Search

Content

Friday, March 11, 2016

Migawki Marca

Witajcie kochani, kolejna porcja zdjęć koloryzacji z ostatniego miesiąca. Zapraszam serdecznie. Podzielę się z wami smutną wiadomością jaką jest fakt że wycofują mi rozjaśniacz Pravana i nie ma wszystkich express toners na stanie :( Już zacząłem próbować farb L'oreala i rozjaśniaczy Wella i Vincent Ledier <3 Ponadto właśnie idę odebrać zamówienie z półproduktami, którymi zamierzam wzbogacić rozjaśniacz VL aby doprowadzić go do konsystencji jaką miał Pravana, idealną do hairpainting.
Arletta, globalna dekoloryzacja z Olaplexem, tonowanie Pravana Pearl+Violet+Natural+Beige

 Aleksandra, od naszego ostatniego spotkania minęło....chyba 8 miesięcy, skróciłem włosy i zrobiłem hairpainting aby podciągnąć nieco wyżej jasne refleksy, tonowanie Pravana Gold+Beige

 Sylwia, hairpainting na większości włosów, Olaplex, tonowanie Pearl+Beige

 Margerita, hairpainting, Olaplex, baza 5-26, tonowanie Natural+Beige

 Izabela, baza naturalna, hairpainting z użyciem L-00 (Schwarzkopf Igora Fashion Lights)

 Ania, baza 4-29+5-26, hairpainting, Olaplex, tonowanie 9-18+12-2

 Agnieszka, baza 5.1, refleksy Ash+ (z serii High Lift Loreal)

Kasia, Rozjasnienie końców, Olaplex, baza 4-13, długość Clear+Black (Dia Richesse)

 Justyna, walczymy od kilku miesięcy o wytrącenie niechcianych ciemnych pasm i zostawienie czystego blondu, efekt po 3 spotkaniu, rozjasnienie większości niechcianych tonów, Olaplex, tonowanie Beige+Clear

 Karolina, baza 5-26, hairpainting, Olaplex, tonowanie Beige

90 komentarze:

  1. Świetne koloryzacje ;)
    Mógłbyś coś podpowiedzieć sfrustrowanej blondynce? Jakiś czas temu po dekoloryzacji fryzjerka położyła mi farbę ciemny blond, na górę ze słabszym oxy który wyszedł dość ciemno, niżej musiała zastosować mocniejszy bo efekt to różnica ok 3 tonów. Dopóki utrzymywałam ciemny blond nie było to mocno zauważalne, jednak od jakiegoś czasu próbuję osiągnąć jasny, czysty blond. Włosy rozjaśniły mi się ekspresowo kąpielą rozjaśniającą z rozjaśniaczem alfaparf, jednak kolor tam gdzie był ciemniejszy nadal się odznacza. Przy nasadzie mam kolor 11.02 i końce też - identycznie jak na palecie, po środku jest to kolor z 3 tony ciemniejszy.Używałam wody 9%. Możesz doradzić jak wyrównać kolor po całości ?

    ReplyDelete
  2. Jak to, Vincent Ledier dalej jest w sprzedaży? W większości sklepów w sieci i na allegro zniknął, myślałam, że go wycofali.
    Nieustannie podziwiam jak pięknie robisz jasne blondy <3
    Btw robiłeś kiedyś szarości na Igorze Silver White? Ostatnio dałam się namówić i zgłupiałam - wyszła piękna, głęboka stal i trzymała się zaskakująco długo, a była kładziona na platynę taką 10-11 powiedzmy, więc myślałam, że za dwa mycia wszystko spłynie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No jest, dzwoniłem bezpośrednio do dystrybutora ale mają tylko No yellow i silver, wziąłem dwa No Yellow.
      Nie robiłem, ale skoro tak mówisz to muszę spróbować koniecznie. robiłem tylko na Igorze Royal 9,5-22

