturze np 7/0 czy 8/0 moje wlosy zyskuja zawsze oliwkowo gloniasty kolor,niewazne jakiej firmy jest natura.Zastanawiam sie dlatego nad londa 7/03 lub 7/07 do przyciemnienia na oksydancie 3%.Ktory odcien w/w londy nada sie do tego lepiej??Ps:Obecnie moj kolor to poziom 9/10 uzyskany rozjasniaczem+farba alfaparf 9.21/mam 0,5 cm odrostu swojego,poziom 7.Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. repigmentację zrób, czyli uzupełnij brakujące pigmenty i dopiero kładź farbę docelową. 7/03 lepiej

      Delete
  16. Czy Ola ma 10-0 i 9-4 z igora royal czy czegoś innego? Pasuje taki kolor włosów do oliwkowej karnacji i ciemnej oprawie oczu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak Igora Royal. hm, a jaki masz kolor żył?

      Delete
  17. Replies
    1. to tak na przełomie lata i jesieni. strzelałbym w złote albo miodowe kolory

      Delete
  18. Dziękuję za odpowiedź ;-) w jakich proporcjach połączył 10.0 i 9.4?

    ReplyDelete
  19. Jakim kolorem ze schwarzkopfa moge zneutralizować żółty blond?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 9-65, 9-4, 9-1, 9-18, 9,5-22,

      Delete
    2. A ktory z nich będzie najlepszy ?

      Delete
    3. w sumie, ja czasami używałem 12-19 bo ma fiolet i mimo że jest rozjaśniająca, mieszałem z jakąś podstawową na najniższej wodzie i uzyskiwałem dobre efekty. 9-18 pójdzie Ci lekko w róż ale jest śliczna, możesz zmieszać z 9-4

      Delete
    4. Ok dzieki misiek... 😍💜😘

      Delete
    5. 9-4 z 9-18 po pól zmieszac?

      Delete
  20. a ty znowu masz ciemne włosy? W blondzie wyglądasz o wiele korzystniej. A moje pytanie brzmi: jak farbowac włosy, żeby ograniczyć do minimum zniszczenia po farbie, tzn. zeby wlosy bardzo nie ucierpialy. Moze dodac do farby odzywki? Najlepiej wgl nie farbowac, wiem,ale źle sie czuje w swoim naturalnym, wszyscy twierdzą, ze gdy pofarbuje wlosy wygladam lepiej. Sama tez to widze, ale kondycja moich wlosow jest coraz gorsza,niezaleznie od farby, jakiej uzyję, a farbuje tylko odrosty a cale wlosy raz na pół roku. Co robić?

    ReplyDelete
    Replies
    1. zrób kolor z Olaplexem i już. albo zmień farbę, nie wiem czym i na jaki kolor teraz sie farbujesz. a co do mnie- przychodzi wiosna to i przychodzą jasne włosy.

      Delete
  21. Andy, podziwiam efekty Twojej pracy!I mam pytanie,mam czarne grube,geste wlosy,siwizna pod spodem na skroniach, farbuje henna khadi amla i jatropha (bez indygo)co daje ladny miedziano,kasztanowy efekt na moich czarnych wlosach ale...juz mi sie znudzil. Chce wrocic do farbowania chemicznego, jakis braz,karmel cos jasniejszego od moich wlasnych wlosow. Moze ombre w zlotvyh brazach.. Mam cieply typ urody, ciepla karnacje. Co radzisz zrobic? Probowac klasc cos na te henne samodzielnie? Pozdrowienia;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. miałem 2 klientki hennami, nigdy więcej. Chciały być blondynkami a skończyły z turkusem. Oczywiście ja sie o tym dowiadywałem w trakcie zabiegu ze miały hennę. Ale jak nie miałas indygo to chyba nie będzie AŻ TAKIEGO problemu z chemicznymi mam nadzieję

      Delete
  22. Podniosles mnie nieco na duchu. Poszukam dobrego fryzjera w stolicy.Dziekuje!

