Search

Content

Monday, March 28, 2016

Migawki Marca cz.II

Dzień dobry wszystkim moim czytelnikom, jak wam minęły święta? Zapraszam do obejrzenia kolejnej porcji koloryzacji wykonanych ostatnio. 

Ela, baza naturalna, hairpainting Majirel High Lift Beige
 Justyna, baza naturalna, hairpainting rozjasniaczem, tonowanie Pravana Natural
 Beata, baza Majirel 4,0+5,1, hairpainting, tonowanie Pravana Beige
 Amanda, baza naturalna, hairpainting, tonowanie Pravana Beige
 Monika, baza Majirel 7.17+6.17, hairpainting, tonowanie Igora 9,5-22
 Karolina, całkowita dekoloryzacja, baza Igora 4-13+8-29+10-0+0-33, 
długość 12-19+9-98+9,5-22+9-18+0-33
 Beata, dekoloryzacja, nasada 10-0+1-0, długość 10-0+9-98
 Paulina, baza 7-57, długość hairpainting, tonowanie Pravana Gold+Copper
 Justyna, baza 6-17, hairpainting, tonowanie 10-0+9-18+0-33
 Nina, baza Majirel Ash+, haipainting na koronie, tonowanie 10-0+8-29



38 komentarze:

  1. Wszystkie śliczne, ale pierwsze wymiatają :D

    ReplyDelete
  2. Fajnie,ze efekty Twojej pracy wygladaja tak naturalnie.Wlosy modelek nie wygladaja jak ufarbowany chelm a kolor wielowymiarowy,super:).Mam dwa pytanka odnosnie szamponetek zmywalnych 4-8myc.
    1.Czy szamponetka"zlapie"intensywniej wlosy calkowicie suche,swiezo umyte,nic mokre jak zaleca producent?
    2.Testowales kiedys Delie5.0 jasny braz.Czy ten odcien przyciemni przynajmniej 2 tony wlosy farbowane blond??

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie polecam żadnych szamponetek bo brzydko schodzą lub mogą nie zejść do końca wcale

      Delete
  3. Po prostu MEGA!! Mnie się osobiście podobają ostatnie czyli włosy Niny. Piękny blond, nie jest sztuczny....i sama bym taki chciała :) może kiedyś.

    ReplyDelete
  4. a mi się podobają te rude - Są śliczne!

    ReplyDelete
  5. a jaki kolor otrzymam, gdy do farby nr 10 dodam troskę wiśniowej farby?

    ReplyDelete
    Replies
    1. blady pastelowy różowawy blond

      Delete
    2. no ok, a czy ten lekko różowy blond zje lekko seledynowy kolor?

      Delete
    3. Anfy, natknęłam się dzis w hurtowni na farbę allwaves 8 06. Opis jest "jasny ciepły blond", pani powiedziała, ze ta .6 to refleks czerwony, patrzylam na paletę i faktycznie kolory z.6 były czerwone lub wiśniowe, więc może nałożenie takiej farby z refleksem czerwonym byłoby idealnym antidotum na lekki poblask zieleni? jak uważasz?

      Delete
    4. super, bardzo Ci dziękuję za odpowiedzi;-) . w takim razie zrobię tą farbą.

      Delete
  6. Andy super !!!! Bardzo podoba mi się kolor u 1 modelki.A ja poprosze o fotki lekko rudawych blondow :) karmele toffi lekkie rudosci

    ReplyDelete
  7. Andy podobno tonowanie mozna wykonywac na oxy 1,9% i 3% na ktorym tonowanie bedzie trwalsze a kolor intensywniejszy??

    ReplyDelete
    Replies
    1. im niższe stężenie tym większe odłożenie pigmentu we włosach

      Delete
    2. Ja zawsze tonowalam wella illumina 9/60 i 8/69 z 3% oxy na wczesniej rozjasnione rozjasniaczem klaczki do jasnego zoltka.Czyli moge bez obaw klasc te farby na 1,9%??

      Delete
    3. no złego się raczej nic nie stanie, choć dziwi mnie fakt że ponoć do nich zaleca się 6%.

      Delete
    4. Tak to prawda producent zaleca minimalny oxy 6% do welli illumina,ja stosowalam dwa razy do tonowania nieprzepisowy 3% i kolorek wyszedl bez zaarzutu,zoltko pieknie sie schlodzilo.Uzywalam tez Loreal luo color tam producent zaleca 7,5% utleniacz i ja rowniez tonowalam kolorem 9.21 z odrobina 8 na 3% i kolor wyszedl bardzo ladny.Mnie osobiscie wydaje sie,ze 6% to za ostro jak na juz rozjasnione rozjasniaczem wlosy do bardzo jasnego"rozjasniaczowego" blondu,ktore umowmy sie przeszly dosc inwazyjny zabieg w postaci mocnego utlenienia(oczywiscie bez olaplexu).No ale ja laik wiec ucze sie na wlasnych bledach/wlosach:)Moze Andy czasami jednak warto nie sluchac producenta???:)

      Delete
    5. najlepiej jest słuchać producenta bo dany pigment ma sie dobrze rozwinąć na odpowiednim stężeniu wody. tylko ze im niższa woda tym zimniejszy kolor a mówimy o zimnych kolorach.