      Delete
  3. Wow! Ale śliczne włosy :D

    ReplyDelete
  4. Cudne efekty.Rozjasniacz VL no yellow to chujnia,naj byl ten zielony.Poza tym loreal to kiepskie farby z wykluczeniem luo color,oraz bezamoniakalnego dialight ktora dziala jak odzywka tonujaca.Majirel to syf totalny,wysusza piecze w skalp nawet na niskim utleniaczu.Zdania nie mam na temat majirel cool cover,ale zawiera super lodowe odcienie.Pozdrawiam Kaska

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale nie mają zielonego ;/ też ubolewam bo uwielbiałem zielony. Właśnie testuję cool covery i jestem po 6, 5.1, 7.17 i 7.11 i sa dla mnie super

      Delete
    2. Testujesz na modelkach czy sobie te majirely CC??:-).Mnie kusi odcien 9.11 on na jasnym podkladzie na prawo wyjsc siwy prawda?.

      Delete
  5. Andy mam włosy obcięte jak ty podobna długość i chciał bym sie spytac jaka najlepszą metoda na ombre na takich włosach mam ciemny brąz jaka technika nakładać rozjasniacz ? Może podtapirowac ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nalakieruj je mocno do góry i nałóż rozjaśniacz na końcówki

      Delete
  6. Andy, czy mógłbyś mi poradzić, jaką farbą uzyskam słoneczny blond, taki jak na zdjęciu. Mam obecnie włosy do połowy farbowane na ciepły odcień na poziomie 8, a doły jaśniejsze (ok.poziomu 10) - pozostałości po ombre. Jaka farba i jaki oxydant? Będę wdzięczna :)
    http://fryzuranadzis.pl/z/wlosy-poldlugie-sloneczny-blond/

    ReplyDelete
    Replies
    1. raczej drobny balejaż rozjaśniaczem i tonowanie 10-4 wchozi w grę, jedną farbą tego nie zrobisz

      Delete
  7. Piękny kolor u Arletty :)przechodzisz całkowicie na majirel?z igory rezygnujesz?chętnie zobaczę cieplejsze blondy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, po prostu muszę sobie jakoś radzić z brakami jakie ma hurtownia w której sie zaopatruję, a mają tam niesamowity problem z niedostępnością niemal wszystkich moich ulubionych kolorów i muszę testować nowe rzeczy, nie uśmiecha mi się to ale trzeba sobie radzić :P

      Delete
  8. Witam.Nie wiesz moze jak wyjdzie wellaton 8/74 na calkiem siwych wlosach(biala siwizna,niczym sw Mikolaj:-P)??Ten blond 8/74,a wlasciwie jak nazywa go producent"karmelowa czekolada" wyjdzie z miedzianym poblaskiem,na poziomie 8,tak??.

    ReplyDelete
    Replies
    1. naturalnie jasno rudo powinna wyjść

      Delete
    2. Mhm.Ja te siwe wlosy bede farbowac mojej mamie i ona chcialaby uzyskac blond na poziomie 8 cieply zloto-miodowy-jasno rudy po wellatonie 8/74 powiedziala ze nie chce.Moge spytac Cie jeszcze tylko czy mieszajac farbe wellaton 8/0(cala tubka)+polowa 8/74 uzyskamy blond poziom 8 ktory bedzie szedl w zloto miodowe ton??Czy lepiej dac cala tubke 8/0 i powiedzmy 1/3 8/74,jak lepiej??

      Delete
    3. Czesc Andy.Byc moze pomineles moje pytanie,lub nie zauwazyles.Sprobuje dopytac jak wyzej:-)Czy dodajac do calej tubki wellatonu 8/0 1/3 koloru 8/74 uzyskam miodowy blond na calkiem siwych wlosach mojej mamy??.Sam wellaton 8/0 kryje dobrze siwe ale na siwych wychodzi chlodno u mamy.Milego dnia:-)

      Delete
    4. nie pominąłem, nie było mnie na blogu od momentu jak go napisałaś. Co znaczy "po wellatonie 8/74 powiedziala ze nie chce." -farbowałaś już jej tym odcieniem i sie jej nie podoba tak?

