Search

Content

Tuesday, April 12, 2016

Migawki kwietnia

Pogoda szaleje za oknami, jest raz gorąco raz zimno, takie też są moje ostatnie koloryzacje! Zapraszam do komentowania :)

Martyna, znacie ją z wielu postów na moim blogu, w zeszłym roku zrobilismy lawendę, miętowo chabrowy, różowy, platynę i ciemny, teraz pora na Jeans i krótkie włosy. Oczywiście Olaplex obecny.
Dekoloryzacja końców, baza loreal dia richesse 1 black, tonowanie Igora 12-2+0-33 dla nadania szarej podstawy przed położeniem kolorów. Końcówki zamiennie Pravana Blue i Violet

Ela, schodziliśmy z ciemnej nasady (ombre), dekoloryzacja wyłącznie farbowanej nasady. Tonowanie Pravana Beige + Natural

 Ania, do tej pory usilnie namawiałem Anię na zrobienie koloru bardziej naturalnego, bo nosiła ultra jasne włosy od samej nasady. Zwykle rozjaśnialiśmy odrost i tylko tonowaliśmy beżem. Tym razem położyłem na nasadę Pravana Natural, nieco niżej natural+gold.

 Sonia, to nasz drugi kolor i raczej każdy kolejny będzie równie szalony co poprzedni. 
Rozjaśniłem wyłącznie odrost z Olaplexem i wykorzystałem to jak się sprały poprzednie kolory nakładając na nasadę Blue, a poniżej : Blue, Neon Blue, Magenta, Wild Orchid, Red wszystko z Pravany.

 Eliza, rozjaśnienie końców (były ciemniejsze od góry), na nasadę Pravana Natural+Gold. Długość tonowana Gold.

 Asia, hairpainting na długości i końcach, Pravana Gold+Copper na dłużej na nasadę i krócej na długość.

 Justyna, jedynie Majirel High Lift w odcieniu Ash+ w formie hairpainting na włosach naturalnych. 
Ten wyjątek potwierdza regułę LESS IS MORE dziewczyny.

Serdecznie pozdrawiam :*

38 komentarze:

  1. Sonia I Justyna moje faworyty :) Ale Sonia to przepiękna praca. Ela również ^-^

    ReplyDelete
  2. ten majirel jest boski ! Zaraz wejdę w ekran z zachwytu. Przepiękny.

    ReplyDelete
  3. Andy, przeczytaj to:
    "Do odżywki w spray'u dodaję około kilkunastu kropli gencjany na wodzie, wprost do butelki. Wstrząsam. Roztwór jest koloru jagodowego koktajlu, nawet ciemniejszy.Odżywka wzmocniona gencjaną cudownie neutralizuje żółte refleksy, nawet lepiej niż gencjanowa płukanka. I jest genialnie prosta w użyciu."
    Co o tym sądzisz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Andy, mam pytanko.
      Do niedawna farbowałam odrosty wellą kolestonem 12/0 zmieszanym z 12/1 (2:3 mniej więcej proporcje) na wodzie 12%. Wychodziło git, ale w końcu zaczęło wychodzić nieco żółciej, odcień nie jest tak czysty po farbowaniu. Odrost jest ciemniejszy niż reszta i bardziej żółtawy/rudawy. Ogólnie zechciałabym coś zmienić. Pomyślałam, że spróbuję 12/1 i 12/89, żeby wyszło bardziej szaro, popielato. Czy do tego lecieć po całości i kupić 0/81 żeby jeszcze bardziej wzmocnić szarość, czy może to być już za dużo?

      Delete
    2. ale tak nie mozesz bo odrost wyjdzie bezowy a długość szara.

      Delete
    3. Długość tylko robię malaksem, szkoda mi włosów. :P
      Głównie chodzi o właśnie beżowy chłodny odrost. Czy jest sens do takiej mieszanki dawać jeszcze 3cm tego 0/81?

      Delete
    4. malaksu nawet robić się nie powinno bo to nie ma sensu najmniejszego

      Delete
    5. Andy, a co myślisz o 12/1 i 12/61 na odrost (12/1 połączone z 12/0 za ciepłe) z wodą 12% jak zawsze, a na długość 12/61 z wodą 6%?
      Włosy na długości wieki nie były tak naprawdę tonowane i ten kolor już mi się znudził, zrudział itd.

