Search

Content

Friday, April 1, 2016

NEW DELIVERY TODAY

Dzień dobry, w tym poście nie będzie włosowych cudów jak zwykle. Uwielbiam przesyłki z farbami dlatego chciałem pokazać co do mnie dziś przyszło <3 Głównie chodzi mi o nowe odcienie na jakich nie miałem przyjemności pracować, oraz stare odcienie które uwielbiam ale nie miałem skąd ich dostać. Do tej pory zaopatrywałem się w pewnej hurtowni we Wrocławiu, ale sprawa stała się dramatyczna do tego stopnia że jak wchodziłem to nie mieli ŻADNEGO mojego odcienia. Dramat, zacząłem szukać i znalazłem sklep gdzie są chyba wszystkie odcienie Igory Schwarzkopf. 



A teraz trochę bardziej dokładnie:

COLOR10, czyli trwałe farby których czas koloryzacji wynosi 10 min, dobre do przełamania bazy. Dlatego wziąłem zimne odcienie które będą się nadawały na odrost.

 FASHION LIGHTS, czyli odcienie rozjaśniające i nadające ton jednocześnie, najlepsze w swoim rodzaju moim zdaniem. Lepsze od Majicontrast i Majirel High Lift na pewno (chodź Loreal oferuje dużo zimniejsze tony) do tej pory używałem L-00 neutralnego który wychodził dość zimno sam w sobie, ponadto używałem miedzianego i czerwonego które radziły sobie z farbowanymi bardzo ciemnymi włosami.  L-44 beż i L-57 złoto-miedziany.

 BLONDME, farba rozjaśniająca ale z serii Blondme nie Igory, to największa ciekawostka dla mnie, wyszły dwa odcienie Warm Gold i Cool Rose. Wziąłem Warm Gold bo tylko ten mieli. 

 Absolutes Silver White, demipermanentna farba podkreślająca naturalnie siwe włosy, a że siwy nadal gdzieś się obraca w trendach to będą mi służyły do włosów rozjaśnionych aby nadać szare kolory.

 NUDE TONES, najnowsza seria Igory którą jestem mega podekscytowany! 6 odcieni z pigmentem beżowo-czekoladowym. Nie mogę się doczekać aż ich wypróbuję <3

 PEARLESCENCE, czyli odcienie pastelowe.

A czego wy jesteście ciekawi najbardziej? 

38 komentarze:

  1. Odcienie pastelowe ciekawe jak wyjda??Igora ma jakies opalizujace blondy??Btw majatek musiales wydac na te wszystkie farby:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no są takie delikatne pastelowe, mam lawendę, miętę, pomarańcz i róż.
      na same Igory ponad 700zł a jeszcze zamówiłem Pravany ale to już od ponad 3 miesięcy na nich pracuję

      Delete
  2. Super!!!ja poproszę nude tones i blondme:)

    ReplyDelete
  3. Miałabym do Ciebie pytanie. Mam na głowie sombre robione w salonie w grudniu rozjaśniaczem +chłodny kolor majirel na poziomie 8+tonowanie. Niestety włosy bardzo wolno mi rosną, nie potrzebuje jeszcze podcięcia ani podnoszenia koloru, ale sam odcień mimo stosowania fioletowego szamponu zaczyna powoli robic sie rudawy. Jak mogę te włosy stonować w domu? Tez majirel? Czy powinnam przy tonowaniu kolor nakładać na cała długość czy tylko na sombre?

    ReplyDelete
    Replies
    1. a górę masz naturalną czy farbowaną?

      Delete
  4. Farbowana na kolor mojego wcześniejszego odrostu. Nie widać różnicy między odrostem a ta farbowana baza

    ReplyDelete
    Replies
    1. zrób tonerem z dia richesse np 9.11

      Delete
    2. Dziękuję bardzo za informacje. Powiedz jeszcze proszę czy na całość i na wodzie 3 czy 6%? Przepraszam ale nigdy nie robię tego sama

      Delete
    3. I jeszcze ile czasu trzyma się toner

      Delete
    4. 1,9%
      no nie trzyma sie długo.