    ReplyDelete
  23. Andy chodzi mi taki odcień jaki wyszedł u Aleksandry. Kolory dobierasz genialnie podziwiam Twoje prace. Pozdrawiam Monika

    ReplyDelete
  24. Andy potrzebuje pomocy dla mamy.na vrazach się nie znam.mama ma 5-4 poziom dużo siwych.chcę położyć alfaparf 7.53 (ta seria dość ciemno wychodzi są to czekolady) czy 6% wystarczy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odrost naturalny około 4.plus siwe.pozostałe to jakiś sprany jasny brąz z garnier

      Delete
    2. ale poziom 7 który wybrałaś nie pokryje poziomu 5 po farbie

      Delete
    3. On już jest splukany.to może 6.53? I na 6% woda.?

      Delete
    4. A i pod spodem jakiś domowy balejaz też był.

      Delete
    5. to jakaś masakra pewnie. nie umiem nic powiedzieć jak nie widzę tych włosów

      Delete
  25. Witaj! :) Czy jak położę na rozjaśnione włosy, do jasnego żółtka, Igorę 9,18 na wodzie 3% to uzyskam efekt podobny do tego z linku? Myślałam również nad 9,5-22 ale boję się, że może wyjść zielono :/ Co radzisz Andy? :) Dziękuję ślicznie z góry za odpowiedź :*
    http://wgrajo.pl/?v=pap.jpg

    Pozdrawiam A♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. to lepiej zmieszaj je razem ale mniej 9-18 daj. sam 9-18 wychodzi jak brudny popielaty róż

      Delete
  26. ratunku!!! dotarłam tu przez przypadek (świetny blog!!), szukałam informacji jak ochłodzic zbyt cieply odcień blondu. otóż 2 dni temu zrobiłam balejaż u fryzjera, rozjaśnianie farbą poziom 9, neutralny. niestety on jest o wiele za złoty, wyglądam fatalnie. chcę szybko to ochłodzic. gencjana nie zadziałała ;) co zrobic? zapienic farbą? jaką? (gdzies wyczytalam, że nadaje się drogeryjna Joanna gołębi popiel) nie chcę też, żeby przyciemniło mi włosy. może zapienianie mixtonami?? fioletowym? czy może zmieszac fioletowy z niebieskim?? jak silny utleniacz? aaaaa... proszę o pomoc nie mogę na siebie patrzec :///

    ReplyDelete
  27. Mam pytanie odnośnie farby kemon cromatone linii dla siwych włosów. Jeśli moja mama ma 100% siwych włosów to powinnam użyć wody 6% ?Mam zamiar użyć farby na poziomie 8 lub 9.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie znam tego ale chyba mówisz o montibello? jeżeli tak to w instrukcji powinno chyba być napisane z jaką wodą stosować farby do siwych włośów

      Delete
    2. kurcze pomyliłam, mój bład chodzi mi o kemon cramer i ona ma linie dla siwych wlosow :) gdzieś u kogoś przeczytałam, że dla tej linii powinna być 9 woda. Pytam Cię, bo pracowałes troche na tych farbach :)

      Delete
    3. tak to prawda. 9%, wychodzą cholernie ciepło, od razu bym dodawał zimnego pigmentu do mieszanki

      Delete
  28. Moja pani od praktyk w szkole stara fryzjerka zdradzila sztuczke jak zniwelowac zolte wlosy i zrobic popielaty blond . trzeba czarna farbe taka typowo czarna (troszeczke jej ) rozmieszac ja z szamponem i z woda 2% i szybka akcja nakladasz i odrazu zmywasz i podobno fajny efekt . co ty na to ?

    ReplyDelete
  29. andy a ktora farba z joanny jest oparta na fiolecie, bo szlachetna perla wyszla u mnie zołto.

    ReplyDelete
  30. Andy pomóż proszę.kilka dni temu byłam modelką wlosowa bardzo dużej znanej firmy.włosy miałam poziom 8 z balejazem.uzgodniliśmy razem o przyciemnieniu.położono mi poziom 7.z dodatkowym pignentemzloto mahoń miedź.wyszło super.przez kilka dni miałam nie myć włosów.wtedy na pokazie nałożono mi maskę z tymi samymi pigmentami.było cudnie.do wczoraj .umylam włosy.i od połowy są zielankowo żółto szare.góra brązowa.co mam zrobić????mam w domu wellaton 7/73.nada się?