      Delete
    6. Hahahah low ju. Jutro zrobię zdjęcia w świetle dziennym i ślę maila. Farby jeszcze nie przyszły, także jest czas na zastanowienie. ;)

      Delete
  4. Robiłeś już nude:)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. raz 10-46 ale nie mam dobrej jakości zdjęc

      Delete
    2. Poczekam:) wychodzi cieplej niż 9-65? Już kilka razy nią robiłam .jestem zadowolona.wydaje mi się że wychodzi ciemniej niż np 9 majirel.dla mnie minimalnie jaśniej niż 8.

      Delete
    3. wiesz co moim zdaniem wychodzi chłodno ale perłowo. Dość naturalnie, na pewno nie szaro. Bo 9-65 jest brudna po prostu

      Delete
    4. Super :) na pewno spróbuję .A 10-46 wychodzi jak poziom 10? Czy też trochę cienbiej?wolałabym 9 Ale widzę że nie ma.jest 10 albo12

      Delete
    5. 10. u Igory każda 10 wychodzi jak 10

      Delete
  5. Andy-Andy!!! Jak bezpiecznie przyciemnić włosy,które:
    - najpierw wyszły mi zielone
    - po kąpieli były mega żółte
    - na to dałam miedziany blond pół na pół z naturalnym blondem-> teraz są:żółte na odroście,ana długości kolor ok - taki jaaaasny neutralny strawberry blond.
    Chciałabym to trochę przyciemnić, tak do poziomu w miarę jasnego 8-ego, ale boję się, że wyjdę albo żółta albo, co gorsza - zielona.
    Chciałabym położyć naturę jakąś, ale te ostatnio skutkują u mnie zieleniną.Źle się czuję w tym żółtawym odroście - szukałam czegoś z fioletem, ale normalnie jest to nieosiągalne! Co kłaść? Może wiesz, jaki naturalny blond z poziomu 8. NA PEWNO NIE WYJDZIE ZIELONO? Help me....Nie chcę mieć aż tak jasnych włosów....

    ReplyDelete
  6. Andy proszę o pomoc. Jak prawidłowo ztonowac włosy. Nałożyłam dzisiaj tonery Pravana beige plus natural, na blond poziom 8-9, i wyszły z lekko poświata zieleni i dość ciemno. Zachwycona Twoimi pracami, chciałam mieć ładny blond i zonk. Trzymałam około 10 minut, z oryginalna woda, tonery wymieszałam pół na pół. Co zrobiłam złe. Goska

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziwne, na jakie je nakładałaś? Z Pravany jedynie Ash moze dać zieleń jak położysz na zbyt jasne lekko żółte.
      je sie trzyma 5min im dłużej tym ciemniej wyjdzie

      Delete
  7. Nakladalam na bond na poziomie 8-9, miejscami żółty i złoty. Góra trochę przetrawiona. Po dwóch myciach jest lepiej, ale dość ciemno. W sztucznym świetle lekka poświata zieleni. Jakie kolory tonerów wymieszać w przyszłości żeby wyszedł blond chłodny na poziomie 8? Goska

    ReplyDelete
  8. Dziękuje bardzo za odpowiedz. Spróbuje z tymi farbami Igora. A wody jakiej użyć? 6%? Nie wyjdą zielonkowate? Pozdrawiam Goska