      Delete
  5. Hej, mógłbyś mi pomóc? Mój naturalny kolor włosów to ciemny blond. Farbuje odrosty wella ilumina 10.0 z 9% wodą, uzyskuje taki zlocisty jasny blond, mysle poziom 9. Zastanawiam się czy jakbym pofarbowala teraz odrosty które się pojawią z wodą 6%, to czy duzo ciemniej mi wyjdzie? Z wodą 9% trzymam 25 minut farbe, max 30, i wychodzi tak z poziom 9, zadowala mnie, ale myślę nad tym obnizeniem wody do 6% i trzymaniem np. 30 min, co mi wyjdzie? Czy wyjdzie miodowy blond czy rudy, ile bedzie ciemniej, ton, pół czy wiecej? Czy ewentualnie jakbym trzymała ta 6% 35-40 minut to wyjdzie podobnie do tego co otrzymuje po 25 minutach 9? Uznalam ze być może 6% by wyszlo niemal tak samo w proporcji 2:1, a niepotrzebnie 9% uzywam, choć boję się rudosci, chce uzyskac miodowy jasny, cieply, ale nie rudy blond. Czy lepiej nie?
    i jeszcze mam jedno pytanie, prawie cale wlosy poza jakoś 6 cm, robione rozjasniaczem niestety, uzywam joico k pak, ale są i tak gumowate i ich nie cierpię, myslisz, ze lepiej podcinac 1 cm co 3 miesiace, czy jak nie bede z rok ich podcinac, to rozdwojenia pojda w gore,czy nie? Wiem,że najlepiej by je bylo sciac, ale zapuszczam,zastanawiam się czy po prostu podcinanie ich i zapuszczanie (brakuje mi 10cm) ma sens, czy zapuscic te 10 cm i dopiero podcinac. Są spalone, po joico wyglądają jako tako choc nadal sie krusza.

    ReplyDelete
    Replies
    1. zrób Olaplexa, a co do koloru, powinno sie PEŁEN CZAS trzymać bo często kolor rozwija się do ostatniej minuty. na 6% powinno wyjść chłoniej

      Delete
    2. Miałam robiony olaplex u fryzjerki, którą miała oryginal. Efekt trwal z 2dni, potem się wyplukalo, a nie używałam szamponu z slsem wtedy. Kupiłam też cały zestaw olaplex od fryzjerki, myśląc, że może potrzebuję więcej zabiegów i efekt trwał do mycia, potem znowu guma. Nie wiem dlaczego na moje włosy olaplex nie działał. Zainwestowalam w rekonstruktor i hydrator joico, wyglądają zdrowiej, mniej krusza, ale to nadal guma. Myślę ze ich się nie da odratowac. Nie wiem dlaczego innym olaplex pomógł a mi nie. Musialabym uzywac codziennie tego No3 by był efekt, by to podtrzymac, a taniej wynosi mnie juz rekonstruktor i hydrator uzywany codziennie, niz uzywanie codziennie olaplexu (myje glowe codziennie, i teraz uzywam szamponu z sls bo dobrze oczyszcza, mam przetluszczajaca sie skore glowy). Chcialabym je sciac tak mnie denerwuja bo duzo sie polamal8, ale musiałabym sciac się na krótko :/
      To tą wodę 6% jak potrzymam 40 min, wyjdzie podobnie tylko troche chlodniej? Ale będą ciepłe tony nadal, tak? Bo jakiegoś popielu to ja nie chce. Ten kolor niby jest neutralny jak dobrze rozumiem, nazywa się 10.0. Mam zrobić 2:1 czy 1:1 na 40 min na ciemnym blondzie starczy? Kiedys fryzjerka mi jakas piwiedziala, że powinnam robic na wodzie 6% i wydłużyć czas, zamiast na 9%. Ale wyjdzie mi wciąż jasny blond? Wody uzywam firmy stapiz.