    ReplyDelete
  31. Replies
    1. alfy umieją wyjść w taki sposób. kup jakąś odżywkę o odcieniu ciepłego brązu. albo piankę z igory schwarzkopfa

      Delete
  32. Ok.A jaki numer tej pianki? Najgorzej na górze mahoń schodzacy do złotego a od połowy zielankawe.dzięki.A mam w domu oprócz wellatonu szamponetka Joanna słodkie capucino.

    ReplyDelete
  33. a mogę dodawać trochę toneru srebrnego pravana ChromaSilk VIVIDS do odżywki? aby ochlodzić kolor włosów blond?

    I czy szampon DO WŁOSÓW BLOND I ROZJAŚNIONYCH - PURE LIGHT jest fajny? słyszałam o nim sporo dobrych opinii? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mozesz go rozcieńczać :)
      a co do szamponu to nie miałem przyjemności

      Delete
  34. hejka, mam dosc jasne brwi i chce je pofarbowac popielata farba. Ktora wyjdzie w miare naturalnie i jaką wodę zastosować? Dzieki z gory za odp. Ivetta

    ReplyDelete
  35. Andy jak wyobrazasz sobie kolor 7.23 polozony na rozjasniane wlosy ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. zależy jak mocno rozjaśnione, w jakiej kondycji i na jakiej wodzie ale raczej neutralnie. I na pewno ciemniej niż 7

      Delete
  36. Jakie numerki z tylu po kropce nałożyć na żołte rozjaśniane włosy.
    Chce miec poziom koloru 8.

    ReplyDelete
  37. andy,teraz mam żółtawo, lekko zielonkawe, wlosy po wyplukanej farbie popielatej jakiejs, najpierwbyly mega zielone, ale wyplukaly sie i teraz sa takie, jak opisalam na poczatku. Mam w domu farbe avon 8.1, ale boje sie nią zafarbować, zeby znowu nie wyszly zielone a z drugiej strony nie moge zdzierżyć już tych żółto_rudawo-zielonkawych kłaków. Help me.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wyślij mi proszę zdjęcia koloru na meila

      Delete
  38. Podoba mi sie twoja praca , a szczegolnie interesuje mnie jakich tonerow / farb uzyles fi tych przejadnionych blondow :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. które blondy? nad każdym kolorem piszę z jakich odcieni korzystałem

      Delete
  39. Hej:) strasznie podoba mi się kolor karmelu toffi.Już było kilka prób Ale ciągle to nie to.nie mogę się porozumieć z fryzjerka na ten temat.zobaczyłam że pracujesz na schwarzkopfie i wyszperalam zdjęcia po palette deluxe 7-65 i bardzo mi się podoba.czy Igora 7-65 wyjdzie tak samo? Postaram się w 2 wiadomości wysłać ci link bo pisze z tel i nie wychodzi

    ReplyDelete
    Replies
    1. a czemu palette? Ja nie polecam farb sklepowych z oczywistych względów, masz ograniczone pole manewru i są drogeryjne :D
      na zdjęciu jakie pokazałaś niżej 7-65 moze być ale nie sam. ja bym sie tam pobawił poziomem 8 i 9 jeszcze

      Delete
    2. Aż tak to nie umiem.:) a majirel 7.31 albo alfaparf 7.32 wyjdą karmelowo? Albo doradz proszę :)

      Delete
  40. http://www.kadinlarkulubu.com/forum/index.php?threads/bu-sac-rengini-nedir-acaba.642044/ udało się :) chciałabym taki kolor.czy lepszy będzie 7-65 czy może 7-55? Dzieki

    ReplyDelete
  41. andy, robiłam już 2 x kąpiel rozjaśniającą po nieuadnym kolorze - wyszedł glon, ale ciągle po tej kąpieli włosy rozjaśniają się do złocistego a mi zalezy,żeby przeszedł ten proces w pomarańczowy, bo mam farbę popielaty blond. Kąpiel robię na 6%. Robiłam na 9% i to samo. Nie wiem, dluzej trzymac czy co? Please!

    ReplyDelete
    Replies
    1. no tego seledynkowego glona, kochanie

      Delete
    2. coś z czerwienią musisz położyć

      Delete
    3. a moze byc farba typu 9.2 lub 9.21?