      Delete
    5. Nie nie:-)Zastanawialysmy sie tylko nad tym odcieniem.Mama ma teraz bardzo krotkie wlosy 100% siwizny.Ona marzy o blondzie zloto miodowym poziom 8.I tak wspolnie myslalysmy o zmieszaniu wellaton 8/0 i 8/74 .Samo 8/74 odpada bo jak napisalej wyjdzie jasno rudo.

      Delete
    6. to ja bym zmieszał z 9/0 jak już

      Delete
    7. A ja znalazlam dzis rossmanie nowy odcien wellatonu(wersja z aktywatorem koloru).Kolor to 8/73-tytoniowy blond.I pisze,ze krycie siwych jest perfekcyjne.Odcien 8/73 powinien wyjsc mniej rudo ,a bardziej zloto niz 8/74 tak?????.Tutaj wrzucam zdjecie tego koloru z neta http://www.stylpharma.cz/vlasova-kosmetika/wellaton-kit-color-cream-tab-blonde-8-73/.:-)

      Delete
    8. aktywator koloru czyli?
      wiele farb ma napisane ze krycie perfekcyjne a różnie bywa, nawet z fryzjerskimi.
      powinien być mniej rudy a jak będzie to nie wiem, próbuj

      Delete
    9. Aktywator koloru czyli dodatkowo dolaczona saszetka z pigmentami koloryzujacymi(22ml) ktora producent zaleca uzyc po 15 dniach od farbowania w celu nasycenia koloru,aby wygladal ja w dniu farbowania.Dodatkowo producent dodal 2 saszetki odzywki nablyszczajacej na dwa uzycia.Oki Andy no to zmieszam wellaton 8/0 i 8/73 pol na pol zobacze co z tego wyjdzie..Dzieki za rady:-)

      Delete
  9. Andy jak wyjdzie malina z Joanny na 3% na jasnych włosach rozjasnianych ?

    ReplyDelete
  10. Andy,mam 2 pytania jeśli można. 1-czy można kłaść farbę na lekko wilgotne włosy? 2- masz może pojęcie jaki to kolor z Joanny mleczna czekolada? Kolor piękny, ale nie chce drogeryjnych. Na 6.3 za chłodny, 6.1 też to nie jest.. Nie mam pojecia. Monika

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie mam pojęcia. szukaj w 7.23
      na mokrych to raczej tonowanie

      Delete
  11. Andy a nie zastanawiales sie na "przejscie" na farby Wella Illumina??.Farby genialne.I maja w srodowisku fryzjerskim podobno swietnie opinie:)Ja uzywalam na swoich wlosach 9/60 i 8/69 przepiekne chlodne kolory,ten drugi stalowy mega zimny.

    ReplyDelete
    Replies
    1. zastanawiałem się ale nie miałem przyjemności ich używać

      Delete
  12. Jeszcze jedno;która farba wyjdzie zimniej:5.1 czy 5.0 a może 5.00? Dzięki. Monika

    ReplyDelete
  13. Andy czy mogę na popiel (tzn farbowane miesiac temu, moglo sie juz wiekszosc wyplukac) moge nałożyć nature czy lepiej zlocisto popielaty żeby było cieplej? ale nie zielono,
    Nie ładnie mi w chłodnych odcieniach, chciałbym slonecznie i swietlisto, poziom 9

    ReplyDelete
    Replies
    1. to połóż farbę rozjaśniającą neutralną

      Delete
  14. super, ze jest foto przed i pi - efekty są od razu widoczne! Na plus! Podziwiam Twój talent.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja wiem czy to talent :) umiejętność wypracowywana latami, nadal nad wszystkim pracuje co nie jest idealne. Ale dziękuję

      Delete
  15. Andy kupiłam olaplex.1i 2.mam pytanie jakiś czas temu dostałam z rosmana do testów nowa farbę . Bez amoniaku Syoss Gloss Sensation.kolor 8-86.to farba bez amoniaku. Nawet fajna bardzo długo trzyma się kolor . Mam kilka opakowań i szkoda mi ja wyrzucić.czy mogę dodać olaplex do tej sklepowej farby?