      Delete
    3. powinnaś postępować według instrukcji, z co do olaplexu dziwna sytuacja. ale mam dwie dziewczyny które po zrobieniu koloru z nim powiedziały że nie czują różnicy. Nie wiem w jakim stopniu miałaś je zniszczone, może faktycznie musisz robić go częściej ale Olaplex to tez nie jest cudo i nie sprawi ze takie odpadające przy dotknięciu ręką włosy nagle będą pięknie, włosy nie wytrzymają WSZYSTKIEGO

      Delete
  6. Wow! Ja się podekscytowałam nude tons! A to dlatego ,że to są według mnie najtrudniejsze do zrobienia kolory. Naturalnie wyglądające. Noo pewnie nie dla każdego :) , ale ja nie jestem fryz...:) Czy te kolory wyjdą tak jak producent opisuje?Aż sobie filmik reklamowy obejrzałam i się zastanawiam czy nie zamówić:)
    Andy -z góry dziękuję!

    ReplyDelete
    Replies
    1. niestety jeszcze nie miałem przyjemności testować ale to jest beż+czekolada więc powinno być naturalnie/mokka coś takiego.

      Delete
  7. Dzięki. No ja zamówiłam już dwa kolory z poziomu 6 i 7 :-/ Oby nie pochopnie bo liczę na naturalny efekt nawet jesli złocistawy czy coś tam..
    Wiesz co? Powinni Ci płacić za to normalnie :) Masz taki wpływ , że jak napiszesz, że się ekscytujesz czymś to ja zamawiam w ciemno ^-^ Noo nie każdy chyba sobie wypracowuje tak "markę", nazwisko.
    Zobaczę jak wyjdzie i dam znać ;-)
    Widziałam tez film z nakładaniem tej farby- na folię/zawijane w folię i nie od samej góry. Czemu tak? Taka technika?(sorry za głupie pytanie)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję, to bardzo podbudowujące i serdeczne z Twojej strony :*
      o jakim filmiku mówisz?

      Delete
  8. https://www.youtube.com/watch?v=htYPHheaJxE
    http://www.schwarzkopf-professional.co.uk/skp/uk/en/home/products/colour/igora-royal/product-range/igora-royal-nude-tones.html
    i tak z google gdzie wpsialam hasło rózne linki,np. na ich stronie na fb :
    https://web.facebook.com/passionforhair/videos/1039173256121980/

    a co Twojej marki i/czy talentu/pracy - to Twoja zasługa <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1 widziałem.
      power browns nie widziałem ale poluję!
      w linku 3 widze o co Ci chodzi. modelki miały 100% naturalne włosy. po 1 zawijali w folię fragmenty które na końcu były jasniejsze od bazowego odcienia ( nakłali im dwa odcienie z nudes z tego co widze, bazowy-na odrost i większość włosów oraz jaśniejszy w pasmach przy buzi w folię-one miały wyjść jaśniej) poza tym naturalny włos im dalej od skóry tym sie mniej rozjasni przez ciepło jakie wytwarza głowa-dlatego na odroście wyjdzie szybciej i jaśniej a długość trzeba podgrzać

      Delete
  9. Aaa! Dziękuję.
    Czyli ja z farbowanymi nie powinnam tego próbować? :) (przyszło mi do głowy, przyznaję)
    Mam tzn będę miała dwa odcienie- może to coś da. Oby efekt był ładny :)
    Mam włosy coś około 6 (ciemne) wzięłam poziom 7 i 8. Boję się za ciemnych po farbowaniu, ale najwyżej dokupię 6 jak efekt będzie za jasny ale ładny.
    Jeszcze raz dzięki! Miłego wieczoru!a ja już po- dam znać jak mi poszło partaczenie ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja masz farbowaną 6 to te kolory wyjda ciepło i jasno na odroście a długość tylko sie odświeży