      Delete
    4. jakim tonerem moge zniwelować rudo-żółty blond, marzy mi sie zimny bężowy blond

      Delete
  42. Martyna, całe włosy zżółkłe i rozjaśniane, na górę położyłem toner Natural+Beige, niżej dodałem do mieszanki Clear, a na końce jeszcze więcej Clear. O taka syt. Mi chodzilo gdy.wlosy sa przejasnione i chcemy je przyciemnic do chlodnego popielatego blondu.na.poz 7 . Czym te tonery mozna.zastapic ? Czy.mozna zrobic prepigmenyacje wprowadzic zolty lub czerw barwnik i wtedy polozyc 7.1 ? Nie bedzie przeklamany ten kolor?

    ReplyDelete
    Replies
    1. no to taka właśnie sytuacja byla tutaj. jak chcesz użyć jakiejś farby to tak, zrób repigmentację, najlepiej miedzią, zmyj wysusz i kładź to 7.1 na 3%

      Delete
  43. Hej,Ty chyba farbowałe kiedy włosy farbą Garnier Color Sensation 8.0- jak oceniasz kolor, ktory wtedy uzyskałeś i co sądzisz o samej farbie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. no kiedyś, kiedy jeszcze sądziłem że drogeryjne farby są dobre

      Delete
  44. Dziekuje za odp. A jesli chodzi o miedz to jaka i jaki popiel z jakiej firmy moglbys doradzic profejonalnej.?

    ReplyDelete
    Replies
    1. miedź i popiel? ma być trwałe? jeżeli bardzo trwałe to weź miedź z elumena ale jest ostra. jak nie to schwarzkopf igora robi ładne delikatne nie czerwone miedzie. z Popieli akurat chyba Loreal słynie dobrych.

      Delete
  45. Andy ty jestes mistrzem w tym.co robisz. Hak myslisz ktos kto ma twarz e ksztalcie serca w tym szerokie czolo i zakola bez wystajacych kosci policzkowych jaka bys fryz. Zaproponowal.?

    ReplyDelete
  46. A konkretnie jaki.nr tej miedzi? Powiedz mi czy ty tez tak robisz ze najpierw jedna potem druga koloryzacja czy do 7.1 dodajesz miedz albo pigment ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. najpierw sam pigment miedziany na te jasne, potem zmywasz suszysz i farbujesz. ja bym sugerował użyć jakiejś odżywki z odcieniu miedzi.

      Delete
  47. Jakiej konkretnie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Andy, chcialabym zamienic z Toba kilka slow niekoniecznie tutaj. Masz insta ?

      Delete
    2. dodałem na górze strony odnośniki do Instagrama, Facebooka i Youtube.

      Delete
  48. andy, zrobiłam kąpiel rozjaniającą, bo wyszłam od koleżanki z obrzydliwym zgniłym kolorem i w sumie ona nie miała pojęcia, co z tym zrobic, ale ja poszperałam w sieci i natknłam sie na kapiel. Zrobilam wg wskazowek i z ciemno-zgniłych 8 mam teraz bardzo jasno-zielonkawy poziom 9. Czy mam teraz pofarbować jakimś ciepłym blondem - myslę o 9.7 brązowy blond, bo brązy sa chyba na czerwieni, wiec...ale kolezanka uwaza, ze trzeba jeszcze podjasnic, zeby calkowicie wybic zielony, no ale moje wlosy sa juz zmęczone. I wolę jasny poziom 8 niz taki mega jasny jakis. Nie chcę stosowac nic czerwonego, bo robilam próbę na paśmie i czerwony dominowal zielony tak, ze mialam czerwone pasmo a taki kolor mnie nie kręci. To co, nakladac jakis tofii, karmelowy blond czy to bez sensu? BARDZO proszę o pomoc..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tylko czerwień, ale nie taka mocna tylko np blond z odrobiną czerwieni

      Delete
    2. ok, kupiłam szamponetkę Marion pt. Wiśnia, wykonałam zapienienie i teraz mam beżowo-lekko ciepławe włosy z widoczną poświatą zielonego. Ruszyło minimalnie, nie wiem, czy nalozyc teraz jakis cieply kolor na to, zeby całkowicie pozbyc sie zielonego? Jakiś jasny ciepły blond, nie wiem juz, czy to bedzie wlasciwy krok?