      Delete
  8. Jestem nowa na blogu i mega zachwycona! Naprawdę super blog :D Efekty są piękne, naprawdę.
    Nie wiem czy nie głupio na na temat, ale mam w planach zmienić kolor moich włosów na coś w stylu brudnego różu z jakimiś fioletowymi przebłyskami. Problem leży w tym, że moje włosy na wysokoporowate i falowane/lekko kręcone, a co za tym idzie - bardzo suche. Mam zamiar użyć tonerów z la riche, jednak moje włosy mają odcień coś pomiędzy jasnym brązem i ciemnym blondem, wiec najpierw trzeba rozjaśnić(czego bardzo się boję). Mógłbyś mi coś polecić? Rozjasnianie może rozciągnąć się w czasie, nie ma problemu, byleby cały ten proces zniszczył włosy jak nnajmniej. Z góry dziękuję i jescze raz, cudowny blog :D pozdrawiam

    ReplyDelete
  9. Witaj, popełniłam dziś farbowanie garnier olią 10 21. Oprócz dużego przesuszenia włosów osiągnęłam dziwny rudawożółty kolor włosów. Było to moje pierwsze farbowanie trwałą farbą, wcześniej miałam brązową szamponetkę, której rudość wypłukała się już do zera. Z natury mam ciemny, złoty blond, który lekko wpadał w rudości w ostrym świetle. Czy jest możliwość osiągnięcia jasnego perłowego blondu z tych rudozółtych w włosów?
    Będę bardzo wdzięczna za odpowiedź, pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozjaśnij rozjaśniaczem i tonuj na perłę.
      Farbowałaś na brąz i dziwne, ze blond nie wyszedł :v

      Delete
    2. dziękuję za odpowiedź :)
      Jeśli użyłabym majirel 9.22, to uzyskałabym chłodny blond bez żółci? Zdecydowanie wolę nie używać rozjaśniacza przy obecnej kondycji włosów

      Delete
    3. nie wiem jak to teraz wygląda. Cięzko mi odpowiedzieć.

      Delete
    4. mogę wysłać zdjęcie mailem?

      Delete
  10. Do jakiego koloru trzeba rozjasnic naturalne wlosy rozjasniaczem aby pozniej polozyc farbe z poziomu 8 ???Maja byc zolte,czy jasno pomaranczowe??Aha naturalki poziom 5 z tym ze farby nie daja rady,zawsze wychodza rude a ja chce chlodny poziom 8,wiec jak podejrzewam tylko rozjasniacz+chlodna farba wchodza w gre:-/

    ReplyDelete
    Replies
    1. teraz są farbowane wiec i tak ciężej Ci będzie je rozjasnić niż czysto naturalne. do takiego jasnego bananowego koloru rozjaśnij

      Delete
  11. hej Andy, proszę o wskazówki.
    Po pierwsze jak uzyskać taki efekt, jak pod tym linkiem (dwa pierwsze zdjecia)http://www.hairbysalah.com/category/dark-mat-blonde/. A konkretnie, jak na ciemnych włosach uzyskać nieco jaśniejszy,a zarówno tak mocno chłodny odcień? Czy najpierw trzeba potraktować je rozjaśniaczem?
    A druga sprawa, jak na blondzie na poziomie 10 (lekko żółtawym) uzyskać taki odcień i czy można uzyskać jakimiś kolorami z palety majirel cool cover? https://www.google.pl/search?hl=pl&q=ash+grey+brown+hair&tbm=isch&imgil=EbKBkHkNY_yL0M%253A%253BM8jGrHXDw8ZCYM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fthinkfuse.com%25252Fpage%25252F796%25252F&source=iu&pf=m&tbs=simg:CAES2AEa1QELEKjU2AQaAggDDAsQsIynCBpiCmAIAxIopBrxD50fpRrsGvAPkxqbH4gaph_1HMesw6jDmJdIl5jDnMOgwxjHMMRowBXdJ1mTjIbYouTSv_1gZR6IZSFqKmEJe-sN-O22xnMjTllQuqRX4PXlbVz2ulphhdIAMMCxCOrv4IGgoKCAgBEgTqgWvPDAsQne3BCRpDCggKBmJlYXV0eQoLCgloYWlyc3R5bGUKCwoJbG9uZyBoYWlyCg8KDWhhaXIgY29sb3JpbmcKDAoKYmxhY2sgaGFpcgw&fir=EbKBkHkNY_yL0M%253A%252CM8jGrHXDw8ZCYM%252C_&usg=__e7DhQrAOF3UUG28vBfLZ-se41Lw%3D&biw=1366&bih=631&ved=0ahUKEwi7vYDp1frLAhWCB5oKHdubDlQQyjcISg&ei=QFkFV7udHYKP6ATbt7qgBQ#imgrc=SDe07O8ONDIm5M%3A

    Bardzo proszę o pomoc, z góry dziękuje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. z ciemnych najlepiej je rozjasnić mocno i kłaść dopiero zimne kolory
      kolor 2 to taki violet z popielem dla mnie. majirel chyba takich nie ma. próbowałbym schwarzkopf igora E-1 + 8-29 + 8-11

      Delete
  12. Dzięki Andy. A powiedz mi w jakich proporcjach to rozrobić i z jaką wodą? I co daje to E-1? Jeszcze jedno pytanie, czy ten odcien z fioletem bedzie wyplukiwac sie na rudo?

    ReplyDelete
  13. Hej. Ten nowy Loreal "Majirel High Lift" wchodzi za serię Majiblond, ale nie wiem, czy jest to seria blondów z poziomu 12-ego? bo zastanawiałam się, czy użycie takiej farby z oksy 6% lub 3% dałoby jakiś normalny efekt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja też nie wiem. ale na 12% mało rozjaśnia

      Delete
  14. Jak rozjasnia włosy 12-11 z igory na naturalnej 6-7?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ładne i dość neutralnie. na 12% powinna wyjść 9-tka na długości

      Delete
  15. Jak rozjasnia włosy 12-11 z igory na naturalnej 6-7?

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...