    ReplyDelete
  16. Mam pytanie, a nawet sporo pytań :) Mój kolor włosów to jasny ciepły brąz. Chciałabym uzyskać słoneczne, karmelowe refleksy- coś w stylu http://3.bp.blogspot.com/-rEJ1KL9BDiU/VJsx81539aI/AAAAAAAAAcs/SbQ-wo38C90/s1600/cjwbcj.png, lub https://www.google.pl/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2F236x%2Fec%2Fc3%2F2b%2Fecc32b4bb901f62c36b90068df895c52.jpg&imgrefurl=https%3A%2F%2Fwww.pinterest.com%2Fpin%2F381187555941817115%2F&docid=EJD_0pgsAyp1RM&tbnid=pK4pw67oAE0iyM%3A&w=236&h=236&ei=S9LqVsnoHcW_ygOWo7nwAQ.
    Próbowałam z rozjaśniaczem, ale włosy po nim zmatowiały i stały się cienkie, kruche (mam włosy delikatne,z tendencją do kręcenia się). Zastanawiam się, czy nadawałaby się do tego wella "karmelowa czekolada" (ale boję się, że zostanę ruda :) ). Czy zostawiając naturalną górę i farbując włosy od 3/4 długości, robiąc resztę wg. postu "Karmelowe ombre" mogłabym liczyć na podobny efekt jak z powyższych zdjęć na swoich włosach? Z jakich ogólnie dostępnych farb mogłabym skorzystać? I jak mogłabym zapobiec zmatowieniu i wysuszeniu włosów (słyszałam o farbowaniu na olej, albo na odżywkę- czy można tak zrobić?) ? Przez długi czas stosowałam olej rycynowy do przyciemnienia włosów- czy może on wpłynąć na efekt farbowania? Uff, to już chyba wszystko o co chciałam zapytać ;)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no ale to farbą nie zrobisz. rozjaśniaczem tylko

      Delete
    2. Dziękuję za odpowiedź :)

      Delete
  17. Andy czy wellaton 8/0 to dobry odcien do przyciemnienia,i czy lepiej klasc na 3% czy 6%??Mam teraz wlosy bardzo mocno rozjasnione rozjasniaczem i toner wella color touch,wlosy sie juz wyplukaly do poziomu 10 i nie sa juz chlodne a taki neutralny tzn ni cieply ni zimny blond 10

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojej a na innym np 6% tez wyjda oliwkowe???Chcialabym przyciemnic nia poniewaz kupilam ten wellaton dzis:-/Co ribic mistrzu??

      Delete
    2. zrób repigmentację najpierw

      Delete
    3. Oki.Najpierw poloze szamponetke palette do 4-8 myc kolor sloneczny blond,zmyje ja i poloze wellaton 8/0 na 3%.Nic nie przekrecilam??Czy moze do farby dodac odrazu szamponetke???

      Delete
    4. Robilam wczoraj porzadki z kosmetykami i znalazlam jeszcze szamponetke miedziana marion.Powiedz, czy dodanie odrobiny miedzi do mieszanki koloryzujacej wellatonu 8/0+3% zmniejszyloby ryzyko tego oliwkowego efeku koncowego po samym 8/0??

      Delete
    5. nałóż to na włosy przed farbowaniem, zmyj i wysusz i farbuj dopiero.