      Delete
  49. Witam, efekty Twoich koloryzacji są przepiękne. Mam pytanie odnośnie koloru Anastazji czy mogłabym się dowiedzieć w jakich proporcjach zmieszałem farby i z jakim aktywatorem? Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. 3% ale proporcji nie pamiętam słońce

      Delete
  50. Do czego służy farba L-00 ?
    To jak odpowiednik farby 00 ?

    Ola

    ReplyDelete
  51. Co jest lepsze dla kondycji włosa położenie np igory 4,5-49 z 10% czy położenie tonera ?

    Ola

    ReplyDelete
    Replies
    1. co? nie ma takiego odcienia i skąd pomysł na 10%?

      Delete
  52. Przepraszam pomyliłam się, co jest lepsze dla kondycji włosa położenie odcienia np 9,5-49 z wodą 3% czy położenie tonera ( jeśli tonera to jakiej firmy najlepiej)
    Ola

    ReplyDelete
  53. Znalazłam w internecie koło kolorów igory i patrzę na przeciwstawne kolory bo chcę zredukować miedziany poblask po tym jak pofarbowałam włosy 12-1 z mix niebieskim 0-22 na wodzie 12 włosy z poziomu 6. Chciała bym następnym razem pofarbować włosy i otrzymać kolor "asch" kolor. Proszę dorać mi jakiej farby z jakim mixem ma użyć by nie mieć bobasku miedzi
    Ola

    ReplyDelete
  54. Odcień miedzi bo trudno mi ją określić na kole jest bliższy czerwieni niż zółci coś na wysokości mistona 0-77. Na przeciw tego koloru jest zielony i nr 4.13 tyle że ja farbuję poziomem 12 :) Przepraszam ale o farbach i farbowaniu nie mam pojęcia dlatego zwracam się do specjalisty
    Ola

    ReplyDelete
    Replies
    1. przeciwieństwem miedzi jest niebieski oczywiście czyli po myślniku 2

      Delete
  55. Czym się różni ash od cedre od blue ?
    Na różnych stronach farby igory royal mają różne nazewnictwo.

    Użycie szarego pigmentu welli kelaston 0-11 będzie lepsze niż użycie igory royal0-22 do farby igora royal 12-1 by zneutralizować pomarańczowo żółte refleksy ?
    Ola

    ReplyDelete
    Replies
    1. credre czyli 1 jest błękitny a 2 jest niebieski.

      Delete
  56. Jesteś wielki :)
    Znalazłam to :COLOR TONE DIRECTION IGORA ROYAL:
    0-natura
    1-cedre ( blue/Violet)
    2-ach ( blue)
    Czyli jeśli po 12-2 mam rudawe włosy a po 12-1 mniej rude to lepiej użyć:
    12-1 z 0-11 Igory i 0-22 Igory czy 12-1 z 0-11 welli i 0-22 igory ?
    Najładniejszy kolor uzyskuję jak do 100g farby 12-1 dodam 3cm mix 0-22 pół na pół z 0-33 wszystko z igory. Jednak ten kolor nie jest ASH a o taki mi chodzi
    Ola

    ReplyDelete
    Replies
    1. z 0-33 nie masz ash? a na jakiej wodzie jedziesz? 0-33 mega oziębia kolor. moze użyj nizszego stężenia wody? igora ma 60 a nie 100ml *

      Delete
  57. Na 100g farby daję 3cm mixtonu czyli na 60g igory wychodzi 1,8cm czyli 3%. Może inne proporcje powinna uzyć ale z poziomu włosów 6 po urzyciu 12-1 otrzymuję poziom 9-10 bardziej 10.
    Do 12-1 dodaję pól na pół 0-22 z 0-33 lecz nadal ash nie mam tylko żółtawo złote.
    Zawsze 12%na 55min bo 10,5 abo 9% dawało poziom 8 zamiast 10 idące w rudy a dodanie większej ilości zielonego powodowało zaciemnienie i brąz.
    Nie wiem dlaczego po 12-2 mam rudy a po 12-1 w miarę ok. Nie rozumiem tego.
    Oprócz wielu prób na moich włosach dziś położyłam farby na białą kartę opisałam numery i zrobiłam zdęcia. Wychodzi tak: 12-1szarawo grafitowe, 12-11wygląda jak 0-11 tyle że ciemniejsze, 12-2 jest brudnobrązowe jak błoto i ciemniejsze od 10-1. A10 bo też mam w kolorze musztardy. e-1 fioletowo brązowe, 0-22brąz a sądziłam że niebieskie albo granatowe będzie. 0-33 zielen :) 9-5/1 bardzo jasno niebieski a wella kelaston 0/81 żółto biała.Zdjęcia mogę wysłać ale nie wiem na jakiego maila.
    Reasumując 12-1 z mixem 0-22 i 0-33 wychodzi zółto złoty( poprzednio żle określałam kolor)
    12-2 rudawyy a z mixami tak samo.
    Może do 12-1 dodać samo 0-33 z wellą 0,81 albo 12-1 z 0-33 z 0-11 i 9,5-1 bo jest niebieski a 0-22 z e-1 są błotnobrązowe.