    ReplyDelete
  9. Andy proszę podpowiedz jaką farbę polecałbyś, aby uzyskać ładny kolor w odcieniu 7,13 ? Do tej pory miałam odrost (naturalny ciemny blond)-ok 5cm i reszta pofarbowana u fryzjera farbą na poziomie 7, próbowaliśmy przykryć tym ombre i wyrównać z nasadą, ale kolor wyszedł nierówno, a później wypłukał się do poziomu 8. Wczoraj u fryzjera pofarbowaliśmy farbami goldwell 6@gb + 6a, ale włosy wyszły bardzo ciemno i chłodno. Więc jak tylko kolor troche się wypłucze chciałabym pofarbować włosy jednak na poziomie ciemnego blondu. Poprzednio bardzo często używałam farb loreala, ale w kolorze jasnego brązu, nie wiem jak wychodzą blondy. Nie chciałabym żeby kolor wyszedł "brudny", szary a te prezentowane przez Ciebie są naprawdę piękne.
    Czy Pravana Beige + Natural jest możliwa do kupienia przez zwykłego śmiertelnika? Bo przeszukałam internet i widzę tylko w kolorach tęczy...
    Z góry dziękuję za odpowiedź, Pozdrawiam Paulina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Raczej każdy może kupić, ale to są tonery, dość specyficzne w stosowaniu. Nie są jak zwykłe farby. :)

      Nic dziwnego ze poziomy 6 wyszły ciemno, na co liczyłaś?

      Delete
    2. Miałam nadzieje na coś takiego:
      https://www.google.pl/search?q=ciemny+blond&biw=1440&bih=777&source=lnms&tbm=isch&sa=X&sqi=2&ved=0ahUKEwi_ur7NoJrMAhVFOpoKHcKzCtoQ_AUIBigB#imgdii=yOmBex5Ti07djM%3A%3ByOmBex5Ti07djM%3A%3B9ekWp39Rsj8vIM%3A&imgrc=yOmBex5Ti07djM%3A

      chociaż to chyba bardziej poziom 7, dobrze myślę?

      aczykolwiek moje 6 wyszło nawet troche ciemniej niż jak poprzednio farbowałam na poziomie 5 lorealem.

      https://www.google.pl/search?q=ciemny+blond&biw=1440&bih=777&source=lnms&tbm=isch&sa=X&sqi=2&ved=0ahUKEwi_ur7NoJrMAhVFOpoKHcKzCtoQ_AUIBigB#tbm=isch&q=jasny+br%C4%85z&imgrc=LmF_QZqMpoRsKM%3A

      przepraszam za tak długie linki, ale to chyba najbardziej zbliżone kolory.
      Co polecałbyś w celu szybszego sprania koloru oprócz kąpieli rozjaśniającej? Probowałam już szamponem oczyszczającym i przeciwłupieżowym, ale nie wiele ruszyło..

      Delete
    3. raczej wszelkie próby nie będą zbyt zdrowe

      Delete
  10. Andy, ostatnio w Naturze zauważyłam nowe opakowania farb Garnier Color Naturals - moją uwagę zwrócił 8N i 9N - teraz na opakowaniu ten blond jest bardziej perłowy niż zielonkawy.Patrzyłam na skład - jest tam minimalna różnica przy końcu,może teraz te blondy wyjdą nie-zielono?Jak sądzisz? Czy to tylko marketingowa zmiana opakowania? No ale odcień na pudełku jest naprawdę inny. Tutaj masz podgląd 9N.

    http://www.garnier.pl/koloryzacja/piekno/gama/color-naturals/9n-naturalny-bardzo-jasny-blond

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem nic na ten temat i nie polecam farb drogeryjnych.

      Delete
  11. a tutaj 8N:

    http://www.garnier.pl/koloryzacja/piekno/gama/color-naturals/8n-naturalny-jasny-blond

    ReplyDelete
  12. Jesli na 60 ml farby potrzeba 3,75 Olaplexu to na 80ml powinnam użyć 5ml? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to wtedy bym dał po prostu półtorej miarki

      Delete
  13. Czemu nie pracujesz na tym Majirelu z Loreala? Efekty są mega naturalne, boskie wręcz. W Twoim wykonaniu, bo inni fryzjerzy nie mają pojęcia, jak efektywnie nimi farbować, ale Ty jesteś dla mnie MISTRZEM w kwestij posługiwania się Majirelem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo mi miło, na prawdę. Doceniam, ale nie polubiłem się z Majirelem. Szczerze to tylko zapach mi odpowiada z Majirela.

      Delete
  14. jestem zafascynowana!!
    zapraszam Cię serdecznie do kontaktu na adres mailowy:bok@znanystylista.pl - chętnie nawiążemy z Tobą współpracę :)

    Pozdrawiam
    Dominika Rzepka
    www.znanystylista.pl

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...