      Delete
    6. ok dziekuje,tak zdrobie:-)

      Delete
  18. Andy,mam zielonkawe włosy, są do jasno-zielone, ale jednak. Widziałam u Cb, ze Ty zastosowałeś z Joanny karmelowy blond, czyli podjaśniłeś. Ja mam garnier color naturals 10 - czy wybije zielone? Asia

    ReplyDelete
    Replies
    1. oj...a jeśli zrobi kąpiel rozjaśniającą i nałoż na to 9,3 to wyjdą mi żółte włosy? Bo takich nie chcę, po prostu chcę uniknąć ponownej zieleni. Asia

      Delete
    2. ja bym użył farby z pigmentem czerwonym

      Delete
    3. no ale ja mam jasną tę zieleń, więc kładąc czerwień skończ z czerwonymi włosami, zwłaszcza, ze są już baaardzo jasne wiec farba wpije się na maxa. Czerwieni nie chcę.

      Delete
  19. Andy co sie stanie jesli poloze londe 18 drugi raz z rzedu(kladlam na naturalne 2 dni temu,zostalo mi polowe tej farby z utleniaczem 9%) na cale wlosy,rozjasnia sie i beda mialy chlodniejszy kolor??

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie rozjaśnią ale chłodniejsze będą, zalezy jakie są teraz

      Delete
    2. Teraz po tej londzie 18 sa taka osemka cieply bez(8.31) dla mnie za cieple:-/.Ale to wina moich naturalnych poziom 5 z tendencja do rudych tonow.Wiec moge ta londe 18 polozyc jeszcze raz po calosci aby ochlodzic??Na jakim oksydancie to zrobic najlepiej,tym 9% z farby londy czy dokupic 3%??.Tragicznie czuje sie w takim cieplym kolorze a swieta juz za pasem,ratuj prosze

      Delete
    3. Dzieki slonce za rade :-*Oki jutro przed praca pojde do rossmanna i dokupie londe38,a u tleniacz 9% czy 3%??

      Delete
    4. No teraz jak pisalam mam cieply bez na poziomie 8 po londzie 18+9% .Chcialabym przedewszystkim chlodniej,ale jesli da sie rozjasnic wloski o jeszcze jeden ton i jednoczesnie ochlodzic do zimnego koloru to bede mega happy:-).Jaki % w takim wypadku???

      Delete
    5. na 9% powinno ochłodzić i nieco rozjasnić

      Delete
  20. Andy i jak tam testowanie Majirel cool cover??Faktycznie rozjasniaja nawet problematyczne ciemne wlosy,i nadaja chlodne kolory??Mozesz sie wypowiedziec na ten temat??Jestem ciekaw Twojego zdania.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mam teraz na głowie 4 + 5.11 wyszło....stalowo czarno, ale w słońcu widać gdzieś tam brąz. Jest okej. testowałem 7.11 7.17 6.11 6.17 5.11 i nie odpowiada mi konsystencja na pewno, zbyt gęsta, taka jest dobra w rozjaśniaczu ale nie w farbie. Krycie siwych jest słabe. Generalnie poużywam jeszcze trochę bo kupuję je jak nie ma moich ulubionych odcieni Igory Schwarzkopfa w hurtowni a potrzebuję na gwałt. Ale na stałe sie nie przerzucę na Majirela. Fajny jak chcemy przytłumić obecny kolor i pogłębić o ton lub dwa.

      Delete
    2. No to majirel cool cover musi myc malo wydajny chyba??:-/.Fajnie jakbys wrzucil kiedys posta z majirelkami.Mnie kusi odcien 9.11 ale zastanawiam sie czy nie ma lepszych farb fryzjerskich od loreal-a,chociazby alfaparf,wella koleston czy londa fryzjerska:)pozdrawiam i zycze juz na te swieta Tobie twardej kielbasy i mokrych jajek.:-)

      Delete
    3. nie będe im robił osobnego postu na pewno. juz prawie wszystko co miałem to zużyłem.
      8-11 + 10-0 z Igory możesz zrobić

      Delete
  21. hej, pofarbowałam ostatnio zażółcone włosy ciepłą perłą (warm pearl) 8.2 i kolor wyszedł fajny, taki jasny ciepły, toffi blond, ALE od połowy długości w dół, czyli partie najbardziej przetrawione, zalatują zielenią z żółtym przebłyskiem. Uhmm, myślałam, że te przejaśnione najbardziej nasiąkną kolorem, ale wyszło inaczej i niefajnie. Jestem zła, bo od góry do tej nieszczęsnej połowy mam naprawdę fajny kolor. Co radzisz? Emilia

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem co to za farba. a jaki utleniacz miała?