    Co mam dodać i do jakiej farby by włosy były ash?
    Nie znam się na tym i nie wiem co zrobić :(
    Ola

    ReplyDelete
    Replies
    1. a moze prościej rozjaśnić rozjasniaczem na niskiej wodzie i położyć toner popielaty?

      Delete
  58. Kąpiel rozjaśniająca, rozjaśniacz odpadają kruszą włosy. Igora ładnie rozjaśnia włosy z 6 do 10 tylko nie wiem czego dodać i w jakich ilościach by ash uzyskać.
    Kiedyś igora miała farbę 12-13. Ile trzeba dodać 0-33 do 12-1 by uzyskać 12-13 ?
    Ola

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem nie jestem chemikiem. Ale jakby farba nie dawała dobrego rezultatu to albo bym zdecydował się przyciemnić włosy albo rozjaśniaczem leciec

      Delete
  59. W palecie igory podana jest tabela mixtonów. Do poziomu 6 ile trzeba dodać cm mixtonu na jaką ilość farby ? W internecie nie mogę znaleść tej tabeli, znalazłam tylko koło barw.

    Mam jeszcze jedno pytanie, przy włosach 80% siwych co należy dodać do farby z poziomu 10 np 10/10 by uzyskać poziom 10. Niektóre firmy nie mają np 10/00 tylko 8/00 a polączenie 8/00 z 10/10 daje poziom 9 a nie 10 Fabowane 1;1 na wodzie 6% na 45 min

    Ola

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem, nie znam tej tabeli. Igora ma poziom 9 do krycia siwizny np 9-40

      Delete
  60. Samo 9-40 pokryje 80% siwizny czy naturę trzeba dodać ?
    Ola

    ReplyDelete
    Replies
    1. wydaje mi się że poradzi sobie bez natury, ale nie wiem w jakim stopniu pokryje, siwe włosy sa wybredne

      Delete
  61. Z czym lepiej zmieszać 10-1 z 9-0 czy 9-00 by pokryć 80% siwków ? Jaki czas trzymania farby na włosach jaka woda ?
    Ola

    ReplyDelete
  62. To czym pofarbować by uzyskać taki kolor z poziomu 10 jak 10-1 na siwych włosach by był ash

    Ola

    ReplyDelete
    Replies
    1. spróbuj 9.1 albo rozjaśnij uprzednio je i połóż 10.1

      Delete
  63. Dziękuję za odpowiedz , masz ogromną wiedzę i przepięknie farbujesz włosy.
    Mam jeszcze jedno pytanie, w kole kolorów Igory Royal na przeciwko 0-33 znajduje się naturalny poziom 6 ? Bo to co jest na przeciwko 0-99 to poziom 9-10 prawda ?
    Ola

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :)
      Nie do końca rozumiem pytanie.

      Delete
  64. Najpierw określa się poziom koloru naturalnego włosów, ja mam 6 poziom. Przy rozjaśnianiu z poziomu 6 wybije mi pigment pomarańczowy i złoty. Gdzie na kole kolorów igory znajduje się poziom włosów naturalny 6 i jaki jest nr koloru przeciwstawnego.
    http://www.flipkart.com/schwarzkopf-igora-royal-cream-60ml-extra-light-blonde-gold-9-55-hair-color/p/itme72dsfzjf2hjf
    Ola

    ReplyDelete
    Replies
    1. a o to Ci chodzi! No tak, masz 6 czyli pomarańcz w środku, niwelujesz niebieskim 0-22

      Delete
  65. Tylko że po 12-2 mam rude a 12-11 w miare ok zóltawo rudawe dlatego nie rozumiem tego??? Nie wiem czym to stonować by było ash :(
    Ola

    ReplyDelete
    Replies
    1. moze najpierw rozjaśnij rozjaśniaczem i tonuj zimnym kolorem?