      Delete
    2. Zrobiłam:) Te kolory nie są takie ciepłe :)Tzn u mnie wyszło w niektórych momentach zielono na końcach. Serio. Fakt, że mam włosy po przejściach i radzę się nie sugerować ;-) Reszta koloru czy też reszta włosów bardzo ładna, bardzo mi się podoba. Miałam te dwa odcienie co wyżej. Kolor opisałabym jako coś "soft"? Miękkie,nieoczywiste i dość faktycznie naturalne odcienie. Zieloność lekko rozjaśniłam rechą rozjaśniacza kt miałam ;-), potem farba na te pasma z poziomu 8 i na kolejny dzień jednak 7. 8 jest za jasny dla mnie , w sensie do naturalnego wyglądu, nie że w ogóle:))
      No więc - jeszcze raz Ci dziękuję Andy <3 Za bloga, za wiedzę, za Twoją pasję, za to ,że się tym dzielisz. I serio, życzę ci jakiejś konkretnej kasy z tego co robisz, też tu! zasługujesz jak nikt :-*
      pozdrawiam!

      Delete
    3. Bardzo mi miło. Dziękuję i może pokaż efekt ;D

      Delete
  10. czesc.co tym sadzisz? warto kupic? http://www.rossmann.pl/Produkt/Vitaminoplex-odzywka-rewolucyjna-regeneracja-wlosow-4-x-5ml,382249,5831

    ReplyDelete
    Replies
    1. serio? wygląda jak drogeryjna podróba Olaplexu xD
      w składzie głównie bije mi w oczy kwas, kup po prostu maskę do włosów farbowanych i uważam ze efekt będzie podobny.

      Delete
  11. Hej Andy! prosiłabym Cie o pomoc... Jakieś 3 miesiące temu miałam rozjaśniane włosy z olaplexem i kładzioną farbe na odrost 8.0 z 8.1 i na całość 10.21 z 9.2 żeby ochłodzić żółtko powstałe po rozjaśnianiu. Przy ostatnim farbowaniu fryzjerka nałożyła 8.1 na odrost i 9.2 na całość. Wygląda to całkiem nieźle chociaż 8.1 na odrostach i tak przebija ale taką rudością. Zależy mi na uzyskaniu chłodnych odcieni tym razem w domu bo niesttey fryzjer bardzo mnie ostcatnio spłukał. Czy zdołałbyś mi doradzić jakich farb użyć na odrost i na całość by wyszło chłodno? Na myśli mam właśnie te farby IGORA.

    ReplyDelete
  12. Witam.Pytam z czystej ciekawosci...czy wlosy(naturalne)potraktowane mieszanka farby nr 10.3 zmieszana z 9% rozjasni wlosy mocniej niz farba o nr 8.3 rowniez z 9%???

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama 9% rozjasni o tyle samo tonów a to jaki kolor wyjdzie zależy od tego jaka farba.

      Delete
    2. A farby odcienie superrozjasniajace np alfaparf 11.21+9% maja wieksza moc rozjasnienia wlosow niz kolor 9.3 +9% tego samego producenta???

      Delete
    3. Jednoznacznie odpowiedzieć nie umiem bo , teoretycznie nie , woda 9% rozjasnia jak mówiłem określoną ilość tonów, to jaka farba to już nie ma znaczenia. Ale praktycznie jak podałas przypadek z końcówką .21 powinien wyglądać ciemniej przez zimny odcień bo złoto wygląda jaśniej po prostu.

      Delete
  13. hej, mam pytanie - Skoro rude włody tonuje się popielem to czy na popielaty blond mogę nałozyc miedziany, zeby go zneutralizowac - choć wyszedł tak lekko zielonkawo? Dziala to w dwie strony? Bo czytalam, ze na zimne nie mozna klaść ciepłych.

    ReplyDelete
  14. Cześć, mam pytanie możesz mi powiedzieć, jakie kolory farby Igora powinnam zmieszać żeby otrzymać taki efekt włosów- http://szafa.pl/c12712265-brazowe-przedluzane-szer-25-cm-tasmy-wlosy-clip-in.html - Pani w tej sukience kolorowej... Mój kolor obecnie - średni brąz i końcówki jaśniejsze :) Bardzo fajny blog :) pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. ta pani ma balejaż z blondów.

      Delete
    2. a żeby wyszedł ładny brąz... ciepły.. to lepiej mieszać kolory czy użyć jednego? i może polecisz jakiś ładny brąz :)

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...