      Delete
  22. a ja mam takie pytanie..mój kolor obecnie wygląda tak: http://s3.amazonaws.com/hires.aviary.com/k/6b9a9093106681a8/16032615/f1316ac5-b140-4f67-8203-ec9815d5103e.jpg
    od góry 6.7 z 3% z artego a jaśniejsze coś ala flamboyage rozjaśniaczem..z racji, że zbliża się lato a kobieta zmienną jest naszło mnie na jaśniejszą całość włosów a nie tylko końcy z tym że nie zależy mi żeby były jednolitego koloru a raczej po prostu chciałabym jaśniejszą tą nasadę i chłodniejszą np jakies 8.13...stąd moje pytanie czy jest to w ogóle wykonalne skoro pomiędzy tymi ciemnymi są jasne? jak to zrobić?

    ReplyDelete
    Replies
    1. no musisz górę rozjaśnić mimo wszystko i dopiero kłaść jasniejszy kolor

      Delete
  23. no wiem tylko jak to zrobić? no bo przeciez nie poloze na cala gore skoro gdzieniegdzie sa tam juz jasne pasma bo mi odpadna :P dlatego mysle czy jest to wykonalne :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. normalnie, położyć rozjaśniacz na ciemne partie.

      Delete
  24. Przychodzę na Twojego bloga z podobnym pytaniem, jak wiele innych osób. Od razu zaznaczę, że nigdy nie farbowałam włosów i nie mam w tym temacie dosłownie żadnej wiedzy, więc trzeba mi krok po kroku powiedzieć, co i jak.
    Mój naturalny kolor jest mniej więcej taki:
    http://www.thewrap.com/wp-content/uploads/2015/04/nicole-kidman.jpg
    Chciałabym z kolei uzyskać coś takiego:
    http://x.annihil.us/u/prod/marvel/i/mg/8/e0/55312b60eaae9/background.jpg
    Jakiej farby/rozjaśniacza powinnam użyć? Np. jeżeli chodzi o Koleston, to jaki odcień? I jaki utleniacz?
    Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja bym rozjaśniaczem rozjasnił i dopiero tonował farbami, włosy naturalnie rude są kłopotliwe

      Delete
    2. Czyli co? Kąpiel rozjaśniająca z podejrzewam, że mocnym utleniaczem, a potem farba? Jaki kolor mniej więcej?

      Delete
    3. rozjasniacz, nie kąpiel. jakiś ciepły beż. 10.32

      Delete
  25. "Kasia, Rozjasnienie końców, Olaplex, baza 4-13, długość Clear+Black (Dia Richesse)"
    ta baza z jakiej firmy tak ślicznie wychodzi??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czy na górze jest sama 4-13 ? Czy również mieszanka Dia Richesse?

      Delete
    2. sama, dia richesse były na długości

      Delete
    3. A na jaki kolor byla kladziona 4.13?

      Delete
    4. na brąz mniej wiecej z poziomu 5/6

      Delete
  26. Piękne te blondy, marzy mi się mysi blond na poziomie 9 tylko how? Obecnie mam kolor na poziomie 7, popielaty blond z casting który wyszedł dość ciemno jaśniej od nasady ciemniej na końcach, po popielach ano śladu płucze się jak.zawsze na ciepło,niecierpliwością tego, w akcie desperacji potraktuje je czymś! Tylko czym, rozjaśnić i ochłodzic! Coś proponujesz?

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...