      Delete
  66. witam, 10-1cedre i 9,5-1 perła albo cedre są na tym samym polu w kole kolorów. Czym one sie różną bo w zależności od firmy jaka sprzedaje farby igory są różne opisy. Na włosy po rozjaśniaczu nałożyłam 9,5-1 z 0-22 i wyszły pomarańczowo żólte.
    Mam jeszcze jedno pytanie A-10 to odpowiednik 10-1 czy 10-2 ? I znów różne firmy sprzedajace farby igory piszą że to te odpowiedniki czyli 10-2 a inni ze 10-1.
    Dla mnie ''0'' onacza że jest tam 10-00 zmieszane z 10-1 ale ja się na tym nie znam.
    pozdrawiam
    Ola

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale które zero? jak masz tylko zero w poziomie jasności.
      9,5-1 jest tonerem.
      10-1 jest regularnym kolorem.
      0-22 jest korektorem (swoją drogą kurewsko zimnym jak dla mnie)
      10-2 ma niebieski, a 10-1 ma cender czyli taki błękitno-lawendowy
      A10 z palette? to rozjaśniający ocień czyli coś a'la 12-11

      Delete
  67. Ci się stanie jak die polozy sam odcień CLEAR na włosy??

    ReplyDelete
    Replies
    1. z Pravany? nada sie blask. on służy do rozcieńczania innych zeby były lżejsze

      Delete
  68. mieszałek kiedyś clear z black z dia richesse?
    wychodził ładny szary/stalowy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak w zeszłym miesiącu, jest nawet na blogu efekt. ale to dalej nie jest taki szary jaki chcę.

      Delete
  69. Czy do 10 g farby igora 12-11 mogę dodać 10 gram utleniacza 12% ?
    Wiem że powinno się dodać według instrukcji 20g ale farba A10 jest farbą rozjaśniająca a dodaje się tyle samo utleniacza co farby. Może to 12-11 z taką samą ilością utleniacza miało by bardziej intensywny kolor...
    ps. chodzi mi o to że A10 na wodzie 6% położone na zółto rudawe włosy rozjaśnione wcześniej 12-11 na 12% jest bardziej szarawe i zimne, ładniejsze niż 10-1 które daje ciepły efekt.Chciała bym fabować tylko raz 12-11 by uzyskać zimny efekt a dodaję już do 12-11 o-33 i 0-22, może zmiejszenie ilości wody omoże. Pytam się eksperta, bo sama sobie z tym nie poradzę
    Ola

    ReplyDelete
    Replies
    1. stosunek farba:woda powinien być taki, jak zaleca producent

      Delete
  70. Do 30g farby 12-11 dodaję 0,5cm 0-33 i 0,5cm 0-22 cm, co mam dodać i w jakiej ilości by ochłodzić kolor ?
    Mam takie miodowe włosy po tej mieszance...nie wiem jak okreslić ten kolor lecz zółty to on nie jest bo jak traktuję srebrną płukaną włosy to nie robią się zielone a przy żółtych tak by było. Po 12-2 jak wcześniej pisałam mam bardzo miedziane. nie rozumiem tego
    Ola

    ReplyDelete
  71. Czy na włosy z pasemkami mogę nakładać odrazu toner z pravany czy muszę najpierw wyrównać kolor na całej długości?

    ReplyDelete
    Replies
    1. to zalezy co chcesz uzyskać i jak długo potrzymasz toner. generalnie złapie same pasemka, ale lekko podłapie naturalne i zblenduje je ze sobą

      Delete
    2. Witaj
      Mam pytanie czym mogę zastąpić 9-18 Igora royal podobno już nie produkują (kładę na odrost 9-18 + 9,5-49 na długości)
      Monika

      Delete
    3. No własnie też wiem że metalowa seria jest wycofana i płaczę z tego powodu bo 6-32 był cudny na moje włosy, nie tylko na moje.
      Możesz spróbować ale to są pastelowe kolory, wychodzą bardzo jasno i delikatnie.

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...